quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind Johnny helemaal niet knap. Hij blijft er uit zien als een klein jongetje. Mss dat hij aantrekkelijker wordt als hij grijs haar krijgt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
U heeft mij geblokkeerd op gezichtenboek en nu gaat u sterven
TR gemachtquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Je danst op een manier die tegen je gebruikt kan worden ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben zo blij dat mijn studentenhuis gewoon helemaal leeg is op mij na!
Mooie boodschap zo tegen de Kerst en met de boodschap van SR in je achterhoofdquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
de radio staat een beetje hardquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je danst op een manier die tegen je gebruikt kan worden ?
Best bizar inderdaad, twee hele degelijke ouders en dan hebben ze zo'n zoon.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Als ik Johnny zie, krijg ik altijd een lichte shock wanneer ik me weer besef dat het de zoon van Willeke Alberti is. Ergens denk ik altijd dat Linda de Mol zijn moeder is.
Dat was mijn volgende gokquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de radio staat een beetje hard
Inderdaad, voor iedereen die durft SR te unliken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Mooie boodschap zo tegen de Kerst en met de boodschap van SR in je achterhoofd
quote:
quote:
lift, zo geforceerd, no soulquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het echt een schijtnummer
Doneer ze aan de moeders in Afrika en ga dan:quote:
quote:
ik kan niet naakt naar mijn oma en opa, ookal is het daar wel zo warm in huis dat het zou kunnenquote:
Dit is dan ook het enige goede dat Powned heeft gedaan. Stenders weer op 3FM gekregen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedeavond fokkers
Stenders is nog lang niet over zn houdbaarheid heen
ik heb afgelopen februari een groot aandeel aan kleding achtergelaten in Ghanaquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Doneer ze aan de moeders in Afrika en ga dan:
[..]
such a teasequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik kan niet naakt naar mijn oma en opa, ookal is het daar wel zo warm in huis dat het zou kunnen
Geen idee, Johnny de Mol kan best lachen zijn of volkomen kut.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef De_Nater het volgende:
Belooft de gast van vanavond wat, of kan ik maar beter een goede nacht pakken?
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
Geen idee wat voor entertainment hij kan bieden, volgens mij is het vooral een toffe gozer die goed op kan schieten met de DJ's en ze wakker kan houden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef De_Nater het volgende:
Dat laatstequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef De_Nater het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb afgelopen februari een groot aandeel aan kleding achtergelaten in Ghana
dat is bijna elk jaar met die thema nummersquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat zei ik ook vanmorgen om 7 uurquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef Qunix het volgende:
Nee, vandaag maak ik het (weer poging tot) niet laat...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef Qunix het volgende:
Nee, vandaag maak ik het (weer poging tot) niet laat...
Hij moet toch kunnen sexchatten met Josje!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef Ame_thyst het volgende:
stel voor dat gasten hun mobiel buiten laten
Hij denkt van wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef waxmask het volgende:
Maar dat truckers petje... is dat nu echt weer stoer?
Hij is toch nooit stoer?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef waxmask het volgende:
Maar dat truckers petje... is dat nu echt weer stoer?
toedels...quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eventjes bankhangen met een serietje
tot later
Ik ook. Laters.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eventjes bankhangen met een serietje
tot later
Ilse op 5quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Coldplay Live 2012 op Nederland 3. Jammer van het beeldformaat.
mooi om te luisteren terwijl het journaal voor bij trektquote:
Haten omdat iemand niet reageertquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Hey doe eens reageren op je whatsapp
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Posten omdat iemand niet reageertquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haten omdat iemand niet reageert!
Wat hebben ze gewonnen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Hehe, Heerenveen heeft weer eens gewonnen
Nice! Van Vitesse nog wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Hehe, Heerenveen heeft weer eens gewonnen
Ah, al een paar uurtjes geleden zie ik, mijn whatsapp heeft kuren :Squote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
Fijn is dat, ik zou met iemand morgen naar Enschede gaan. Reageert ze niet.
quote:
Ik kan mijn beste vriendin weer gaan pesten, dank.quote:
Ik wou gewoon even klagen, hat0r.quote:
Banner terug, loos alarm.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:05 schreef 2cv het volgende:
Klopt het dat op de livestream op 3fm.nl zelf de SMS-banner niet (meer) in beeld is ?
En voor je het weet heb zo'n pin in je oogbalquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Wel mooi kut met al die paraplu's, sta je wat naar achteren zie je niks meer
De krantjesbezorger ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
Team Euromaster Spijkenisse wenst ons fijne dagen.
Normaal gesproken was er altijd wel een opbouw maar hier is het al vanaf dag 1 bommetje vol.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
Kan me trouwens niet herinneren dat het steeds zo druk was de vorige jaren.
Dat ook ja.Of je wil je eigen paraplu gebruiken omdat je net tussen 2 in staat, kan dat niet meer omdat het niet past.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En voor je het weet heb zo'n pin in je oogbal
fixed!quote:
Kijk maar eens Pawn Stars... Dan zie je waarom een handtekening ergens op best de moeite kan zijn soms...quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:08 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat veel mensen spullen signeren
Als ik iets zou willen hebben heb ik liever niet dat iemand erop heeft zitten schrijven
quote:
Wat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn god zeg, men raakt gek van de 101liners van Gerard, maar ik ben na 2 keer dat 50 euro al zwaar geïrriteerd.
Da's allemaal in scene gezetquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk maar eens Pawn Stars... Dan zie je waarom een handtekening ergens op best de moeite kan zijn soms...
Wij eten morgen pannenkoeken!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en nog ff en ik hoef geen pannenkoeken meer
Hij was 1x grappig, en dat was toen dat meisje 49.50 had opgehaald met pannenkoeken bakken vanavond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn god zeg, men raakt gek van de 101liners van Gerard, maar ik ben na 2 keer dat 50 euro al zwaar geïrriteerd.
Meestal vragen beroemdheden naar de naam omdat het dan minder waard is, omdat er veel mensen zijn die handtekeningen willen voor het geld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk maar eens Pawn Stars... Dan zie je waarom een handtekening ergens op best de moeite kan zijn soms...
OH! Die. Het kwartje valt. Van Toren C zegmaar?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die 50 euro jingle die Giel bijna elke keer gebruikt.
ik zal 50 euro per pannenkoek vragenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wij eten morgen pannenkoeken!![]()
![]()
![]()
Ja, vreselijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
OH! Die. Het kwartje valt. Van Toren C zegmaar?
Ik heb net besloten het stukje waar dat fragment uit komt te bekijken. Ik vind de filmpjes van Corton hilarischer. En dat zegt niets over de filmpjes van Corton.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
OH! Die. Het kwartje valt. Van Toren C zegmaar?
Nope, Gerard.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Michiel weer de graveyard? Dan wordt het weer laat vannacht
Nee, hij draait strax weer om 22:00 uur. Gerard doet de graveyard-shift.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Michiel weer de graveyard? Dan wordt het weer laat vannacht
1. ZOMBIE NATIONquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef De_Nater het volgende:
Ohja, wat is de mogelijke anthem top 3?
YoSquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef De_Nater het volgende:
Ohja, wat is de mogelijke anthem top 3?
Jammer genoeg wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1. ZOMBIE NATION
2. Year of Summer
3. De Kraaien
ik dagt sandar van niewlant op 1quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1. ZOMBIE NATION
2. Year of Summer
3. De Kraaien
Zombie Nationquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1. ZOMBIE NATION
2. Year of Summer
3. De Kraaien
jij weetquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik dagt sandar van niewlant op 1
Dat is die zonder tekst zegmaar?!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1. ZOMBIE NATION
2. Year of Summer
3. De Kraaien
Dat maakt toch geen ene flikker uit...quote:
Tekst zit er wel in hoor:quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat is die zonder tekst zegmaar?!
Zometeen blijft ENorm de meest aangevraagde, en is het een week MHquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Laten we in ieder geval vaststellen dat de traditie om het anthem of de meest aangevraagde plaat in week 1 tot Megahit te bombarderen, niet voortgezet zal worden dit keer.
Anthem waar ik het mee eens ben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:19 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Tekst zit er wel in hoor:
Zombie
Zombie
Zombie
Zombie nation
(X4)
Nation
Liftoff
Whoah oh oh oh oh, oh
Whoah oh oh oh oh oh oh oh
Whoah oh, ah oh
(X10)
Zombie
Zombie
Zombie
Zombie nation
(X4)
Whoah oh oh oh oh, oh
Whoah oh oh oh oh oh oh oh
Whoah oh, ah oh
(X6)
ik zou me doodlachen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zometeen blijft ENorm de meest aangevraagde, en is het een week MH![]()
Ik ook wel, maar totaal niet als anthem.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef DrMarten het volgende:
Dat nummer van ENorm vind ik als Tukker zijnde stiekem best wel oke
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Staat een stukje terug in het topic
De meeste mensen vragen het niet eens aan vanwege het nummer, maar vanwege de ludieke actie van Michiel die er aan vast hangt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zometeen blijft ENorm de meest aangevraagde, en is het een week MH![]()
Laat het dit jaar alsjeblieft zo hoog worden, dat ze nu al weten dat ze er volgend jaar niet overheen gaan en mensen niet meer voor het blok zetten veel meer te geven dan ze eigenlijk wilden doneren.quote:
Je bedoelt dat oortergende cover van Chris Rae's Driving Home For Christmas?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef DrMarten het volgende:
Ja, niet hier in ieder geval...quote:
Het anthem is toch niet per definitie het meest aangevraagde, maar waar de DJ's en het publiek het hardst los op gaan? Dan zou deze sowieso al afvallenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar totaal niet als anthem.
Dat weet je nooit hequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:22 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, niet hier in ieder geval...
Amen zuster, amen.quote:
Ja klopt. Maar dan zou het (volgens 3FM-traditie) wel MH zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:23 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het anthem is toch niet per definitie het meest aangevraagde, maar waar de DJ's en het publiek het hardst los op gaan? Dan zou deze sowieso al afvallen
quote:
Ik vind er als niet-Tukker zijnde echt de ballen/geen ruk/geen kut* aanquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is geen gagball dat is een fl....
Oh nee, toch een gagball.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
DAT IS GEEN GAGBALL DAT IS EEN FL...
Oh nee, toch een gagball.
krijg de klaphik bladharkloederquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dan stik je daar maar in!
Liefje
Ik weet als niet-Tukker niet eens waar het over gaatquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er als niet-Tukker zijnde echt de ballen/geen ruk/geen kut* aan
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehaat als van jouquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg de klaphik bladharkloeder
heb je de nieuwe smurfen cd al dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het origineel van de Smurfen beter
Oh heerlijk, Waldorf & Statler zijn weer bezig hier.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehaat als van jou
Is er een nieuwequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
heb je de nieuwe smurfen cd al dan?
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef De_Nater het volgende:
Maar, zijn de jocks ook nadrukkelijk bezig zombie nation te promoten, of niet?
jahoor mijn broertje (van 21quote:
Dat siert ze welquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.
Typisch... Komt later misschien nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.
Giel draait steeds een stukje als teaser, om daarna te zeggen dat hij de plaat helemaal draait als ie aangevraagd wordt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef De_Nater het volgende:
Maar, zijn de jocks ook nadrukkelijk bezig zombie nation te promoten, of niet?
We moeten nog steeds eens uitvechten wie-wie isquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh heerlijk, Waldorf & Statler zijn weer bezig hier.
Sowieso jammer dat iemand die aanvraagtquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Gangnam Style de anthem wordt, niet geheel verrassend maar dat hoeft ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Waarheid! Voor wolfje heb ik een zuiver platonisch doch licht erotisch getint gevoelquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
nieuwe smurfenmuziekAnthem - kandidaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hoi wat is erquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg de klaphik bladharkloeder
Daar moet je iets mee doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarheid! Voor wolfje heb ik een zuiver platonisch doch licht erotisch getint gevoel
ja, komt ook op de veiling, zag ik op Twitter voorbij komenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ja, komt ook op de veiling, zag ik op Twitter voorbij komen
Ja, dat zei ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze, net zoals dat het principe 'anthem' ook maar een beetje per ongeluk is ontstaan, ze het principe anthem nu dood laten bloeden zodat ze van dat gepush af zijn en het allemaal wat spontaner wordt. Vind ik prima. Als er geen één gemene deler is qua nummer dan is dat iets dat spontaan gebeurt (of juist niet gebeurt). Eigenlijk een anthem an sich.
Wat een gefilosofeer over een anthem, Cee. Ja, weet ik.
Nee, dat dan weer niet. Online is het helemaal primaquote:
Ow, ok, nouja, wat jij wilquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Online is het helemaal prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |