Sowieso jammer dat iemand die aanvraagtquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Gangnam Style de anthem wordt, niet geheel verrassend maar dat hoeft ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Waarheid! Voor wolfje heb ik een zuiver platonisch doch licht erotisch getint gevoelquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
nieuwe smurfenmuziekAnthem - kandidaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hoi wat is erquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg de klaphik bladharkloeder
Daar moet je iets mee doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarheid! Voor wolfje heb ik een zuiver platonisch doch licht erotisch getint gevoel
ja, komt ook op de veiling, zag ik op Twitter voorbij komenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ja, komt ook op de veiling, zag ik op Twitter voorbij komen
Ja, dat zei ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze, net zoals dat het principe 'anthem' ook maar een beetje per ongeluk is ontstaan, ze het principe anthem nu dood laten bloeden zodat ze van dat gepush af zijn en het allemaal wat spontaner wordt. Vind ik prima. Als er geen één gemene deler is qua nummer dan is dat iets dat spontaan gebeurt (of juist niet gebeurt). Eigenlijk een anthem an sich.
Wat een gefilosofeer over een anthem, Cee. Ja, weet ik.
Nee, dat dan weer niet. Online is het helemaal primaquote:
Ow, ok, nouja, wat jij wilquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Online is het helemaal prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |