Vraag me af wie er meer als een oma zingt, Jennifer of Geddy Leequote:
Muziek voor het soort mens dat graag doet alsof hij smaak heeft qua muziek maar eigenlijk niet zoveel verstand van muziek heeft. Zulke mensen houden vaak ook van dingen zoals Simply Red.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Power of Love. Ik weet nooit goed wat ik ervan moet denken.
Rush is de ultieme rockgroep!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vraag me af wie er meer als een oma zingt, Jennifer of Geddy Lee
Nee hoor, ik haat gewoon die muziek voor LARP-spelers, Dream Theatre, Porcupine Tree, Rush, Asia..quote:Op woensdag 26 december 2012 13:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Rush is de ultieme rockgroep!![]()
Wanneer mensen eens hun beste album zouden beluisteren, Power Windows, Grace Under Pressure, Signals en Hold your Fire, zouden ze al een hele nadere mening krijgen over Geddy.
Mag ik alle 4 die bands fantastisch vinden en LARPers ondertussen een beetje zielig vinden?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat gewoon die muziek voor LARP-spelers, Dream Theatre, Porcupine Tree, Rush, Asia..
Vrouwen uit Flevoland vooralquote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef Molurus het volgende:
Je vraagt je af wie dit soort troep de top 2000 in stemt.
Simply Red vind ik echt gruwelijk slecht.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Muziek voor het soort mens dat graag doet alsof hij smaak heeft qua muziek maar eigenlijk niet zoveel verstand van muziek heeft. Zulke mensen houden vaak ook van dingen zoals Simply Red.
OK.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mag ik alle 4 die bands fantastisch vinden en LARPers ondertussen een beetje zielig vinden?
Het is echt muziek voor simpele zielen. Ik ken eigenlijk niemand die enige verstand van muziek heeft die dat om aan te horen vindt.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simply Red vind ik echt gruwelijk slecht.
Ach, dooien pakken altijd wat meer stemmen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef Molurus het volgende:
Je vraagt je af wie dit soort troep de top 2000 in stemt.
Hier iemandquote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is echt muziek voor simpele zielen. Ik ken eigenlijk niemand die enige verstand van muziek heeft die dat om aan te horen vindt.
Die tijden heb ik wel eens doorgemaakt. Momenteel zal het op mijn werk wat minder worden geaccepteerd.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
OK.
Zolang je geen haar in een staart, een vlasbaardje en een broek met zakken aan de zijkant hebt.
Haha, alvast mijn excuus dat ik je een simpele ziel heb genoemd dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hier iemand![]()
Simply Red vind ik prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |