Moet ik me geestelijk voorbereiden?quote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef DeLuna het volgende:
Als dit smsje nu wel in beeld komt wat ik gestuurd hebt![]()
Ik weet niet of je er mee om kan gaanquote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik me geestelijk voorbereiden?
Alsof YoS beter isquote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef D. het volgende:
Mag je een plaat aanvragen, is dit het beste wat je kunt bedenken
quote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
Gehalte pretsletjes aanwezig: over 9000
Ze stond al op het plein.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Evertjan het volgende:
zo die is snel vanuit Assen naar Enschede??
Ga je me dumpen?quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er mee om kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |