Ja ga zo denk ik ff biertje pakken , het is vlakbij en even goede afleidingquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ga je nog stappen? Ik ga niet, heb ik besloten, ook al gaat het meisje dat ik leuk vind ook naar de stad
Dat heb ik gister en eergister gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ga zo denk ik ff biertje pakken , het is vlakbij en even goede afleiding
Dat zal wel zo zijn ja. Tot nu toe nog niet voorgekomen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kots alles maar eens flink onder. Dan lachen ze echt niet meer.
Ik heb het uiteraard niet meer zo gevolgd de afgelopen weekquote:Op zondag 23 december 2012 05:27 schreef Luxuria het volgende:
Net in bed, gelukkig kan ik uitslapen.
En hem vind ik niet meer leuk, stik er maar in, lul.
is t niet *geil* als boter?quote:Op zondag 23 december 2012 00:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel me gaar als boter. Heb nog 6 uur te gaan voor m'n vlucht vertrekt richting Nederland.
En ik moet nog slapen ..
Haha ja daar had ik het over.quote:Op zondag 23 december 2012 05:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard niet meer zo gevolgd de afgelopen week, maar heb je het nu over de vriend van je neef?
Ontopic: voor het eerst sinds dágen wat meer uitgerust.
Dan kom je over de snelweg langs mijn werkquote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker dagje, goeie verkoopcijfers vandaag. Nu op naar mm ouders in het mooie gezellige zuid Limburg
Ben met de treinquote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dan kom je over de snelweg langs mijn werk
Haha ja ik kwam er net al achter dat de A67 een beetje om isquote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben met de trein![]()
Waar werk je dan zo ongeveer? Ik dacht in venlo, maar daar kom ik niet langs
Haha ja je hoort het welquote:
geinig.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja je hoort het wel
Maar niet zo'n erg accent als in het zuiden.
Ik ben aan het ver-brabantsen zegt iedereen. Het is voor mij dan ook houdoe ipv adieje gewordenquote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja je hoort het wel
Maar niet zo'n erg accent als in het zuiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |