Hosselbaas!quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kreeg een lief berichtje van haar dat ze me fijne dagen toewenst. Ik wenste haar hetzelfde en vroeg of ze begin januari met me mee naar rotterdam wil gaan. Zij woont daar en.wilt me de stad laten zien, aangezien ik er nooit kom
Leek haar heel leuk en ze stelde gelijk datums voor. Nu hebben we dus afgesproken
Jaja! Superleuk!quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kreeg een lief berichtje van haar dat ze me fijne dagen toewenst. Ik wenste haar hetzelfde en vroeg of ze begin januari met me mee naar rotterdam wil gaan. Zij woont daar en.wilt me de stad laten zien, aangezien ik er nooit kom
Leek haar heel leuk en ze stelde gelijk datums voor. Nu hebben we dus afgesproken
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een leuk begin voor de kerst![]()
OT verbaasd over mezelf want schijnbaar is met mijn nieuwe coupe toch weer de kerstmisgedachte teruggekomen en kan ik er weer tegen aan . De laatste was een groot treurgehalte en ben blij dat ik mezelf een hele grote schop onder mijn hol heb gegeven om zo te zeggen.
quote:
Jaaaaquote:
Dit ja. Strontziek en verplicht al die 'gezellige' dingenquote:
Volgens mij ben jij wel de laatste die daar over mee mag pratenquote:
quote:
toch nog laat geworden hequote:Op dinsdag 25 december 2012 07:14 schreef nicknicknickname het volgende:
Ben verliefd. Alleen zij nietheb ik weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |