http://m.volkskrant.nl/ar(...)-metro-New-York.htmlquote:en 31-jarige vrouw is aangehouden omdat ze donderdag in New York een man voor de metro zou hebben geduwd. Het slachtoffer overleefde het niet. De verdachte zou tegen de politie hebben gezegd dat ze 'een moslim voor de trein duwde omdat ze moslims en hindoes haat'.Ze is aangeklaagd voor moord en zou hebben verklaard dat ze sinds de aanslagen
op de Twin Towers in 2001 moslims en hindoes 'in elkaar slaat'.
Het slachtoffer, de 46-jarige Sunando Sen, werd geboren in India en groeide op als hindoe,
aldus Amerikaanse media. Hij werd donderdagavond geduwd op een bovengronds, verhoogd metrostation in Queens.
De vrouw, die een verwarde indruk maakte, verraste het slachtoffer volgens getuigen volkomen. De verdachte wist aanvankelijk te ontkomen.Begin december wekte een vergelijkbaar drama afschuw in New York.
Toen duwde een zwerver een 58-jarige man plotseling voor de metro onder het centrale stadsdeel Manhattan.
valt mee, in Nederland wordt ze 1 jaar behandeld en dan weer vrijgelaten. Of een paar jaar voor doodslag.quote:Op zondag 30 december 2012 11:13 schreef Mirel het volgende:
Minimaal 20 jaar de gevangenis in, of ze krijgt levenslang. Dat las ik op de FP, hoe zit dat nou precies? Welke van de 2 wordt het?
Dit is niet in Nederland gebeurd, hoor..of lees ik het nou verkeerd en bedoel je dat de straf mee valt daar?quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
valt mee, in Nederland wordt ze 1 jaar behandeld en dan weer vrijgelaten. Of een paar jaar voor doodslag.
Je zou het artikel eens kunnen lezen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef timmmmm het volgende:
Een paar weken geleden was er toch ook al iemand voor de metro geduwd? Raar volkje, hopelijk komt die trend niet overwaaien
Ja de straf in Amerika is beter dan hier/quote:Op zondag 30 december 2012 11:24 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dit is niet in Nederland gebeurd, hoor..of lees ik het nou verkeerd en bedoel je dat de straf mee valt daar?
Ah ok, dus toch verkeerd gelezenquote:Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja de straf in Amerika is beter dan hier/
gewoon overal die glazen platen plaatsen, net als bij Parijs bij sommige metro's en in Azië.quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef timmmmm het volgende:
Een paar weken geleden was er toch ook al iemand voor de metro geduwd? Raar volkje, hopelijk komt die trend niet overwaaien
dat heb ik gedaan, hoezo?quote:Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je zou het artikel eens kunnen lezen.
maar het is toch belachelijk dat dat nodig is, omdat je er anders voor geduwd wordt?quote:Op zondag 30 december 2012 11:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
gewoon overal die glazen platen plaatsen, net als bij Parijs bij sommige metro's en in Azië.
Veel veiliger en zoveel zal het niet kosten.
quote:
quote:Een paar weken geleden was er toch ook al iemand voor de metro geduwd?
quote:Begin december wekte een vergelijkbaar drama afschuw in New York.
Toen duwde een zwerver een 58-jarige man plotseling voor de metro onder het centrale stadsdeel Manhattan.
quote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ow, die had ik dan gemist. my bad he, niet boos zijn!
Daarnaast is totaal níet bewezen dat dit uit xenofobe overwegingen gedaan is. Het was gewoon tuig, het was een incident,geen koeltoer dus hup doorlopen mensjes.quote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef macca728 het volgende:
Waarom moet de afkomst erbij ? Dat generaliseert maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |