quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Love is a stranger, prachtig! Mijn opa overleed zeven jaar geleden (verder geen sentimenteel gereutel), maar ze vroegen zich af wat ze voor hem moesten draaien. Love is a stranger vond ie wel leuk om keihard aan te zetten, wist iemand zich te herinneren. Niemand had de plaat voorbeluisterd, met als gevolg dat dit keihard door t crematorium knalde
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Love is a stranger, prachtig! Mijn opa overleed zeven jaar geleden (verder geen sentimenteel gereutel), maar ze vroegen zich af wat ze voor hem moesten draaien. Love is a stranger vond ie wel leuk om keihard aan te zetten, wist iemand zich te herinneren. Niemand had de plaat voorbeluisterd, met als gevolg dat dit keihard door t crematorium knalde
Het is weer eens iets andersquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sweetest Thing komt uit 1988, One uit 1992...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef mij maar The Unforgettable Fire, Pride, New Years Day of I Will Follow, dat wel. Maar sinds One hebben ze niets beters gemaakt dan dit plaatje
Ja idd..al was Fire van Bruce Springsteen nog leuker geweest natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja idd..al was Fire van Bruce Springsteen nog leuker geweest natuurlijk
Vind het origineel van Sylvia Millecam beterquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oeps.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sweetest Thing komt uit 1988, One uit 1992...
Of van Arthur Brownquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind het origineel van Sylvia Millecam beter
Toen was t idd pas een singlequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeps.Ik dacht dat ST 1998 was.
Nouja, dan is het inderdaad een tegenvallende plaat voor de tijd.
Van the Crazy World of Arthur Brown, nog beter. Hopen dat die in lijst staat is vergeefs, ben ik bang?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee jaar terug wel, stondtie ergens rond deze positie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Van the Crazy World of Arthur Brown, nog beter. Hopen dat die in lijst staat is vergeefs, ben ik bang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |