Another Day is wel de enige goede kanshebber eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Maar Another Day van Dream Theater had simpelweg de hoogst genoteerde Another Day in de lijst moeten zijn.
Wat mij betreft onbegrijpelijk dat ze niet één keer in de lijst staan.
Dat sowieso. Maar die draaien wel iets langer mee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:27 schreef NaturalScience het volgende:
Een schrale troost dat Queensryche er gelukkig nog wel in staat.
Jij had toch alleen mp3's?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Another Day is wel de enige goede kanshebber eerlijk gezegd.
Staat nog op een rockballad CD van me.
Nee, ik heb geen goede boxen.quote:
Lukt hier primaquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dacht dat ik de enige was waarbij het quoten weer klote was...
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dacht dat ik de enige was waarbij het quoten weer klote was...
Beetje absurd. 3 jaar is prima. Dan is de hype ook al wel weggezakt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Micson het volgende:
Wat vinden jullie er hier van om nummers pas na 10 jaar toe te laten in de top 2000?
Zo weer je rotzooi als Gangnam style, Gers Pardoel en Will and the People. Deze staat er alleen in omdat de waan van de dag regeert, over een jaar kent niemand die rotzooi meer. Als je eerst wacht welke nummers de tand des tijds doorstaan, weet je zeker dat je met het neusje van de zalm te maken hebt. 2002 zou dan dit jaar voor het eerst mee mogen doen.
Mag ik als groot muziekliefhebber zeggen dat ik Gangnam Style best wel een erg leuk nummertje vindt en er graag even op dans met wat vrienden?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Micson het volgende:
Wat vinden jullie er hier van om nummers pas na 10 jaar toe te laten in de top 2000?
Zo weer je rotzooi als Gangnam style, Gers Pardoel en Will and the People. Deze staat er alleen in omdat de waan van de dag regeert, over een jaar kent niemand die rotzooi meer. Als je eerst wacht welke nummers de tand des tijds doorstaan, weet je zeker dat je met het neusje van de zalm te maken hebt. 2002 zou dan dit jaar voor het eerst mee mogen doen.
Gewoon geen platen van de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:31 schreef Micson het volgende:
Ik heb helemaal nergens last van in Chrome.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Heel Fok! stort i, geen avatars ook meer hier.
Niet in FF, niet in Chrome en niet in IE...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |