abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120656550
Oké, dit of Huppel.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:43:02 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_120656557
Maiden heeft 20 betere nrs man
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_120656560
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man :'(
pi_120656561
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Logician het volgende:

[..]

wat dacht je van uberhaubt een "vrouw"
of dat
A mind with a heart of it's own
pi_120656564
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat iedere vrouw op FOK! aan dat beeld voldoet. :7
true O+
pi_120656565
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
Oké, dit of Huppel.
Dit :')
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:43:12 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656569
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man :'(
Wat heb je gestuurd!?
  zondag 23 december 2012 @ 00:43:15 #158
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120656570
Tijd voor bier en borrelnoten.
  zondag 23 december 2012 @ 00:43:19 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656574
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
Oké, dit of Huppel.
Ik saus Sanne der hele smoel onder dan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 23 december 2012 @ 00:43:20 #160
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120656575
t zou mooi zijn als tijdens dit nummer die van van Baggy Trousers en Our House het podium oploopt en zegt: Ja, Prima!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120656577
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
Oké, dit of Huppel.
Geen van beide.
  zondag 23 december 2012 @ 00:43:28 #162
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120656582
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man :'(
Tattoo's piercings sowieso ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:43:28 #163
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656584
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
Oké, dit of Huppel.
Wat dacht je van gewoon NIET :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656586
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik saus Sanne der hele smoel onder dan.
_O- _O- _O-
  zondag 23 december 2012 @ 00:43:34 #165
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656588
Ik weet wel hoe je haart voor de 2e keer nat krijgt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:43:35 #166
18653 crew  D.
pi_120656589
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man :'(
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:43:41 #167
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656591
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Wat heb je gestuurd!?
Iets met Pino erin.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:43:42 #168
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120656592
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon NIET :'(
+1
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120656595
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik saus Sanne der hele smoel onder dan.
:')
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:43:49 #170
87554 Cee
Welluk?
pi_120656596
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
t zou mooi zijn als tijdens dit nummer die van van Baggy Trousers en Our House het podium oploopt en zegt: Ja, Prima!
Godallejezus, rock. :')
pi_120656602
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zou je een tepelpiercing willen man :'(
Zodat je vriendje eraan kan sabbelen ofzo?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120656606
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef iFok. het volgende:

[..]

Geen van beide.
Dat is wel de beste optie :')
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:44:07 #173
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656608
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Zodat je vriendje eraan kan sabbelen ofzo?
Ieeeee neeeeee
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656616
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Zodat je vriendje eraan kan sabbelen ofzo?
Wat heb je daar zelf dan aan? :')
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 00:44:23 #175
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120656622
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef Cee het volgende:

[..]

Godallejezus, rock. :')
ja, goed is ie he? moet ik iedere keer aan denken als ik dit nummer hoor...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')