Mijn motor denk ik dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:20 schreef Oksel het volgende:
Je huis & dagelijkse auto tellen niet mee, want da's te normaal. Maar als je bijv. een 2e auto als hobby, of een vakantiehuis in Spanje hebt, is het wat anders.
Verder gaan we uit van huidige dagwaarde, als je het bijv. op Marktplaats of via een kunsthandel zou verkopen.
Ik begin. Ik denk mijn nieuwe racefiets. Als ik die nu op MP zet krijg ik er +/- 3000 EUR voor.
Zoiets, maar dan met andere wielen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:28 schreef Wokkel het volgende:
Foto van de fiets? 2e hands en dan nog 3k?
Ik zou mijn huisdieren niet zo snel bezit noemen, maar ze staan ver boven de motor, tv, laptop etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef trovey het volgende:
Eerst auto en dan electrische fiets maar mijn huisdieren zijn pas echt onbetaalbaar.
En wat doet dat in geld als je 't op MP zet?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef FritsFlits het volgende:
Dongle met licenties voor Pro Tools en bijbehorende plug-ins
Damn, dat is inderdaad een racefiets waar je je vingers bij aflikt.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met andere wielen.
[ afbeelding ]
Voor de wet zijn het dingen dus bezit en als we toch in dit forum zitten.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:31 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik zou mijn huisdieren niet zo snel bezit noemen, maar ze staan ver boven de motor, tv, laptop etc.
Niets, maar voor mij zijn ze onbetaalbaar....niet alles is in geld uit te drukken.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Oksel het volgende:
Wat leveren je huisdieren op dan, als je ze op MP zet?
Jij denkt net teveel in geld. Je hebt ook nog iets van emotionele waarde!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Oksel het volgende:
Ik heb 55 Euro per kat uitgegeven als je daar wat aan hebt.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Oksel het volgende:
Ik heb al jarenlang er alleen maar geld bij moeten leggen....als men in geld denkt waren ze een bijzonder slechte investering.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:35 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik heb 55 Euro per kat uitgegeven als je daar wat aan hebt.
Naast een auto, de slechtste investering ooit, haha.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang er alleen maar geld bij moeten leggen....als men in geld denkt waren ze een bijzonder slechte investering.
Met mijn auto heb ik in de loop der jaren dan weer bijzonder weinig problemen gehad, maar goed ook want anders kon de dierenarts niet op vakantie.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Naast een auto, de slechtste investering ooit, haha.
Wat levert die nou op op Markplaats?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef ManAtWork het volgende:
Los van de dierenarts, heb ik hem al die jaren nog nooit iets mee naar huis zien brengen. Afgezien van muizen, mollen en eenden.
En iedere dag wil hij toch dat ik zijn bakjes vul.
Nadat hij de laatste keer bij de dierenarts is geweest heb ik hem een contract laten tekenen dat hij nog minimaal vijf jaren bij me moest blijven.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
Gezondheid, man, dochter, hond.
Alles van materiele waarde is vervangbaar en minder waardevol, hoe blij je ook met dingen kunt zijn.
Als je tot aan je nek verlamd raakt, heb je niets aan een racefiets.
Mijn vriend is onbetaaldbaar dus die verkoop ik niet via mpquote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat levert die nou op op Markplaats?
[..]
Je moet er dus geld bijgeven.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
Mijn vriend is onbetaaldbaar dus die verkoop ik niet via mp
This thread is useless without pics.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
Mijn vriend is onbetaaldbaar dus die verkoop ik niet via mp
Ja, dat snap ik. Maar daarvoor zijn we hier niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij denkt net teveel in geld. Je hebt ook nog iets van emotionele waarde!
Natuurlijk wel, ik gaf slechts een voorbeeld.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:37 schreef ManAtWork het volgende:
Een vakantiehuis in Spanje telt wel mee maar een vakantiehuis in Nederland niet?
In dat geval zijn mijn bankrekeningen het meest waardevolle bezit.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik gaf slechts een voorbeeld.
Goed nou, weet je het...je bent een huismoedertje.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Zelus het volgende:
me katjes, zijn voor geen goud te koop
Klopt. En aan materiaal? Nergens een van Gogh hangen?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:36 schreef ManAtWork het volgende:
Daar kan ik tenminste een bedrag aan hangen. Onroerend goed is zo wisselvallig dat ik er geen pijl op kan trekken.
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed nou, weet je het...je bent een huismoedertje.![]()
Ten eerste komt dat bij mij niet aan de wand. Ten tweede is de waarde daarvan ook hetgeen de gek er voor wil geven.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Klopt. En aan materiaal? Nergens een van Gogh hangen?
Kunst is natuurlijk wel enorm lastig te waarderen. Zat net even aan m'n ouders te denken, die hebben jaren terug eens een schilderij laten maken. Kostte volgens mij iets van ¤4k, maar dat levert het nooit op bij een evt doorverkoop (is geen hele bekende artiest ofzo).quote:Op woensdag 26 december 2012 16:46 schreef Oksel het volgende:
Ik noem maar wat.
Je neemt alles zo enorm serieus.
Je wilt een serieus antwoord op je vragen. Dan geef ik die, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:46 schreef Oksel het volgende:
Ik noem maar wat.
Je neemt alles zo enorm serieus.
Babies schijnen lukratief te zijn om te verkopen via internet.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef Oksel het volgende:
Daarom stel ik ook in de OP: 'als je het op Marktplaats zou verkopen', niet nieuwwaardeWant inderdaad, een nieuwe pergula in de achtertuin kost ook 6000 EUR, maar op MP brengt dat niets meer op.
Au.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Logician het volgende:
Puur qua financiële waarde denk ik mijn 2 hondjes van 1400e per stuk
2 raszuivere stamboom Chihuahua's ipv alle halfbreed e.d.quote:
Dan heb je dus een stuk of 5000 cd's ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:22 schreef MyTiredFeet het volgende:
Als geheel, mijn cd-collectie. Die moet toch wel minimaal 10k opbrengen (en dat staat in schril contrast met hetgeen ik er voor betaald heb).
3000+quote:Op woensdag 26 december 2012 18:47 schreef Oksel het volgende:
Dan heb je dus een stuk of 5000 cd's ofzo?
Je rijdt nog met zijwieltjes?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik met jou een keer naar een concert geweestquote:Op woensdag 26 december 2012 18:22 schreef MyTiredFeet het volgende:
Als geheel, mijn cd-collectie. Die moet toch wel minimaal 10k opbrengen (en dat staat in schril contrast met hetgeen ik er voor betaald heb).
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:58 schreef RabbitHeart het volgende:
Volgens mij ben ik met jou een keer naar een concert geweest
Wat voor horloge heb je?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:49 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er de hele dag over nagedacht, maar het zal dan toch wel mijn horloge zijn
geil hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed nou, weet je het...je bent een huismoedertje.![]()
Een Cartierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een eindeloze stroom Swatches
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Santos? Roadster? Solo? Tank?quote:
en playboyquote:Op woensdag 26 december 2012 16:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
Met hoogstwaarschijnlijk een Libelle abonnement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Heb ik ook gehadquote:Op woensdag 26 december 2012 21:56 schreef eriksd het volgende:
Voor mij zal het gaan tussen:
[spoiler][ afbeelding ]
Dat kan ook nog ja:quote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh ja, voor mij ook mijn horloges maar die horen bij de sieradenkist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Dat kan ook nog ja:Dat is een leuke doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een camera die wél redelijk scherpe foto's kan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons huis is het meest waardevol (als in: zitten de meeste centen in). En dan de auto. Een erg raar idee dat mijn horloge daarna toch echt het duurste ding in huis is
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ligt er aan wat voor auto hequote:Op woensdag 26 december 2012 15:38 schreef ManAtWork het volgende:
Naast een auto, de slechtste investering ooit, haha.
Je moet soms alleen niet optellen wat je er in stopt aan geld voor verzekering, belastingen, brandstof, onderhoud enz.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor auto he
De mijne wordt alleen maar meer waard (is nu 70jaar oud).
Verzerkering: 250e/jaar. Belastingen: geen. Onderhoud: in 2.5jaar ongeveer 100euro aan olie en vet. Brandstof is dan de grootste boosdoener met 1 op 3.5. Maar met 1000-1500km/jaar ook nog prima te overzien.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef ManAtWork het volgende:
Je moet soms alleen niet optellen wat je er in stopt aan geld voor verzekering, belastingen, brandstof, onderhoud enz.
[..]
Dat kan ook nog ja:PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar kun je zo'n doos kopen? Mijn horloges zitten allemaal apart in de eigen doosjes.
Waaruit bestaat je collectie precies?
Negatief eigen vermogen dus. Zozo.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:36 schreef k3vil het volgende:
Mijn verstand is mijn meeste waardevolle bezit.
10k ga je niet halen.quote:
Niet iedereen koopt modehorloges die meteen na aankoop de helft van de waarde waard zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Negatief eigen vermogen dus. Zozo.
Dat zeg ik dan ook nergens.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet iedereen koopt modehorloges die meteen na aankoop de helft van de waarde waard zijn.
Waarom zou ik dat doen? Het is geen investering.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Staal het volgende:
Eerlijk is het niet maar ik zou het verlies nemen en de boel van de hand proberen te doen. Het wordt alleen maar minder waard,
Dat hoop ik ook niet nee.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Het is geen investering.
Ik wel.quote:
Dat magquote:
Alles van materiele waarde is vervangbaar en minder waardevol, hoe blij je ook met dingen kunt zijn.
Dat is nog best een hoop geld met de wetenschap dat jij er in hebt liggen meuren.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef Oksel het volgende:
Ohja, ik heb een bed staan van 3700 EUR nieuw. Maar da's op MP nu de helft waard..
quote:Op donderdag 27 december 2012 07:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is nog best een hoop geld met de wetenschap dat jij er in hebt liggen meuren.
Wat voor een auto?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor auto he
De mijne wordt alleen maar meer waard (is nu 70jaar oud).
Dan heeft je man ook niets meer aan jou...quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
Dan is mijn kat goedkoper.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Verzerkering: 250e/jaar. Belastingen: geen. Onderhoud: in 2.5jaar ongeveer 100euro aan olie en vet. Brandstof is dan de grootste boosdoener met 1 op 3.5. Maar met 1000-1500km/jaar ook nog prima te overzien.
Hij/zij loopt misschien ook geen 1500 kilometer per jaar?quote:
Ik denk dat je je daar wel eens in kunt vergissen,...quote:Op donderdag 27 december 2012 11:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hij/zij loopt misschien ook geen 1500 kilometer per jaar?
Zelfs binnenkatten kunnen dat halen, vaak tot groot verdriet van de eigenaarquote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
1500/365=4.1 en dat is niet zo veel voor een buitenkat.
Ik denk zomaar dat hij van muziek houdtquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet nee.
Waarom houden? Emotionele waarde?
*Meldt zich!*quote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef Staal het volgende:
Jammer dat kluskonijn dit topic nog niet in de gaten heeft.
Slimme jongen m.b.t. antiek.
Racefiets kun je dan verkopen en van het geld een luxe rolstoel aanschaffen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
Bij die van mij moest ik vandaag weer bijleggen...slechtste investering ooit die kat.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:55 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is, wordt je kat meer waard, uitgedrukt in een monetraire geldeenheid dan he
Ik denk dat ze het wel snappen, maar goederen niet als hun waardevolste bezit zien en een klein beetje van die gedachtengang proberen over te brengen op anderenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef k_man het volgende:
Tjee. We zijn op pagina drie en nog steeds snapt de helft van de posters geen reet van het topic.
En dan mijn hele huisje jatten? Daarbij knap als je mijn adres achterhaalt!quote:
Dan start je maar een topic in R&P.quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel snappen, maar goederen niet als hun waardevolste bezit zien en een klein beetje van die gedachtengang proberen over te brengen op anderen
Ditr topic kan je dan net zo goed aan het denken zetten dat matrialisme ook niet alles is. Niet alles hoeft zwart of wit te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan start je maar een topic in R&P.
Dit topic zet je aan het denken over hoe weinig je dure spullen uiteindelijk echt opbrengen..
Mooi. Dan doe je dat maar in R&P. Dit is een materialistisch topic.quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel snappen, maar goederen niet als hun waardevolste bezit zien en een klein beetje van die gedachtengang proberen over te brengen op anderen
wat een mooie fiets. Ik ga zelf wel eens een rondje fietsen op mijn stadsfiets Maar met zo een mooie fiets ben je een stuk sneller klaar met je rondje fietsen. Of je kan er meer kilometers mee maken terwijl je even lang fietst om weer op het zelfde punt uit te komenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn dure spullen om te gebruiken, niet als investering.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dit topic zet je aan het denken over hoe weinig je dure spullen uiteindelijk echt opbrengen..
Wat voor waarde moet ik me daarbij voorstellen DeLuna?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik gok mijn laptop of mijn wedstrijd badpak. Of mijn Samsung Note.Ik heb verder niet zulke waardevolle spullen.
Ik heb hem gekocht voor 400 euro, maar op MP staat hij voor ongeveer 200-250.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat voor waarde moet ik me daarbij voorstellen DeLuna?
Oh ok. Ik verwachtte iets van 1000 ofzo haha. 400 voor een badpak is natuurlijk nog steeds een hoop geld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht voor 400 euro, maar op MP staat hij voor ongeveer 200-250.En zelfs dat is duur, want eenmaal aangehad zal hij nooit een ander meer precies passen.
Gelukkig kosten ze niet zóveel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik verwachtte iets van 1000 ofzo haha. 400 voor een badpak is natuurlijk nog steeds een hoop geld.
Daar hoef ik helemaal niet over na te denken want ik heb mijn spullen om te gebruiken en, in het geval dat ze ook nog eens mooi zijn, om dagelijks van te genieten. Kan me niet boeien hoeveel het eventueel zou opbrengen, zolang ik de gang naar de voedselbank nog weet te vermijden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je weet wat een desinvestering is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:18 schreef HenkXL het volgende:
Mijn vriendin, de cumulatieve kosten van haar zijn zonder twijfel mijn grootste desinvesteringen ooit.
pic van je schilderij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:04 schreef Sport_Life het volgende:
Schilderij, hoewel op marktplaats zullen weinig kunstkenners zijn (ben ik ook niet overigens hoor) maar het schijnt op galerijen ca ¤ 3.000,- waard te zijn.
Op galerijen? Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:04 schreef Sport_Life het volgende:
Schilderij, hoewel op marktplaats zullen weinig kunstkenners zijn (ben ik ook niet overigens hoor) maar het schijnt op galerijen ca ¤ 3.000,- waard te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 21:46:42 ]
Ditquote:
Goede optiek is duurquote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef flipsen het volgende:
Een verrekijker van ¤2100? Daarmee moet je wel héééééél ver kunnen kijken
Heel snel eens een backup maken dan...quote:Op maandag 31 december 2012 08:54 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb geen waardevol bezit, allemaal vervangbaar spul. behalve dan een draagbare schijf vol met alle familiefoto's. Dat is dan ook het enige met echt emotionele waarde, naast een paar kleine dingetjes gekregen van goede vrienden en familie
Dat soort spul schrijf ik mentaal ook direct af, net als meubels of een auto. Huizen houden wel iets van waarde, die onderhoud ik tenslotte ook.quote:Op maandag 31 december 2012 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
De meeste dingen die ooit duur waren in aanschaf (met name elektronica) is nu geen drol meer waard in verhouding...
Logisch, ik ook. Maar ik kan daardoor ook niet echt iets noemen wat ik heb en wat het nog goed zou doen op marktplaats... Het meeste geld steken we in reizen, maar dat zijn geen goederen. En het huis telt niet, auto ook niet.quote:Op maandag 31 december 2012 16:06 schreef Bajskorv het volgende:
Dat soort spul schrijf ik mentaal ook direct af, net als meubels of een auto. Huizen houden wel iets van waarde, die onderhoud ik tenslotte ook.
Met mijn ex had een DVD collectie van zo rond de 60K gulden, DVD's waren toen nog zo rond de 80 gulden en had er iets van 1000quote:Op woensdag 26 december 2012 18:22 schreef MyTiredFeet het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 04:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met mijn ex had een DVD collectie van zo rond de 60K gulden, DVD's waren toen nog zo rond de 80 gulden en had er iets van 1000
Ach, nog altijd persoonlijk? Stakker.quote:
Round 1.. fight!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Staal het volgende:
Oh en Shaolin, wacht maar af. Kijken of je dan nog gaapt.
Neuh, zonde van mijn energie.quote:
Toch mooi dat je zelfs in een uiterst simpel topic toch weer als de zure moralist over komt. Talent kan je niet ontzegd wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Staal het volgende:
Oh en Shaolin, wacht maar af. Kijken of je dan nog gaapt.
Ben je blij met je horloge?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch mooi dat je zelfs in een uiterst simpel topic toch weer als de zure moralist over komt. Talent kan je niet ontzegd worden
Je bent ook zuur. Als je dat zelf niet ziet, ben je ook nog eens blind. Maakt niet uit, maar realiseer het jezelf gewoon.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:34 schreef Staal het volgende:
Grappig dat ik zuur genoemd word, terwijl ik langer dan een week geleden alleen maar postte blij te zijn en dat dit nu net de blingblingboys triggert om te bashen.
Geen idee waar je het over hebt, maar je bent zuur.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:34 schreef Staal het volgende:
Grappig dat ik zuur genoemd word, terwijl ik langer dan een week geleden alleen maar postte blij te zijn en dat dit nu net de blingblingboys triggert om te bashen.
Waar baseer je dat op? Ik heb met genoeg te kampen, dat klopt. Maar ik val hier niemand aan. In mijn omgeving word ik niet als zuur gezien ook. Gelukkig niet. Dan zou ik het me wel afvragen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je bent ook zuur. Als je dat zelf niet ziet, ben je ook nog eens blind. Maakt niet uit, maar realiseer het jezelf gewoon.
Nu doe je weer zuur. We zijn twee dagen onderweg in het nieuwe jaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik heb met genoeg te kampen, dat klopt. Maar ik val hier niemand aan. In mijn omgeving word ik niet als zuur gezien ook. Gelukkig niet. Dan zou ik het me wel afvragen.
Door een POLSnolletje en een blingblinghoertje omdat ik zijn rechtse werkloze pal een keer aanviel en door jou als onbekende op FOK! Ja, snikkend lig ik straks in de kussens.
De verhandelbaarheid van de dingen die je noemt is echter nul, dus waardeloos in de zin van dit topic.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
Weet jij hoe die dochter er uit ziet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De verhandelbaarheid van de dingen die je noemt is echter nul, dus waardeloos in de zin van dit topic.
Persoonlijk? Waar heb je het in godsnaam over? Dat moralistische gelul in een topic welke duidelijk een andere insteek heeft is slaapverwekkend. That's all.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Ach, nog altijd persoonlijk? Stakker.
Welke rechtse werkloze pal heb je het over? Hou je een soort van dagboek bij met verhitte discussies op FOK!? Heb je de goede user wel voor je? Ik heb echt geen idee waar je over bazelt namelijk. Maar je komt inderdaad zuur overquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik heb met genoeg te kampen, dat klopt. Maar ik val hier niemand aan. In mijn omgeving word ik niet als zuur gezien ook. Gelukkig niet. Dan zou ik het me wel afvragen.
Door een POLSnolletje en een blingblinghoertje omdat ik zijn rechtse werkloze pal een keer aanviel en door jou als onbekende op FOK! Ja, snikkend lig ik straks in de kussens.
En nu on-topic, lees de OP.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn waardevolste bezig is mijn gezondheid, daarna mijn dochter, vriendin en kat. De rest is allemaal materialistisch en vervangbaar dus minder waardevol dan mijn gezondheid
Ah ok.quote:
[..]
Dat kan ook nog ja:Wauw, ik wil ook zo'n collectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjesmooie klokjes
![]()
Steek je tampon ff rechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Beetje afwegen of het geen inbreuk maakt op vrijheid van eigen topic maken(art 9) .. horizontale grondrechten enzoquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef Maharbal het volgende:
En nu weer minder flamen, meer ontopic.
Het is nu wel duidelijk dat dit topic is bedoeld voor materiële dingen.
Pics !!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef Rode_banaan het volgende:
Mijn siliconenborsten. Sinds ik die heb, krijg ik heel wat meer opdrachten.
Maar die mag je van Oksel niet noemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
Mijn auto, al is die alweer acht jaar oud. Die zal nog wel iets van 5000 euro opleveren als ik de autosites mag geloven.
Oh ja stom van mijquote:Op zondag 6 januari 2013 11:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar die mag je van Oksel niet noemen.
Waarom eigenlijk nietquote:Op zondag 6 januari 2013 11:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar die mag je van Oksel niet noemen.
Gewoon,... mag niet,... staat in de OP,...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet...alsof het een voorwerp is wat iedereen wel heeft zoals een paar sokken.
Moet wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gewoon,... mag niet,... staat in de OP,...
Misschien een rare gedachtenkronkel van Oksel?
Zodra je het afbetaald hebt, dan mag je t noemenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef DonJames het volgende:
Huis mag je dus niet noemen? Dan de grond eronder
Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Zodra je het afbetaald hebt, dan mag je t noemen
Jouw eigendom, wat je aan een ander als onderpand gegeven hebt. Betaal nou eerst maar af.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.
Dus? De TT is niet "wat is jullie meest waardevolle afbetaalde bezit".quote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Jouw eigendom, wat je aan een ander als onderpand gegeven hebt. Betaal nou eerst maar af.
OP vermeldt ook duidelijk dat TS het huis uit sluit. Waarom er over door gaan? En wat boeit een huis van 3 ton als je er bij verkoopt niks aan overhoudt door de hypotheek, want ook daar ging OP over...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus? De TT is niet "wat is jullie meest waardevolle afbetaalde bezit".
Maar niet te verkopen via marktplaats.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:56 schreef denizZ30 het volgende:
Mijn organan zijn mijn duurste en belangrijkste dingen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Iedereen heeft een huis / auto. Zijn geen bijzondere artikelen. Mijn auto is ook mijn meest waardevolle bezig als ik 'm verkoop. Maar niet echt leuk dat te postenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Behalve dan als je dat huis kwijtraakt en dakloos wordt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft een huis / auto. Zijn geen bijzondere artikelen. Mijn auto is ook mijn meest waardevolle bezig als ik 'm verkoop. Maar niet echt leuk dat te posten
Technisch gezien is het door natrekking 1 onroerende zaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Afbetaald of niet, juridisch is het gewoon mijn eigendom.
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Technisch gezien is het door natrekking 1 onroerende zaak.
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..
had jij een grap gemaakt?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat was de grap ook, maar één of andere zuurpruim had die reeds de grond in geboord..
De auto zelf is niks waard?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Desktop rond de 1500
Hi-Fi installatie rond de 2000
Poetscollectie voor de auto~700 (dure waxen)
Werklaptop 1800
Telefoon 350
Zoiets.
Wat voor een horloge?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:47 schreef Yellowcard het volgende:
Mijn horloge 6500
Op grote afstand gevolgd door tv en pc 1200....die nu jaren later waarschijnlijk rond de 300 waard zijn.
Bankstel
Bril
Dan tablet, smartphone en jas.....
Wat voor een ras?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef Foxy00 het volgende:
Mijn hond... inclusief zeldzame genen en stamboom. Is al gauw zo'n 2000 eur per pup
En nee. daarvan geldt geen dagwaarde.
Amerikaanse bulldogquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een horloge?
[..]
Wat voor een ras?
Nooit geweten dat die zo duur zijn. Ik kom als ik met mijn hond wandel regelmatig een man tegen die er 5 heeft.quote:
Je hebt ambull en Ambull he..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die zo duur zijn. Ik kom als ik met mijn hond wandel regelmatig een man tegen die er 5 heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |