quote:
Komen nog zat topicsquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:03 schreef FritsFlits het volgende:
Bus Stop2000 was een leukere TT geweest
Culture Club in de top is lang geleden volgens mij
Zakt wel in na een tijdje...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als we dit tempo van een topic per uur aanhouden
Maar dat nummer komt niet zo vaak meer voor als uuropenerquote:
Ik ga over een uurtje ook even iets anders doen, de hele dag achter mijn laptop word ik ook een beetje flauw van.quote:
Dit topic zit toch zo weer volquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maar dat nummer komt niet zo vaak meer voor als uuropener
Ik moet nog 2 uur aan een opdracht werken, daarna moet ik aan m'n kerstverplichtingen geloven en zal ik jullie ook voor enkele uren verlaten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje ook even iets anders doen, de hele dag achter mijn laptop word ik ook een beetje flauw van.
ella-ellaquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Bus stop, wet day, she's there, I say
Please share my umbrella
Bus stop, bus goes, she stays, love grows
Under my umbrella
Deze zegt me echt niets, misschien als ik het hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Listen I'm no poet I'll show it by the words that I write
Holy inspiration respect for the creation in spite
Sometimes it takes hours to write one word on paper
To note something down in time to the music
Found a nice solution no revolution but it will do
If you don't enjoy it I'm sorry but it's not meant for you
Arrogance's rampant now words don't rhyme too well
Lyrics like impots, only dictionary doggerel
Die ouwe chansons van kayak bijven meestal niet zo hangenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze zegt me echt niets, misschien als ik het hoor.
Nope, Metropole orkestquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit muziekje tijdens het geleuter is trouwens van The Who - Overture (Tommy, 1969), voor de geïnterresseerden
Het lijkt ook allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die ouwe chansons van kayak bijven meestal niet zo hangen
Is zelfs van na jouw tijd man.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze zegt me echt niets, misschien als ik het hoor.
Jaaaa, maar het origineel toch niet?quote:
Oh dat wist ik nog niet, bedankt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit muziekje tijdens het geleuter is trouwens van The Who - Overture (Tommy, 1969), voor de geïnterresseerden
We willen de mensen niet teleurstellen met een andere versie hequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:10 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Jaaaa, maar het origineel toch niet?
Ja, Gangnam Style staat erin!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu pas de top 2000 lijst doorgekeken en die gaat er zeker wat op vooruit
Vind dat wel verplichte kost, dat de muziekliefhebbers het kennen verbaast me nietsquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nog niet, bedankt.
Ruthless Queen is denk ik het enige nummer van hen wat ik WEL leuk vind.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:11 schreef laxus13 het volgende:
Prima dit al vind ik Ruthless Queen en Starlight Dance beter
Ruthless Queen is inderdaad erg fijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:11 schreef laxus13 het volgende:
Prima dit al vind ik Ruthless Queen en Starlight Dance beter
quote:
Prachtig nummer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruthless Queen is inderdaad erg fijn.
En Mammoth, met het draaiorgel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ruthless Queen is denk ik het enige nummer van hen wat ik WEL leuk vind.
Vind het juist leuk dat zulke muziek erin komt. Het probleem is toch dat het een eenheidsworst lijst is anders?quote:
You're a man?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
There's a loving in your eyes all the way.
If I listened to your lies would you say
I'm a man (a man) without conviction,
I'm a man (a man) who doesn't know
Tja, ergens wel. Maar om zo'n nummer nou tot de 500 mooiste nummers ooit gemaakt te rekenen...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind het juist leuk dat zulke muziek erin komt. Het probleem is toch dat het een eenheidsworst lijst is anders?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Do You Really Want To Hurt Me vind ik beter
volgend jaar 1874quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ergens wel. Maar om zo'n nummer nou tot de 500 mooiste nummers ooit gemaakt te rekenen...
Of Instant Karma Karma Karma.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe mij maar Karma Karma Karma Police
Kees niet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op gestemd door Hielke, Sietse en Gerben uit Friesland.
Genoeg in de top 20 dat ik slechter vindquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ergens wel. Maar om zo'n nummer nou tot de 500 mooiste nummers ooit gemaakt te rekenen...
Daar ziet Ray Charles niks vanquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit zegmijn jeugd wat doe je!
[ afbeelding ]
Whaaatquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu nog leren dartenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar ziet Ray Charles niks van
Ik vond t al heel wat dat ik die namen eruit wist te persenquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond t al heel wat dat ik die namen eruit wist te persen
Sorry, niet op geletquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:18 schreef Sfeermaker het volgende:
WElk muziekje draaien ze nu bij het geleuter?
Oh god krijgen we dat weer bij elk nummerquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vind het origineel van Koos Alberts beter
Oh getsie ja, hij komt weer bovendrijvenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I can stop walking (to) you?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was Ron Brandsteder.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh getsie ja, hij komt weer bovendrijven
quote:
I can't stop my car on time?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
Stigersquote:
omdat ie niet in de keuzelijst stondquote:
David Watts? Oh da's die cover van Kon ik maar zijn als Wouter Bos, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staan David Watts en Heatwave er ook in?
Mooi dat er nu eigen keuzes in de lijst komenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
omdat ie niet in de keuzelijst stond
Ik geloof dat ik AC/DCquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:26 schreef MadMaster het volgende:
Wie roept er even wat over AC/DC nu?
Hoe spel je dat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof dat ik AC/DC?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:26 schreef MadMaster het volgende:
Nou ik ben er van overtuigd dat dit Calvin Harrisquote:
die zijn nu ook oud en dikquote:
Zie de OPquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
waar kan ik zien wanneer leen komt.
Dingetje - Ik Ga Weg, Leen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
waar kan ik zien wanneer leen komt.
Oud, mwoah, dik valt wel mee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die zijn nu ook oud en dik![]()
of dood
City of blinding lights vond ik nog wel goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef mij maar The Unforgettable Fire, Pride, New Years Day of I Will Follow, dat wel. Maar sinds One hebben ze niets beters gemaakt dan dit plaatje
Stuck in a moment vind ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:31 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
City of blinding lights vond ik nog wel goed
Get On Your Boots en Electrical Storm kon ik ook nog wel luisteren. Maar echt goed.. nee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:31 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
City of blinding lights vond ik nog wel goed
Had niet gezien.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie de OP
En wat een zeiknummer is dit.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Love is a stranger, prachtig! Mijn opa overleed zeven jaar geleden (verder geen sentimenteel gereutel), maar ze vroegen zich af wat ze voor hem moesten draaien. Love is a stranger vond ie wel leuk om keihard aan te zetten, wist iemand zich te herinneren. Niemand had de plaat voorbeluisterd, met als gevolg dat dit keihard door t crematorium knalde
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Love is a stranger, prachtig! Mijn opa overleed zeven jaar geleden (verder geen sentimenteel gereutel), maar ze vroegen zich af wat ze voor hem moesten draaien. Love is a stranger vond ie wel leuk om keihard aan te zetten, wist iemand zich te herinneren. Niemand had de plaat voorbeluisterd, met als gevolg dat dit keihard door t crematorium knalde
Het is weer eens iets andersquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sweetest Thing komt uit 1988, One uit 1992...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef mij maar The Unforgettable Fire, Pride, New Years Day of I Will Follow, dat wel. Maar sinds One hebben ze niets beters gemaakt dan dit plaatje
Ja idd..al was Fire van Bruce Springsteen nog leuker geweest natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja idd..al was Fire van Bruce Springsteen nog leuker geweest natuurlijk
Vind het origineel van Sylvia Millecam beterquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oeps.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sweetest Thing komt uit 1988, One uit 1992...
Of van Arthur Brownquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind het origineel van Sylvia Millecam beter
Toen was t idd pas een singlequote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeps.Ik dacht dat ST 1998 was.
Nouja, dan is het inderdaad een tegenvallende plaat voor de tijd.
Van the Crazy World of Arthur Brown, nog beter. Hopen dat die in lijst staat is vergeefs, ben ik bang?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee jaar terug wel, stondtie ergens rond deze positie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Van the Crazy World of Arthur Brown, nog beter. Hopen dat die in lijst staat is vergeefs, ben ik bang?
Of Disco Infernoquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah. Verklaart.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen was t idd pas een single
Intussen wel ingehaald door SR denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik het met de slogan 'Het grootste radioevenement van het jaar' eens ben, maargoed, dat is een andere discussie.
Was een b-kant van een eerdere single, dacht ik?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Verklaart.
Maar hij stond toch niet op een album?
Op Joshua Tree al...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Verklaart.
Maar hij stond toch niet op een album?
Dude noquote:
Vind ik wel jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Intussen wel ingehaald door SR denk ik.
B kant van Where The Streets Have No Name...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Was een b-kant van een eerdere single, dacht ik?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
marokkanen en zwervers ook, toch zitten er ook goede tussen.
Zo mierzoet is t nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit vind ik een van de meest vervelend mierzoete plaatjes die ik ken. Bah.
Je hebt gelijk, komt wel uit die tijd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet op de LP. Bonustrack op de CD ofzo?
blijkbaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een mierzoet nummer over een zelfmoord, kan dat
Dat dus...quote:Het verhaal gaat dat Bono dit nummer speciaal heeft geschreven voor zijn vrouw Ali Hewson omdat hij moest werken op haar verjaardag voor de opnames van het album The Joshua Tree.
idd, toen Robbie er nog bij zatquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef cafca het volgende:
Tja, the Beatles hebben ook wel beter gemaakt dan dit.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
idd, toen Robbie er nog bij zat
[..]
[..]
En gelijk had-ie. Stelletje overrated kuthippiesquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef golfer het volgende:
Leuk groepje, maar denk niet dat het wat daarmee wordt.
©Henk van Ulsen bij Top of Flop 1963.
viel mij ook al opquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Cee het volgende:
Ondertussen blijft Hot Chocolate lekker door Emma'en op Cultura.
Mwoah...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
En gelijk had-ie. Stelletje overrated kuthippies
Daarom is het ook een radioevenementquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:45 schreef Cee het volgende:
Ondertussen blijft Hot Chocolate lekker door Emma'en op Cultura.
[..]
Ik vind het wel gezellig, zo'n radio-behang op m'n tv, met de kroeg in de achtergrond. Heb ik nog een beetje volk in huis op dit moment.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom is het ook een radioevenement
Wereld van verschil wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef Karina het volgende:
Doet me een beetje denken aan Herman van Veen en die vind ik ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |