Uhm.. Leuk hoor zo'n touch ding, maar eigenlijk ook weer niet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice!
Een MBP met gewone muis? Waarom?
Na 7 jaar een nieuwe muis gekocht. Apple muis is kut, heb er nu 1 van een tientjequote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice!
Een MBP met gewone muis? Waarom?
Dan hebben de heren nog even tijd om zich helemaal suf te zuipen zodat ze er zich morgen niks meer van kunnen herinneren.quote:
niet!!quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
Ze ziet er echt uit als een typische FOK!ster.
Eva Braun.quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef ddx het volgende:
Wie was die andere dame die binnenkwam net ?
Wel. Ik heb er voldoende gezien om tot deze conclusie te komen.quote:
HOU OPquote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar krijg je geen speld doorheen.
Ik denk dat het terugschietquote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar krijg je geen speld doorheen.
Die was net klaar met der shift bij de lidlquote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef ddx het volgende:
Wie was die andere dame die binnenkwam net ?
Ceequote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
Of misschien moeten ze nog even naar de Gamma om een boor te halen.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel. Ik heb er voldoende gezien om tot deze conclusie te komen.
2 MBP'squote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Het regent in Enschede, en het gitaar.
wat dacht je van uberhaubt een "vrouw"quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch had ik gehoopt op een ietsiepietsie mooiere vrouw
Ik heb nergens gezegd dat iedere vrouw op FOK! aan dat beeld voldoet.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man
of datquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Logician het volgende:
[..]
wat dacht je van uberhaubt een "vrouw"
truequote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat iedere vrouw op FOK! aan dat beeld voldoet.
Wat heb je gestuurd!?quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man
Ik saus Sanne der hele smoel onder dan.quote:
Tattoo's piercings sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man
quote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik saus Sanne der hele smoel onder dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man
+1quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik saus Sanne der hele smoel onder dan.
Godallejezus, rock.quote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
t zou mooi zijn als tijdens dit nummer die van van Baggy Trousers en Our House het podium oploopt en zegt: Ja, Prima!
Zodat je vriendje eraan kan sabbelen ofzo?quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man
Ieeeee neeeeeequote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zodat je vriendje eraan kan sabbelen ofzo?
Wat heb je daar zelf dan aan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zodat je vriendje eraan kan sabbelen ofzo?
ja, goed is ie he? moet ik iedere keer aan denken als ik dit nummer hoor...quote:
Ik zie het ook helemaal voor me.quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, goed is ie he? moet ik iedere keer aan denken als ik dit nummer hoor...
Au au au auquote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
piercing is handig, kun je je sleutels aan hangen
en dat dan Bruce Dickinson Baggy Trousers meebrultquote:
Al lang johquote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef iFok. het volgende:
Is dat meisje weg die een request deed voor Afrikaans muziek?
Mijn tv met apple tv staat ook uit en mijn ipad ligt in bed en met de iphone maakte ik de fotoquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn tv met een MacMini staat nu uit. Vandaar de 2 MBP's.
Mooie set.
OHJEEquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef De_Nater het volgende:
OEH, KIJK, VOLGENS MIJ IS HET DAAR LINKIN PARK!
quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef De_Nater het volgende:
OEH, KIJK, VOLGENS MIJ IS HET DAAR LINKIN PARK!
quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef De_Nater het volgende:
OEH, KIJK, VOLGENS MIJ IS HET DAAR LINKIN PARK!
jullie luisteren teveel Ekdom....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |