abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:49:30 #1
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_121034455
quote:
Geweld tegen hulpverleners gefilmd

UTRECHT -
Een cameraman van Dichtbij.nl heeft vastgelegd hoe ambulancepersoneel zondagavond in Utrecht is belaagd door twee doorgedraaide mannen. De hulpverleners kwamen naar de Daalsetunnel omdat een van de mannen gewond was geraakt bij een val. Toen ze hem wilden helpen werden de ambulancebroeders om onbegrijpelijke reden aangevallen en bedreigd. De politie heeft de twee ingerekend.
http://www.telegraaf.nl/b(...)hulpverleners__.html

In het getoonde filmpje kun je precies zien wat de pareltjes van onze samenleving doen. Hulpdiensten opnaaien, agressief worden en hun vriendjes roepen.....gadverdamme, ik zou die lui laten liggen en nog even over een been rijden. Je blijft met je poten van hulpverleners af!
pi_121034535
:r
Shine bright like a diamond.
pi_121034555
filmpje niet beschikbaar. :')

Telegraaf kennende zullen ze het sowieso wel in scene hebben gezet.
  PR/Manusje van alles dinsdag 1 januari 2013 @ 13:54:31 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121034573
Tja, als je het niet kunt handelen dat iemand anders zegt wat je moet doen.......
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles dinsdag 1 januari 2013 @ 13:56:10 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121034604

test
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_121034655
Filmpje doet het wel van jou Surveillance fiets, fantastisch weer. Oppakken dat volk en laten betalen voor de inzet, wat triest weer.
pi_121034666
Gezien. De vriend van de gewonde slaat inderdaad door.
Maar of de gewonde nou wat doet of gewoon, na behandeling, mee gaat met de politie is mij niet helemaal duidelijk.

Die aapjes aan de overkant moesten ze oppakken, stelletje idioten.. :r
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:00:15 #8
373754 mossad_agent
pi_121034674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[ code verwijderd ]

test
Hij doet het!.

Maar ooh oh oh ... wat kan ik hier slecht tegen.
Die mensen komen, als heel Nederland feest aan het vieren is, naar buiten in het kutweer om JOU te helpen , omdat JIJ daar kapot ligt te gaan.
Dan komen ze en willen ze je helpen en dan ga je ze voor van alles uitmaken etc, luistert niet meer naar de politie en roept je vrienden (die iets kapot aan het gooien zijn ofzo?????).

Opsluiten en sleutel weggooien. Maak maar een voorbeeldfunctie van deze gastjes.
pi_121034687
error code VE_fms_connect_failed.

Filmpje houd niet van me.
pi_121034724
Ik kan het filmpje ook niet meer zien. Is er sprake van censuur?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:03:31 #11
373754 mossad_agent
pi_121034739
Via de website van de telegraaf doet hij het nog wel, nu met reclame ervoor. Denk dat ze gezien de hits die het filmpje krijgt toch nog wat willen verdienen ;)
pi_121034755

[ Bericht 100% gewijzigd door Voorschrift op 01-01-2013 14:44:56 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_121034761
Mensen die hulpverleners lastig vallen mogen ze van mij persoonlijk minstens 5 jaar vastzetten.

Die mensen doen gewoon hun werk om iemand anders te helpen.
Dat is andere koek dan elke dag van 8 tot 5 een of ander kutkantoorbaantje.

Dergelijke mensen verdienen respect.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121034791
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat ook natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Voorschrift op 01-01-2013 14:45:03 ]
pi_121034820
Trouwens TS, kunnen we ook een topic tegemoet zien over de brandweerlieden die in verschillende dorpen in Gelderland zijn aangevallen door boertjes?
pi_121034846

[ Bericht 50% gewijzigd door Voorschrift op 01-01-2013 14:44:29 (niet grappig) ]
pi_121034856
Filmpje staat ook op Geenstijl.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:08:46 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_121034861
hurr durr ju blijft met ju poden van onze hulpverleners af
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:09:14 #19
373754 mossad_agent
pi_121034870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens TS, kunnen we ook een topic tegemoet zien over de brandweerlieden die in verschillende dorpen in Gelderland zijn aangevallen door boertjes?
Hoe dat zo? En waarom doe je dat zelf niet? Maar ik begrijp dat het toch weer pijn bij je doet dat dit soort 'incidenten' getoond worden? Sorry Koos,...een andere doelgroep kiezen om te knuffelen, eentje die niet zo vaak in het nieuws komt.

Maar nogmaals, maak zelf even een topic aan, kom ik buurten.
pi_121034902
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Filmpje staat ook op Geenstijl.
Link? kan echt niks vinden op dat slecht ingedeelde website van een geenstijl.
pi_121034914
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:00 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Hij doet het!.

Maar ooh oh oh ... wat kan ik hier slecht tegen.
Die mensen komen, als heel Nederland feest aan het vieren is, naar buiten in het kutweer om JOU te helpen , omdat JIJ daar kapot ligt te gaan.
Dan komen ze en willen ze je helpen en dan ga je ze voor van alles uitmaken etc, luistert niet meer naar de politie en roept je vrienden (die iets kapot aan het gooien zijn ofzo?????).

Opsluiten en sleutel weggooien. Maak maar een voorbeeldfunctie van deze gastjes.
Heb je de OP wel gelezen? En dan bedoel ik goed gelezen.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_121034915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:09 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Hoe dat zo? En waarom doe je dat zelf niet? Maar ik begrijp dat het toch weer pijn bij je doet dat dit soort 'incidenten' getoond worden? Sorry Koos,...een andere doelgroep kiezen om te knuffelen, eentje die niet zo vaak in het nieuws komt.

Maar nogmaals, maak zelf even een topic aan, kom ik buurten.
Oh nee hoor, je gaat je gang maar. Ik vind het vooral typerend.

Je reflex over knuffelen en het zogenaamde verzwijgen zijn ook weinig verrassend overigens.

En ik doe geen topics openen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:13:04 #23
373754 mossad_agent
pi_121034944
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:11 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Heb je de OP wel gelezen? En dan bedoel ik goed gelezen.
Je bedoelt dat het slachtoffer wordt ingeladen en zijn maatje door het lint gaat (en zijn maatjes aan de overkant ook?)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh nee hoor, je gaat je gang maar. Ik vind het vooral typerend.

Je reflex over knuffelen en het zogenaamde verzwijgen zijn ook weinig verrassend overigens.

En ik doe geen topics openen.
Klopt Koos..dat is ook geen verrassing dat ik dat meld.... het is namelijk vrijwel voor iedereen bekend dat je ze knuffelt en dat je altijd alles maar probeert te downplayen.
pi_121034976
quote:
Belagers hulpverleners zwaarder gestraft

DEN HAAG - Mensen die politieagenten, ambulancepersoneel en anderen met een publieke functie een klap geven, blijken een een hogere straf te krijgen dan bij geweld tegen ‘gewone’ mensen.

De hoogte van de opgelegde straf bedraagt in beide gevallen gemiddeld 90 procent van de eis. Toch zijn de strafeisen voor geweld tegen hulpverleners nog beduidend lager dan voorgeschreven in de richtlijn hierover.

Dat blijkt uit een woensdag verschenen rapport, dat is uitgevoerd op verzoek van de minister van Veiligheid en Justitie, in opdracht van de Raad voor de rechtspraak, door instituut Intervict van de Universiteit van Tilburg. Dat liet de Raad voor de rechtspraak woensdag weten.

Opvallend is, zo stelt de Raad voor de rechtspraak, dat de officier van justitie in zaken waarbij publieke functionarissen slachtoffer zijn weliswaar hoger eist dan in zaken met ‘gewone’ slachtoffers, maar beduidend lager dan de richtlijn sinds begin 2011 voorschrijft.

In geval van ‘gewone’ slachtoffers volgt de officier van justitie wel overwegend de richtlijn.
Nu

quote:
Opvallend is, zo stelt de Raad voor de rechtspraak, dat de officier van justitie in zaken waarbij publieke functionarissen slachtoffer zijn weliswaar hoger eist dan in zaken met ‘gewone’ slachtoffers, maar beduidend lager dan de richtlijn sinds begin 2011 voorschrijft.
:?
pi_121034982
"en aan de linkerzijde kunt u de apen boos zien worden, zij zien hun maatje omsingeld door mensen en weten niet goed hoe ze moeten reageren.
Ze springen tegen de hekken aan en maken harde schreeuw geluiden om hun soortgenoot te laten weten dat ze er zijn"...

Het kan zo uit national geographic komen.

Uiteraard zijn het weer "medelanders" uit het rifgebergte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')