quote:Op woensdag 26 december 2012 14:59 schreef laxus13 het volgende:
Even Trini Lopez opgezet
Ipv die reclames
hahaquote:
Best interessant en mijn haar is lang dus er zal heel wat stress te vinden zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:02 schreef NaturalScience het volgende:
! Dat onderzoek heb ik deels opgezet.....
(met cortisol enzo)
Grappig dat het nu opeens op het nieuws komt, aangezien dit al een vrij lang bekend gegeven is.
Het is een beetje afhankelijk van de structuur van je haar, maar inderdaad erg mooi te meten door de tijdslijn van de leeftijd van het haar heen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Best interessant en mijn haar is lang dus er zal heel wat stress te vinden zijn.
Ik verhuis weer even om nog een uurtje of zo mee te luisteren
Ik vind dit ook een prima plaatje.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:07 schreef laxus13 het volgende:
Haha volgens mij ben ik als enige dit dit wel te pruimen vind
Beetje zoals een boomstam met jaarringen stel ik me voor.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is een beetje afhankelijk van de structuur van je haar, maar inderdaad erg mooi te meten door de tijdslijn van de leeftijd van het haar heen.![]()
Het is natuurlijk een erg handige tool om mensen met hormonale stoornissen (d.m.v. bijvoorbeeld een tumor) te kunnen diagnosticeren met een differentiale screening ontremd het ontstaan hiervan.
Fredquote:
Ja nog 1tje volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Heeft deze Joshua eigenlijk ooit nog een andere hit gehad? Nee he?
Hahaquote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Serious Request gevolgd
De rest deed hij onder het pseudoniem Elton John.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Deze zie ik net Picture Postcards From L.A.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Veel plezierquote:Op woensdag 26 december 2012 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha!
Nou ik ben kerst vieren, veel plezier allen en tot vanavond ergens
Wordt net genoemd inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2012 15:10 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Deze zie ik net Picture Postcards From L.A.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |