dat is heel, heel erg, sterkte!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
Na 11 jaar relatie te hebben gehad is het nu over. GVD wat doet dit pijn. Weet niet wat ik met mezelf moet momenteel.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef msacras het volgende:
Meh. Van je vrienden moet je het maar hebben...
Idemquote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Bleh. Leuk hoor... Verliefd zijn. Maar niet als je al een relatie hebt van ruim 5 jaar. Dan komt verliefd zijn op een ander gewoon echt niet uit...
quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
OT: best wel goed!
quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
OT: best wel goed!
*maakt in stilte een klein sprongetje"quote:
Dat dusquote:Op maandag 24 december 2012 03:46 schreef David Letterman het volgende:
Wakker...dat is het probleem. Wil niet slapen...
Ga eens naar bed man, dan ga ik geld verdienenquote:Op maandag 24 december 2012 06:05 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat dus
En KA IS een schatje![]()
Kontje verkopenquote:Op maandag 24 december 2012 06:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ga eens naar bed man, dan ga ik geld verdienen![]()
OT: wel ok
Wat super leuk!quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kreeg een lief berichtje van haar dat ze me fijne dagen toewenst. Ik wenste haar hetzelfde en vroeg of ze begin januari met me mee naar rotterdam wil gaan. Zij woont daar en.wilt me de stad laten zien, aangezien ik er nooit kom
Leek haar heel leuk en ze stelde gelijk datums voor. Nu hebben we dus afgesproken
Dat is een leuk begin voor de kerstquote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kreeg een lief berichtje van haar dat ze me fijne dagen toewenst. Ik wenste haar hetzelfde en vroeg of ze begin januari met me mee naar rotterdam wil gaan. Zij woont daar en.wilt me de stad laten zien, aangezien ik er nooit kom
Leek haar heel leuk en ze stelde gelijk datums voor. Nu hebben we dus afgesproken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |