Mij ook nietquote:Op woensdag 26 december 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt net genoemd inderdaadZegt me niets.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje zoals een boomstam met jaarringen stel ik me voor.
Inderdaad, zeker dit nummer niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:12 schreef laxus13 het volgende:
Adamo hoor je ook niet vaak op de radio
Erg interessant, ik vraag me altijd af hoe onderzoekers er bij komen om dingen zoals dit op deze manier te onderzoeken: ik bedoel, dat iemand denkt: kom laten we eens haarzakjes onderzoeken om te zien of we daar iets uit kunnen halen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Cortisol is één van onze streshormonen die een dagelijkse frequentie laat zien waarop het bij het ontwaken op z'n hoogste niveau zit en 's avonds op het laagste niveau verkeerd. Bij een verhoogde excretie van cortisol doormiddel van depressie, stress of bijvoorbeeld een cortisol producerende tumor is de mate van afbouw overdag lager dan de mate van opbouw in de vroege ochtend, waardoor het hormoon zich zal ophopen.
Eén van de plekken waarin het inactieve precursor molecuul van dit hormoon wordt opgeslagen is in je haarzakjes. Dit is vervolgens inderdaad als een soort van ringstructuur terug te vinden in het haar.
Op Radio 5 vast nog wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:12 schreef laxus13 het volgende:
Adamo hoor je ook niet vaak op de radio
Ik meen dat Rob de Nijs het ooit in het Nederlands heeft gezongen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:15 schreef Terreros85 het volgende:
Dit nummer zegt me niets. Ook niet van andere jaren Top2000.
Ja, dat klopt. Geen goed idee wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik meen dat Rob de Nijs het ooit in het Nederlands heeft gezongen.
New York State of Mind (Billy Joel)quote:Op woensdag 26 december 2012 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
Georgia on my mind
New York New York
Missisippi
Mexico, Meeeeeeeeeeeexiiiicoooooooooquote:Op woensdag 26 december 2012 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
Georgia on my mind
New York New York
Missisippi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |