Uhm.. Leuk hoor zo'n touch ding, maar eigenlijk ook weer niet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice!
Een MBP met gewone muis? Waarom?
Na 7 jaar een nieuwe muis gekocht. Apple muis is kut, heb er nu 1 van een tientjequote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice!
Een MBP met gewone muis? Waarom?
Dan hebben de heren nog even tijd om zich helemaal suf te zuipen zodat ze er zich morgen niks meer van kunnen herinneren.quote:
niet!!quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
Ze ziet er echt uit als een typische FOK!ster.
Eva Braun.quote:Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef ddx het volgende:
Wie was die andere dame die binnenkwam net ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |