Zo, dan zou ik als ik jou was eerst maar ff flink schijtenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef Zelus het volgende:
geestelijk aan het voorbereiden voor de t-bone steak van +/- 800 gram voor vanavond
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
Beledigd. Leuk zo'n stiefpa die je even mededeelt dat je 'een dikke reet' krijgt. Jeez man, kerstgevoel hier hoor.
Zo, dat klinkt niet verkeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat wel redelijk hier. Wel nog even wat financiële zaken cheffen voor het einde van het jaar. Anders ben ik 10 mille lichter volgend jaar... of meer
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Sorry ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
Beledigd. Leuk zo'n stiefpa die je even mededeelt dat je 'een dikke reet' krijgt. Jeez man, kerstgevoel hier hoor.
Bwehe leuk ja, zo'n botte hork.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:17 schreef Plums het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen? Ik voel me nooit verward. Echt letterlijk nooit. Wel eens verdrietig of dat ik niet zeker weet hoe iets uit zal pakken (nee, geen kerstkadootje), maar verward!?? Neuh.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:07 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha ik ook verward maar ook goed
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben zo verwend met kado's
Ik ben blij
Jeetje Dave. Sterkte man.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:41 schreef David Letterman het volgende:
Teleurgesteld. Kwaad.
Kerstdiner niet gehaald. Lag daarvoor al in bed met een flinke pijnaanval. En daar lig ik nog steeds..."lekker" aan de pijnstillers...wat een armoe...
Ik denk dat vrouwen meer vooraf nadenken over hoe dingen zullen verlopen/wat mensen zullen gaan zeggen. Als het anders gaat dan ze verwachten is dat dus verwarrend. Of dubbele gevoelens, bijv. iemand alles gunnen en toch jaloers zijn ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen? Ik voel me nooit verward. Echt letterlijk nooit. Wel eens verdrietig of dat ik niet zeker weet hoe iets uit zal pakken (nee, geen kerstkadootje), maar verward!?? Neuh.
t-bone steak is verslagen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:15 schreef Zelus het volgende:
geestelijk aan het voorbereiden voor de t-bone steak van +/- 800 gram voor vanavond
Verveel mequote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Zelus het volgende:
pannekoeken, tijdens kerst?
Wel met stroop, hoop ik
ik mis mijn meisjequote:Op dinsdag 25 december 2012 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]subtiel
OT: ik mis mijn vriendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |