Poeh, sterktequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
Na 11 jaar relatie te hebben gehad is het nu over. GVD wat doet dit pijn. Weet niet wat ik met mezelf moet momenteel.
Klote man, sterktequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
Na 11 jaar relatie te hebben gehad is het nu over. GVD wat doet dit pijn. Weet niet wat ik met mezelf moet momenteel.
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
En dat gaat dus alweer niet door. Vrienden haken weer eens af..quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
OT: Goed, vanavond waarschijnlijk nog naar serious request
Als je een goed voorwerp in gedachte hebt gaarne hier posten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als 'n wandelende tijdbom die elk moment gaat exploderen.
* Eric_Cantona heeft zo'n zin om iets gruwellendig kapot te slaan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef bijdehand het volgende:
Leuk gestapt maar ik ben er achter gekomen dat ik erg laf ben op t gebied van meisjes
11 jaar... dat is niet zomaar iets.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:23 schreef Dagkaart het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n tablet is al voorzien van barst, de deur heeft 'n deuk en 'n memorystick is inmiddels ontdaan van z'n usb-connector.
Welkom bij Fok...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Beach het volgende:
Steeds meer en steeds vaker het idee dat ik geestelijk niet 'normaal' ben volgens de gangbare normen.
. Kon ik dat maar eens me zo uitleven. Heb een behoorlijke k#t tijd momenteel, en zou eens willen flippen , schreeuwen , slaan, maar komt er niet uit. En om dat nu bewust te gaan doen , Neuh....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als 'n wandelende tijdbom die elk moment gaat exploderen.
* Eric_Cantona heeft zo'n zin om iets gruwellendig kapot te slaan.
Waardeloos zonder foto's van het voor en naquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
Erg wennen aan mijn korte haar, het moest eraf , ik werd gek van de klittenFijn haar en het laten groeien gaat niet samen.
Ik kan je vertellen dat 't niet echt oplucht hoor. Daarna voel je pijn en je portemonnee. Ik zou wel eens willen flippen zonder consequenties en me daarna goed voelen, maar helaas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
. Kon ik dat maar eens me zo uitleven. Heb een behoorlijke k#t tijd momenteel, en zou eens willen flippen , schreeuwen , slaan, maar komt er niet uit. En om dat nu bewust te gaan doen , Neuh....
ik heb dat gevoel ook vaak gehad,maar ik wilde niks kapotgooien...gooide ik n knuffel tegen de muur....nou daar werd ik alleen maar pissiger van...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
. Kon ik dat maar eens me zo uitleven. Heb een behoorlijke k#t tijd momenteel, en zou eens willen flippen , schreeuwen , slaan, maar komt er niet uit. En om dat nu bewust te gaan doen , Neuh....
Hier ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Drankje te veel gisteren, nu misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |