Ik zie het ook helemaal voor me.quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, goed is ie he? moet ik iedere keer aan denken als ik dit nummer hoor...
Au au au auquote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
piercing is handig, kun je je sleutels aan hangen
en dat dan Bruce Dickinson Baggy Trousers meebrultquote:
Al lang johquote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef iFok. het volgende:
Is dat meisje weg die een request deed voor Afrikaans muziek?
Mijn tv met apple tv staat ook uit en mijn ipad ligt in bed en met de iphone maakte ik de fotoquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn tv met een MacMini staat nu uit. Vandaar de 2 MBP's.
Mooie set.
OHJEEquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef De_Nater het volgende:
OEH, KIJK, VOLGENS MIJ IS HET DAAR LINKIN PARK!
quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef De_Nater het volgende:
OEH, KIJK, VOLGENS MIJ IS HET DAAR LINKIN PARK!
quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef De_Nater het volgende:
OEH, KIJK, VOLGENS MIJ IS HET DAAR LINKIN PARK!
jullie luisteren teveel Ekdom....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |