Poeh, sterktequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
Na 11 jaar relatie te hebben gehad is het nu over. GVD wat doet dit pijn. Weet niet wat ik met mezelf moet momenteel.
Klote man, sterktequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
Na 11 jaar relatie te hebben gehad is het nu over. GVD wat doet dit pijn. Weet niet wat ik met mezelf moet momenteel.
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
En dat gaat dus alweer niet door. Vrienden haken weer eens af..quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
OT: Goed, vanavond waarschijnlijk nog naar serious request
Als je een goed voorwerp in gedachte hebt gaarne hier posten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als 'n wandelende tijdbom die elk moment gaat exploderen.
* Eric_Cantona heeft zo'n zin om iets gruwellendig kapot te slaan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef bijdehand het volgende:
Leuk gestapt maar ik ben er achter gekomen dat ik erg laf ben op t gebied van meisjes
11 jaar... dat is niet zomaar iets.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n tablet is al voorzien van barst, de deur heeft 'n deuk en 'n memorystick is inmiddels ontdaan van z'n usb-connector.
Welkom bij Fok...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Beach het volgende:
Steeds meer en steeds vaker het idee dat ik geestelijk niet 'normaal' ben volgens de gangbare normen.
. Kon ik dat maar eens me zo uitleven. Heb een behoorlijke k#t tijd momenteel, en zou eens willen flippen , schreeuwen , slaan, maar komt er niet uit. En om dat nu bewust te gaan doen , Neuh....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als 'n wandelende tijdbom die elk moment gaat exploderen.
* Eric_Cantona heeft zo'n zin om iets gruwellendig kapot te slaan.
Waardeloos zonder foto's van het voor en naquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
Erg wennen aan mijn korte haar, het moest eraf , ik werd gek van de klittenFijn haar en het laten groeien gaat niet samen.
Ik kan je vertellen dat 't niet echt oplucht hoor. Daarna voel je pijn en je portemonnee. Ik zou wel eens willen flippen zonder consequenties en me daarna goed voelen, maar helaas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
. Kon ik dat maar eens me zo uitleven. Heb een behoorlijke k#t tijd momenteel, en zou eens willen flippen , schreeuwen , slaan, maar komt er niet uit. En om dat nu bewust te gaan doen , Neuh....
ik heb dat gevoel ook vaak gehad,maar ik wilde niks kapotgooien...gooide ik n knuffel tegen de muur....nou daar werd ik alleen maar pissiger van...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
. Kon ik dat maar eens me zo uitleven. Heb een behoorlijke k#t tijd momenteel, en zou eens willen flippen , schreeuwen , slaan, maar komt er niet uit. En om dat nu bewust te gaan doen , Neuh....
Hier ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Drankje te veel gisteren, nu misselijk.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:20 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, ik zat te twijfelen of ik haar mee uit zou vragen, is zij uiteindelijk degene die mij uit vraagt.
sterkte ermee, kies voor jezelfquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel me kut, zit mezelf te verkleumen wachtende in een koud vliegveld in polen.
jij wil dat wij vragen waarom het goed gaat hè? Waarom?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
sterkte ermee, kies voor jezelf
OT: goed
Neequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij wil dat wij vragen waarom het goed gaat hè? Waarom?
Dat mag ook ongestraft toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef theKiD het volgende:
Waarom denken de mensen je ongestraft te mogen beledigen op social media?Zijn ze echt zo onder de indruk van iets dat ze hun eigen tekortkomingen moeten verbloemen of iets dergelijks?
Oftewel, ik voel me beetje in mijn kloten geschopt
Neem dan een flinke snuif.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef ArnosL het volgende:
Halve liter energydrink voor het stappen. Dat wordt fijn stuiteren vanavond
Er zat een liter van dat spul in m'n kerstpakket en het moet toch een keer op. Dan vanavond maar de eerste halve literquote:
Niet te veel drinken! En gedraag je jongeman,quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:02 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Er zat een liter van dat spul in m'n kerstpakket en het moet toch een keer op. Dan vanavond maar de eerste halve liter
Kijk eens naar mijn icoontjequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Stuitert skippy niet al genoeg .....
En ga je nog stappen? Ik ga niet, heb ik besloten, ook al gaat het meisje dat ik leuk vind ook naar de stadquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Stuitert skippy niet al genoeg .....
Dat zeggen m'n ouders ook altijd. En toch hebben ze de grootste lol als ik weer een keer brak benquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niet te veel drinken! En gedraag je jongeman,
Ja ga zo denk ik ff biertje pakken , het is vlakbij en even goede afleidingquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ga je nog stappen? Ik ga niet, heb ik besloten, ook al gaat het meisje dat ik leuk vind ook naar de stad
Dat heb ik gister en eergister gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ga zo denk ik ff biertje pakken , het is vlakbij en even goede afleiding
Dat zal wel zo zijn ja. Tot nu toe nog niet voorgekomen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kots alles maar eens flink onder. Dan lachen ze echt niet meer.
Ik heb het uiteraard niet meer zo gevolgd de afgelopen weekquote:Op zondag 23 december 2012 05:27 schreef Luxuria het volgende:
Net in bed, gelukkig kan ik uitslapen.
En hem vind ik niet meer leuk, stik er maar in, lul.
is t niet *geil* als boter?quote:Op zondag 23 december 2012 00:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel me gaar als boter. Heb nog 6 uur te gaan voor m'n vlucht vertrekt richting Nederland.
En ik moet nog slapen ..
Haha ja daar had ik het over.quote:Op zondag 23 december 2012 05:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard niet meer zo gevolgd de afgelopen week, maar heb je het nu over de vriend van je neef?
Ontopic: voor het eerst sinds dágen wat meer uitgerust.
Dan kom je over de snelweg langs mijn werkquote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker dagje, goeie verkoopcijfers vandaag. Nu op naar mm ouders in het mooie gezellige zuid Limburg
Ben met de treinquote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dan kom je over de snelweg langs mijn werk
Haha ja ik kwam er net al achter dat de A67 een beetje om isquote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben met de trein![]()
Waar werk je dan zo ongeveer? Ik dacht in venlo, maar daar kom ik niet langs
Haha ja je hoort het welquote:
geinig.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja je hoort het wel
Maar niet zo'n erg accent als in het zuiden.
Ik ben aan het ver-brabantsen zegt iedereen. Het is voor mij dan ook houdoe ipv adieje gewordenquote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja je hoort het wel
Maar niet zo'n erg accent als in het zuiden.
dat is heel, heel erg, sterkte!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef msacras het volgende:
Meh. Van je vrienden moet je het maar hebben...
Idemquote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Bleh. Leuk hoor... Verliefd zijn. Maar niet als je al een relatie hebt van ruim 5 jaar. Dan komt verliefd zijn op een ander gewoon echt niet uit...
quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
OT: best wel goed!
quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
OT: best wel goed!
*maakt in stilte een klein sprongetje"quote:
Dat dusquote:Op maandag 24 december 2012 03:46 schreef David Letterman het volgende:
Wakker...dat is het probleem. Wil niet slapen...
Ga eens naar bed man, dan ga ik geld verdienenquote:Op maandag 24 december 2012 06:05 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat dus
En KA IS een schatje![]()
Kontje verkopenquote:Op maandag 24 december 2012 06:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ga eens naar bed man, dan ga ik geld verdienen![]()
OT: wel ok
Wat super leuk!quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kreeg een lief berichtje van haar dat ze me fijne dagen toewenst. Ik wenste haar hetzelfde en vroeg of ze begin januari met me mee naar rotterdam wil gaan. Zij woont daar en.wilt me de stad laten zien, aangezien ik er nooit kom
Leek haar heel leuk en ze stelde gelijk datums voor. Nu hebben we dus afgesproken
Dat is een leuk begin voor de kerstquote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kreeg een lief berichtje van haar dat ze me fijne dagen toewenst. Ik wenste haar hetzelfde en vroeg of ze begin januari met me mee naar rotterdam wil gaan. Zij woont daar en.wilt me de stad laten zien, aangezien ik er nooit kom
Leek haar heel leuk en ze stelde gelijk datums voor. Nu hebben we dus afgesproken
quote:
Hosselbaas!quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jaja! Superleuk!quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een leuk begin voor de kerst![]()
OT verbaasd over mezelf want schijnbaar is met mijn nieuwe coupe toch weer de kerstmisgedachte teruggekomen en kan ik er weer tegen aan . De laatste was een groot treurgehalte en ben blij dat ik mezelf een hele grote schop onder mijn hol heb gegeven om zo te zeggen.
quote:
Jaaaaquote:
Dit ja. Strontziek en verplicht al die 'gezellige' dingenquote:
Volgens mij ben jij wel de laatste die daar over mee mag pratenquote:
quote:
toch nog laat geworden hequote:Op dinsdag 25 december 2012 07:14 schreef nicknicknickname het volgende:
Ben verliefd. Alleen zij nietheb ik weer
Zo, dan zou ik als ik jou was eerst maar ff flink schijtenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef Zelus het volgende:
geestelijk aan het voorbereiden voor de t-bone steak van +/- 800 gram voor vanavond
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
Beledigd. Leuk zo'n stiefpa die je even mededeelt dat je 'een dikke reet' krijgt. Jeez man, kerstgevoel hier hoor.
Zo, dat klinkt niet verkeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat wel redelijk hier. Wel nog even wat financiële zaken cheffen voor het einde van het jaar. Anders ben ik 10 mille lichter volgend jaar... of meer
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Sorry ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
Beledigd. Leuk zo'n stiefpa die je even mededeelt dat je 'een dikke reet' krijgt. Jeez man, kerstgevoel hier hoor.
Bwehe leuk ja, zo'n botte hork.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen? Ik voel me nooit verward. Echt letterlijk nooit. Wel eens verdrietig of dat ik niet zeker weet hoe iets uit zal pakken (nee, geen kerstkadootje), maar verward!?? Neuh.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:07 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha ik ook verward maar ook goed
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben zo verwend met kado's
Ik ben blij
Jeetje Dave. Sterkte man.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:41 schreef David Letterman het volgende:
Teleurgesteld. Kwaad.
Kerstdiner niet gehaald. Lag daarvoor al in bed met een flinke pijnaanval. En daar lig ik nog steeds..."lekker" aan de pijnstillers...wat een armoe...
Ik denk dat vrouwen meer vooraf nadenken over hoe dingen zullen verlopen/wat mensen zullen gaan zeggen. Als het anders gaat dan ze verwachten is dat dus verwarrend. Of dubbele gevoelens, bijv. iemand alles gunnen en toch jaloers zijn ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen? Ik voel me nooit verward. Echt letterlijk nooit. Wel eens verdrietig of dat ik niet zeker weet hoe iets uit zal pakken (nee, geen kerstkadootje), maar verward!?? Neuh.
t-bone steak is verslagen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef Zelus het volgende:
geestelijk aan het voorbereiden voor de t-bone steak van +/- 800 gram voor vanavond
Verveel mequote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Zelus het volgende:
pannekoeken, tijdens kerst?
Wel met stroop, hoop ik
ik mis mijn meisjequote:Op dinsdag 25 december 2012 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]subtiel
OT: ik mis mijn vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |