Top40 bestaat pas sinds 1965 en er zijn ook nog wel voor die tijd liedjes gemaakt die in de top-2000 staan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef asco het volgende:
Jammer dat er geen top40 noteringen worden weergegeven tijdens de info.
Bijna, ja...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Willem moet het hebben van zijn loopvermogen..
Neem aan dat ze gewoon boven de top 2000 doortellen. Nieuwe nummers zijn de nummers waar echt nog nooit op gestemd is (2012 nummers bvquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap deze lijst niet zo goed....
Als je de lijst op de website bekijkt staat er voor ieder nummer hoeveel ze zijn gestegen of gedaald ten opzichte van vorig jaar.
Als een nummer nieuw in de lijst staat komt er een zwart bolletje voor te staan.
Hoe kan het dan dat bijvoorbeeld Stevie Wonder met I Just Called To Say I Love You nu op nummer 1998 staat en volgens de website toch 73 plaatsen is gestegen![]()
Stond hij vorig jaar dan op plaats 2071 ofzo? Maar dat zou ook niet moeten kunnen want dan staat hij nieuw in de lijst en hoort er een bolletje voor te staan...
Wie kan mij op weg helpen? Want volgens mij klopt er op deze manier helemaal niets van de lijst?
Jij snapt van wel meer lijsten niks he?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
Als je de lijst op de website bekijkt staat er voor ieder nummer hoeveel ze zijn gestegen of gedaald ten opzichte van vorig jaar.
Als een nummer nieuw in de lijst staat komt er een zwart bolletje voor te staan.
Hoe kan het dan dat bijvoorbeeld Stevie Wonder met I Just Called To Say I Love You nu op nummer 1998 staat en volgens de website toch 73 plaatsen is gestegen![]()
Stond hij vorig jaar dan op plaats 2071 ofzo? Maar dat zou ook niet moeten kunnen want dan staat hij nieuw in de lijst en hoort er een bolletje voor te staan...
Wie kan mij op weg helpen? Want volgens mij klopt er op deze manier helemaal niets van de lijst?
van die hele kolom met positie vorig jaar klopt geen zak meer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
Er staan zelfs meerdere nummers in de top200 met een zwart bolletje die als "nieuw" in de lijst worden bestempeld terwijl ze al meer dan 10 jaar oud zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Neem aan dat ze gewoon boven de top 2000 doortellen. Nieuwe nummers zijn de nummers waar echt nog nooit op gestemd is (2012 nummers bv)
Kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er staan zelfs meerdere nummers in de top200 met een zwart bolletje die als "nieuw" in de lijst worden bestempeld terwijl ze al meer dan 10 jaar oud zijn.
Je gaat me niet vertellen dat hier nog nooit op gestemd is in voorgaande jaren en nu opeens massaal?
Jij gleed zeker ook op die zanger?quote:
Yep, daarom is de top 2000 zo kutquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er staan zelfs meerdere nummers in de top200 met een zwart bolletje die als "nieuw" in de lijst worden bestempeld terwijl ze al meer dan 10 jaar oud zijn.
Je gaat me niet vertellen dat hier nog nooit op gestemd is in voorgaande jaren en nu opeens massaal?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat was uiteraard gewoon een geintje dat gretig op de frontpage is overgenomen door de crew.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij snapt van wel meer lijsten niks he?.
END / Even over de exacte tijd van het 2012 fenomeen!
Eens, maar dan ook Europe is my playground van Suede.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef laxus13 het volgende:
Song For Europe moet er volgend jaar echt in
Ja oke, dan is het gewoon: "geen notering".quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Top40 bestaat pas sinds 1965 en er zijn ook nog wel voor die tijd liedjes gemaakt die in de top-2000 staan.
Op nummer 199 staat een nummer uit 1986 die volledig nieuw is in de lijst en ook zo staat aangeschreven.quote:
Die was dus vorige jaren gewoon geweigerd en stond niet in de keuzelijst etc...dan is het een nieuwe als die er nu in staat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Op nummer 199 staat een nummer uit 1986 die volledig nieuw is in de lijst en ook zo staat aangeschreven.
slayer is idd nieuw. dat is dan ook de enige volgens mij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Op nummer 199 staat een nummer uit 1986 die volledig nieuw is in de lijst en ook zo staat aangeschreven.
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gleed zeker ook op die zanger?
Ja, rrrrrrrright.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat was uiteraard gewoon een geintje dat gretig op de frontpage is overgenomen door de crew.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
slayer is idd nieuw. dat is dan ook de enige volgens mij.
Slayer hoort er gewoon inquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Modus het volgende:
Slayer in de top2000?!
Nog meer reden om de lijst niet al te serieus meer te nemen.
Volgend jaar Angry neurotic catholics van Carnivore, wat ik je bromquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Modus het volgende:
Slayer in de top2000?!
Was toch al niet meer serieus te nemen nadat Frits Spits een gemmiddeld nummer van Boudewijn de Groot tot nummer een wist te pluggen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef Modus het volgende:
Slayer in de top2000?!
Leuk meebrulrefreintje, daar niet van, maar dat basloopje en de opbouw daarnaartoe zijn geweldigquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm, ben niet zo kapot van The Animals
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend jaar Angry neurotic catholics van Carnivore, wat ik je brom
Wat ga je dan anders doen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
Even een uurtje of zo iets anders doen, wel luisteren natuurlijk
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferryquote:
Klopt, maar zoiets past wel beter in deze lijst dan Slayer, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was toch al niet meer serieus te nemen nadat Frits Spits een gemmiddeld nummer van Boudewijn de Groot tot nummer een wist te pluggen?
Dames spetterend het nieuwe jaar in, hoorde ik net in de reclame.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferry
Even elders op FOK! kijken en gamen daarnaquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel op idd, zo net na Bryan Ferry
hoezo moet iets in een topradio2 passen? Als ze echt zo elitair doen over de beste platen gekozen door het publiek, moeten ze ook accepteren dat dat publiek ook verandert en helemaal niet zo;n problemen meer heeft met jaren 90-2000 popmuziek en allerlei subgenres die indertijd een hype geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Klopt, maar zoiets past wel beter in deze lijst dan Slayer, toch?
Goed op tijd beginnen dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik ga er maar eens vandoor, lekker gourmetten.
tot vanavond of anders morgen
Ja, ik ga ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef laxus13 het volgende:
Ja ik ga er maar eens vandoor, lekker gourmetten.
tot vanavond of anders morgen
Neem aan dat je die wel kent als je hem hoortquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef NaturalScience het volgende:
1971 Pata Pata Miriam Makeba 1967![]()
Oh is dit John Farnham. Die van 'The voice'.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
John Farnham heeft toch wel een lekkere stem
Ik bedoel dat ik me niet kan voorstellen dat dan alleen Slayer er in komt te staan, dan zouden er toch veel meer metalbands in staan, plus ook nog andere soms wat minder lekker wegluisterende genres.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoezo moet iets in een topradio2 passen? Als ze echt zo elitair doen over de beste platen gekozen door het publiek, moeten ze ook accepteren dat dat publiek ook verandert en helemaal niet zo;n problemen meer heeft met jaren 90-2000 popmuziek en allerlei subgenres die indertijd een hype geweest zijn.
*Spotify aanzet*quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neem aan dat je die wel kent als je hem hoort
Bij het invoeren van je lijst kon je per nummer een motivatie geven. Ik heb overal wel een lulverhaal bij maar had er dit jaar geen zin in.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Micson het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze bij elk nummer een paar inzendingen hebben waarbij mensen vertellen wat ze van dat nummer vinden? Waar kun je dat insturen dan? Ik heb ook nog wel wat sentiment dat ik wil delen.
http://top2012.radio2.nl/gastenboekquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef Micson het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze bij elk nummer een paar inzendingen hebben waarbij mensen vertellen wat ze van dat nummer vinden? Waar kun je dat insturen dan? Ik heb ook nog wel wat sentiment dat ik wil delen.
Eens.quote:
Wat een zeiknummer vind ik dat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef NaturalScience het volgende:
Straks komt Andrew Gold met Lonely Boy!![]()
Wat mij betreft hoort dat nummer veel hoger te staan.
quote:
Ah, heb ik dat gemist. Nouja, vlak voor Eye in the Sky en Streets of Philadelphia maar even een mailtje sturen, misschien komt het nog door.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij het invoeren van je lijst kon je per nummer een motivatie geven. Ik heb overal wel een lulverhaal bij maar had er dit jaar geen zin in.
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef Homdeck het volgende:
ik dacht serieus dat pata pata uit de 80's kwam
Tot laterquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef cafca het volgende:
Maar goed, ik ga zo eens mijn schoonfamilie vervelen (of andersom..)
Jullie nog veel plezier met de top 2000, en wie weet tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |