Was toch al niet meer serieus te nemen nadat Frits Spits een gemmiddeld nummer van Boudewijn de Groot tot nummer een wist te pluggen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Modus het volgende:
Slayer in de top2000?!
Nog meer reden om de lijst niet al te serieus meer te nemen.
Leuk meebrulrefreintje, daar niet van, maar dat basloopje en de opbouw daarnaartoe zijn geweldigquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm, ben niet zo kapot van The Animals
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend jaar Angry neurotic catholics van Carnivore, wat ik je brom
Wat ga je dan anders doen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
Even een uurtje of zo iets anders doen, wel luisteren natuurlijk
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferryquote:
Klopt, maar zoiets past wel beter in deze lijst dan Slayer, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was toch al niet meer serieus te nemen nadat Frits Spits een gemmiddeld nummer van Boudewijn de Groot tot nummer een wist te pluggen?
Dames spetterend het nieuwe jaar in, hoorde ik net in de reclame.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferry
Even elders op FOK! kijken en gamen daarnaquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferry
hoezo moet iets in een topradio2 passen? Als ze echt zo elitair doen over de beste platen gekozen door het publiek, moeten ze ook accepteren dat dat publiek ook verandert en helemaal niet zo;n problemen meer heeft met jaren 90-2000 popmuziek en allerlei subgenres die indertijd een hype geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Klopt, maar zoiets past wel beter in deze lijst dan Slayer, toch?
Goed op tijd beginnen dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik ga er maar eens vandoor, lekker gourmetten.
tot vanavond of anders morgen
Ja, ik ga ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik ga er maar eens vandoor, lekker gourmetten.
tot vanavond of anders morgen
Neem aan dat je die wel kent als je hem hoortquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef NaturalScience het volgende:
1971 Pata Pata Miriam Makeba 1967![]()
Oh is dit John Farnham. Die van 'The voice'.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
John Farnham heeft toch wel een lekkere stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |