Ik bedoel dat ik me niet kan voorstellen dat dan alleen Slayer er in komt te staan, dan zouden er toch veel meer metalbands in staan, plus ook nog andere soms wat minder lekker wegluisterende genres.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoezo moet iets in een topradio2 passen? Als ze echt zo elitair doen over de beste platen gekozen door het publiek, moeten ze ook accepteren dat dat publiek ook verandert en helemaal niet zo;n problemen meer heeft met jaren 90-2000 popmuziek en allerlei subgenres die indertijd een hype geweest zijn.
*Spotify aanzet*quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neem aan dat je die wel kent als je hem hoort
Bij het invoeren van je lijst kon je per nummer een motivatie geven. Ik heb overal wel een lulverhaal bij maar had er dit jaar geen zin in.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Micson het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze bij elk nummer een paar inzendingen hebben waarbij mensen vertellen wat ze van dat nummer vinden? Waar kun je dat insturen dan? Ik heb ook nog wel wat sentiment dat ik wil delen.
http://top2012.radio2.nl/gastenboekquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Micson het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze bij elk nummer een paar inzendingen hebben waarbij mensen vertellen wat ze van dat nummer vinden? Waar kun je dat insturen dan? Ik heb ook nog wel wat sentiment dat ik wil delen.
Eens.quote:
Wat een zeiknummer vind ik dat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef NaturalScience het volgende:
Straks komt Andrew Gold met Lonely Boy!![]()
Wat mij betreft hoort dat nummer veel hoger te staan.
quote:
Ah, heb ik dat gemist. Nouja, vlak voor Eye in the Sky en Streets of Philadelphia maar even een mailtje sturen, misschien komt het nog door.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij het invoeren van je lijst kon je per nummer een motivatie geven. Ik heb overal wel een lulverhaal bij maar had er dit jaar geen zin in.
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef Homdeck het volgende:
ik dacht serieus dat pata pata uit de 80's kwam
Tot laterquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef cafca het volgende:
Maar goed, ik ga zo eens mijn schoonfamilie vervelen (of andersom..)
Jullie nog veel plezier met de top 2000, en wie weet tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |