Eens al vind ik Earth Song of Man In The Mirror ook echt schitterendquote:Op woensdag 26 december 2012 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zijn zeiknummers zijn niet te pruimen. Dit is een klassieker.
Als punker vind ik Dirty Diana één van de beste nummers ooit.
Ook niet. Komt zeker omdat ik vroeger altijd songteksten uitknipte uit blaadjes en de tekst wistquote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef tong80 het volgende:
Rafaela Carra. 'Elke dag met de benen wijd.'
Youssouf N'Dour: Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef tong80 het volgende:
Alane van Wes zit er vol meequote:Op woensdag 26 december 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Youssouf N'Dour: Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
Kaoma: Waar is toch dat zebrahondje voor
Wes: Zomer in Zaandam, Mimi gaat naar sander toe, Luilak hang je jas op.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef tong80 het volgende:
Op Gers Pardoel na, natuurlijk. dat wel.quote:
Oh nee Jan Smit tochquote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Op Gers Pardoel na, natuurlijk. dat wel.
quote:
Zelfde CD als Avondquote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze ken ik niet eens van Boudewijn
Ik dacht dat hij altijd riep dat ie doorging tot ie erbij zou neervallen?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat hij stopt met zijn grote shows. Heb net geen kaartje kunnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |