Dat kleine Casio-keyboardje?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef FritsFlits het volgende:
Dit was een demo op m'n zus haar oude keyboard
Ja deze!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:06 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat kleine Casio-keyboardje?
[ afbeelding ]
Mijn favoriet is Een beetje verliefdquote:Op woensdag 26 december 2012 14:06 schreef Micson het volgende:
Prachtig dit, de beste van André imo.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:07 schreef FritsFlits het volgende:
Karina post dwars door een slotje heen en doen aan topicstarterkaping
Ik speel geen LARP.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat gewoon die muziek voor LARP-spelers, Dream Theatre, Porcupine Tree, Rush, Asia..
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef Dynd het volgende:
Kan je deze stukjes nog ergens terug kijken? Ik zou graag dat stukje over Michael Bush nog eens willen zien.
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
hij kan beter voor elke zaadplaat in de T2000 een blikje bier opentrekken, dan is ie na vorig uur stomdronken
Haten op de BSBquote:Op woensdag 26 december 2012 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
1645 I Want It That Way Backstreet Boys 1999![]()
![]()
Erg jammer dat High Hopes en On the Turning Away er niet in staan.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:13 schreef Molurus het volgende:
Pink Floyd:
1331 See Emily Play
1298 Arnold Layne
495 One Of These Days
312 The Great Gig In The Sky
274 Time
232 Echoes
211 Money
39 Another Brick In The Wall
10 Comfortably Numb
7 Shine On You Crazy Diamond
6 Wish You Were Here
Nu nog een half uur enorme rotzooi.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:18 schreef FritsFlits het volgende:
Vind er niet veel aan, maar dit na het vorige uur is best wel een meesterwerkje
Heb even de CD met de Top2000 jingles opgezet. Vind het vrij goed opgenomen nog.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nu nog een half uur enorme rotzooi.
Same here! Ik moet dat nummer toch al zeker 500 keer hebben gehoord, maar het geeft me iedere keer weer kippevel.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Erg jammer dat High Hopes en On the Turning Away er niet in staan.
Maar Comfortably Numb zal toch wel weer één van de grootste geniet momenten voor mij uit de top2000 zijn!
183quote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd eigenlijk hier?
Leeftijdcheck?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
2x de helftquote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben ook wel een Hazes liefhebber, maar dat vind ik echt een van zijn minste nummersquote:Op woensdag 26 december 2012 14:06 schreef Micson het volgende:
Prachtig dit, de beste van André imo.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh, 42 natuurlijk. Het antwoord op alle vragen.
Ik zal hem dik omlaag trekken denk ikquote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan ga je al vroeg trouwenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal hem dik omlaag trekken denk ik. 19 hier.
Ik pieker er niet over.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef TLC het volgende:
Dames niet met slipjes gaan gooien aubhij heeft er al genoeg
Ik ben 20, bijna 21. Bijna.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ongeveer overeenkomen met de mijne, 36.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog een hierquote:Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
jeezus, je bent gewoon 16 jaar ouder dan ikkequote:Op woensdag 26 december 2012 14:40 schreef Karina het volgende:
Ik trek de gemiddelde leeftijd even omhoog, 50 hier
Gooi ik hem nog wat verder omhoog...quote:Op woensdag 26 december 2012 14:40 schreef Karina het volgende:
Ik trek de gemiddelde leeftijd even omhoog, 50 hier
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:41 schreef TLC het volgende:
[..]
jeezus, je bent gewoon 16 jaar ouder dan ikkeen ik voelde me al oud !
Ik heb Serious Request gevolgdquote:
quote:
Zoals in 1999 toen het op nummer 412 stondquote:Op woensdag 26 december 2012 14:44 schreef golfer het volgende:
Gelukkig kan dit nummer nu nog uitgezonden worden. Stel je voor dat het een flink stuk hoger had gestaan...
Prachtig nummerquote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef TLC het volgende:
Aww en niemand die wat positiefs te zeggen had over Eva....
En dat is gebaseerd op 1 nummer?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:45 schreef NaturalScience het volgende:
Eindelijk, de lijst begint weer goed te worden!
Die zijn denk ik ook wel echt wat achteruit gegaan tegenover de eerste keer hoor. Je ziet ook heel duidelijk dat in de eerste lijst bijna alleen maar platen staan van voor 1990quote:Op woensdag 26 december 2012 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze hebben de kerstplaten dit jaar ook daadwerkelijk wat meer rond kerst gepland.
Heerlijk nummer jaquote:
Nee, dat is gebaseerd op de komende 40 nummers ten opzichte van de afgelopen 40quote:Op woensdag 26 december 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat is gebaseerd op 1 nummer?
Vanaf 5 uur wordt het weer wat beter.
Het is nu 5 uur aan het liedje te horenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat is gebaseerd op 1 nummer?
Vanaf 5 uur wordt het weer wat beter.
Het beste kerstnummer blijft "ik ben een kerstbal" van Bert en Ernie. Staat er helaas ook niet in.quote:
Nouja, ik vind komend uur nog behoorlijk slecht als ik het zo snel ziequote:Op woensdag 26 december 2012 14:47 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee, dat is gebaseerd op de komende 40 nummers ten opzichte van de afgelopen 40
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is geel en wanneer je het in je oog krijgt, ben je dood...Die is oud johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef Dynd het volgende:
Kan je deze stukjes nog ergens terug kijken? Ik zou graag dat stukje over Michael Bush nog eens willen zien.
Misschien op de website van Radio2. Weet het niet.quote:
Moeten ze eens een dance-versie van makenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:59 schreef laxus13 het volgende:
Even Trini Lopez opgezet
Ipv die reclames
hahaquote:
Best interessant en mijn haar is lang dus er zal heel wat stress te vinden zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:02 schreef NaturalScience het volgende:
! Dat onderzoek heb ik deels opgezet.....
(met cortisol enzo)
Grappig dat het nu opeens op het nieuws komt, aangezien dit al een vrij lang bekend gegeven is.
Het is een beetje afhankelijk van de structuur van je haar, maar inderdaad erg mooi te meten door de tijdslijn van de leeftijd van het haar heen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Best interessant en mijn haar is lang dus er zal heel wat stress te vinden zijn.
Ik verhuis weer even om nog een uurtje of zo mee te luisteren
Ik vind dit ook een prima plaatje.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef laxus13 het volgende:
Haha volgens mij ben ik als enige dit dit wel te pruimen vind
Beetje zoals een boomstam met jaarringen stel ik me voor.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is een beetje afhankelijk van de structuur van je haar, maar inderdaad erg mooi te meten door de tijdslijn van de leeftijd van het haar heen.![]()
Het is natuurlijk een erg handige tool om mensen met hormonale stoornissen (d.m.v. bijvoorbeeld een tumor) te kunnen diagnosticeren met een differentiale screening ontremd het ontstaan hiervan.
Fredquote:
Ja nog 1tje volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Heeft deze Joshua eigenlijk ooit nog een andere hit gehad? Nee he?
Hahaquote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Serious Request gevolgd
De rest deed hij onder het pseudoniem Elton John.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Deze zie ik net Picture Postcards From L.A.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Veel plezierquote:Op woensdag 26 december 2012 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha!
Nou ik ben kerst vieren, veel plezier allen en tot vanavond ergens
Wordt net genoemd inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 15:10 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Deze zie ik net Picture Postcards From L.A.
Mij ook nietquote:Op woensdag 26 december 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt net genoemd inderdaadZegt me niets.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje zoals een boomstam met jaarringen stel ik me voor.
Inderdaad, zeker dit nummer niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:12 schreef laxus13 het volgende:
Adamo hoor je ook niet vaak op de radio
Erg interessant, ik vraag me altijd af hoe onderzoekers er bij komen om dingen zoals dit op deze manier te onderzoeken: ik bedoel, dat iemand denkt: kom laten we eens haarzakjes onderzoeken om te zien of we daar iets uit kunnen halen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Cortisol is één van onze streshormonen die een dagelijkse frequentie laat zien waarop het bij het ontwaken op z'n hoogste niveau zit en 's avonds op het laagste niveau verkeerd. Bij een verhoogde excretie van cortisol doormiddel van depressie, stress of bijvoorbeeld een cortisol producerende tumor is de mate van afbouw overdag lager dan de mate van opbouw in de vroege ochtend, waardoor het hormoon zich zal ophopen.
Eén van de plekken waarin het inactieve precursor molecuul van dit hormoon wordt opgeslagen is in je haarzakjes. Dit is vervolgens inderdaad als een soort van ringstructuur terug te vinden in het haar.
Op Radio 5 vast nog wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:12 schreef laxus13 het volgende:
Adamo hoor je ook niet vaak op de radio
Ik meen dat Rob de Nijs het ooit in het Nederlands heeft gezongen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:15 schreef Terreros85 het volgende:
Dit nummer zegt me niets. Ook niet van andere jaren Top2000.
Ja, dat klopt. Geen goed idee wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik meen dat Rob de Nijs het ooit in het Nederlands heeft gezongen.
New York State of Mind (Billy Joel)quote:Op woensdag 26 december 2012 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
Georgia on my mind
New York New York
Missisippi
Mexico, Meeeeeeeeeeeexiiiicoooooooooquote:Op woensdag 26 december 2012 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
Georgia on my mind
New York New York
Missisippi
I can't go for that?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:22 schreef Terreros85 het volgende:
Deze is best leuk. Maar de sample is natuurlijk van een ander nummer. Weet iemand welke?
Counting Crows - Omahaquote:Op woensdag 26 december 2012 15:23 schreef NaturalScience het volgende:
Lynyrd Skynrd — Sweet Home Alabama
Lacy J Dalton — The Alaska Song
Kings of Leon — Arizona
Bruce Springsteen — Mary Queen of Arkansas
The Beach Boys — California Girls
Townes van Zandt — Colorado Girl
Aerosmith — I Live in Connecticut
Perry Como — Delaware
Vic Chesnutt — Florida
Gladys Knight and the Pips — Midnight Train to Georgia
Elvis Presley — Blue Hawaii
Josh Ritter — Idaho
Sufjan Stevens — Casimir Pulaski Day
Louis Armstrong — (Back Home Again in) Indiana
Joni Mitchell — The Dry Cleaner From Des Moines
Glenn Campbell — Wichita Lineman
Mountain Goats — Going to Maine
Nummers over staten
Dit is echt middle of the road-muziek jaquote:
Ik vind het ook wel een aardig nummer.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Terechte binnenkomer.
Zong ie op Rockin' Park afgelopen juli.
Favoriete nummer van Dick Advocaatquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Favoriete nummer van Dick Advocaat
Niks stiekem het is gewoon een mooi nummerquote:Op woensdag 26 december 2012 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Stiekem vind ik dit wel een leuk nummer.
Stiekemquote:Op woensdag 26 december 2012 15:40 schreef Fred_B het volgende:
Stiekem vind ik dit wel een leuk nummer.
[..]
The seventh seal. Heel religieus.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef Modus het volgende:
Scott Walker zou later zeer vreemde muziek zijn gaan maken, moet ik nog steeds eens opzoeken.
Toen werd het nog mooier.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef Modus het volgende:
Scott Walker zou later zeer vreemde muziek zijn gaan maken, moet ik nog steeds eens opzoeken.
Dit bijvquote:Op woensdag 26 december 2012 15:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zijn zeiknummers zijn niet te pruimen. Dit is een klassieker.quote:
Vanochtend ook Fuck de Kerstman bij Rock the Casbahquote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel rare oren hebben maar ik hoor die appelsapjes nooit
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanochtend ook Fuck de Kerstman bij Rock the Casbah
Dat komt ook pas aan het einde van de plaatquote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel rare oren hebben maar ik hoor die appelsapjes nooit
Eens al vind ik Earth Song of Man In The Mirror ook echt schitterendquote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zijn zeiknummers zijn niet te pruimen. Dit is een klassieker.
Als punker vind ik Dirty Diana één van de beste nummers ooit.
Ook niet. Komt zeker omdat ik vroeger altijd songteksten uitknipte uit blaadjes en de tekst wistquote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef tong80 het volgende:
Rafaela Carra. 'Elke dag met de benen wijd.'
Youssouf N'Dour: Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef tong80 het volgende:
Alane van Wes zit er vol meequote:Op woensdag 26 december 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Youssouf N'Dour: Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
Kaoma: Waar is toch dat zebrahondje voor
Wes: Zomer in Zaandam, Mimi gaat naar sander toe, Luilak hang je jas op.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef tong80 het volgende:
Op Gers Pardoel na, natuurlijk. dat wel.quote:
Oh nee Jan Smit tochquote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Op Gers Pardoel na, natuurlijk. dat wel.
quote:
Zelfde CD als Avondquote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze ken ik niet eens van Boudewijn
Ik dacht dat hij altijd riep dat ie doorging tot ie erbij zou neervallen?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat hij stopt met zijn grote shows. Heb net geen kaartje kunnen krijgen
Ik ken hem ook niet, mooi plaatje.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze ken ik niet eens van Boudewijn
Nope, hij is bezig met zijn laatste grote tour. Eindigt volgend jaar. Er was nog wel plek in Breda, maar moet dan m'n examenfilm draaienquote:Op woensdag 26 december 2012 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij altijd riep dat ie doorging tot ie erbij zou neervallen?
Wat een matige trollquote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Op Gers Pardoel na, natuurlijk. dat wel.
Dan mag Lennart Nijgh niet onvermeld blijven.quote:
Lennaert..quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan mag Lennart Nijgh niet onvermeld blijven.
Ik ben blij dat je het zegt, ik dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Vast een duwer, want dit is niet zo een bekend nummer.
Ben in een theatertour nog geweest. Heel de zaal vol met oudere jongeren die alles meezongen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat hij stopt met zijn grote shows. Heb net geen kaartje kunnen krijgen
Het komt mij maar heeeel vaag bekend voor, maar kan ook omdat het op een ander nummer van hem lijktquote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zegt, ik dacht dat het aan mij lag![]()
Ik ga ook in Breda, in Den Bosch was t uitverkocht. Kaartjes gelukkig al voor dat nieuws kwam. Maar wel jammer zeg, lees t nu, was er heilig van overtuigd dat hij tot zn tachtigste zou doorgaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, hij is bezig met zijn laatste grote tour. Eindigt volgend jaar. Er was nog wel plek in Breda, maar moet dan m'n examenfilm draaien
Best wel hoor. Zijn eerste mooie/hit na het overlijden van Lennart Nijghquote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Vast een duwer, want dit is niet zo een bekend nummer.
Gaan we mierenneukenquote:
dan valt het bij jou nog meequote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het komt mij maar heeeel vaag bekend voor, maar kan ook omdat het op een ander nummer van hem lijkt
Lennaert leefde nog toen Een Nieuwe Herfst uit kwamquote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Best wel hoor. Zijn eerste mooie/hit na het overlijden van Lennart Nijgh
Owquote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Best wel hoor. Zijn eerste mooie/hit na het overlijden van Lennart Nijgh
ah die komt nu ?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
1621 This Town Ain't Big Enough For Both Of Us Sparks
Die vind ik helemaal geweldig
Dacht dat het later wasquote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lennaert leefde nog toen Een Nieuwe Herfst uit kwam
3e nummer na de breakquote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah die komt nu ?![]()
lekker plaatje is dat
Uit m'n hoofd: Lennaert overleed volgens mij in 2002. Een Nieuwe Herfst komt uit 1996.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |