Top40 bestaat pas sinds 1965 en er zijn ook nog wel voor die tijd liedjes gemaakt die in de top-2000 staan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef asco het volgende:
Jammer dat er geen top40 noteringen worden weergegeven tijdens de info.
Bijna, ja...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Willem moet het hebben van zijn loopvermogen..
Neem aan dat ze gewoon boven de top 2000 doortellen. Nieuwe nummers zijn de nummers waar echt nog nooit op gestemd is (2012 nummers bvquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap deze lijst niet zo goed....
Als je de lijst op de website bekijkt staat er voor ieder nummer hoeveel ze zijn gestegen of gedaald ten opzichte van vorig jaar.
Als een nummer nieuw in de lijst staat komt er een zwart bolletje voor te staan.
Hoe kan het dan dat bijvoorbeeld Stevie Wonder met I Just Called To Say I Love You nu op nummer 1998 staat en volgens de website toch 73 plaatsen is gestegen![]()
Stond hij vorig jaar dan op plaats 2071 ofzo? Maar dat zou ook niet moeten kunnen want dan staat hij nieuw in de lijst en hoort er een bolletje voor te staan...
Wie kan mij op weg helpen? Want volgens mij klopt er op deze manier helemaal niets van de lijst?
Jij snapt van wel meer lijsten niks he?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
Als je de lijst op de website bekijkt staat er voor ieder nummer hoeveel ze zijn gestegen of gedaald ten opzichte van vorig jaar.
Als een nummer nieuw in de lijst staat komt er een zwart bolletje voor te staan.
Hoe kan het dan dat bijvoorbeeld Stevie Wonder met I Just Called To Say I Love You nu op nummer 1998 staat en volgens de website toch 73 plaatsen is gestegen![]()
Stond hij vorig jaar dan op plaats 2071 ofzo? Maar dat zou ook niet moeten kunnen want dan staat hij nieuw in de lijst en hoort er een bolletje voor te staan...
Wie kan mij op weg helpen? Want volgens mij klopt er op deze manier helemaal niets van de lijst?
van die hele kolom met positie vorig jaar klopt geen zak meer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
Er staan zelfs meerdere nummers in de top200 met een zwart bolletje die als "nieuw" in de lijst worden bestempeld terwijl ze al meer dan 10 jaar oud zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Neem aan dat ze gewoon boven de top 2000 doortellen. Nieuwe nummers zijn de nummers waar echt nog nooit op gestemd is (2012 nummers bv)
Kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er staan zelfs meerdere nummers in de top200 met een zwart bolletje die als "nieuw" in de lijst worden bestempeld terwijl ze al meer dan 10 jaar oud zijn.
Je gaat me niet vertellen dat hier nog nooit op gestemd is in voorgaande jaren en nu opeens massaal?
Jij gleed zeker ook op die zanger?quote:
Yep, daarom is de top 2000 zo kutquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er staan zelfs meerdere nummers in de top200 met een zwart bolletje die als "nieuw" in de lijst worden bestempeld terwijl ze al meer dan 10 jaar oud zijn.
Je gaat me niet vertellen dat hier nog nooit op gestemd is in voorgaande jaren en nu opeens massaal?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat was uiteraard gewoon een geintje dat gretig op de frontpage is overgenomen door de crew.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij snapt van wel meer lijsten niks he?.
END / Even over de exacte tijd van het 2012 fenomeen!
Eens, maar dan ook Europe is my playground van Suede.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef laxus13 het volgende:
Song For Europe moet er volgend jaar echt in
Ja oke, dan is het gewoon: "geen notering".quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Top40 bestaat pas sinds 1965 en er zijn ook nog wel voor die tijd liedjes gemaakt die in de top-2000 staan.
Op nummer 199 staat een nummer uit 1986 die volledig nieuw is in de lijst en ook zo staat aangeschreven.quote:
Die was dus vorige jaren gewoon geweigerd en stond niet in de keuzelijst etc...dan is het een nieuwe als die er nu in staat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Op nummer 199 staat een nummer uit 1986 die volledig nieuw is in de lijst en ook zo staat aangeschreven.
slayer is idd nieuw. dat is dan ook de enige volgens mij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Op nummer 199 staat een nummer uit 1986 die volledig nieuw is in de lijst en ook zo staat aangeschreven.
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gleed zeker ook op die zanger?
Ja, rrrrrrrright.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat was uiteraard gewoon een geintje dat gretig op de frontpage is overgenomen door de crew.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
slayer is idd nieuw. dat is dan ook de enige volgens mij.
Slayer hoort er gewoon inquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Modus het volgende:
Slayer in de top2000?!
Nog meer reden om de lijst niet al te serieus meer te nemen.
Volgend jaar Angry neurotic catholics van Carnivore, wat ik je bromquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Modus het volgende:
Slayer in de top2000?!
Was toch al niet meer serieus te nemen nadat Frits Spits een gemmiddeld nummer van Boudewijn de Groot tot nummer een wist te pluggen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Modus het volgende:
Slayer in de top2000?!
Leuk meebrulrefreintje, daar niet van, maar dat basloopje en de opbouw daarnaartoe zijn geweldigquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm, ben niet zo kapot van The Animals
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend jaar Angry neurotic catholics van Carnivore, wat ik je brom
Wat ga je dan anders doen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
Even een uurtje of zo iets anders doen, wel luisteren natuurlijk
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferryquote:
Klopt, maar zoiets past wel beter in deze lijst dan Slayer, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was toch al niet meer serieus te nemen nadat Frits Spits een gemmiddeld nummer van Boudewijn de Groot tot nummer een wist te pluggen?
Dames spetterend het nieuwe jaar in, hoorde ik net in de reclame.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferry
Even elders op FOK! kijken en gamen daarnaquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferry
hoezo moet iets in een topradio2 passen? Als ze echt zo elitair doen over de beste platen gekozen door het publiek, moeten ze ook accepteren dat dat publiek ook verandert en helemaal niet zo;n problemen meer heeft met jaren 90-2000 popmuziek en allerlei subgenres die indertijd een hype geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Klopt, maar zoiets past wel beter in deze lijst dan Slayer, toch?
Goed op tijd beginnen dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik ga er maar eens vandoor, lekker gourmetten.
tot vanavond of anders morgen
Ja, ik ga ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik ga er maar eens vandoor, lekker gourmetten.
tot vanavond of anders morgen
Neem aan dat je die wel kent als je hem hoortquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef NaturalScience het volgende:
1971 Pata Pata Miriam Makeba 1967![]()
Oh is dit John Farnham. Die van 'The voice'.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
John Farnham heeft toch wel een lekkere stem
Ik bedoel dat ik me niet kan voorstellen dat dan alleen Slayer er in komt te staan, dan zouden er toch veel meer metalbands in staan, plus ook nog andere soms wat minder lekker wegluisterende genres.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoezo moet iets in een topradio2 passen? Als ze echt zo elitair doen over de beste platen gekozen door het publiek, moeten ze ook accepteren dat dat publiek ook verandert en helemaal niet zo;n problemen meer heeft met jaren 90-2000 popmuziek en allerlei subgenres die indertijd een hype geweest zijn.
*Spotify aanzet*quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neem aan dat je die wel kent als je hem hoort
Bij het invoeren van je lijst kon je per nummer een motivatie geven. Ik heb overal wel een lulverhaal bij maar had er dit jaar geen zin in.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Micson het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze bij elk nummer een paar inzendingen hebben waarbij mensen vertellen wat ze van dat nummer vinden? Waar kun je dat insturen dan? Ik heb ook nog wel wat sentiment dat ik wil delen.
http://top2012.radio2.nl/gastenboekquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Micson het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze bij elk nummer een paar inzendingen hebben waarbij mensen vertellen wat ze van dat nummer vinden? Waar kun je dat insturen dan? Ik heb ook nog wel wat sentiment dat ik wil delen.
Eens.quote:
Wat een zeiknummer vind ik dat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef NaturalScience het volgende:
Straks komt Andrew Gold met Lonely Boy!![]()
Wat mij betreft hoort dat nummer veel hoger te staan.
quote:
Ah, heb ik dat gemist. Nouja, vlak voor Eye in the Sky en Streets of Philadelphia maar even een mailtje sturen, misschien komt het nog door.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij het invoeren van je lijst kon je per nummer een motivatie geven. Ik heb overal wel een lulverhaal bij maar had er dit jaar geen zin in.
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef Homdeck het volgende:
ik dacht serieus dat pata pata uit de 80's kwam
Tot laterquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef cafca het volgende:
Maar goed, ik ga zo eens mijn schoonfamilie vervelen (of andersom..)
Jullie nog veel plezier met de top 2000, en wie weet tot vanavond
Dus je moet vanavond op tijd naar bed of mag je opblijven?quote:
Good luck!quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef cafca het volgende:
Maar goed, ik ga zo eens mijn schoonfamilie vervelen (of andersom..)
Jullie nog veel plezier met de top 2000, en wie weet tot vanavond
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag lekker aan de toastjes met Pata Pata...
Het is wat minder te volgen dan bijv. Brabant van onze Guus...quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef Micson het volgende:
Ik hou niet zo van zulke rimboemuziek.
Minimaal nog tot sesamstraat neem ik aan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus je moet vanavond op tijd naar bed of mag je opblijven?
Tja, smaken verschillenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Juist een vrij opzwepend en vrolijk klinkend nummer met weinig gezeur.
Als dit als zeiknummer gezien kan worden bestaat praktisch de complete lijst uit zeiknummers. Maar jij luistert er ongetwijfeld totaal anders naar.
Ik mag het net zolaat maken als ik zelf wilquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus je moet vanavond op tijd naar bed of mag je opblijven?
Is dat een cover?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef NaturalScience het volgende:
"1935 / Another Day - Buckshot Lefonque / 1997 "
Dat had Dream Theater met Another Day moeten zijn.....
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mag het net zolaat maken als ik zelf wil
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat had Dream Theater met Another Day moeten zijn.....
Hoe kom je eigenlijk aan die naam? Had je bij het aanmelden zoiets van "Geen idee wat voor naam ik moet kiezen. Ach, doe deze maar..."? Vraag het me nog steeds afquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het niet zo op dit bandje, vroeger al niet, behalve die prachtige ballad Never tear us apart natuurlijk
Another Day is wel de enige goede kanshebber eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Maar Another Day van Dream Theater had simpelweg de hoogst genoteerde Another Day in de lijst moeten zijn.
Wat mij betreft onbegrijpelijk dat ze niet één keer in de lijst staan.
Dat sowieso. Maar die draaien wel iets langer mee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:27 schreef NaturalScience het volgende:
Een schrale troost dat Queensryche er gelukkig nog wel in staat.
Jij had toch alleen mp3's?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Another Day is wel de enige goede kanshebber eerlijk gezegd.
Staat nog op een rockballad CD van me.
Nee, ik heb geen goede boxen.quote:
Lukt hier primaquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dacht dat ik de enige was waarbij het quoten weer klote was...
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dacht dat ik de enige was waarbij het quoten weer klote was...
Beetje absurd. 3 jaar is prima. Dan is de hype ook al wel weggezakt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Micson het volgende:
Wat vinden jullie er hier van om nummers pas na 10 jaar toe te laten in de top 2000?
Zo weer je rotzooi als Gangnam style, Gers Pardoel en Will and the People. Deze staat er alleen in omdat de waan van de dag regeert, over een jaar kent niemand die rotzooi meer. Als je eerst wacht welke nummers de tand des tijds doorstaan, weet je zeker dat je met het neusje van de zalm te maken hebt. 2002 zou dan dit jaar voor het eerst mee mogen doen.
Mag ik als groot muziekliefhebber zeggen dat ik Gangnam Style best wel een erg leuk nummertje vindt en er graag even op dans met wat vrienden?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Micson het volgende:
Wat vinden jullie er hier van om nummers pas na 10 jaar toe te laten in de top 2000?
Zo weer je rotzooi als Gangnam style, Gers Pardoel en Will and the People. Deze staat er alleen in omdat de waan van de dag regeert, over een jaar kent niemand die rotzooi meer. Als je eerst wacht welke nummers de tand des tijds doorstaan, weet je zeker dat je met het neusje van de zalm te maken hebt. 2002 zou dan dit jaar voor het eerst mee mogen doen.
Gewoon geen platen van de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Micson het volgende:
Ik heb helemaal nergens last van in Chrome.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Heel Fok! stort i, geen avatars ook meer hier.
Niet in FF, niet in Chrome en niet in IE...
Doe maar eens een refresh. Dan wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
In Firefox geen problemen met Fok atm..
Liever nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:34 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Doe maar eens een refresh. Dan wel.
Hij ververst automatisch op de computer.. iPad weer nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:34 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Doe maar eens een refresh. Dan wel.
Ach, je moet ook een beetje open minded blijven wat betreft muziek en niet blijven hangen in ouderwetse definities van goede muziek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:34 schreef MadMaster het volgende:
De termen 'Gangnam Style', 'leuk' en 'groot muziekliefhebber' gaan simpelweg niet samen...
Als onderdeel van de afvaardiging 'oud'?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:38 schreef golfer het volgende:
Petula Clark is met oud en nieuw te gast bij Jools' Annual Hotenanny.
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 25 december 2012 14:40 schreef Micson het volgende:
Het is wel gewoon zo dat er teveel recente rommel instaat omdat teveel mensen niet goed genoeg nadenken, en omdat de keuzelijst niet op capabele manier wordt gemaakt.
Ik kan het niet verkroppen dat Happiness van Alexis Jordan er wel instaat en Rocket Man van Elton John niet.
quote:
Wel grappig dat deze discussie hier algemeen geaccepteerd is terwijl het eigenlijk maar over een muzieklijstje gaat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:40 schreef Micson het volgende:
Het is wel gewoon zo dat er teveel recente rommel instaat omdat teveel mensen niet goed genoeg nadenken, en omdat de keuzelijst niet op capabele manier wordt gemaakt.
Ik kan het niet verkroppen dat Happiness van Alexis Jordan er wel instaat en Rocket Man van Elton John niet.
Zeker waar iddquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
SStraks als Adele weer tig keer in de top10 staat mogen we weer verder klagen
Gewoon laptop, op Windows met Chrome.quote:
Nee de Beatles wel bij hey Jude: na na nanananaaquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Portishead dit nummer trouwens niet ooit gesampled?
Wat zijn jullie aan het doen. Werkt hier nog primaquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:48 schreef Karina het volgende:
Ik zie ook geen preview meer met mouse over in de AT. Het is een beetje FOK! 1.0 nu
De nieuwe servers zijn onderwegquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is al zeker een week aan de gang dat de helft regelmatig niet werkt, word er beetje moe van, zeker met dit soort gezellige snelle topics.
Ik klets even vrolijk door dit vreselijke Franse chanson heen hoor
Volgens mij is het playback.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:55 schreef TLC het volgende:
Mooi man die clip van The Kelly Family, geweldig nummer
Volgens mij moesten ze Windows Me rebootenquote:
1959 1958 1957 1956 1955 1954 1953 1952 1951 1950 1949 1948quote:
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
1959 1958 1957 1956 1955 1954 1953 1952 1951 1950 1949 1948
25-Dec
Girls Just Want To Have Fun Can't Help Falling In Love That's Just The Way It Is True Love That's A Wonder Amanda
Blockbuster Dedicated Follower Of Fashion Ramblin' Man Ik Wil Niet Dat Je Liegt Eternity It Must Have Been Love Funkin' For Jamaica
15.00-16.00
Cyndi Lauper 1984 UB40 1993 Phil Collins 1990 Sandy Coast 1971 Boston 1986 The Sweet 1973 The Kinks 1966 Allman Brothers Band 1973 Paul De Leeuw 1993 Robbie Williams 2001 Roxette 1990 Tom Browne 1981
Succesquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga jullie verlaten, ik ga me nuttig maken en geld verdienen. We zetten vast de dvd van de Jostiband wel aan.
Tot vanavond laat!
Eens!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:07 schreef NaturalScience het volgende:
Zo negatief op Boston iedereen?
Amanda is absoluut niet hun sterkste werk, maar alleen al om Boston te horen spelen is ook bij hun mindere nummers een genot!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:12 schreef Homdeck het volgende:
ik heb deze single gekocht destijdsohmy
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:12 schreef Homdeck het volgende:
ik heb deze single gekocht destijdsohmy
Origineel is veel mooier inderdaad.quote:
idd zeg. dit kabbelt maar voort...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phil solo moeten ze ook aan banden leggen.
Huh wat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phil solo moeten ze ook aan banden leggen.
grapjasquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Huh wat?
Hier moet ik toch even ingrijpen! Phil Collins is één van de mooiste dingen die de muziekgeschiedenis is overkomen.
Zijn prachtige solowerk samen met zijn Genesis werk is van een ongekend heerlijk niveau!![]()
![]()
Proest...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Huh wat?
Hier moet ik toch even ingrijpen! Phil Collins is één van de mooiste dingen die de muziekgeschiedenis is overkomen.
Zijn prachtige solowerk samen met zijn Genesis werk is van een ongekend heerlijk niveau!![]()
![]()
True... Love... That's A Wonder...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:20 schreef Homdeck het volgende:
kijk dit is beter. en nog van hollandschen bodem ook.
En ik zing het zo mee! Geen idee dat ik de tekst nog wist.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:20 schreef Homdeck het volgende:
kijk dit is beter. en nog van hollandschen bodem ook.
Tis wel een viezerik, daar in Thailand.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:22 schreef NaturalScience het volgende:
Sandy Coast is ook erg leuk!![]()
Ik vindt deze zanger echt enorm als de zanger van Jethro Tull klinken.
Met Genesis was hij prima ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Huh wat?
![]()
EDIT: That's Just The Way It Is is inderdaad niet heel enerverend daarentegen.![]()
Zijn werk voor de Disney film Tarzan vond ik zo mooi!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Genesis was hij prima ja.
Dat heb je zelf ook gespeeld zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zijn werk voor de Disney film Tarzan vond ik zo mooi!
Vast wel met locomotive breathquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:26 schreef NaturalScience het volgende:
Ook helemaal geen Jethro Tull in de lijst trouwens...... schande!
Het is de Top 2000, niet de NaturalSeance 2000...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:26 schreef NaturalScience het volgende:
Ook helemaal geen Jethro Tull in de lijst trouwens...... schande!
Ik kan hem niet vinden in de lijst, dus volgens mij niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vast wel met locomotive breath
Toch een opvallend gegeven. Volgens mij stonden ze er in voorgaande jaren namelijk wel in.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de Top 2000, niet de NaturalSeance 2000...
2 keer zelfs. 1466 en 540quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden in de lijst, dus volgens mij niet.
Wat mij betreft zou ik er nog liever Thick as a Brick (radio edit) in zijn.
Stem volgend jaar anders en zorg dat die plaat er in komt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Toch een opvallend gegeven. Volgens mij stonden ze er in voorgaande jaren namelijk wel in.
En als we het daar niet over mogen hebben in dit topic kunnen we het beter sluiten.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:37 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu allemaal van die linedancers voor me
Dat dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja..liever dit dan Volendam eerlijk gezegd.
Sorry hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zijn toch geen linedancers! Van die cowboys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |