TR gemachtquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
U heeft mij geblokkeerd op gezichtenboek en nu gaat u sterven
Je danst op een manier die tegen je gebruikt kan worden ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben zo blij dat mijn studentenhuis gewoon helemaal leeg is op mij na!
Mooie boodschap zo tegen de Kerst en met de boodschap van SR in je achterhoofdquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
U heeft mij geblokkeerd op gezichtenboek en nu gaat u sterven
de radio staat een beetje hardquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je danst op een manier die tegen je gebruikt kan worden ?
Best bizar inderdaad, twee hele degelijke ouders en dan hebben ze zo'n zoon.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Als ik Johnny zie, krijg ik altijd een lichte shock wanneer ik me weer besef dat het de zoon van Willeke Alberti is. Ergens denk ik altijd dat Linda de Mol zijn moeder is.
Dat was mijn volgende gokquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de radio staat een beetje hard
Inderdaad, voor iedereen die durft SR te unliken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Mooie boodschap zo tegen de Kerst en met de boodschap van SR in je achterhoofd
quote:
quote:
lift, zo geforceerd, no soulquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het echt een schijtnummer
Doneer ze aan de moeders in Afrika en ga dan:quote:
quote:
ik kan niet naakt naar mijn oma en opa, ookal is het daar wel zo warm in huis dat het zou kunnenquote:
Dit is dan ook het enige goede dat Powned heeft gedaan. Stenders weer op 3FM gekregen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedeavond fokkers
Stenders is nog lang niet over zn houdbaarheid heen
ik heb afgelopen februari een groot aandeel aan kleding achtergelaten in Ghanaquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Doneer ze aan de moeders in Afrika en ga dan:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |