abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 00:36:25 #51
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656229
mag deze tyfusherrie uit?????
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120656233
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef henkde_j het volgende:
M'n inbelmodem loopt vast ;(
_O-

idd godsamme wat is dit voor kuts :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120656234
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef Symphonic het volgende:
De tepelpiercing gaat gezet worden voor het rode kruis....

_O- :D :"(
_O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:36:33 #54
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656235
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef Cee het volgende:
Even wat hand-in-de-blender-muziek om de teleurstelling weg te spoelen, aldus Michiel.
_O-.
  zondag 23 december 2012 @ 00:36:35 #55
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:36:49 #56
18653 crew  D.
pi_120656250
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef Symphonic het volgende:
De tepelpiercing gaat gezet worden voor het rode kruis....

_O- :D :"(
Dan zit ie te hoog :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:36:55 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656252
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef Cee het volgende:
Even wat hand-in-de-blender-muziek om de teleurstelling weg te spoelen, aldus Michiel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 23 december 2012 @ 00:37:17 #59
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120656269
Skrillex *O* .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120656272
Anthem!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:37:20 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_120656273
Het klinkt als Transformersex.
pi_120656281
  zondag 23 december 2012 @ 00:37:30 #63
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656284
eht WTF wat een teringherrie :'(
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 00:37:33 #64
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120656288
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef De_Nater het volgende:
Anthem!
:') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120656292
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
:D _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:37:53 #66
18653 crew  D.
pi_120656299
Mag je een plaat aanvragen, is dit het beste wat je kunt bedenken :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:37:56 #67
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656302
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
dat is een Herman brood outfit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:38:01 #68
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656307
Als dit smsje nu wel in beeld komt wat ik gestuurd hebt _O- _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656310
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef De_Nater het volgende:
Anthem!
^O^ ^O^
pi_120656312
Ik-wil-niet-in-beeld-dus-doe-maar-lekker-gek-meisjes ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120656313
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
_O_ _O_ _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120656315
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Tering. Als dat geen epileptische reacties uitlokt... _O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120656321
Tessa is beter!
  zondag 23 december 2012 @ 00:38:32 #74
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656330
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef D. het volgende:
Mag je een plaat aanvragen, is dit het beste wat je kunt bedenken :')
enkelvoudig nekschot :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 00:38:36 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656332
Gehalte pretsletjes aanwezig: over 9000
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:38:47 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656344
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef DeLuna het volgende:
Als dit smsje nu wel in beeld komt wat ik gestuurd hebt _O- _O-
Moet ik me geestelijk voorbereiden? :')
pi_120656346
Zo volg ik het.

  zondag 23 december 2012 @ 00:38:54 #78
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120656348
lekker deuntje van Skrillex :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:39:07 #79
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656350
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Moet ik me geestelijk voorbereiden? :')
Ik weet niet of je er mee om kan gaan _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:39:12 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_120656355
Brrr
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_120656359
zo die is snel vanuit Assen naar Enschede??
  zondag 23 december 2012 @ 00:39:17 #82
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656360
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Qunix het volgende:
Zo volg ik het.

[ afbeelding ]
_O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120656363
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef D. het volgende:
Mag je een plaat aanvragen, is dit het beste wat je kunt bedenken :')
Alsof YoS beter is :r
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:39:19 #84
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656364
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Qunix het volgende:
Zo volg ik het.

[ afbeelding ]
:')
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:39:20 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_120656365
Dit wordt horror.
  zondag 23 december 2012 @ 00:39:23 #86
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120656367
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
Gehalte pretsletjes aanwezig: over 9000
:9 .

Al die paraplu's overdekken het hele plein bijna leek het net wel trouwens :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:39:25 #87
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656368
Ieeeuw
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656371
Dit is lollig :')
pi_120656372
Iig genoeg tiet om te kiezen..
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120656373
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Evertjan het volgende:
zo die is snel vanuit Assen naar Enschede??
Ze stond al op het plein.
I reject reality and substitute my own
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:39:31 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656374
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Qunix het volgende:
Zo volg ik het.

[ afbeelding ]
Nice!
Een MBP met gewone muis? Waarom?
pi_120656384
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Qunix het volgende:
Zo volg ik het.

[ afbeelding ]
held!
  zondag 23 december 2012 @ 00:39:41 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_120656390
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
lekker deuntje van Skrillex :)
Wat? Krijg er oortyfus van :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:39:48 #94
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656394
GRUWEL
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656395
mooi gebitje
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120656398
Wat een kumuziek dat skrillex
A mind with a heart of it's own
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:39:58 #97
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656404
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik weet niet of je er mee om kan gaan _O-
Ga je me dumpen? ;(
pi_120656405
Waarom pas om half 3 :o ?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:40:00 #99
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656406
Half 3 pas. ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:40:00 #100
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656408
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef DeLuna het volgende:
GRUWEL
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')