quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Love is a stranger, prachtig! Mijn opa overleed zeven jaar geleden (verder geen sentimenteel gereutel), maar ze vroegen zich af wat ze voor hem moesten draaien. Love is a stranger vond ie wel leuk om keihard aan te zetten, wist iemand zich te herinneren. Niemand had de plaat voorbeluisterd, met als gevolg dat dit keihard door t crematorium knalde
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Love is a stranger, prachtig! Mijn opa overleed zeven jaar geleden (verder geen sentimenteel gereutel), maar ze vroegen zich af wat ze voor hem moesten draaien. Love is a stranger vond ie wel leuk om keihard aan te zetten, wist iemand zich te herinneren. Niemand had de plaat voorbeluisterd, met als gevolg dat dit keihard door t crematorium knalde
Het is weer eens iets andersquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sweetest Thing komt uit 1988, One uit 1992...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef mij maar The Unforgettable Fire, Pride, New Years Day of I Will Follow, dat wel. Maar sinds One hebben ze niets beters gemaakt dan dit plaatje
Ja idd..al was Fire van Bruce Springsteen nog leuker geweest natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja idd..al was Fire van Bruce Springsteen nog leuker geweest natuurlijk
Vind het origineel van Sylvia Millecam beterquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oeps.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sweetest Thing komt uit 1988, One uit 1992...
Of van Arthur Brownquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind het origineel van Sylvia Millecam beter
Toen was t idd pas een singlequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeps.Ik dacht dat ST 1998 was.
Nouja, dan is het inderdaad een tegenvallende plaat voor de tijd.
Van the Crazy World of Arthur Brown, nog beter. Hopen dat die in lijst staat is vergeefs, ben ik bang?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee jaar terug wel, stondtie ergens rond deze positie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Van the Crazy World of Arthur Brown, nog beter. Hopen dat die in lijst staat is vergeefs, ben ik bang?
Of Disco Infernoquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah. Verklaart.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen was t idd pas een single
Intussen wel ingehaald door SR denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik het met de slogan 'Het grootste radioevenement van het jaar' eens ben, maargoed, dat is een andere discussie.
Was een b-kant van een eerdere single, dacht ik?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Verklaart.
Maar hij stond toch niet op een album?
Op Joshua Tree al...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Verklaart.
Maar hij stond toch niet op een album?
Dude noquote:
Vind ik wel jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Intussen wel ingehaald door SR denk ik.
B kant van Where The Streets Have No Name...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Was een b-kant van een eerdere single, dacht ik?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
marokkanen en zwervers ook, toch zitten er ook goede tussen.
Zo mierzoet is t nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit vind ik een van de meest vervelend mierzoete plaatjes die ik ken. Bah.
Je hebt gelijk, komt wel uit die tijd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet op de LP. Bonustrack op de CD ofzo?
blijkbaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een mierzoet nummer over een zelfmoord, kan dat
Dat dus...quote:Het verhaal gaat dat Bono dit nummer speciaal heeft geschreven voor zijn vrouw Ali Hewson omdat hij moest werken op haar verjaardag voor de opnames van het album The Joshua Tree.
idd, toen Robbie er nog bij zatquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef cafca het volgende:
Tja, the Beatles hebben ook wel beter gemaakt dan dit.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
idd, toen Robbie er nog bij zat
[..]
[..]
En gelijk had-ie. Stelletje overrated kuthippiesquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef golfer het volgende:
Leuk groepje, maar denk niet dat het wat daarmee wordt.
©Henk van Ulsen bij Top of Flop 1963.
viel mij ook al opquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Cee het volgende:
Ondertussen blijft Hot Chocolate lekker door Emma'en op Cultura.
Mwoah...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
En gelijk had-ie. Stelletje overrated kuthippies
Daarom is het ook een radioevenementquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Cee het volgende:
Ondertussen blijft Hot Chocolate lekker door Emma'en op Cultura.
[..]
Ik vind het wel gezellig, zo'n radio-behang op m'n tv, met de kroeg in de achtergrond. Heb ik nog een beetje volk in huis op dit moment.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom is het ook een radioevenement
Wereld van verschil wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef Karina het volgende:
Doet me een beetje denken aan Herman van Veen en die vind ik ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |