krijg de klaphik bladharkloederquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dan stik je daar maar in!
Liefje
Ik weet als niet-Tukker niet eens waar het over gaatquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er als niet-Tukker zijnde echt de ballen/geen ruk/geen kut* aan
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehaat als van jouquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg de klaphik bladharkloeder
heb je de nieuwe smurfen cd al dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het origineel van de Smurfen beter
Oh heerlijk, Waldorf & Statler zijn weer bezig hier.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehaat als van jou
Is er een nieuwequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
heb je de nieuwe smurfen cd al dan?
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef De_Nater het volgende:
Maar, zijn de jocks ook nadrukkelijk bezig zombie nation te promoten, of niet?
jahoor mijn broertje (van 21quote:
Dat siert ze welquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.
Typisch... Komt later misschien nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze promoten eigenlijk geen enkel nummer.
Giel draait steeds een stukje als teaser, om daarna te zeggen dat hij de plaat helemaal draait als ie aangevraagd wordt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef De_Nater het volgende:
Maar, zijn de jocks ook nadrukkelijk bezig zombie nation te promoten, of niet?
We moeten nog steeds eens uitvechten wie-wie isquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh heerlijk, Waldorf & Statler zijn weer bezig hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |