Nice! Van Vitesse nog wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Hehe, Heerenveen heeft weer eens gewonnen
Ah, al een paar uurtjes geleden zie ik, mijn whatsapp heeft kuren :Squote:Op zaterdag 22 december 2012 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Hey doe eens reageren op je whatsapp
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
Fijn is dat, ik zou met iemand morgen naar Enschede gaan. Reageert ze niet.
quote:
Ik kan mijn beste vriendin weer gaan pesten, dank.quote:
Ik wou gewoon even klagen, hat0r.quote:
Banner terug, loos alarm.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:05 schreef 2cv het volgende:
Klopt het dat op de livestream op 3fm.nl zelf de SMS-banner niet (meer) in beeld is ?
En voor je het weet heb zo'n pin in je oogbalquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Wel mooi kut met al die paraplu's, sta je wat naar achteren zie je niks meer
De krantjesbezorger ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
Team Euromaster Spijkenisse wenst ons fijne dagen.
Normaal gesproken was er altijd wel een opbouw maar hier is het al vanaf dag 1 bommetje vol.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
Kan me trouwens niet herinneren dat het steeds zo druk was de vorige jaren.
Dat ook ja.Of je wil je eigen paraplu gebruiken omdat je net tussen 2 in staat, kan dat niet meer omdat het niet past.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En voor je het weet heb zo'n pin in je oogbal
fixed!quote:
Kijk maar eens Pawn Stars... Dan zie je waarom een handtekening ergens op best de moeite kan zijn soms...quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:08 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat veel mensen spullen signeren
Als ik iets zou willen hebben heb ik liever niet dat iemand erop heeft zitten schrijven
quote:
Wat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn god zeg, men raakt gek van de 101liners van Gerard, maar ik ben na 2 keer dat 50 euro al zwaar geïrriteerd.
Da's allemaal in scene gezetquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk maar eens Pawn Stars... Dan zie je waarom een handtekening ergens op best de moeite kan zijn soms...
Wij eten morgen pannenkoeken!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en nog ff en ik hoef geen pannenkoeken meer
Hij was 1x grappig, en dat was toen dat meisje 49.50 had opgehaald met pannenkoeken bakken vanavond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn god zeg, men raakt gek van de 101liners van Gerard, maar ik ben na 2 keer dat 50 euro al zwaar geïrriteerd.
Meestal vragen beroemdheden naar de naam omdat het dan minder waard is, omdat er veel mensen zijn die handtekeningen willen voor het geld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk maar eens Pawn Stars... Dan zie je waarom een handtekening ergens op best de moeite kan zijn soms...
OH! Die. Het kwartje valt. Van Toren C zegmaar?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die 50 euro jingle die Giel bijna elke keer gebruikt.
ik zal 50 euro per pannenkoek vragenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wij eten morgen pannenkoeken!![]()
![]()
![]()
Ja, vreselijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
OH! Die. Het kwartje valt. Van Toren C zegmaar?
Ik heb net besloten het stukje waar dat fragment uit komt te bekijken. Ik vind de filmpjes van Corton hilarischer. En dat zegt niets over de filmpjes van Corton.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
OH! Die. Het kwartje valt. Van Toren C zegmaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |