Ik ken hem ook niet, mooi plaatje.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze ken ik niet eens van Boudewijn
Nope, hij is bezig met zijn laatste grote tour. Eindigt volgend jaar. Er was nog wel plek in Breda, maar moet dan m'n examenfilm draaienquote:Op woensdag 26 december 2012 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij altijd riep dat ie doorging tot ie erbij zou neervallen?
Wat een matige trollquote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Op Gers Pardoel na, natuurlijk. dat wel.
Dan mag Lennart Nijgh niet onvermeld blijven.quote:
Lennaert..quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan mag Lennart Nijgh niet onvermeld blijven.
Ik ben blij dat je het zegt, ik dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Vast een duwer, want dit is niet zo een bekend nummer.
Ben in een theatertour nog geweest. Heel de zaal vol met oudere jongeren die alles meezongen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat hij stopt met zijn grote shows. Heb net geen kaartje kunnen krijgen
Het komt mij maar heeeel vaag bekend voor, maar kan ook omdat het op een ander nummer van hem lijktquote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zegt, ik dacht dat het aan mij lag![]()
Ik ga ook in Breda, in Den Bosch was t uitverkocht. Kaartjes gelukkig al voor dat nieuws kwam. Maar wel jammer zeg, lees t nu, was er heilig van overtuigd dat hij tot zn tachtigste zou doorgaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, hij is bezig met zijn laatste grote tour. Eindigt volgend jaar. Er was nog wel plek in Breda, maar moet dan m'n examenfilm draaien
Best wel hoor. Zijn eerste mooie/hit na het overlijden van Lennart Nijghquote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Vast een duwer, want dit is niet zo een bekend nummer.
Gaan we mierenneukenquote:
dan valt het bij jou nog meequote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het komt mij maar heeeel vaag bekend voor, maar kan ook omdat het op een ander nummer van hem lijkt
Lennaert leefde nog toen Een Nieuwe Herfst uit kwamquote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Best wel hoor. Zijn eerste mooie/hit na het overlijden van Lennart Nijgh
Owquote:Op woensdag 26 december 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Best wel hoor. Zijn eerste mooie/hit na het overlijden van Lennart Nijgh
ah die komt nu ?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
1621 This Town Ain't Big Enough For Both Of Us Sparks
Die vind ik helemaal geweldig
Dacht dat het later wasquote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lennaert leefde nog toen Een Nieuwe Herfst uit kwam
3e nummer na de breakquote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah die komt nu ?![]()
lekker plaatje is dat
Uit m'n hoofd: Lennaert overleed volgens mij in 2002. Een Nieuwe Herfst komt uit 1996.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |