abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120656410
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ze stond al op het plein.
o dat verklaart een hoop :P
pi_120656411
Het lijkt net die ene pot van schaatsen
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:40:09 #103
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656417
de hoogste tiet :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120656423
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nice!
Een MBP met gewone muis? Waarom?
Uhm.. Leuk hoor zo'n touch ding, maar eigenlijk ook weer niet.
pi_120656424
Wil iemand haar even een haarborstel geven? ;(
I reject reality and substitute my own
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:40:14 #106
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656426
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ga je me dumpen? ;(
Misschien had ik dat moeten doen _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656429
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom pas om half 3 :o ?
Ze hebben de hoop dat ze nog opdroogt
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:40:18 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656430
Ze vermaakt zich met bier :').
pi_120656436
Bier in tas lol
pi_120656438
Michiel denkt: doe maar om half 3, dan kan ik het mooi op Ekdom's bordje (no pun) schuiven.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:40:28 #111
18653 crew  D.
pi_120656439
quote:
4s.gif Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Alsof YoS beter is :r
Wel beter, maar ook k*t :P
pi_120656440
Wie was die andere dame die binnenkwam net ?
  zondag 23 december 2012 @ 00:40:31 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656441
Ze ziet er echt uit als een typische FOK!ster.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 23 december 2012 @ 00:40:31 #114
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656443
Bier en tieten. :')
pi_120656444
brrrrrrrrrrr aandacht.............
pi_120656445
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nice!
Een MBP met gewone muis? Waarom?
Na 7 jaar een nieuwe muis gekocht. Apple muis is kut, heb er nu 1 van een tientje :P
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:40:36 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656447
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Misschien had ik dat moeten doen _O-
Wat heb je gestuurd?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:40:36 #118
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656448
Auw man, dat gaat toch vet pijn doen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:40:42 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_120656451
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom pas om half 3 :o ?
Dan hebben de heren nog even tijd om zich helemaal suf te zuipen zodat ze er zich morgen niks meer van kunnen herinneren.
pi_120656456
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
Ze ziet er echt uit als een typische FOK!ster.
niet!! :(
  zondag 23 december 2012 @ 00:40:48 #121
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120656459
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef ddx het volgende:
Wie was die andere dame die binnenkwam net ?
Eva Braun.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120656460
Ze is zo massief :'(
pi_120656462
ze kunnen beter een metalen plaat over hoofd heen piercen!
  zondag 23 december 2012 @ 00:40:56 #124
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120656467
Doet m'n stream het weer niet ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:40:58 #125
18653 crew  D.
pi_120656468
Half drie?

Ik zie de updates wel :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:41:08 #126
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656476
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
Ze is zo massief :'(
Daar krijg je geen speld doorheen. ;(
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:41:15 #127
87554 Cee
Welluk?
pi_120656479
Of misschien moeten ze nog even naar de Gamma om een boor te halen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:41:15 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656480
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef Logician het volgende:

[..]

niet!! :(
Wel. Ik heb er voldoende gezien om tot deze conclusie te komen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:41:21 #129
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656485
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Daar krijg je geen speld doorheen. ;(
HOU OP :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656498
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Daar krijg je geen speld doorheen. ;(
Ik denk dat het terugschiet :')
pi_120656499
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef ddx het volgende:
Wie was die andere dame die binnenkwam net ?
Die was net klaar met der shift bij de lidl
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120656502
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef Logician het volgende:

[..]

niet!! :(
Toch had ik gehoopt op een ietsiepietsie mooiere vrouw :P
A mind with a heart of it's own
pi_120656503
Gitaarmuziek!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:41:39 #134
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656504
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
Of misschien moeten ze nog even naar de Gamma om een boor te halen.
Cee :') _O- _O-
  zondag 23 december 2012 @ 00:41:45 #135
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120656507
Kijk mijn aan Oud/Nieuw aangepaste UI :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120656508
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Wel. Ik heb er voldoende gezien om tot deze conclusie te komen.
:(
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:41:57 #137
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656516
Ieeeeuw man man bah bah :') :') :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:42:00 #138
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656520
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik denk dat het terugschiet :')
_O- Zo'n onprikbare pudding.

;(
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:42:03 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656521
Het regent in Enschede, en het gitaar.
  zondag 23 december 2012 @ 00:42:09 #140
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120656524
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Qunix het volgende:
Zo volg ik het.

[ afbeelding ]
2 MBP's :9 . Ik zo:

The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120656527
IRON MAIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120656528
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Het regent in Enschede, en het gitaar.
:')
pi_120656529
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Toch had ik gehoopt op een ietsiepietsie mooiere vrouw :P
wat dacht je van uberhaubt een "vrouw"
  zondag 23 december 2012 @ 00:42:30 #144
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120656534
Lekker nummer :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 00:42:31 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656535
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Logician het volgende:

[..]

:(
Ik heb nergens gezegd dat iedere vrouw op FOK! aan dat beeld voldoet. :7
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120656537
Iron Maiden _O_ _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120656540
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:

[..]

2 MBP's :9 . Ik zo:

[ afbeelding ]
Mijn tv met een MacMini staat nu uit. Vandaar de 2 MBP's.

Mooie set.
pi_120656541
*O* *O* *O* Top 2000 agogo
pi_120656544
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
Iron Maiden _O_ _O_
Dat! _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:42:54 #150
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656549
Waarom zou je een tepelpiercing willen man :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')