quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:12 schreef Homdeck het volgende:
ik heb deze single gekocht destijdsohmy
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:12 schreef Homdeck het volgende:
ik heb deze single gekocht destijdsohmy
Origineel is veel mooier inderdaad.quote:
idd zeg. dit kabbelt maar voort...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phil solo moeten ze ook aan banden leggen.
Huh wat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phil solo moeten ze ook aan banden leggen.
grapjasquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Huh wat?
Hier moet ik toch even ingrijpen! Phil Collins is één van de mooiste dingen die de muziekgeschiedenis is overkomen.
Zijn prachtige solowerk samen met zijn Genesis werk is van een ongekend heerlijk niveau!![]()
![]()
Proest...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Huh wat?
Hier moet ik toch even ingrijpen! Phil Collins is één van de mooiste dingen die de muziekgeschiedenis is overkomen.
Zijn prachtige solowerk samen met zijn Genesis werk is van een ongekend heerlijk niveau!![]()
![]()
True... Love... That's A Wonder...quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:20 schreef Homdeck het volgende:
kijk dit is beter. en nog van hollandschen bodem ook.
En ik zing het zo mee! Geen idee dat ik de tekst nog wist.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:20 schreef Homdeck het volgende:
kijk dit is beter. en nog van hollandschen bodem ook.
Tis wel een viezerik, daar in Thailand.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:22 schreef NaturalScience het volgende:
Sandy Coast is ook erg leuk!![]()
Ik vindt deze zanger echt enorm als de zanger van Jethro Tull klinken.
Met Genesis was hij prima ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Huh wat?
![]()
EDIT: That's Just The Way It Is is inderdaad niet heel enerverend daarentegen.![]()
Zijn werk voor de Disney film Tarzan vond ik zo mooi!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Genesis was hij prima ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |