Dat mag ook ongestraft toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:04 schreef theKiD het volgende:
Waarom denken de mensen je ongestraft te mogen beledigen op social media?Zijn ze echt zo onder de indruk van iets dat ze hun eigen tekortkomingen moeten verbloemen of iets dergelijks?
Oftewel, ik voel me beetje in mijn kloten geschopt
Neem dan een flinke snuif.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef ArnosL het volgende:
Halve liter energydrink voor het stappen. Dat wordt fijn stuiteren vanavond
Er zat een liter van dat spul in m'n kerstpakket en het moet toch een keer op. Dan vanavond maar de eerste halve literquote:
Niet te veel drinken! En gedraag je jongeman,quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:02 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Er zat een liter van dat spul in m'n kerstpakket en het moet toch een keer op. Dan vanavond maar de eerste halve liter
Kijk eens naar mijn icoontjequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Stuitert skippy niet al genoeg .....
En ga je nog stappen? Ik ga niet, heb ik besloten, ook al gaat het meisje dat ik leuk vind ook naar de stadquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Stuitert skippy niet al genoeg .....
Dat zeggen m'n ouders ook altijd. En toch hebben ze de grootste lol als ik weer een keer brak benquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niet te veel drinken! En gedraag je jongeman,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |