mooi om te luisteren terwijl het journaal voor bij trektquote:
Haten omdat iemand niet reageertquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Hey doe eens reageren op je whatsapp
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Posten omdat iemand niet reageertquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haten omdat iemand niet reageert!
Wat hebben ze gewonnen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Hehe, Heerenveen heeft weer eens gewonnen
Nice! Van Vitesse nog wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Hehe, Heerenveen heeft weer eens gewonnen
Ah, al een paar uurtjes geleden zie ik, mijn whatsapp heeft kuren :Squote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
Fijn is dat, ik zou met iemand morgen naar Enschede gaan. Reageert ze niet.
quote:
Ik kan mijn beste vriendin weer gaan pesten, dank.quote:
Ik wou gewoon even klagen, hat0r.quote:
Banner terug, loos alarm.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:05 schreef 2cv het volgende:
Klopt het dat op de livestream op 3fm.nl zelf de SMS-banner niet (meer) in beeld is ?
En voor je het weet heb zo'n pin in je oogbalquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Wel mooi kut met al die paraplu's, sta je wat naar achteren zie je niks meer
De krantjesbezorger ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
Team Euromaster Spijkenisse wenst ons fijne dagen.
Normaal gesproken was er altijd wel een opbouw maar hier is het al vanaf dag 1 bommetje vol.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
Kan me trouwens niet herinneren dat het steeds zo druk was de vorige jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |