quote:Dit stel ik me voor bij het Nederlandse leger als de bezuinigingen zijn doorgevoerd.
Op Jewtube zijn het alleen joden die dat doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Op youtube gelukkig nooit christenen die je bedreigen.
Hieronder vallen uiteraard ook, fundamentalistische atheïsten, die aanslagen plegen zonder echte beweegreden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:13 schreef leeell het volgende:
sowieso moeten fundamentalistische religieuzen stelselmatig uitgeroeid worden.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:13 schreef leeell het volgende:
sowieso moeten religieuzen stelselmatig uitgeroeid worden.
Je hebt wel door dat je nu precies hetzelfde doet, he?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:01 schreef Pakspul het volgende:
Één promille van de Moslims zeurt er over. Neem dit getal en vermenigvuldig dit met het media-moslim-commotie-constant en het resultaat is dat ALLE!! moslims het er niet mee eens zijn.
De vraag is eigenlijk wie er hier nou triester is, de persoon die dankzij de media overtuigd is van het feit dat alle moslims een stel boeren zijn die niet tegen een stoot je kunnen of die ene promille die niet tegen een stootje kan.
Zelf denk ik dat de mensen die volledig geïndoctrineerd worden door de media en daardoor denken dat bij iedere cartoon/belachelijk making van de Islam de gehele moslim gemeenschap staat te schreeuwen.
Een promille.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:01 schreef Pakspul het volgende:
Één promille van de Moslims zeurt er over. Neem dit getal en vermenigvuldig dit met het media-moslim-commotie-constant en het resultaat is dat ALLE!! moslims het er niet mee eens zijn.
De vraag is eigenlijk wie er hier nou triester is, de persoon die dankzij de media overtuigd is van het feit dat alle moslims een stel boeren zijn die niet tegen een stoot je kunnen of die ene promille die niet tegen een stootje kan.
Zelf denk ik dat de mensen die volledig geïndoctrineerd worden door de media en daardoor denken dat bij iedere cartoon/belachelijk making van de Islam de gehele moslim gemeenschap staat te schreeuwen.
Welk argument had je ervoor in gedachten dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat filmpje moet van het internet af
*vuist in de lucht*
Vlegels!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welk argument had je ervoor in gedachten dan?
Het is de schuld van de media.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:01 schreef Pakspul het volgende:
Het is 2013, geen 1451. Check je smartphone.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ik dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |