Ik ook wel, maar totaal niet als anthem.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef DrMarten het volgende:
Dat nummer van ENorm vind ik als Tukker zijnde stiekem best wel oke
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Staat een stukje terug in het topic
De meeste mensen vragen het niet eens aan vanwege het nummer, maar vanwege de ludieke actie van Michiel die er aan vast hangt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zometeen blijft ENorm de meest aangevraagde, en is het een week MH![]()
Laat het dit jaar alsjeblieft zo hoog worden, dat ze nu al weten dat ze er volgend jaar niet overheen gaan en mensen niet meer voor het blok zetten veel meer te geven dan ze eigenlijk wilden doneren.quote:
Je bedoelt dat oortergende cover van Chris Rae's Driving Home For Christmas?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef DrMarten het volgende:
Ja, niet hier in ieder geval...quote:
Het anthem is toch niet per definitie het meest aangevraagde, maar waar de DJ's en het publiek het hardst los op gaan? Dan zou deze sowieso al afvallenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar totaal niet als anthem.
Dat weet je nooit hequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:22 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, niet hier in ieder geval...
Amen zuster, amen.quote:
Ja klopt. Maar dan zou het (volgens 3FM-traditie) wel MH zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:23 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het anthem is toch niet per definitie het meest aangevraagde, maar waar de DJ's en het publiek het hardst los op gaan? Dan zou deze sowieso al afvallen
quote:
Ik vind er als niet-Tukker zijnde echt de ballen/geen ruk/geen kut* aanquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is geen gagball dat is een fl....
Oh nee, toch een gagball.
het is een FLUITJEquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
DAT IS GEEN GAGBALL DAT IS EEN FL...
Oh nee, toch een gagball.
krijg de klaphik bladharkloederquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dan stik je daar maar in!
Liefje
Ik weet als niet-Tukker niet eens waar het over gaatquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er als niet-Tukker zijnde echt de ballen/geen ruk/geen kut* aan
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehaat als van jouquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg de klaphik bladharkloeder
heb je de nieuwe smurfen cd al dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het origineel van de Smurfen beter
Oh heerlijk, Waldorf & Statler zijn weer bezig hier.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehaat als van jou
Is er een nieuwequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
heb je de nieuwe smurfen cd al dan?
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef De_Nater het volgende:
Maar, zijn de jocks ook nadrukkelijk bezig zombie nation te promoten, of niet?
jahoor mijn broertje (van 21quote:
Dat siert ze welquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.
Typisch... Komt later misschien nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.
Giel draait steeds een stukje als teaser, om daarna te zeggen dat hij de plaat helemaal draait als ie aangevraagd wordt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef De_Nater het volgende:
Maar, zijn de jocks ook nadrukkelijk bezig zombie nation te promoten, of niet?
We moeten nog steeds eens uitvechten wie-wie isquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh heerlijk, Waldorf & Statler zijn weer bezig hier.
Sowieso jammer dat iemand die aanvraagtquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Gangnam Style de anthem wordt, niet geheel verrassend maar dat hoeft ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Waarheid! Voor wolfje heb ik een zuiver platonisch doch licht erotisch getint gevoelquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
nieuwe smurfenmuziekAnthem - kandidaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hoi wat is erquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg de klaphik bladharkloeder
Daar moet je iets mee doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarheid! Voor wolfje heb ik een zuiver platonisch doch licht erotisch getint gevoel
ja, komt ook op de veiling, zag ik op Twitter voorbij komenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ja, komt ook op de veiling, zag ik op Twitter voorbij komen
Ja, dat zei ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze, net zoals dat het principe 'anthem' ook maar een beetje per ongeluk is ontstaan, ze het principe anthem nu dood laten bloeden zodat ze van dat gepush af zijn en het allemaal wat spontaner wordt. Vind ik prima. Als er geen één gemene deler is qua nummer dan is dat iets dat spontaan gebeurt (of juist niet gebeurt). Eigenlijk een anthem an sich.
Wat een gefilosofeer over een anthem, Cee. Ja, weet ik.
Nee, dat dan weer niet. Online is het helemaal primaquote:
Ow, ok, nouja, wat jij wilquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Online is het helemaal prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |