Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[quote]Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.Laffe huichelaar
Dank voor je zorgen over mij, maar ik zou zeggen - zorg ervoor dat het overleg plaats gaat vinden - want het is een issue wat al meerdere keren, door meerdere personen, een tijd terug al is aangekaart.quote:Op maandag 24 december 2012 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, mijn mening is geen wet hier. Ik kan je dus moeilijk iets concreets zeggen, want dan zitten mijn 4 collegea daar ook aan vast. Tegen die tijd overleggen we daar wel over, daar hoef jij je mooie hoofdje niet over te breken
Ik meld me alvast ziek voor dit overleg.quote:Op maandag 24 december 2012 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank voor je zorgen over mij, maar ik zou zeggen - zorg ervoor dat het overleg plaats gaat vinden - want het is een issue wat al meerdere keren, door meerdere personen, een tijd terug al is aangekaart.
A) Ongetwijfeld nietquote:
Blijf nou eens van de crack af.quote:Op maandag 24 december 2012 22:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neem eens vakantie joh.... hebben ze hier ook een keer rust.
Als jij stopt met op alle slakken zout leggen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blijf nou eens van de crack af.
Vriend, waar heb je het over?quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ok, het zou ook timmmm kunnen zijn. Niet alleen dom maar ook onwetend
Kerstavond he.quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelukkig blijft mijn positieve reply wel staan
De Zonnewende was de 21e. Met dit wanabe gristelijk feestje heb ik niet zoveel. Religie blijft de AIDS der mensheid hé.quote:
Jij of één van je 'collegas' loopt van alles te wissen in het Walibi topic.quote:
Het zijn de Djinns denk ik, of de ghost of future christmas.quote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij of één van je 'collegas' loopt van alles te wissen in het Walibi topic.
Dappere poging van Santaquote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij probeert een positief duwtje te geven aan de topics vanavond. Ho! Ho! Ho!
Nee, een ho, ho, ho. Het was een grapje. Sory, volgende keer zal ik ze wat beter uitleggen, zo flauw als sp3cs grapjes kom ik nooit, en ik snap dat je dat gewend bentquote:
Die bestaan niet, nga.quote:Op maandag 24 december 2012 23:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn de Djinns denk ik, of de ghost of future christmas.
Morgen pas.quote:
Wil je me niet zo laten schrikken alsjeblieft?quote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef De_Guidance het volgende:
Nou NWS-mods. Ik weet dat het tussen een deel van jullie en mij en tussen Pol en NWS niet altijd botert. En we blíjven onze onenigheden houden. (zo ben ik het grotendeels eens met Mutant)
Echter weet ik dat NWS modden een grote uitdaging is en dat je altijd tussen twee vuren staat. Dus omdat het vandaag een speciale avond is wat lieve woorden voor jullie. Fijne dagen gewenst!
*snel wegrent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Kon dat niet wat eerder, avond is al bijna om... dus je meent er niets van!quote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef De_Guidance het volgende:
Nou NWS-mods. Ik weet dat het tussen een deel van jullie en mij en tussen Pol en NWS niet altijd botert. En we blíjven onze onenigheden houden. (zo ben ik het grotendeels eens met Mutant)
Echter weet ik dat NWS modden een grote uitdaging is en dat je altijd tussen twee vuren staat. Dus omdat het vandaag een speciale avond is wat lieve woorden voor jullie. Fijne dagen gewenst!
*snel wegrent
Wat tegen het briljante aan zit is het geld over de balk smijten.quote:
Omdat ie ook muuzzlim is!quote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef De_Guidance het volgende:
Neen. Genoeg hier waar ik het vaak oneens mee ben.quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat ie ook muuzzlim is!
Nu we hier toch aan het SCen zijn, mag ik jou nou eens wat vragen? Waar komt die intense haat toch vandaan? Bij de meeste users heb ik het idee dat het allemaal wel meevalt, maar bij jou heb ik altijd het gevoel dat het echt diep zit.quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Op deze mooie dag mag het wel! En ik vraag het me oprecht af, waarom hij de moslimskruistocht zo fanatiek draagt, wat daar de achterliggende gedachte/oorzaak van isquote:
Wat doet DrugsHond nou dan verkeerd?quote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef De_Guidance het volgende:
Verpest het nou niet DH, we zijn even vriendelijk hier!
Jij ook een fijn kerstfeest tokkiepaupertje van mequote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij is zo moeilijk te volgen!quote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat doet DrugsHond nou dan verkeerd?
Alweer een lonely christmas voor je, mbo-klantje?quote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ook een fijn kerstfeest tokkiepaupertje van me
Ben je echt zo simpel dat je denkt dat zo iets triviaals de oorzaak is?quote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu we hier toch aan het SCen zijn, mag ik jou nou eens wat vragen? Waar komt die intense haat toch vandaan? Bij de meeste users heb ik het idee dat het allemaal wel meevalt, maar bij jou heb ik altijd het gevoel dat het echt diep zit.
Wat heeft een moslim je ooit aangedaan dat het je zo hoog zit?
Ik vraag het me alleen af, of je zelf misschien een keer beroofd, vermoord of verkracht bent door een moslimbroeder oid, dat het daar vandaan komt.quote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben je echt zo simpel dat je denkt dat zo iets triviaals de oorzaak is?
Ja, ze komt de 27equote:Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alweer een lonely christmas voor je, mbo-klantje?
Ben je echt zo simpel? Op zn Hollywoods 'ja hij is als klein kind verkracht door moslims, daarom haat hij ze zo.'quote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag het me alleen af, of je zelf misschien een keer beroofd, vermoord of verkracht bent door een moslimbroeder oid, dat het daar vandaan komt.
Maar laten we de SC hier maar staken. zullen we naar het SCtopic verkassen?
Ja ik ben vermoord......quote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag het me alleen af, of je zelf misschien een keer beroofd, vermoord of verkracht bent door een moslimbroeder oid, dat het daar vandaan komt.
Maar laten we de SC hier maar staken. zullen we naar het SCtopic verkassen?
Nee, jij bent gewoon xenofoob in hart en nieren en je kan niet uitleggen waarom.quote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben je echt zo simpel? Op zn Hollywoods 'ja hij is als klein kind verkracht door moslims, daarom haat hij ze zo.'
Dafuq je bent echt 19 of zo hé?
POL / [POLCafe #3901] All you need Is A Good Fuck!!quote:Op maandag 24 december 2012 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Mooi wel dat het grapje pas de tweede keer quoten opviel. Verder in SC
Mooi, daar doen we het voor.quote:Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij is zo moeilijk te volgen!
Ik zag dat grapje vanavond bij die gast van Achmed the dead Terrorist. Die vent is goed hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, een ho, ho, ho. Het was een grapje. Sory, volgende keer zal ik ze wat beter uitleggen, zo flauw als sp3cs grapjes kom ik nooit, en ik snap dat je dat gewend bent
Vanwege,quote:[ Bericht 1% gewijzigd door Voorschrift op 25-12-2012 14:11:56 (Majesteitsschennis, nee.) ]
Wat is deze allemaal?quote:stuk vuilnis genaamd Van Oranje Nassau
Voorzover mij bekend is majesteitsschennis nog steeds strafbaar:quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:45 schreef Specularium het volgende:
NWS / Kersttoespraak van koningin Beatrix uitgelekt
[..]
Vanwege,
[..]
Wat is deze allemaal?
weet jij eigenlijk waar dat plaatje over gaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
Komt bijna niet voor, meestal zijn de onderwerpen wel divers.
Hetgeen niet een reden is om iets te bannen maar dat lijkt mij duidelijk.. het mag een andere stijl zijn en een andere insteek maar om het dan te verbieden, dat is pure censuur. Lijkt mij niet dat fok in Noord Korea gehost wordt toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:04 schreef sp3c het volgende:
geen idee eigenlijk waarom we geenstijl en shit weer toe zijn gaan staan overigens want ik krijg nog steeds de kriebels van de manier waarop die figuren schrijven
Ik snap 'm perfect. Jij snapt 'm alleen niet. Zoals je wel meerdere dingen die ik zeg niet wil begrijpen. Geeft niet, part of the game.quote:
Geenstijl is een Tabloid, online, op papier kennen we geen tabloids in Nederland, itt the Daily Mail of News of the World in de UK of Express of Bild in Duitsland.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:38 schreef sp3c het volgende:
het is geen democratie nee
geenstijl schrijft zijn stukjes met een bepaald oogmerk, het is imo geen betrouwbare nieuwsbron maar een vorm van entertainment
ze willen bepaalde reacties van de 'reaguurders' oproepen en dit werkt misschien voor geenstijl maar het werkt niet per definitie voor fok! dus als die topics onevenredig vaak ontsporen komt er idd een ban op en ja dat is idd een vorm van censuur ... so what?
je deed hem expres fout?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik snap 'm perfect. Jij snapt 'm alleen niet. Zoals je wel meerdere dingen die ik zeg niet wil begrijpen. Geeft niet, part of the game.
quote:
Ja. Ik vind het wel jammer dat je je edit niet liet staan. Ik heb vannacht hartelijk kunnen lachen om de zionistische moderatie en de standaard hitlerpost in 1 zin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:59 schreef Specularium het volgende:
ONZ / Romana van Rinus beschuldigd van racisme
Weet je wie er ook van hield topics in ONZ te zetten?
quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef De_Guidance het volgende:
Derde poging alweer om het topic te laten verzanden in persoonlijke trolls en Marokkanen-discussie. Zelfde users..
quote:
Het feit dat je zo een topic niet plaatsen zonder dat bepaalde users het kapot gaan trollen met persoonlijke aanvallen en allerlei dingen over Marokkanen vind ik absurd.quote:
Ok, maar wanneer de beweegreden van dader, die waarschijnlijk nogal in de war is, haat tegen moslims is. Kan je verwachten dat dit soort fratsen in je topic komen. Het gaat niet over de kinderen van Maxima en Alexander natuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het feit dat je zo een topic niet plaatsen zonder dat bepaalde users het kapot gaan trollen met persoonlijke aanvallen en allerlei dingen over Marokkanen vind ik absurd.
Wat ik wil is dat zo een topic op een normale manier kan bestaan. Anders zijn we ver heen hier.
Ik wil weleens met een bloemetje in mijn anus door een weiland huppelen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat ik wil is dat zo een topic op een normale manier kan bestaan.
Klopt helaas.quote:Op maandag 31 december 2012 12:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ok, maar wanneer de beweegreden van dader, die waarschijnlijk nogal in de war is, haat tegen moslims is. Kan je verwachten dat dit soort fratsen in je topic komen. Het gaat niet over de kinderen van Maxima en Alexander natuurlijk.
Dat gebeurt omdat jij in ieder maroc topic de boel kapot trollt met je gemekker. En als je dan een topic opent puur en alleen omdat dat je boehoe moslims worden zo gediscrimineerd bevestigd ja dan krijg je het wel terug. Dat is nou karmaquote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het feit dat je zo een topic niet plaatsen zonder dat bepaalde users het kapot gaan trollen met persoonlijke aanvallen en allerlei dingen over Marokkanen vind ik absurd.
Wat ik wil is dat zo een topic op een normale manier kan bestaan. Anders zijn we ver heen hier.
Dat zeg ik niet. Tenzij kapot trollen met persoonlijke aanvallen bij jou valt onder een ander straatje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
Moeten we collectief in een ander straatje posten dan het straatje dat je post?
Nee hoor. Er is een man in New York voor de metro geduwd. Vervolgens komen bepaalde figuren , die jij heel mooi passief steunt, hetquote:Het een heeft wel degelijk met het ander te maken, namelijk het botsen tussen religieuze/culturele overtuigingen.
Jij opent het puur en alleen omdat het een 'moslims worden zooooooo gediscrimineerd' onderwerp is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Nee, dat is jullie stropop. Ik open een topic met een bepaald nieuwsfeit , maar omdat het niet in een bepaald straatje past proberen bepaalde mensen (die zich de laatste tijd behoorlijk machtig wanen in NWS) het kapot te trollen.
Heeft allemaal niets met andere discussies noch hangjongeren problematiek in Nederland te maken.
En het concept karma heb je ook niet echt begrepen.
Ah, je kunt gedachten lezen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij opent het puur en alleen omdat het een 'moslims worden zooooooo gediscrimineerd' onderwerp is.
Kom op man, jeeeeezus.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah, je kunt gedachten lezen.
Daar moet je echt wat mee doen.
Nee ik bedoelde een semi-gevaarlijke lunch...quote:
You only lunch once?quote:
Ach nee he,.... ik kan er ook Marokkaan of Turk van maken als je dat liever hebt? Maar dat doen we niet dus is deze titel goed. Dus niet zo janken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Medelanders agressief tegen hulpdiensten
Vreemde titel
Mammaaaa!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Medelanders agressief tegen hulpdiensten
Vreemde titel
Inderdaad,... maar goed dat je de kleuters blijft helpen. Zo leren ze het vast af........ je hoeft hier maar piep te doen en 'bepaalde lieden' krijgen het weer voor elkaar. Het is net de echte wereld.quote:
Ach ik heb Guidance z'n topic ook op slot gefelikkerd, ik kies geen kanten, maar die onzin elke keer tegenover elkaar mag wel een keer ophouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:47 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Inderdaad,... maar goed dat je de kleuters blijft helpen. Zo leren ze het vast af........ je hoeft hier maar piep te doen en 'bepaalde lieden' krijgen het weer voor elkaar. Het is net de echte wereld.
Jouw insteek van 't topic is gewoon domweg trollen, dat doe je maar lekker in ONZ ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:48 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Nederlanders agressief tegen politieagenten en hulpverleners
ONZ nog wel, zijn gewoon feiten.
Met een debiele sluitpost inderdaad. Gewoon hetzelfde concept als mossad zijn topic.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik heb Guidance z'n topic ook op slot gefelikkerd, ik kies geen kanten, maar die onzin elke keer tegenover elkaar mag wel een keer ophouden.
Die gozer maakt er gewoon een sport van om mensen te naaien op een forum en je trapt er met open ogen in. Terwijl ik dit tik komt de volgende klacht alweer...pfff vermoeiend.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik heb Guidance z'n topic ook op slot gefelikkerd, ik kies geen kanten, maar die onzin elke keer tegenover elkaar mag wel een keer ophouden.
Trollen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw insteek van 't topic is gewoon domweg trollen, dat doe je maar lekker in ONZ ja.
Die is dan ook aangepast, hetgeen je wou, dus wat zeik je?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Met een debiele sluitpost inderdaad. Gewoon hetzelfde concept als mossad zijn topic.
Je zal het er maar mee moeten doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Trollen?
Ik doe gewoon hetzelfde wat mossad doen, maar dat kan je niet hebben want partijdig.
Ik hoor het niet eens te moeten melden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is dan ook aangepast, hetgeen je wou, dus wat zeik je?
Klopt, want ik zie, hoor, ruik en weet alles.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik hoor het niet eens te moeten melden.
VS op de hand hebben en dan nog janken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Trollen?
Ik doe gewoon hetzelfde wat mossad doen, maar dat kan je niet hebben want partijdig.
Waarom rot je niet gewoon op richting je veel betere Turkije?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:48 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Nederlanders agressief tegen politieagenten en hulpverleners
ONZ nog wel, zijn gewoon feiten.
Ik heb nooit gezegd dat Turkije beter is of dat men daar niet discrimineert.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom rot je niet gewoon op richting je veel betere Turkije?
Waar menniet discrimineerd
stel je niet aanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:06 schreef De_Guidance het volgende:
Zij mogen alles want ze denken dat ze dienst uitmaken in NWS.
Met dank aan falende en partijdige moderatie.
I rest my case.
Mooi.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
Met jouw gezuig ben ik hier ook wel klaar eigenlijk.
Krijg je ervan als je in elke post moslims er met de haren bijsleept.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi.
Krijg ik nu ook een ban net als Mutant en remlof opdat NWS een groot moslimhaat-orgie wordt?
Ik wil dat inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je in elke post moslims er met de haren bijsleept.
Het zal je wellicht vreemd in de oren klinken, maar bij geweld tegen hulpverleners maakt afkomst geen fuck uit, het is allemaal tuig. Dat jij je wil fixeren op moslims, prima hoor. De molen staat verderop, Don Quichot.
Lees voor de gein maar eens je eigen posts na op de laatste pagina, en kom dan maar terug.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik wil dat inderdaad.
Niet het beruchte NWS clubje.
De titel icm 3-voud, Hofstad en mossad die een op afkomst gefixeerde discussie aan het opstarten waren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees voor de gein maar eens je eigen posts na op de laatste pagina, en kom dan maar terug.
Jij bent inderdaad de enige die erover begint, afgezien van Hofstad.
Je bent de enige die erover doorgaat ja, je vond de TT te stigmatiserend, ik heb 'm aangepast, ik heb die hate-speech meuk weggehaald, topic weer op de rit gekregen, iedereen heeft 't nu over algemeen geweld tegen hulpverleners, en jij komt nog iedere paar minuten binnenstampen met "DE MOSLIMS!"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De titel icm 3-voud, Hofstad en mossad die een op afkomst gefixeerde discussie aan het opstarten waren.
En dan begin ik over afkomst?
Ja, vind je het gek. Ze doen het morgen gewoon weer en als ik niet zo een heisa trap vinden jullie het ook allemaal best.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent de enige die erover doorgaat ja, je vond de TT te stigmatiserend, ik heb 'm aangepast, ik heb die hate-speech meuk weggehaald, topic weer op de rit gekregen, iedereen heeft 't nu over algemeen geweld tegen hulpverleners, en jij komt nog iedere paar minuten binnenstampen met "DE MOSLIMS!"
Ja, dat is inderdaad triest.
Discrimineerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom rot je niet gewoon op richting je veel betere Turkije?
Waar menniet discrimineerd
En dus ga je mij maar afkraken en de rest van NWS omdat ik ingreep bij iets waar je graag ingegrepen wou zien worden?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek. Ze doen het morgen gewoon weer en als ik niet zo een heisa trap vinden jullie het ook allemaal best.
Alsof het de eerste keer is.
Bovendien voorspel ik bij deze dat het niet eens tot morgen zal duren dat dat topic weer compleet over afkomst gaat. Hooguit een paar uur.
Oproep tot genocide?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:30 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Gewoon Radovan Karad¸ić op Ivo Opstelten zijn stoel zetten ,moet je eens kijken hoe snel het afgelopen is .
dat maakt jij ervan .quote:
Hoe dan ook, doe maar niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:34 schreef JerryLee het volgende:
[..]
dat maakt jij ervan .
Denk eerder dat het een reactie van angst oproept .
ooit waren de peilingen voor verkiezingen zodanig dat geert wel eens president zou kunnen worden ,
werd er ook al aangekondigd dat het koffertje gepakt werd.
Gewoon een bijzonder trieste walgelijke reactie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:34 schreef JerryLee het volgende:
[..]
dat maakt jij ervan .
Denk eerder dat het een reactie van angst oproept .
ooit waren de peilingen voor verkiezingen zodanig dat geert wel eens president zou kunnen worden ,
werd er ook al aangekondigd dat het koffertje gepakt werd.
Nou dan doen we Wilma Ververquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:02 schreef Drugshond het volgende:
VS... dit is jouw forum niet... moven. Kleuren ist nicht an die frage.
Hij is sinds kort ook NWS-mod.quote:sp3c, paddy, Frutsel, Voorschrift, timmmmm
Hmmzzz.... aanbod was schaars zeker.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Hij is sinds kort ook NWS-mod.
frutsels heeft er 2 of zelfs 3!quote:
Stupid song....we obey.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
frutsels heeft er 2 of zelfs 3!
ikzelf kan niet zo goed tegen die beesten maar ik vind ze wel schattig
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:06 schreef De_Guidance het volgende:
Zij mogen alles want ze denken dat ze dienst uitmaken in NWS.
Met dank aan falende en partijdige moderatie.
I rest my case.
Nee, dat was in jouw tijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmmzzz.... aanbod was schaars zeker.
Ik wou zeggen dat ik een zwak voor kinderwensen heb, maar vlak na een foto van Keith maar niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijzig het dan niet. Beetje toegeven aan de zogenaamde kleuters.
nou het is er sinds die tijd niet beter op geworden!!quote:
Toen hadden we nog HD-porno achter de schermen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat was in jouw tijd.![]()
Oh wacht, dit is niet slowchat, maar feedback...![]()
Het is een terechte wijziging. Absurd dat deze discussie überhaupt nodig is geweest.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijzig het dan niet. Beetje toegeven aan de zogenaamde kleuters.
Dat was in mijn tijd alweer wegbezuinigd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toen hadden we nog HD-porno achter de schermen.
Ja, dat lees ik hier ook dagelijks.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Scherpe discussie prima, 800 topics over Marokkanen en overal de link leggen met afkomst of verlangen naar Karadzic doe je maar op stormfront.
Klopt. Het zit heel diep en ik blijf het jullie moeilijk maken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik hier ook dagelijks.
Volgens mij zit het een en ander dieper dan je hier wilt toegeven.
Moet je alleen niet gaan projecteren op dit forum.
Jij ook een Gelukkig Nieuwjaar.quote:
Zie je nu echt niet dat jij exact hetzelfde bent maar dan 'aan de andere kant'?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is een terechte wijziging. Absurd dat deze discussie überhaupt nodig is geweest.
Er zijn er wel meer die genoeg hebben van het
gezuig van een een xenofoob groepje dat hier is ontstaan.
Scherpe discussie prima, 800 topics over Marokkanen en overal de link leggen met afkomst of verlangen naar Karadzic doe je maar op stormfront.
Nou nee, dus niet. Tijdens een scherpje discussie gedraag je je als door een wesp gestoken en overlaad je de criticasters met negatieve prijzen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
Je zegt serieuze discussie prima te vinden, maar kennelijk laat je je graag opnaaien door xenofoben. Als mensen in jouw optiek niet normaal kunnen doen, dan snap ik niet waarom je daar serieus mee in discussie gaat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:50 schreef De_Guidance het volgende:
Wat ik eigenlijk wil ?
Dus het komt je niet goed uit en je gaat dan gedachtenlezen en stropop-argumenten gebruiken?
Wat ik eigenlijk wil kan ik prima zelf formuleren en dat heb ik ook gedaan. Niks doodzwijgen.
Wat jullie willen is een grote xenofobe-orgie en elke tegenspraak moet op de man worden kapotgetrolld of geband.
De recente bangolf spreekt boekdelen.
En er zijn legio voorbeelden die door dit soort groepjes in racistische moerassen zijn veranderd en waar oproepen tot geweld steeds normaler worden omdat men maar elkaar blijft ophitsen.
Wie is de "we" in deze zin?quote:GeenStijl is een goed voorbeeld en de FP ook. Dat gaan we niet met het forum doen.
Moet je even op Geenstijl kijken bij integratiediscussies en of je dat hier zo graag wilt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
nou als je je tegenstanders wegzet als xenofobe orgie liefhebbers dan speel je natuurlijk net zo goed op de man
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt. Het zit heel diep en ik blijf het jullie moeilijk maken.
40 minutenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:56 schreef De_Guidance het volgende:
Ooit gaan jullie mij gelijk geven, maar dan is NWS al overgenomen door josties die een factor 10 extremer zijn dan jullie.
Voor nu laat ik jullie eventjes met rust.
ik moet helemaal niets kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Moet je even op Geenstijl kijken bij integratiediscussies en of je dat hier zo graag wilt.
Je riep me?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moet helemaal niets kijken
jij beweert dat 'de andere kant' zich bedient van op de man spelen en dingen kapot trollen
dat klopt, dit doen jij en 'de jouwen' net zogoed en tot op zekere hoogte kan dit ook gewoon op fok! maar ga dan niet zitten miepen als 'jullie' een keer tegen de banhamer aanlopen want dit is 'de andere' kant ook al regelmatig overkomen
Dat is al wat langer dan de afgelopen 10 keren.quote:
in principe niet maar je kunt me hier moeilijk ongelijk gevenquote:
De andere kant bestaat voor een groot deel uit users met een permban vanwege zeer extreme racistische uitlatingen en die via de kloon achterdeur weer binnen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij beweert dat 'de andere kant' zich bedient van op de man spelen en dingen kapot trollen
dat klopt, dit doen jij en 'de jouwen' net zogoed en tot op zekere hoogte kan dit ook gewoon op fok! maar ga dan niet zitten miepen als 'jullie' een keer tegen de banhamer aanlopen want dit is 'de andere' kant ook al regelmatig overkomen
Tuurlijk. Maak me er ook niet druk om. Uiteraard waren mijn bans dan wel onterecht enzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
in principe niet maar je kunt me hier moeilijk ongelijk geven
ga ik niet over ... is ook niet belangrijk in deze discussiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De andere kant bestaat voor een groot deel uit users met een permban vanwege zeer extreme racistische uitlatingen en die via de kloon achterdeur weer binnen zijn gekomen.
Best triest inderdaad.Terugkomen als je niet welkom bent.
Ik heb jou foto dan ook wel eens gezien, EU-aparatsik.quote:
Heb je hem ook weer...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij was toch die user met meerdere permbans?
Maar wat is je hele punt eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga ik niet over ... is ook niet belangrijk in deze discussie
permbans zijn op fok! nu eenmaal niet zo permanent, daarom komen we hier allemaal zo graag
Jij bent echt bijzonder paranoïde.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer...
Wat wil je toch ventje? Dat mods en admins nu denken "Oja, die zal dus vanaf nu de volgende ban sneller moeten krijgen"?
Pleur eens op met je jankende ellebogen. Doe me anders het telefoonnummer van je moeder. Zal ik haar vragen die speen weer in je voorgevel te douwen zodat je ff zoet bent.
Zin en strekking ontgaan me.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb jou foto dan ook wel eens gezien, EU-aparatsik.
Denk je? Het is al je 25ste 63ste poging van je. Tevens zeur je wel vaker om bans en ben je in een paar seconden elders op het forum om steun op te halen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bent echt bijzonder paranoïde.
Dit is precies wat ik bedoel, iemand gaat tegen de stroom in dus hij moet kapot van de usual suspects.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb jou foto dan ook wel eens gezien, EU-aparatsik.
dat je hele 'ze willen ons graag haten' verhaal een beetje onzin isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar wat is je hele punt eigenlijk?
Hunnie doen het ook?
Ik heb nog nooit een ban gehad.
Raymzter.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat je hele 'ze willen ons graag haten' verhaal een beetje onzin is
hunnie krijgen het ook
Ach, het is net als Molenbeek: het lijkt allemaal veel erger dan het is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:12 schreef De_Guidance het volgende:
Maar Reya ik raad je aan buiten dit moeras te blijven.
NWS loslaten in Molenbeek en kijken wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach, het is net als Molenbeek: het lijkt allemaal veel erger dan het is.
In je eentje durf je er echter niet te lopen in het donker.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach, het is net als Molenbeek: het lijkt allemaal veel erger dan het is.
Story of your life.quote:
Case in point: Gisteren in het "Metro-duw blijkt xenofobe actie" waarin Gnaeus a.k.a. Gellyquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:01 schreef sp3c het volgende:
dat klopt, dit doen jij en 'de jouwen' net zo goed en tot op zekere hoogte kan dit ook gewoon op fok! maar ga dan niet zitten miepen als 'jullie' een keer tegen de banhamer aanlopen want dit is 'de andere' kant ook al regelmatig overkomen
Het verwijt van opzet ontsiert je Guido; jij weet nl. net zo goed als ik en de rest van fok! dat een permban niets uithaalt bij wijzigende IP-adressen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:04 schreef De_Guidance het volgende:
De andere kant bestaat voor een groot deel uit users met een permban vanwege zeer extreme racistische uitlatingen en die via de kloon achterdeur weer binnen zijn gekomen.
Dit soort dingen typen, maar dan wel ontkennen dat die man onder de metro is geduwd omdat hij er als een moslim uitzag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:14 schreef 3-voud het volgende:
Enfin, D_G maakt zich drukker om zijn onderbuik over een paar users die wat neer typen dan die allochtonen die dagelijks de boel fysiek in elkaar meppen.
Walgelijke mensen hebben we hier ook.
Ga je nu suggereren dat mensen ooit met de NS moeten vanwege een mening hier?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:56 schreef De_Guidance het volgende:
Ooit gaan jullie mij gelijk geven, maar dan is NWS al overgenomen door josties die een factor 10 extremer zijn dan jullie.
Heb je het nu echt over extreme communisten als betyar enquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel, iemand gaat tegen de stroom in dus hij moet kapot van de usual suspects.
Ze komen er ook mee weg met een paar editjes maar de tegenstanders die uit hun slof schieten na maanden of zelfs jaren gezuig krijgen linea recta een ban.
Is ook maar betrekkelijk.quote:
Nee dat lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je nu suggereren dat mensen ooit met de NS moeten vanwege een mening hier?
Hij is dan ook bijzonder hypocriet wat dat betreft.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit soort dingen typen, maar dan wel ontkennen dat die man onder de metro is geduwd omdat hij er als een moslim uitzag.
Dat heb ik je vandaag al tien keer horen zeggen......quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:56 schreef De_Guidance het volgende:
Neuh. Ik zie Hofstadtgruppe niet continue huilen in feedback en zeuren om bans.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel, iemand gaat tegen de stroom in dus hij moet kapot van de usual suspects.
is het ook welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij is dan ook bijzonder hypocriet wat dat betreft.
Ik betwijfel het. Die vrouw was zo gek als een deur. Ze had ook kunnen zeggen dat het van de aliens moest.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het ook wel
maar ik kan het niet verbieden, wil ik ook niet, zou ik ook niet moeten willen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Precies. Dus hield ik het maar op "krankejorem". Had geen zin in die stigmatisering van D_G.quote:
Hoeft ook niet. Ik zeur dan ook niet om bans. Ik klaag slechts over een bepaalde tendens en dat ik het idee heb dat bepaalde mensen strenger worden aangepakt dan andere.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het ook wel
Lul niet slap aub.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Dus hield ik het maar op "krankejorem". Had geen zin in die stigmatisering van D_G.
Ik vind het goed.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:
mijn tandjes zijn van staal, Voorschrift wil steeds dat ik ze in zijn kont zet maar van mij hoeft dat niet zo
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef Drugshond het volgende:
sp3c als je ABBA leuk gaat vinden wordt het denk ik hoog tijd om te verkassen.
Sapphire was leuker.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef sp3c het volgende:
ik vind ABBA nog lang niet leuk en ik ga nergens heen
Dikke lul. Je reageerde er zelfs op met een onzinverhaal over dat discussies mogelijk moesten zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef sp3c het volgende:
vorige week was ik wat beperkt aanwezig net als iedereen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kijk nou wat je gedaan hebt SP3C![]()
NWS / Criminele allochtonen zijn het grootse probleem ooit
NWS / Xenofobie en partijdigheid viert hoogtij in NWS
NWS / Moslims allochtonen etc zijn stom
Nou is hij in een woedeaanval geraakt en heeft hij allerlei onzintopics geopend.
een beetje een idiote reactie op een beetje een standaard actiequote:
Het laat gewoon mooi zien hoe het hier tegenwoordig aan toe gaat inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
een beetje een idiote reactie op een beetje een standaard actie
Zou echt jammer zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:03 schreef Scorpie het volgende:
Kijk nou uit Guidance straks krijg je een ban!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |