abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120569273

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120569285
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
ik denk eerder dat het jullie mentaliteit en opstelling jegens vrouwen en versieren is en dat die dame altijd al normaal was.
Ik zeg niet dat met mijn mentaliteit en opstelling niets mis is, maar ik ken veel dames die op de middelbare school niet normaal waren waarin het daadwerkelijk niet aan mij lag.
pi_120569316
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgeving :')
Dat "volledig aanpassen aan de omgeving" maakt het juist creepy en onvoorspelbaar. Als ze echt normaal deed, dan liet ze me wel gewoon met rust. Er zal wel iets achter zitten, zoals bijvoorbeeld inderdaad verschillen in perceptie over vroeger, schaamte, etc.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120569397
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat "volledig aanpassen aan de omgeving" maakt het juist creepy en onvoorspelbaar. Als ze echt normaal deed, dan liet ze me wel gewoon met rust. Er zal wel iets achter zitten, zoals bijvoorbeeld inderdaad verschillen in perceptie over vroeger, schaamte, etc.
Nee, vooral een wat zwakkere persoonlijkheid die eerder toegeeft aan het 'erbij horen'.
pi_120569398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat met mijn mentaliteit en opstelling niets mis is, maar ik ken veel dames die op de middelbare school niet normaal waren waarin het daadwerkelijk niet aan mij lag.
ik durf met enige zekerheid te stellen dat ze dat ook van jou vonden. wat zegt dat dan volgens jou?
pi_120569438
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef dawg het volgende:

[..]

ik durf met enige zekerheid te stellen dat ze dat ook van jou vonden. wat zegt dat dan volgens jou?
Dat jij zekerder van die zekerheid bent dan ik.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:18:11 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Er zijn genoeg meiden wel normaal. En jij hebt die niet kunnen krijgen. Om dan te verwijzen naar de gevallen waarin je ze niet kreeg omdat hen raar waren zegt niks. Je kan je beter afvragen waarom het bij diegenen niet lukte die je wel als 'normaal' zou bestempelen. Serieus gast je moet gewoon meer gaan doen net als comp_lex o.a. Actie en meer actie. En niet naar drogredenaties teruggrijpen om je situatie te relativeren want daarmee schiet je niks op. Zoals ik eerder hier heb gelezen met 'wat als' is nog nooit een meid versiert.
we dan
pi_120569572
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat jij zekerder van die zekerheid bent dan ik.
dus alles is perceptie zeg je in feite, en zegt het nog minder dan niks. :)
pi_120569699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Er zijn genoeg meiden wel normaal. En jij hebt die niet kunnen krijgen. Om dan te verwijzen naar de gevallen waarin je ze niet kreeg omdat hen raar waren zegt niks. Je kan je beter afvragen waarom het bij diegenen niet lukte die je wel als 'normaal' zou bestempelen. Serieus gast je moet gewoon meer gaan doen net als comp_lex o.a. Actie en meer actie. En niet naar drogredenaties teruggrijpen om je situatie te relativeren want daarmee schiet je niks op. Zoals ik eerder hier heb gelezen met 'wat als' is nog nooit een meid versiert.
Omdat het toen al verpest was door de ontstane situatie; en toen was ik ineens zo oud dat ik een achterstand had op andere jongens.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:21:22 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569765
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja of ze vond gewoon dat ze ook wel lullig had gedaan indirect maar niet op zo'n mate dat ze niet meer met je zou kunnen praten en besloot gewoon even leuk met je te praten. Als je bij dit soort zaken in termen als perceptie e.d. gaat praten ga je soms snel te diep. Bedoel ik begrijp dat het woord gebruikt kan worden in zulke zinnen. Maar wil maar aangeven dat het niet altijd zo ingewikkeld ligt. Mensen zijn best te begrijpen als je gewoon het inzicht hebt. Haar actie vind ik juist wel vrij normaal.. gezien er jaren overheen zijn gegaan en jullie ook geen vijanden waren toch?
we dan
pi_120569977
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja of ze vond gewoon dat ze ook wel lullig had gedaan indirect maar niet op zo'n mate dat ze niet meer met je zou kunnen praten en besloot gewoon even leuk met je te praten. Als je bij dit soort zaken in termen als perceptie e.d. gaat praten ga je soms snel te diep. Bedoel ik begrijp dat het woord gebruikt kan worden in zulke zinnen. Maar wil maar aangeven dat het niet altijd zo ingewikkeld ligt. Mensen zijn best te begrijpen als je gewoon het inzicht hebt. Haar actie vind ik juist wel vrij normaal.. gezien er jaren overheen zijn gegaan en jullie ook geen vijanden waren toch?
het is ook niet ingewikkeld, die twee maken het ingewikkeld. vind ik.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:24:45 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat het toen al verpest was door de ontstane situatie; en toen was ik ineens zo oud dat ik een achterstand had op andere jongens.
Nou en nu je dit weet kan je proberen dat te accepteren en niet telkens daarop terug te vallen maar proberen het alsnog in te halen in plaats van steeds de schuld aan andere zaken te geven. Schuld geven aan andere zaken kan tot op zekere hoogte en voor een bepaalde tijd. Maar op den duur kan je ook niet telkens meer terugvallen daarop.

Net als een persoon die 1 keer een heel knappe meid heeft gehad. Kan daar een tijd over opscheppen. Maar als hij verder niks presteert daarna dan wordt dat ook minder waard en op den duur kan je niet meer stellen van 'ik kan best wel wat met meiden' als je jaren niks meer hebt.

Zo ook in jouw situatie. Je kan nu toch echt niet meer terugvallen op je vroegere school e.d. Werken aan jezelf en nadenken en mannelijk zijn/doen. Actie ontbreekt bij jou echt wel. Zoek vrienden man, ga stappen, ga dingen doen, sporten, zwemmen, wat dan ook. Ontmoet mensen en ontwikkel jezelf extra. Ga drinken extra en rook een keer een jointje. Je begrijpt wel wat ik bedoel. Maar doe zoiets ook gewoon eens want anders zit je op je 60ste nog te zeggen van 'ja maar dit kwam door dit en dat' terwijl je feitelijk als resultaat niks hebt.

En extra note: ik lag vroeger ook achter op bepaalde zaken wat dat betreft en heb dat ook heel goed weten in te halen door gewoon te leven, vaak mijn vrienden te zien en gewoon te proberen bij meiden en niet overal nee op te zeggen.
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:30:54 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570386
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef dawg het volgende:

[..]

het is ook niet ingewikkeld, die twee maken het ingewikkeld. vind ik.
Ja best wel jammer voor henzelf. Ook al zit het dus wel in hun hoofd zo dat ze het ook wel ingewikkelder vinden dan ons denk ik. Als je dat gevoel voor zulke zaken niet van nature hebt is het wel klote en krijg je wel dat dit soort dingen lastig zijn lijkt me
we dan
pi_120570553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja best wel jammer voor henzelf. Ook al zit het dus wel in hun hoofd zo dat ze het ook wel ingewikkelder vinden dan ons denk ik. Als je dat gevoel voor zulke zaken niet van nature hebt is het wel klote en krijg je wel dat dit soort dingen lastig zijn lijkt me
Ik maak het niet ingewikkelder dan het is; het is lastig en vrouwen zijn eigenlijk gewoon heel vervelend.

Ik ben op het moment weer vreselijk verliefd en ik weet gewoon dat ik niets kan doen en dat ik geen kans maak. En dat vlak voor kerst, het moment dat ik me toch al eenzaam voel zonder vriendin. Blegh.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:36:29 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik maak het niet ingewikkelder dan het is; het is lastig en vrouwen zijn eigenlijk gewoon heel vervelend.

Ik ben op het moment weer vreselijk verliefd en ik weet gewoon dat ik niets kan doen en dat ik geen kans maak. En dat vlak voor kerst, het moment dat ik me toch al eenzaam voel zonder vriendin. Blegh.
En toch hé.. pak je weer de gemakkelijkste reactie eruit om op te reageren en niet de inhoudelijke. Is erg typerend voor jou. Ik mag je best wel, daarom neem ik ook de moeite om je dit te vertellen. Doe er ook iets mee want hierdoor krijgen veel fokkers irritaties bij je (selectief lezen bij adviezen).

Verder begrijp ik dat je negatief over vrouwen denkt als je negatieve ervaringen hebt maar jouw negativiteit straalt tever door in je posts soms. Maakt voor mij niet uit, maar zou voor jou wel uit moeten maken want zorgt ervoor dat je minder hulp krijgt en mensen minder leuk op je reageren. Welke meid hier die jou wou helpen zou het leuk vinden om te horen dat je haar eigenlijk maar vervelend vindt in eerste instantie?
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:38:42 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570997
Je kan best wel nadenken en bent best wel slim. Gebruik dat in plaats van er slechts de meest negatieve redenaties mee te beredeneren. Bedenk er de realiteit mee. Niet jouw perceptie van de realiteit want die is gevormd (en wordt in de toekomst verder gevormd) door hoe jij denkt. Is een patroon wat zich voortzet en gaat zichzelf ook steeds meer vervullen. Ten nadele van jouzelf. Niet van anderen.
we dan
pi_120571213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En toch hé.. pak je weer de gemakkelijkste reactie eruit om op te reageren en niet de inhoudelijke. Is erg typerend voor jou. Ik mag je best wel, daarom neem ik ook de moeite om je dit te vertellen. Doe er ook iets mee want hierdoor krijgen veel fokkers irritaties bij je (selectief lezen bij adviezen).
Wat wil je dan dat ik zeg? Ik weet ook wel dat ik niet heel mijn leven de vrouwen van vroeger de schuld kan geven, aan de andere kant zijn vrouwen van nu genoeg voor alle kopzorgen.

quote:
Verder begrijp ik dat je negatief over vrouwen denkt als je negatieve ervaringen hebt maar jouw negativiteit straalt tever door in je posts soms. Maakt voor mij niet uit, maar zou voor jou wel uit moeten maken want zorgt ervoor dat je minder hulp krijgt en mensen minder leuk op je reageren. Welke meid hier die jou wou helpen zou het leuk vinden om te horen dat je haar eigenlijk maar vervelend vindt in eerste instantie?
Ik zou gewoon eens een succesverhaal willen hebben. Ik weet dat mensen niet altijd even leuk meer op me reageren, maar ze kunnen me toch geen succesverhaal aanreiken.

Nja, het is een goede kans voor meisjes om eens te bewijzen dat wat ik al jaren zie onterecht is en niet voor iedereen geldt.
pi_120571229
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
jullie ook geen vijanden waren toch?
Jawel. Dat maakt het vreemd. Het is net als je bijvoorbeeld knallende ruzie met je ouders hebt gehad, elkaar 10 jaar niet gezien hebt, daarna elkaar weer terugziet en normaal met elkaar gaat babbelen met supervrolijke gezichten, terwijl je de ruzie nooit bijgelegd hebt. Vind je dat niet vreemd?
Zij behoorde tot de club waar ik niet voor bestond, de club die me buitensloot. In één instantie kwam ik letterlijk voor een dichte deur te staan.
Er waren vroeger maar 3-4 meiden (van een club van in totaal 30 ofzo) waar ik niet geheel onzichtbaar voor was.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:43:26 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jawel. Dat maakt het vreemd. Het is net als je bijvoorbeeld knallende ruzie met je ouders hebt gehad, elkaar 10 jaar niet gezien hebt, daarna elkaar weer terugziet en normaal met elkaar gaat babbelen met supervrolijke gezichten, terwijl je de ruzie nooit bijgelegd hebt. Vind je dat niet vreemd?
Zij behoorde tot de club waar ik niet voor bestond, de club die me buitensloot. In één instantie kwam ik letterlijk voor een dichte deur te staan.
Er waren vroeger maar 3-4 meiden (van een club van in totaal 30 ofzo) waar ik niet geheel onzichtbaar voor was.
Oke dan is het wel vreemd ja. Ben ik met je eens. Maar goed dat je gewoon aardig terug reageerde. Misschien is ze verandert en geen reden om dan nu weer ruzie te maken. Dus goed aangepakt dan, ongeacht of de situatie raar was of niet.
we dan
pi_120571547
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke dan is het wel vreemd ja. Ben ik met je eens. Maar goed dat je gewoon aardig terug reageerde. Misschien is ze verandert en geen reden om dan nu weer ruzie te maken. Dus goed aangepakt dan, ongeacht of de situatie raar was of niet.
Dank je voor je begrip :)
Het is dat zij het contact initieerde, want ik had dat zeker niet gedaan. Met die andere paar meiden had ik dat wel zo gedaan.
pi_120571565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat wil je dan dat ik zeg? Ik weet ook wel dat ik niet heel mijn leven de vrouwen van vroeger de schuld kan geven, aan de andere kant zijn vrouwen van nu genoeg voor alle kopzorgen.
1)Met zo'n instelling t.o.v. vrouwen kom je er nooit
2)Je moet niet zeggen, je moet doen ;)
  donderdag 20 december 2012 @ 21:47:58 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ik zou gewoon eens een succesverhaal willen hebben. Ik weet dat mensen niet altijd even leuk meer op me reageren, maar ze kunnen me toch geen succesverhaal aanreiken.

Nja, het is een goede kans voor meisjes om eens te bewijzen dat wat ik al jaren zie onterecht is en niet voor iedereen geldt.
Nou dan ook niet telkens teruggrijpen naar je verleden. Helpt niks. Verzacht je problemen niet. Helpt jou ook niet, zorgt er alleen voor dat je juist eerder in deze situatie blijft omdat je teruggrijpt naar factoren waar je geen invloed op hebt (je verleden en alles wat daarin is gebeurd).

Een succesverhaal moet je moeite voor doen. Vertel eens wat je zoal doet om met meiden in contact te komen en hoe je oefent om leuker met hen om te gaan? Hoe je met vrienden omgaat e.d.? Of die zoekt? Een succesverhaal komt bij niemand zomaar. En ja het is klote dat het bij jou nog helemaal niet is geweest, maar daar moet je gewoon aan werken. Daarvoor moet je tips aannemen en adviezen die je gegeven worden en die ook toepassen.. en niet daar overheen lezen of niet uitvoeren.. want dan wordt het zo dat je dus niks doet om je situatie te verbeteren maar wel teruggrijpt naar je verleden om te doen alsof je onrecht is aangedaan..

En dat laatste wat je stelt is niet eerlijk. Nu stel je dat meiden die niks met jou te maken hadden verder (hen hebben jou niet benadeeld ofzo) zich moeten bewijzen voor jou terwijl jij in eerste instantie negatief over hen denkt... die startpositie is alleen al niet eerlijk. Dat is o.a. zo'n drogreden van jou waar ik het over had in een eerdere post.
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:51:50 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je voor je begrip :)
Het is dat zij het contact initieerde, want ik had dat zeker niet gedaan. Met die andere paar meiden had ik dat wel zo gedaan.
Nou ja ik moet zeggen. Dat ze nu normaal tegen je doet... kan je ook zien als iets positiefs... ongeacht om welke reden. Wou dat ook nog even zeggen. Bedoel het is een rare situatie en we trekken het ook in het negatieve een beetje... maar het is feitelijk wel positief juist dat ze met je wou praten en zo deed... en dat jij ook zo terugdeed. Wou dat nog even extra melden :7
we dan
pi_120571969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Vertel eens wat je zoal doet om met meiden in contact te komen en hoe je oefent om leuker met hen om te gaan?
Dat is lastig.

quote:
En dat laatste wat je stelt is niet eerlijk. Nu stel je dat meiden die niks met jou te maken hadden verder (hen hebben jou niet benadeeld ofzo) zich moeten bewijzen voor jou terwijl jij in eerste instantie negatief over hen denkt... die startpositie is alleen al niet eerlijk. Dat is o.a. zo'n drogreden van jou waar ik het over had in een eerdere post.
Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
pi_120572144
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is lastig.
Maar het is de enige weg
quote:
[..]

Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
Niet allemaal? Wees eens realistisch! Hoeveel % van de meiden op de wereld hebben jou iets aangedaan?
  donderdag 20 december 2012 @ 21:55:29 #26
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120572177
quote:

[..]

Dat is lastig.

[..]

Ja is lastig maar dat moet je dus doen. Gestructureerd aan werken om vooruitgang te krijgen. Anders wordt het niks. Zeker niet met antwoorden als 'dat is lastig'. Bedoel dan geef je toch geen info? Dan lijkt het alsof je weinig onderneemt..

En als je zo denkt over meiden tjah.. dan kan het zomaar zijn dat je op latere leeftijd wel voldoening eruit kan halen omdat je hen niet extra macht hebt gegeven als het ware (jou blauwtjes laten lopen, jij loopt geen risico e.d.) maar dan is het resultaat misschien nog 0. Soms moet je je over bepaalde redenaties/gevoelens heenzetten en je kwetsbaar opstellen als je niet in een situatie wil blijven zitten. In jouw geval wat minder verbitterd naar meiden kijken en wat meer proberen te doen en niet in redenaties blijven hangen die je niet helpen (gevoelgedreven redenaties)
we dan
pi_120572347
quote:

heb je enig idee hoe treurig dit klinkt?

als je dit echt oprecht meent, dan bereid je maar voor op een leven alleen.
pi_120572511
quote:

[..]

Dat is lastig.

[..]

Die meiden liggen niet wakker van je. Ze hebben nu allemaal al minimaal 3 relaties achter de rug enzo. Dat was met dat ene meisje waar ik het over had ook zo. De rest van de wereld ligt ook niet wakker van je trouwens. Jij bent de enige die daar wat aan kan doen.
pi_120572569
quote:
19s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef dawg het volgende:

[..]

heb je enig idee hoe treurig dit klinkt?

als je dit echt oprecht meent, dan bereid je maar voor op een leven alleen.
Jullie hebben gewoon geen idee hoe het voelt.

Meisjes hebben mijn hartje eruit gerukt, erop gestampt, er mee gegooid en het gebroken.
pi_120572608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Meisjes hebben mijn hartje eruit gerukt, erop gestampt, er mee gegooid en het gebroken.
En toch wil je met ze?

Jammer voor je joh :*
pi_120572632
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Comp_Lex het volgende:

Ze hebben nu allemaal al minimaal 3 relaties achter de rug enzo.
Ik weet het. En ik moet maar zien of ik ooit überhaupt ergens een meisje op weet te duikelen.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:02:43 #32
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120572666
quote:

[..]

Dat is lastig.

[..]

Maar de vrouwen die je nu tegen komt kunnen toch niet ruiken wat vrouwen jou vroeger hebben aangedaan.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:03:33 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120572723
quote:

[..]

Of we het nou hebben ervaren of niet... jij gaat je leven leiden op basis van wat in je verleden is gebeurd en dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst. Mensen hier willen je helpen om dat te doorbreken. Verder klonk dat wel vrij nichterig van je, misschien wat meer vermannen.
we dan
pi_120572731
quote:

[..]

dat je dat advies altijd in de wind hebt geslagen begrijp ik nu pas. met die instelling zul je gewoon altijd alleen blijven. het maakt niet uit of wij wel of niet weten hoe zoiets voelt. hier druipt het zelfmedelijden en de treurnis vanaf. je zult het toch echt zelf moeten doen.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:04:00 #35
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120572741
quote:

[..]

Ja want alleen jij hebt een gebroken hart, bij de rest van ons is alles altijd goed gegaan.
Grow a pair
pi_120572822
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja want alleen jij hebt een gebroken hart, bij de rest van ons is alles altijd goed gegaan.
Grow a pair
Nou, bij mij is het ook niet van een leien dakje gegaan (helaas)...
pi_120572843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En toch wil je met ze?

Jammer voor je joh :*
Ik val nou eenmaal op vrouwen; kan ik niets aan doen.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Grow a pair
Maar jullie hebben ook goede ervaringen en jullie maken echt een kans.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar de vrouwen die je nu tegen komt kunnen toch niet ruiken wat vrouwen jou vroeger hebben aangedaan.
Vrouwen kunnen dingen die ik ze niet wil vertellen ook altijd ruiken; dit zou een peuleschilletje moeten zijn.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:05:46 #38
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120572858
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, bij mij is het ook niet van een leien dakje gegaan (helaas)...
Ik denk bij de meeste hier niet.
pi_120572933
quote:

[..]

Wrong
pi_120572966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dingen die ik ze niet wil vertellen ook altijd ruiken; dit zou een peuleschilletje moeten zijn.
jij hebt ook een keer (kort) een vriendin gehad. dus niet zo zielig doen, dat het niet altijd werkt overkomt iedereen.

en ja, dat ze dat merken komt omdat je het waarschijnlijk ook uitstraalt.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:08:07 #41
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573009
benzin ik heb gehoord dat je er best oke uitzag qua uiterlijk, je kan ook wel dingen begrijpen e.d. het ligt puur aan je gedrag en je sociale vaardigheid. Werk daar aan en ga niet alleen maar erover praten hoe moeilijk dat wel niet is en hoe gemakkelijk anderen het hebben gehad. Sommige mensen hebben het ook niet gemakkelijk gehad maar hebben er moeite voor gedaan en dat zorgt voor resultaat.
we dan
pi_120573011
quote:

[..]

[..]

[..]

- Dan zit je dus met een probleem en zoals de anderen al aangaven, gaat dit een probleem blijven zolang je het niet gaat aanpakken.

-Sorry hoor, maar mijn laatste ervaring is ondertussen ook alweer aardig wat jaartjes geleden

-Niet ruiken, maar bij jou straalt het er nogal vanaf. Dat heeft te maken met jouw vrouwenhaat.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:08:12 #43
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120573015
quote:

[..]

[..]

[..]

Ongelovelijk dat iemand die zo slim is zulke ongelovelijke domme dingen kan zeggen. Weet je wat gewoon jouw grote probleem is? Je zelfmedelijden, het is allevrouwen tegen benzin. En zolang je zo'n jankerd blijft dan gaat het nooit iets worden.
pi_120573056
quote:

[..]

[..]

[..]

Jij maakt ook echt kans. Je moet er alleen naar leven.
pi_120573068
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ongelovelijk dat iemand die zo slim is zulke ongelovelijke domme dingen kan zeggen. Weet je wat gewoon jouw grote probleem is? Je zelfmedelijden, het is allevrouwen tegen benzin. En zolang je zo'n jankerd blijft dan gaat het nooit iets worden.
Vergeet niet zijn vrouwenhaat, dat gaat hem ook niet verder helpen :P
pi_120573187
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.

Ik wil gewoon niet heel mijn leven alleen blijven.

quote:
19s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef dawg het volgende:

en ja, dat ze dat merken komt omdat je het waarschijnlijk ook uitstraalt.
Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?
  donderdag 20 december 2012 @ 22:12:19 #47
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120573261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.

[..]

Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?
En ik blijf erbij dat je gewoon een grote jankerd bent en eerst wat aan jezelf moet gaan doen voordat je uberhaupt aan een relatie moet denken.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:12:58 #48
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573307
Van mijn part ben je de persoon die het meest onterecht is behandeld in de hele geschiedenis van de mensheid. Denk je dan dat het slim is dat je er met gedrag wat daaruit voortvloeit (deels) ervoor zorgt dat je je leven vrijgezel blijft? Je wijst naar anderen die het beter hebben om zelf te ontkomen aan verantwoordelijkheid voor eigen acties (of het gebrek daaraan).
we dan
pi_120573319
quote:

[..]

[..]

Benzin, toen ik net zo oud was als jij, had ik nog nooit een vriendinnetje gehad. Jij bent wat dat betreft verder dan ik.

Waarom ze dat niet doen? Wsl omdat ze geen zin hebben in shit.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:13:43 #50
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573353
Hoe oud is benzin dan eigenlijk?
we dan
pi_120573474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik heb hier ooit het getal 23 gezien :)
pi_120573493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Benzin, toen ik net zo oud was als jij, had ik nog nooit een vriendinnetje gehad. Jij bent wat dat betreft verder dan ik.

Waarom ze dat niet doen? Wsl omdat ze geen zin hebben in shit.
Dat vriendinnetje duurde veel te kort. Ik overspeelde te snel mijn hand denk ik.

Ze zouden mijn leven zoveel beter maken met desnoods alleen een lieve lach naar me. Is dat shit?

quote:
22. (edit: bijna 23 idd)
pi_120573564
quote:
En stapt die wel op de juiste meisjes af? Dat doe je toch wel he Benzin? Zoals een vriend van me altijd zei: als je 100 meisjes in hun kont knijpt zit er altijd wel eentje tussen die het leuk vind. En ja hij kwam altijd bont en blauw terug naar school na een weekend maar hij had wel altijd meisjes. Proberen, vallen en weer opstaan benzin! Leren van je fouten. Gogo!
  donderdag 20 december 2012 @ 22:18:32 #54
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat vriendinnetje duurde veel te kort. Ik overspeelde te snel mijn hand denk ik.

Ze zouden mijn leven zoveel beter maken met desnoods alleen een lieve lach naar me. Is dat shit?

[..]

Lach jij ook naar meiden is the key question? Als ik naar meiden lach lachen ze vrijwel altijd wel lief terug. Kan me niet voorstellen dat ze dat bij jou niet doen gezien dat met uiterlijk te maken heeft en ze niet in jouw geest kunnen kijken als je lacht ofzo.
we dan
pi_120573737
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Nou en, jij had er tenminste 1tje

Wat shit is, is dat jij een vrouwenhater bent. Waarom zou een vrouw in godsnaam iets met een vrouwenhater willen hebben?
  donderdag 20 december 2012 @ 22:20:05 #56
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou en, jij had er tenminste 1tje

Wat shit is, is dat jij een vrouwenhater bent. Waarom zou een vrouw in godsnaam iets met een vrouwenhater willen hebben?
QFT
we dan
pi_120573850
quote:

omdat zelfmedelijden nogal afstotend werkt. en in jouw geval geef je ook nog alle vrouwen de schuld van je eigen problemen.

stop met zeuren en zoek hulp. en ga dan eens aan een relatie denken.
pi_120573854
quote:
19s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef dawg het volgende:

[..]

omdat zelfmedelijden nogal afstotend werkt. en in jouw geval geef je ook nog alle vrouwen de schuld van je eigen problemen.

stop met zeuren en zoek hulp. en ga dan eens aan een relatie denken.
_O_
For great justice!
pi_120573952
Het is natuurlijk veel makkelijker om anderen de schuld te geven en zelf te blijven zwelgen in je eigen medelijden. Heb ik ook jaaaaaren gedaan. Het hielp geen ene fuck. Pas toen ik de problemen bij mezelf zag werd ik pas succesvol bij vrouwen. Zelfvertrouwen, zelfkennis, positiviteit. Dat zijn de sleutelwoorden. En als je dat niet wil zien, benzin, dan zal je altijd en eeuwig alleen blijven.
For great justice!
pi_120574238
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat ik niet echt een vrouwenhater ben; ik haat wat ze me aangedaan hebben.

Als ze lief zouden doen dan zou ik liefdevol zijn.
pi_120574279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef benzin het volgende:

[..]

wat nou 'ze'
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:31:58 #62
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120574458
quote:

[..]

Degene die je nu tegenkomt hebben je niks aangedaan
pi_120574556
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Degene die je nu tegenkomt hebben je niks aangedaan
Dit.

Dus waarom van die 99,9999999% van de vrouwen verwijten wat 0,0000001% van de vrouwen jou aangedaan heeft? ;)
pi_120574590
quote:

[..]

Je hebt een vriendin gehad, al was het maar even. Het is meer ervaring dan sommige anderen hier hebben.
pi_120574850
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hebt een vriendin gehad, al was het maar even. Het is meer ervaring dan sommige anderen hier hebben.
Ja maar dat maakt niks uit. Dat betekent gewoon dat het voor hem nog altijd erger is dan voor ons en dat wij het nog steeds niet begrijpen.
pi_120576514
Ik ben nogal stuntelig met versieren ;( , kunnen jullie mij helpen?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_120578135
quote:

[..]

sjonge jonge jonge wat vrouwen je aangedaan hebben ??? Daarom haat je ze ??

Ik wil niet lullig doen maar wat hebben ze je dan aangedaan ??

Drama much, ik heb in verleden een hele heftige geschiedenis gehad waardoor ik ook echt met recht mannen zou kunnen haten , maar 1 iemand stelt niet alle mannen voor....
  donderdag 20 december 2012 @ 23:32:42 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120578216
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

sjonge jonge jonge wat vrouwen je aangedaan hebben ??? Daarom haat je ze ??

Ik wil niet lullig doen maar wat hebben ze je dan aangedaan ??

Drama much, ik heb in verleden een hele heftige geschiedenis gehad waardoor ik ook echt met recht mannen zou kunnen haten , maar 1 iemand stelt niet alle mannen voor....
Ik geloof dat ik het goed samenvat als ik zeg dat Benzin een meisje stalkte (waar hij het zelf niet mee eens is) en dat dit meisje haar vriendinnen tegen hem opjutte.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_120578446
Nou ja vervelend maar om nou echt te zeggen nu van goh vanaf nu ga ik vrouwen haten 8)7 . Dat wil je constant als schaduw achter je laten volgen ??

Je moest eens weten wat ik allemaal meegemaakt heb maar ik besluit toch ook niet meteen alle mannen te haten .....
  donderdag 20 december 2012 @ 23:37:07 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120578484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja vervelend maar om nou echt te zeggen nu van goh vanaf nu ga ik vrouwen haten 8)7 . Dat wil je constant als schaduw achter je laten volgen ??

Je moest eens weten wat ik allemaal meegemaakt heb maar ik besluit toch ook niet meteen alle mannen te haten .....
Ik haat gewoon alle mensen evenveel, ongeacht ras of geslacht.
pi_120578997
Ik heb eerder vandaag mijn lieftallige studiegenote mee uitgevraagd maar helaas.
Eerst een praatje met haar gemaakt om vervolgens te vragen of ze al plannen heeft gemaakt voor komend weekend.
Ze had al plannen maar dat weerhield me er niet van om te vragen of ze wat wilde gaan drinken met mij. Haar wedervraag was of ik haar vroeg als vrienden of ik wilde kijken voor 'meer'. Ik heb daar gewoon antwoord op gegeven maar ze had geen interesse al reageerde ze wel positief.
Ze vindt me een erg leuk persoon en voelde zich gevleid maar ze heeft er niet echt tijd voor leek de boodschap. Ze heeft het erg druk momenteel met de studie en bijbaan (lange avonden doordeweek en in de weekend moet ze ook vaak werken) en ze is niet bezig met relaties.
Ik vroeg hoe de nabije toekomst eruit zag qua drukte maar dat wist ze zo niet. Als zij zin kreeg om wat te gaan doen zou ze het me laten weten. Het blauwtje heb ik uiteraard als een man geaccepteerd en we hebben nog gewoon even staan praten alhoewel ik wel baalde natuurlijk :')
Misschien dat ze in de toekomst van gedachte veranderd en dat ze vanwege mijn openheid toch interesse krijgt, zou voor mij niet de eerste keer zijn maar ik ga zeker niet hopen. Als ik haar weer zie doe ik gewoon even vriendelijk als altijd, ga me niet laten kennen.
Achteraf gezien heb ik volgens mij te lang gewacht met uitvragen. Ze is vaak (volgens mij dan) erg flirterig geweest maar ik was op dat moment totaal niet geïnteresseerd.
pi_120579142
quote:
8s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef karton2 het volgende:
Ik heb eerder vandaag mijn lieftallige studiegenote mee uitgevraagd maar helaas.
Eerst een praatje met haar gemaakt om vervolgens te vragen of ze al plannen heeft gemaakt voor komend weekend.
Ze had al plannen maar dat weerhield me er niet van om te vragen of ze wat wilde gaan drinken met mij. Haar wedervraag was of ik haar vroeg als vrienden of ik wilde kijken voor 'meer'. Ik heb daar gewoon antwoord op gegeven maar ze had geen interesse al reageerde ze wel positief.
Ze vindt me een erg leuk persoon en voelde zich gevleid maar ze heeft er niet echt tijd voor leek de boodschap. Ze heeft het erg druk momenteel met de studie en bijbaan (lange avonden doordeweek en in de weekend moet ze ook vaak werken) en ze is niet bezig met relaties.
Ik vroeg hoe de nabije toekomst eruit zag qua drukte maar dat wist ze zo niet. Als zij zin kreeg om wat te gaan doen zou ze het me laten weten. Het blauwtje heb ik uiteraard als een man geaccepteerd en we hebben nog gewoon even staan praten alhoewel ik wel baalde natuurlijk :')
Misschien dat ze in de toekomst van gedachte veranderd en dat ze vanwege mijn openheid toch interesse krijgt, zou voor mij niet de eerste keer zijn maar ik ga zeker niet hopen. Als ik haar weer zie doe ik gewoon even vriendelijk als altijd, ga me niet laten kennen.
Achteraf gezien heb ik volgens mij te lang gewacht met uitvragen. Ze is vaak (volgens mij dan) erg flirterig geweest maar ik was op dat moment totaal niet geïnteresseerd.
Je reageert er in ieder geval positief op en ja jammer dat het niet zo uitpakte als je wilde maar dan weet je het ook voor de volgende keer . Waarschijnlijk eerder iniatief nemen als je een meisje leuk vind
pi_120580825
quote:

[..]

Elke man en vrouw die niet zo rijk of aantrekkelijk is dat ie hordes aanbidders heeft staat wat dat betreft in dezelfde positie, deal with it like everybody does.

quote:
Dat is niet hoe het werkt, vrouwen vallen niet op mensen die zich zielig voelen, net zo min als mannen vallen op zielige vrouwen (behalve misschien voor de makkelijke eenmalige seks).
pi_120580876
quote:
...
Props for trying zeg ik dan maar altijd.
pi_120581096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je reageert er in ieder geval positief op en ja jammer dat het niet zo uitpakte als je wilde maar dan weet je het ook voor de volgende keer . Waarschijnlijk eerder iniatief nemen als je een meisje leuk vind
Ik denk dat het gewoon dé fout is geweest: te laat gehandeld. Ze kwam begin dit schooljaar bij me in de klas en naast mij was nog een plek vrij en we zijn altijd naast elkaar blijven zitten. Zag al meteen dat het een knappe vrouw was en het klikte goed maar ik was niet geïnteresseerd in meer.
Wel merkte ik dat ze wel erg dicht tegen me aan kwam zitten en aan me zat te plukken maar de interesse kwam pas heel laat op gang bij mij en toen de interesse volop aanwezig was is die van haar verdwenen denk ik.
Vrouwen zijn soms zo lastig te peilen met wat ze willen. Bij haar was ik overtuigd dat ze wat wilde vanwege haar gedrag en lichaamstaal. Het komt wel vaker voor dat vrouwen aanrakerig zijn maar zij maakte het wel bont.
Zoals ik al eerder aangaf kán haar interesse terugkomen maar ik verwacht dat zij niks gaat doen, alhoewel ik stiekem hoop van wel. Zij heeft het initiatief in handen genomen door te zeggen dat zij mij laat weten als ze wat wil gaan doen, maar dat gaat niet gebeuren. Ik ga er verder ook niks meer mee doen, gewoon vriendelijk zijn als altijd maar opnieuw uitvragen als ze gaat flirten: nee, initiatief ligt bij haar.
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:44:21 #76
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120587043
quote:
De vriend van een dame die ik ken heeft anderhalf jaar achter haar aangelopen op een positieve manier. Ze waren dus wel bevriend, en hij liep niet te stalken.

Na anderhalf jaar was ze uiteindelijk toch om. Houd geen valse hoop, maar zeg ook weer nooit nooit. Soms zijn er andere zaken aan de hand in plaats van daadwerkelijke desinteresse.

[ Bericht 1% gewijzigd door Murvgeslagen op 21-12-2012 08:49:29 ]
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 21 december 2012 @ 09:03:09 #77
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120587293
quote:

[..]

Als je niet zo negatief naar vrouwen zou kijken en wat lekkerder in je vel komt te zitten dan zullen ze 'liefdevol' tegen je doen.

Net zo goed als dat een dame onaantrekkelijk is als ze continue roept dat de hele wereld oneerlijk tegen haar is, en dat het allemaal te moeilijk is om door te breken, en nog meer boehoe is het onaantrekkelijk voor een dame als zo'n gast dat doet.

Een permanente negatieve levensinstelling is nooit aantrekkelijk, en al helemaal niet als het een onrealistisch en vertekend beeld is op basis wat vroeger een keer is gebeurd.

Iedereen heeft zo zijn problemen en moeilijkheden vroeg of laat, man up, het zijn niet de situaties die bepalen wat je bereikt, het is de manier waarop je met die omstandigheden en moeilijkheden omgaat. Toon karakter, niks komt vanzelf aanwaaien, ook geen vriendin, en al helemaal niet het onderhouden van een relatie.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:06:02 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120588640
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:03 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als je niet zo negatief naar vrouwen zou kijken en wat lekkerder in je vel komt te zitten dan zullen ze 'liefdevol' tegen je doen.

Net zo goed als dat een dame onaantrekkelijk is als ze continue roept dat de hele wereld oneerlijk tegen haar is, en dat het allemaal te moeilijk is om door te breken, en nog meer boehoe is het onaantrekkelijk voor een dame als zo'n gast dat doet.

Een permanente negatieve levensinstelling is nooit aantrekkelijk, en al helemaal niet als het een onrealistisch en vertekend beeld is op basis wat vroeger een keer is gebeurd.

Iedereen heeft zo zijn problemen en moeilijkheden vroeg of laat, man up, het zijn niet de situaties die bepalen wat je bereikt, het is de manier waarop je met die omstandigheden en moeilijkheden omgaat. Toon karakter, niks komt vanzelf aanwaaien, ook geen vriendin, en al helemaal niet het onderhouden van een relatie.
Hier draaid het allemaal om!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120592353
Edit: laat maar, hopeloos.
Ja, ik generaliseer.
pi_120592510
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Northside het volgende:
:D
pi_120593108
quote:
Neem eens wat meer verantwoordelijkheid voor je eigen leven. Zo lang je het van anderen laat afhangen kom je geen meter vooruit.
pi_120596947
Heb ik nu een deja vu of probeert iedereen alweer benzin te overtuigen dat het anders kan? :s)
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_120597098
quote:
Tsja, dan is het nu payback time :P

Geweldig ook, dat ze jou eerst vraagt wat je nu precies bedoelt (alleen vrienden of meer) om jou vervolgens te laten hangen.

Dat heeft ze goed gedaan :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:27:57 #84
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120597129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tangledup het volgende:
Heb ik nu een deja vu of probeert iedereen alweer benzin te overtuigen dat het anders kan? :s)
De kracht van reclame zit in de herhaling, op een gegeven moment droomt hij hopelijk niet anders... :{
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:29:54 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120597197
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

De kracht van reclame zit in de herhaling, op een gegeven moment droomt hij hopelijk niet anders... :{
Doe de groeten aan sneeuwwitje van me. Jij leeft kennelijk in een droom wereld :+

Benzin, als je soort gelijk gedrag en eigenwijsheid vertoond heb op school in je jongere jaren snap ik heel goed dat je gepest bent.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:36:30 #86
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120597421
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Doe de groeten aan sneeuwwitje van me. Jij leeft kennelijk in een droom wereld :+

Benzin, als je soort gelijk gedrag en eigenwijsheid vertoond heb op school in je jongere jaren snap ik heel goed dat je gepest bent.
Ach, je helpt in ieder geval vrolijk mee :+
pi_120598533
quote:

[..]

Stel je niet zo afhankelijk op :')
Doe je ook zo als je een baan zoekt? 'Ik vind dat werkgevers me slecht hebben behandeld in het verleden, dus nu moeten werkgevers maar de eerste stap zetten en mij een goede baan aanbieden.'

Kom op zeg, wees redelijk. Ik snap dat je het kut vind dat er van jou, als man, verwacht wordt dat je de eerste stap zet, maar daar zit elke man wel mee, in meer of mindere mate. Maak er niet zo'n probleem van, en 'wees eens een vent', zou m'n pa zeggen.
pi_120598587
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tangledup het volgende:
Nee, niet iedereen. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Northside het volgende:
Ja, ik generaliseer.
pi_120606431
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik haat gewoon alle mensen evenveel, ongeacht ras of geslacht.
Gelukkig ben ik een fax O+
pi_120610696
Benzin er zijn nu toch ook redelijk wat vrouwen geweest die aardig c.q. lief voor je zijn geweest. En hoe representeren zij de rest van de vrouwen dan?

En zoals al is gezegd, je bent zeker niet de enige die in zijn/haar schooltijd is gepest, die meerdere malen een blauwtje heeft opgelopen, die zijn hart heeft gebroken, en noem het maar al.
Je bent voor zover ik weet wel de enige die erin blijft hangen, en maar blijft roepen dat je niets kunt doen aan hoe de dingen lopen in je leven. Een meisje gaat dat niet voor je doen, je moet je toch echt zelf oprapen.
pi_120610975
Net een korte date gehad met een meisje, omdat ze moest gaan werken kon het helaas niet langer duren.

Maar nu hebben we het heel gezellig gehad samen en hebben we gezoend.. nu zit ik beetje te twijfelen wanneer ik weer een smsje zal sturen? wat is het beste moment?
pi_120616721
quote:
Wat hebben ze aangedaan behalve jouw eigen negativiteit naar je te hebben gespiegeld?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:24:28 #93
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120616726
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net een korte date gehad met een meisje, omdat ze moest gaan werken kon het helaas niet langer duren.

Maar nu hebben we het heel gezellig gehad samen en hebben we gezoend.. nu zit ik beetje te twijfelen wanneer ik weer een smsje zal sturen? wat is het beste moment?
Je moet minstens een week wachten...

Maar niet heus. Doe gewoon waar je je goed bij voelt, en kom niet te stalkerig over. Dat zal in dit geval niet zo snel het geval zijn denk ik ;)
pi_120619088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wat hebben ze aangedaan behalve jouw eigen negativiteit naar je te hebben gespiegeld?
Ze hebben die negativiteit van mij veroorzaakt.
pi_120619421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Lekker he al die verantwoordelijkheid bij een ander leggen hoef je lekker zelf niets te doen :W
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:20:44 #96
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120619431
quote:

[..]

Misschien, maar jij bent zelf degene die die negativiteit vervolgens in stand houdt. Dat hoeft niet.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:21:38 #97
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120619476
quote:

[..]

En dan met zo'n antwoord komen :')
pi_120619809
quote:
Nee, wat er niet zit kan ook niet tevoorschijn komen en nu hou je dit alles zelf in stand, je doet jezelf dit aan en zij deden uiteindelijk niet meer dat je laten uitkomen bij hoe jij over jezelf denkt; negatief.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120620126
quote:

[..]

Alleen maar die 0,000001% heeft dat gedaan Benzin.
Zeg, jij was toch zo goed in cijfers? :)
pi_120620679
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alleen maar die 0,000001% heeft dat gedaan Benzin.
Zeg, jij was toch zo goed in cijfers? :)
Dit gaat om mijn gevoelens, niet om harde feiten.
pi_120620736
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Helpt het om die gevoelens te hebben?
pi_120620914
quote:

[..]

Jouw gevoelens zijn niet realistisch. Je weet zelf namelijk ook wel dat het fout is om alle vrouwen van iets te beschuldigen wat maar een heel klein deel daadwerkelijk gedaan heeft :)

Yep, je leest het goed. Jij zit fout. Zij zitten niet fout :)
Als jouw gevoelens niet overeenstemmen met de feiten, dan kloppen jouw gevoelens gewoon niet :)
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:46:45 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120622872
Nou wil ik wel iets gezegd hebben gevoelens heb je gewoon niet in de hand. Ik vraag er ook niet om, om verliefd te worden bijvoorbeeld.

Waren gevoelens maar feiten.

Nou ook nog nieuws van het heloeffront ik heb vandaag een superleuk meisje ontmoet en daar begint de klacht.

Veeeeeeeel te oud.

Tot zover de berichten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120626609
quote:
Dit gaat om dat jij geen verantwoordelijkheid neemt voor je gevoel en wil dat iets buiten jou zorgt voor jouw innerlijk; dat bestaat niet.

Ga jezelf leren waarderen om wie jij bent en doe daar iets positiefs mee, dan heb je in ieder geval een gezonde basis :)
pi_120627247
quote:

[..]

Dus als ik het goed begrijp.. Wil je heel theoretisch daten met een meisje, op basis van statistieken en hogere wiskunde en noem het maar al, maar moet er andersom rekening gehouden worden met jouw gevoelens?
Waarom doe je dat andersom niet? Want als een meisje niet het zelfde voelt voor jou is ze gemeen, terwijl ze misschien gewoon niet het zelfde voelt. Dus..
pi_120630551
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef heloef het volgende:
Nou wil ik wel iets gezegd hebben gevoelens heb je gewoon niet in de hand. Ik vraag er ook niet om, om verliefd te worden bijvoorbeeld.

Waren gevoelens maar feiten.

Nou ook nog nieuws van het heloeffront ik heb vandaag een superleuk meisje ontmoet en daar begint de klacht.

Veeeeeeeel te oud.

Tot zover de berichten.
Is het leeftijdsverschil te groot?
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 22 december 2012 @ 14:04:10 #107
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120631851
Benzin je gevoelens zijn buitenproportioneel. Niet in verhouding tot de misdaad. Jij gelooft vast van wel. Maar ik denk van niet. Ik kan het mis hebben maar jij ook. Maar kom op gezien hoe jij nu in het leven staat e.d. benadeel je jezelf door je gevoelens. Dat is negatief voor jou. Ook al kan het je ook beschermen tegen het lopen van blauwtjes. Maar dat is toch niet wat je wil? Oud worden alleen maar dan wel risicoloos.. Je moet je wat vermannen en minder blijven zitten in je verleden en er minder over praten en echt richten op verbetering (niet doen alsof je dat doet maar ondertussen alles naast je neerleggen). Accepteer adviezen in plaats van allerlei redenen te verzinnen of aan te halen om ze niet uit te voeren. Wij zijn niet met zijn allen gek namelijk en genoeg adviezen slaan best wel hout. Doe er wat mee. Deze post is een herhaling wat feitelijk al 100 keer is gezegd maar herhaling is niet erg zolang het nog niet tot je doordringt. Want het dringt niet tot je door ook al geloof je van wel. Nadenken en beredeneren en dan actie ondernemen. En niet nadenken in het negatieve en drogredenaties gebruiken. Vraag aan mensen hier wat realistisch is in situaties en je krijgt waarschijnlijk wat het meest realistische is.. en dat zal best vaak tegen jouw gevoel ingaan omdat jouw gevoel niet adequaat lijkt te zijn.
we dan
pi_120633766
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef heloef het volgende:

Veeeeeeeel te oud.
Wat is veel te oud?
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:21:09 #109
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120634163
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Benzin je gevoelens zijn buitenproportioneel. Niet in verhouding tot de misdaad. Jij gelooft vast van wel. Maar ik denk van niet. Ik kan het mis hebben maar jij ook. Maar kom op gezien hoe jij nu in het leven staat e.d. benadeel je jezelf door je gevoelens. Dat is negatief voor jou. Ook al kan het je ook beschermen tegen het lopen van blauwtjes. Maar dat is toch niet wat je wil? Oud worden alleen maar dan wel risicoloos.. Je moet je wat vermannen en minder blijven zitten in je verleden en er minder over praten en echt richten op verbetering (niet doen alsof je dat doet maar ondertussen alles naast je neerleggen). Accepteer adviezen in plaats van allerlei redenen te verzinnen of aan te halen om ze niet uit te voeren. Wij zijn niet met zijn allen gek namelijk en genoeg adviezen slaan best wel hout. Doe er wat mee. Deze post is een herhaling wat feitelijk al 100 keer is gezegd maar herhaling is niet erg zolang het nog niet tot je doordringt. Want het dringt niet tot je door ook al geloof je van wel. Nadenken en beredeneren en dan actie ondernemen. En niet nadenken in het negatieve en drogredenaties gebruiken. Vraag aan mensen hier wat realistisch is in situaties en je krijgt waarschijnlijk wat het meest realistische is.. en dat zal best vaak tegen jouw gevoel ingaan omdat jouw gevoel niet adequaat lijkt te zijn.
pi_120635030
quote:
Haha, top :').

Maar zijn er eigenlijk ook mensen die continu blauwtjes lopen? Zonder ook maar een neukertje ofzo?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120635210
Er zitten nog maar twee of drie maagden in het topic dus dat valt mee ;)
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:00:57 #112
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120635350
Het probleem is ook niet zozeer dat ze geen vriendinnen krijgen maar de reden waarom denk ik. Lijkt me dat dat bij ander sociaal contact, op het werk e.d. ook niet ideaal voor ze werkt. En ja niet een vriendin krijgen is klote maar de rest waardoor dat zo is ook lijkt me.

Verder inderdaad een erg to the point plaatje ja :P
we dan
pi_120635491
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar zijn er eigenlijk ook mensen die continu blauwtjes lopen? Zonder ook maar een neukertje ofzo?
Ja. Ken wel iemand.
pi_120636062
Als ik normaal een afspraak wil regelen, sms ik zoiets van "Zondag gaan we Okapi's spotten in Artis! 14:01 voor de poort!" en dan hoor ik wel van haar of ze wel of niet kan. Dit heeft tot nu toe altijd prima gewerkt.

Bij deze is het anders, ik stuur een soortgelijk sms'je, krijg ik terug "ik vind deze manier van afspreken niet zo prettig, helemaal zonder overleg". WTF? 8)7 Het frappante is dat ik voor een eerdere date zoiets stuurde als: "Hoe zit je volgende week dinsdag?" en daar heb ik nooit reactie op gehad o|O
Ik heb geen zin in eindeloze sms'jes over en weer, en als de datum je niet uitkomt dan zeg je toch wanneer je wel kan? Toch?
Ik reageerde daarop door haar te bellen, ging niet, ze was aan het werk, dus ik zei dat ze me vanavond kon bellen. Niks gehoord.

Dus,
a) Is mijn aanpak te lomp, of
b) is zij gewoon raar :+

En ja, de kans bestaat zomaar dat ze me niet meer zo leuk vind dat ze niet meer met me af wil spreken, maar dat kan het niet zijn toch? :P :+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120636134
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het probleem is ook niet zozeer dat ze geen vriendinnen krijgen maar de reden waarom denk ik. Lijkt me dat dat bij ander sociaal contact, op het werk e.d. ook niet ideaal voor ze werkt. En ja niet een vriendin krijgen is klote maar de rest waardoor dat zo is ook lijkt me.

Verder inderdaad een erg to the point plaatje ja :P
Ik heb meerdere relaties gehad. 1tje 3 jaar, de ander drie kwart jaar en de ander 1.5 jaar en in geen enkele van deze situaties was ik er expliciet naar op zoek. Toen ik wel op zoek was, was het geen success. Waarom? Ik denk dat de meesten op zo'n date zich enorm forceren om zich beter voor te laten doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:39:29 #116
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120636480
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb meerdere relaties gehad. 1tje 3 jaar, de ander drie kwart jaar en de ander 1.5 jaar en in geen enkele van deze situaties was ik er expliciet naar op zoek. Toen ik wel op zoek was, was het geen success. Waarom? Ik denk dat de meesten op zo'n date zich enorm forceren om zich beter voor te laten doen.
Ik denk dat je niet heel lang gezocht hebt dan. Bedoel je hebt het geluk dat je dan oke bent qua karakter en/of uiterlijk en daarom wel kreeg sowieso. Maar als je dan zoekt en niet krijgt (kan gewoon een toevalsfactor zijn) dan lijkt het alsof je beter niet op zoek kan gaan. Maar bij anderen komt het niet vanzelf. Dus die moeten nou eenmaal wat forceren (veranderen, deels mooier voordoen dan ze zijn) om een partner te krijgen. Ik geloof zelf niet zo erin dat er zo'n verschil is tussen zoeken en niet zoeken. Je leven is bij beide toch grotendeels hetzelfde (werk, hobbies e.d.).
we dan
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:51:55 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120636903
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja. Ken wel iemand.
;(
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:56:13 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120637038
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:26 schreef robuust89 het volgende:
Als ik normaal een afspraak wil regelen, sms ik zoiets van "Zondag gaan we Okapi's spotten in Artis! 14:01 voor de poort!" en dan hoor ik wel van haar of ze wel of niet kan. Dit heeft tot nu toe altijd prima gewerkt.

Bij deze is het anders, ik stuur een soortgelijk sms'je, krijg ik terug "ik vind deze manier van afspreken niet zo prettig, helemaal zonder overleg". WTF? 8)7 Het frappante is dat ik voor een eerdere date zoiets stuurde als: "Hoe zit je volgende week dinsdag?" en daar heb ik nooit reactie op gehad o|O
Ik heb geen zin in eindeloze sms'jes over en weer, en als de datum je niet uitkomt dan zeg je toch wanneer je wel kan? Toch?
Ik reageerde daarop door haar te bellen, ging niet, ze was aan het werk, dus ik zei dat ze me vanavond kon bellen. Niks gehoord.

Dus,
a) Is mijn aanpak te lomp, of
b) is zij gewoon raar :+

En ja, de kans bestaat zomaar dat ze me niet meer zo leuk vind dat ze niet meer met me af wil spreken, maar dat kan het niet zijn toch? :P :+
Nou ja, ze zegt het zelf, ze vindt deze manier van afspreken niet zo leuk ;) Dus als je graag met haar wilt afspreken zul je wat meer met haar agenda rekening moeten houden. Want dat geeft ze volgens mij aan. Dus gewoon: wanneer heb je tijd? Ik vind je aanpak overigens niet lomp, maar het zou wat flexibeler kunnen. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo van de spontane acties.
pi_120637172
Ik ben heel erg van de leuke spontante dingen. :z
Maar als iemand tegen mij zegt zondag gaan we .... dan heeft hij aan mij de verkeerde.
Ik ga helemaal niets namelijk als je het zo zegt ik heb nog een eigen wil enzo :')

Als iemand zou smsen: Zondag okapi´s spotten in artis? Dan zou ik zeggen leuk idee maar is blijdorp ook goed? :+ en dan was het verder gewoon een ja. *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 17:08:41 #120
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120637404
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:01 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben heel erg van de leuke spontante dingen. :z
Maar als iemand tegen mij zegt zondag gaan we .... dan heeft hij aan mij de verkeerde.
Ik ga helemaal niets namelijk als je het zo zegt ik heb nog een eigen wil enzo :')

Als iemand zou smsen: Zondag okapi´s spotten in artis? Dan zou ik zeggen leuk idee maar is blijdorp ook goed? :+ en dan was het verder gewoon een ja. *O*
herkenbaar ;)
  zaterdag 22 december 2012 @ 17:53:57 #121
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120638989
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, fucking veel. Ik zie het trouwens niet als 'blauwtjes lopen', het is gewoon een kwestie van ervaring opdoen. Je faalt jezelf naar succes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pope-of-Dope op 22-12-2012 18:05:51 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 22 december 2012 @ 18:06:01 #122
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120639325
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Haha, fucking veel. Ik zie het trouwens niet als 'blauwtjes lopen', het is gewoon een kwestie van ervaring opdoen.
Ja maar ja het heet nou eenmaal gewoon blauwtjes lopen... of je het nou zo ziet of niet ;)
we dan
  zaterdag 22 december 2012 @ 18:10:04 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120639439
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Is het leeftijdsverschil te groot?
Ja.
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat is veel te oud?
Ze wordt volgens mij morgen 24 of 25 jaar.
C'est la vie
  zaterdag 22 december 2012 @ 18:23:59 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120639888
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Zou ik haar daten?

Maar serieus, ze is een paar jaar ouder dan jij, dat maakt toch niet uit?
pi_120639969
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zou ik haar daten?

Dat maakt inderdaad niet zo veel uit, maar ze kan wel in een andere levensfase zitten.
pi_120640047
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef heloef het volgende:

Zo erg is dat toch niet?
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:00:25 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120641193
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zou ik haar daten?

Nee, absoluut niet.
Ik val op van die chubby meisjes met van die hele lieve wangetjes.
C'est la vie
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:08:38 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120641539
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Zo erg is dat toch niet?
Ik vind het al moeilijk om te levelen met meisje van mijn eigen leeftijd (vanwege ervaring enzulks) laat staan met een die ong. 7 jaar ouder is.
C'est la vie
pi_120641681
Maar leeftijd zegt heel weinig.
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:15:56 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120641822
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet.
Ik val op van die chubby meisjes met van die hele lieve wangetjes.
Had ik moeten weten. :D

Maar je moet ergens levenservaring opdoen Heloef.
Het enige dat van belang is, is of het klikt tussen jullie.
pi_120642208
Hop hop Heloef hosselen!
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:36:47 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120642586
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:12 schreef Pvoesss het volgende:
Maar leeftijd zegt heel weinig.
Klopt, maar ik kan wel inschatten hoe de verhouding ligt.
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Had ik moeten weten. :D

Maar je moet ergens levenservaring opdoen Heloef.
Het enige dat van belang is, is of het klikt tussen jullie.
Nou misschien zie ik haar nog vaker, we zullen zien.
C'est la vie
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:07:54 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120643753
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Klopt, maar ik kan wel inschatten hoe de verhouding ligt.

[..]

Nou misschien zie ik haar nog vaker, we zullen zien.
Waar ken je haar van? Hebben jullie een beetje leuk contact?
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:17:39 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120644131
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waar ken je haar van? Hebben jullie een beetje leuk contact?
Ze is een collega, maar overdag en ik zit s'avonds dus ik had allerlei verhalen over haar gehoord maar ik ontmoette haar gisteren pas tijdens de kersborrel.
C'est la vie
pi_120660349
Tryhards zijn jullie :P
pi_120660858
Ik meld me hier ook maar eens :P

Er zojuist achter gekomen dat ik eigenlijk een 100% liefdeloos 2012 (bijna) achter de rug heb... Mijn laatste scharrel eind vorig jaar december beëindigd, omdat het voor mij gewoon niet werkte met haar, en ik op een gegeven moment het idee had dat zij zo wanhopig een relatie wilde dat ze dacht: Als ik hem veel seks geef, dan neemt hij me op een gegeven moment vast wel als vriendin.. Dat vond ik oneerlijk voor beide partijen, dus er een punt achter gezet..

Maar sinds dien is er eigenlijk niets meer gebeurd. Ik maak niet echt meer intiem contact met meiden.. Wel gewoon een leuk praatje van hoi/doei/alles flex enzo, maar daar blijft het dan ook bij. Geen sms'jes, geen privé-facebookberichtjes, geen geflirt ; Gewoon helemaal niets..

Hopen op een beter 2013, maar denk dat ik toch wel eea. aan mezelf zou moeten veranderen daarvoor... Maar wat :P
  zondag 23 december 2012 @ 04:30:28 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120661675
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 03:15 schreef Aard_Zaadje het volgende:

Er zojuist achter gekomen dat ik eigenlijk een 100% liefdeloos 2012 (bijna) achter de rug heb...
Nou welkom bij de club! :')

Nu serieus: waar kan het aanliggen denk je ben je achteruit gaan omdat het allemaal vroeger een beetje kwam aanwaaien? Of loopt het contact met vrouwen gewoon stroef.
C'est la vie
  zondag 23 december 2012 @ 05:32:46 #138
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120661874
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 03:15 schreef Aard_Zaadje het volgende:

Er zojuist achter gekomen dat ik eigenlijk een 100% liefdeloos 2012 (bijna) achter de rug heb... Mijn laatste scharrel eind vorig jaar december beëindigd, omdat het voor mij gewoon niet werkte met haar, en ik op een gegeven moment het idee had dat zij zo wanhopig een relatie wilde dat ze dacht: Als ik hem veel seks geef, dan neemt hij me op een gegeven moment vast wel als vriendin.. Dat vond ik oneerlijk voor beide partijen, dus er een punt achter gezet..

Maar sinds dien is er eigenlijk niets meer gebeurd. Ik maak niet echt meer intiem contact met meiden.. Wel gewoon een leuk praatje van hoi/doei/alles flex enzo, maar daar blijft het dan ook bij. Geen sms'jes, geen privé-facebookberichtjes, geen geflirt ; Gewoon helemaal niets..

Hopen op een beter 2013, maar denk dat ik toch wel eea. aan mezelf zou moeten veranderen daarvoor... Maar wat :P
Als je dezelfde dingen blijft doen, krijg je ook dezelfde resultaten. Dus als je van 2013 een beter jaar wil maken, begin dan met andere dingen doen!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_120664079
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 04:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou welkom bij de club! :')

Nu serieus: waar kan het aanliggen denk je ben je achteruit gaan omdat het allemaal vroeger een beetje kwam aanwaaien? Of loopt het contact met vrouwen gewoon stroef.
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 05:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als je dezelfde dingen blijft doen, krijg je ook dezelfde resultaten. Dus als je van 2013 een beter jaar wil maken, begin dan met andere dingen doen!
Aanwaaien inderdaad, en houding. Ik wist al dat dit belangrijk was, maar het is eigenlijk nog zo veel meer belangrijk dan je denkt..

Toen 2,5 jaar geleden mijn eerste relatie over ging, wilde ik de eerste weken/maanden daarna niets liever dan aandacht van meiden... Mn ballen waren er praktisch afgehakt door mijn ex, en ik voelde me niets meer waard. Ik ging trainen als een gek in de sportschool. Ben niet dik, maar verloor net die 2 vetrolletjes die op mn buik zaten, en tijdens het uitgaan was ik behoorlijk gefocust op resultaat om het zo maar te zeggen.

Dat werkt wel echt, en in die 2 maanden nadat mijn relatie overging heb ik net zoveel vrouwen gescoord als in de rest van mijn hele leven bij elkaar.

Daarna is die houding op de een of andere manier veranderd, ben veel rustiger geworden, had niet meer zo nodig die bevestiging nodig, en dat is opzich alleen maar goed, maar ik trok me ook steeds meer terug binnen mn eigen ''veilige'' muren om het zo maar te zeggen..

Kan alleen niet precies de vinger erop leggen WAT er nu precies anders is aan wat ik nu doe vergeleken met toen, maar ik ben inderdaad initiatiefloos naar meiden toe, en heb eigenlijk ook een stuk minder te melden dan toen :')

Maar verandering van spijs doet eten, en ik kom ook gewoon op veel te weinig plekken. Te druk met de studie, in het weekend werk ik 14 uur, dus al kom ik niet zo vaak op die typische ontmoetingsplekken (ik vind kroeg/sportschool nu niet echt ideaal daarvoor)...

De meest ideale ontmoetingsplek blijft toch het werk, of een verjaardag van een vriend waar ook weer vrienden/vriendinnen van hem komen die jij niet goed kent.. Alleen vieren steeds minder vrienden hun verjaardag de laatste tijd :') Althans, het is niet meer zo als toen we 18 waren, huiskamer vol volk uit alle windstreken.., maar nu gewoon ''rustig een biertje drinken met intimi'', schiet je weinig mee op :P
  zondag 23 december 2012 @ 11:48:32 #140
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120664478
Vrienden moet je op latere leeftijd ook hebben uit vriendschap. Als je jonger ben uit vriendschap, samen stappen en dan ook meer kans op meiden. Maar later wordt het vaker bier drinken, film kijken, praten e.d. (eerst ook wel maar merk nu zelf ook wel dat het niet meer zo wild is als vroeger).

Hoe dan ook ik denk dat het zo is bij jou aard_zaadje: uit met vriendin --> compenseren, veel versieren --> tevreden, geen bevestiging nodig, af laten zakken, minder ondernemen --> terug bij je normale gevoel wat je minder drijft om meiden te versieren en het gevoel dat het wat minder zou lukken omdat je het ook al een tijd niet meer hebt gedaan. Wil eigenlijk zeggen dat je een tijd tevreden kan zijn met bepaalde prestaties en daar ook op kan teren als het ware. Maar ook dat verwaterd op den duur en heeft minder invloed en dan kom je gewoon weer terug bij wat minder zelfverzekerdheid, twijfel over het versieren van meiden e.d.

Althans ik denk dat. Oplossing zou zijn om gewoon je weer wat meer in het avontuur te storten en weer wat meer je best te doen zoals toen als je dat wil. Denk dat bovenstaande verandert is bij jou.
we dan
pi_120664618
Dat hele proces dat jij opnoemt is zonder meer waar :)

Probleem met ''avontuur'' is dat ik momenteel ook niet eens een potentieel meisje heb op wie ik mijn pijlen kan richten om het zomaar even te zeggen..

Werk al jaren in dezelfde winkel, en er werken wel een paar meiden maar dat is niets voor mij, en er is ook helemaal niets tussen mij en hen, behalve de vraag: Hoelaat ga je pauze houden? Oke dan ga ik een half uur later want er moet iemand op de winkelvloer blijven :')

Vriendinnen van vrienden, tja dat is ook marginaal. Komende oud en nieuw komen er 2 met ons groepje oud en nieuw vieren, maar die nemen bijvoorbeeld weer geen vriendinnen mee.

Dus als je eigenlijk helemaal geen aanknopingspunten hebt, en ook niet zo van het versieren in de kroeg bent, dan komt het er wel op aan dat je op een gegeven moment gewoon onbekende random meisjes (nuchter) aan moet gaan spreken, en dat klinkt heel makkelijk. Maar om dit ook succesvol te doen zonder verder een awkward situatie te creëren, dat is nog verdomd lastig...
pi_120664688
Je kunt ook andere methoden gebruiken om in aanraking te komen met meer mensen, zoals datingsites en speciale websites waarbij je nieuwe mensen kan leren kennen.
  zondag 23 december 2012 @ 11:58:45 #143
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120664704
Moet nu met de bus. Maar wou nog even zeggen dat je ook kan sporten en zo meiden kan leren kennen. Of een hobby. Of meeting ergens van. Of of of... er is vast wel meer te verzinnen dan een kroeg of via vrienden ;) random meiden aanspreken is wel echt een last resort als het ware...
we dan
pi_120669706
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Moet nu met de bus. Maar wou nog even zeggen dat je ook kan sporten en zo meiden kan leren kennen. Of een hobby. Of meeting ergens van. Of of of... er is vast wel meer te verzinnen dan een kroeg of via vrienden ;) random meiden aanspreken is wel echt een last resort als het ware...
Waarom eigenlijk? In een kroeg meiden aanspreken is toch ook random?
pi_120670465
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is niet geheel random, want kroeg en meiden verwachten misschien aangesproken te worden.
  zondag 23 december 2012 @ 15:02:08 #146
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120670949
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat complex zegt. Je kan het ook zien als random ja, maar ik bedoel in ieder geval (of aardzaadje bedoelt/zegt dat eigenlijk) dat je meiden aanspreekt op straat. Dat vind ik niet goed. In een kroeg is het normaler, wordt het meer verwacht, mensen stellen zich bewust in de situatie dat ze aangesproken kunnen worden en daarom is het ook minder hinderlijk als het gebeurd vaak. Bij random mensen op straat is die verwachting er niet, de situatie er niet e.d. Is een beetje de manier om te doen als al het andere niet werkt... en dat geeft wel aan dat het niet echt standaard is en wenselijk...
we dan
pi_120671450
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is niet geheel random, want kroeg en meiden verwachten misschien aangesproken te worden.
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat complex zegt. Je kan het ook zien als random ja, maar ik bedoel in ieder geval (of aardzaadje bedoelt/zegt dat eigenlijk) dat je meiden aanspreekt op straat. Dat vind ik niet goed. In een kroeg is het normaler, wordt het meer verwacht, mensen stellen zich bewust in de situatie dat ze aangesproken kunnen worden en daarom is het ook minder hinderlijk als het gebeurd vaak. Bij random mensen op straat is die verwachting er niet, de situatie er niet e.d. Is een beetje de manier om te doen als al het andere niet werkt... en dat geeft wel aan dat het niet echt standaard is en wenselijk...
Ok, das wel duidelijk. Was ook een beetje een rethorische vraag, maar het is wel prettig als het uitgelegd wordt.
pi_120672651
Ja natuurlijk zijn er ook een hoop andere manieren om in contact te komen, en daar doe ik ook gewoon te weinig mee :) Simple as that..

Zelf heb ik het geluk dat ik meestal wel op de nodige aandacht van meisjes kan rekenen, bijvoorbeeld op het werk. Werk al vanaf mijn 16e bij AH, en daar heb ik al zeker 5 kansen gehad (en 1 verzilverd) op een relatie/date/seks wat dan ook..

Maar tja, als je niet echt meegroeit met je leeftijd, en je blijft daar werken tot je 23e, en de meisjes van jouw leeftijd gaan ergens anders werken/studeren af/ zoeken een volwassener baantje/ gaan stage lopen, en dan blijf jij over met meisjes van 16/17/18, dan gaat het ook gewoon niet echt werken..
pi_120673289
Dan schiet het idd niet op.
Children of the night. What music they make.
  zondag 23 december 2012 @ 17:44:42 #150
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120678067
18 en 23 kan best hoor naar mijn idee. 17 ook nog wel maar ja grens opzoeken dan e.d. Maar ja je weet wat je moet doen, als je het echt wil bereiken dan dat doen :P fokmeetings kunnen ook.
we dan
  zondag 23 december 2012 @ 18:10:00 #151
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120679141
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Aard_Zaadje het volgende:

[..]

[..]

Aanwaaien inderdaad, en houding. Ik wist al dat dit belangrijk was, maar het is eigenlijk nog zo veel meer belangrijk dan je denkt..

Toen 2,5 jaar geleden mijn eerste relatie over ging, wilde ik de eerste weken/maanden daarna niets liever dan aandacht van meiden... Mn ballen waren er praktisch afgehakt door mijn ex, en ik voelde me niets meer waard. Ik ging trainen als een gek in de sportschool. Ben niet dik, maar verloor net die 2 vetrolletjes die op mn buik zaten, en tijdens het uitgaan was ik behoorlijk gefocust op resultaat om het zo maar te zeggen.

Dat werkt wel echt, en in die 2 maanden nadat mijn relatie overging heb ik net zoveel vrouwen gescoord als in de rest van mijn hele leven bij elkaar.

Daarna is die houding op de een of andere manier veranderd, ben veel rustiger geworden, had niet meer zo nodig die bevestiging nodig, en dat is opzich alleen maar goed, maar ik trok me ook steeds meer terug binnen mn eigen ''veilige'' muren om het zo maar te zeggen..

Kan alleen niet precies de vinger erop leggen WAT er nu precies anders is aan wat ik nu doe vergeleken met toen, maar ik ben inderdaad initiatiefloos naar meiden toe, en heb eigenlijk ook een stuk minder te melden dan toen :')

Maar verandering van spijs doet eten, en ik kom ook gewoon op veel te weinig plekken. Te druk met de studie, in het weekend werk ik 14 uur, dus al kom ik niet zo vaak op die typische ontmoetingsplekken (ik vind kroeg/sportschool nu niet echt ideaal daarvoor)...

De meest ideale ontmoetingsplek blijft toch het werk, of een verjaardag van een vriend waar ook weer vrienden/vriendinnen van hem komen die jij niet goed kent.. Alleen vieren steeds minder vrienden hun verjaardag de laatste tijd :') Althans, het is niet meer zo als toen we 18 waren, huiskamer vol volk uit alle windstreken.., maar nu gewoon ''rustig een biertje drinken met intimi'', schiet je weinig mee op :P
Begin met initiatief nemen zou ik zeggen. Als jij niks tegen een meisje zegt, dan ga je haar zeker niet in bed krijgen ;) Als het dan eenmaal gaat lopen, heb je vanzelf ook weer meer te vertellen.
  zondag 23 december 2012 @ 18:19:33 #152
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120679560
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Net alsof meisjes het leuk vinden als er allemaal dronken debielen op ze af komen als ze een avondje willen chillen met vriendinnen. 'Meisjes op aanspreken vind ik niet goed, omdat het niet vaak gebeurt'' Hoe vet is het als jij een bloedmooie vrouw ziet lopen op straat, en je het lef hebt om haar een oprecht compliment te geven. Trust me, je maakt haar dag. Dat heeft veel meer waarde dan de tiende dronken knuppel in de kroeg die wil neuken.
  zondag 23 december 2012 @ 18:23:45 #153
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120679778
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Net alsof meisjes het leuk vinden als er allemaal dronken debielen op ze af komen als ze een avondje willen chillen met vriendinnen. 'Meisjes op aanspreken vind ik niet goed, omdat het niet vaak gebeurt'' Hoe vet is het als jij een bloedmooie vrouw ziet lopen op straat, en je het lef hebt om haar een oprecht compliment te geven. Trust me, je maakt haar dag. Dat heeft veel meer waarde dan de tiende dronken knuppel in de kroeg die wil neuken.
In jouw post plaats je nu de allermooiste situatie bij de meest rare situatie en de meest negatieve reactie bij hetgeen waar juist de meeste mensen versiert worden.. Beetje overdreven vind ik.

Als je het kan op straat, succes hebt, en de meid/man vind het leuk dan is het goed. Maar meestal zijn het volgens mij van die mensen die in de kroeg e.d. weinig voor elkaar krijgen en dan maar als laatste optie willekeurige mensen op straat aan gaan spreken.

In een kroeg/disco vinden meiden het nou ook niet bepaald erg om aangesproken te worden ofzo. Ja als ie lelijk is en dronken. Als hij wat dronken is maar knap dan hebben ze er geen probleem mee meestal hoor (of je moet al helemaal lam zijn). De meiden die ik zie als ik uitga zitten daar niet om maar alleen te chillen met vriendinnen, dansen ook met mannen, willen gratis drankjes enzo. En ja niet allemaal, genoeg die ook wel gewoon chillen willen.. maar wil maar aangeven dat je post naar mijn idee niet helemaal waarheidsgetrouw is.. je haalt 2 extremen aan als tegenpolen om te doen alsof wat in het algemeen geldt niet klopt..
we dan
  zondag 23 december 2012 @ 18:25:57 #154
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120679902
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hoe vet is het als jij een bloedmooie vrouw ziet lopen op straat, en je het lef hebt om haar een oprecht compliment te geven. Trust me, je maakt haar dag. Dat heeft veel meer waarde dan de tiende dronken knuppel in de kroeg die wil neuken.
Je kan wel merken dat jij geen ervaring hebt met als vrouw over straat lopen, want dat gebeurt vaker dan je denkt hoor (en ik ben niets eens mooi) :)

Een compliment maken op straat is leuk, maar je moet het dan ook nog een stap verder zien te tillen. Lijkt me wel lastig, maar niet perse 'not done' zoals sommigen hierboven lijken te denken.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_120680039
"zozo, waar gaan die mooie beentjes naartoe?" is wel een goede denk ik. :7
pi_120680145
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
'weg van deze plek'
  zondag 23 december 2012 @ 18:33:09 #157
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120680214
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

In jouw post plaats je nu de allermooiste situatie bij de meest rare situatie en de meest negatieve reactie bij hetgeen waar juist de meeste mensen versiert worden.. Beetje overdreven vind ik.

Als je het kan op straat, succes hebt, en de meid/man vind het leuk dan is het goed. Maar meestal zijn het volgens mij van die mensen die in de kroeg e.d. weinig voor elkaar krijgen en dan maar als laatste optie willekeurige mensen op straat aan gaan spreken.

In een kroeg/disco vinden meiden het nou ook niet bepaald erg om aangesproken te worden ofzo. Ja als ie lelijk is en dronken. Als hij wat dronken is maar knap dan hebben ze er geen probleem mee meestal hoor (of je moet al helemaal lam zijn). De meiden die ik zie als ik uitga zitten daar niet om maar alleen te chillen met vriendinnen, dansen ook met mannen, willen gratis drankjes enzo. En ja niet allemaal, genoeg die ook wel gewoon chillen willen.. maar wil maar aangeven dat je post naar mijn idee niet helemaal waarheidsgetrouw is.. je haalt 2 extremen aan als tegenpolen om te doen alsof wat in het algemeen geldt niet klopt..
Je hebt gelijk, het verschilt per situatie. Niet iedereen wil alleen met vriendinnen chillen, niet iedereen wil door gasten worden aangesproken. Maar ik ken niemand met de mindset 'Als het 's avonds niet lukt, dan probeer ik het maar overdag' :p Het is allebei erg leuk. Ik heb al genoeg dames gesproken die het geweldig vonden dat ik er het 'lef voor had'. Persoonlijk vind ik het allebei tof om te doen.
  zondag 23 december 2012 @ 18:34:38 #158
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120680274
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
Ik ben ooit bijna bij een leuke jongen achterop een scooter gesprongen op straat die me een lift aan wilde bieden, maar ik durfde niet. Heb er achteraf wel spijt van gekregen, hij zag er leuk uit, het was supermooi weer en ik had 'm best kunnen opdragen om me naar het dichtstbijzijnde terras te brengen :)

Dus ik denk dat het zeker mogelijk is om iemand op straat te scoren, mits je het goed aanpakt en er niet uit ziet als een engerd. :)
  zondag 23 december 2012 @ 18:36:11 #159
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120680337
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het verschilt per situatie. Niet iedereen wil alleen met vriendinnen chillen, niet iedereen wil door gasten worden aangesproken. Maar ik ken niemand met de mindset 'Als het 's avonds niet lukt, dan probeer ik het maar overdag' :p Het is allebei erg leuk. Ik heb al genoeg dames gesproken die het geweldig vonden dat ik er het 'lef voor had'. Persoonlijk vind ik het allebei tof om te doen.
Oke ja :P kan me er zo ook wel in vinden als je het zo zegt. Denk er misschien ook wel wat anders over o.a. omdat ik laatst een PUA filmpje heb gezien van een onzeker persoon die op straat meiden moest aanspreken enzo :') Bedoel het is gewoon een beetje apart voor genoeg mensen om te doen dat ik denk dat er toch wel wat aparts is aan genoeg mensen die wel op straat zo aanspreken snap je. En ja er zitten ook gewoon mensen tussen die het doen omdat ze het kunnen en er succes mee hebben en dat is alleen maar goed dan :7
we dan
pi_120680366
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik ben ooit bijna bij een leuke jongen achterop een scooter gesprongen op straat die me een lift aan wilde bieden, maar ik durfde niet. Heb er achteraf wel spijt van gekregen, hij zag er leuk uit, het was supermooi weer en ik had 'm best kunnen opdragen om me naar het dichtstbijzijnde terras te brengen :)

Dus ik denk dat het zeker mogelijk is om iemand op straat te scoren, mits je het goed aanpakt en er niet uit ziet als een engerd. :)
tuurlijk kan dat. mits de timing en je woordvoer in orde zijn. :)
  zondag 23 december 2012 @ 18:37:40 #161
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120680391
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Je kan wel merken dat jij geen ervaring hebt met als vrouw over straat lopen, want dat gebeurt vaker dan je denkt hoor (en ik ben niets eens mooi) :)

Een compliment maken op straat is leuk, maar je moet het dan ook nog een stap verder zien te tillen. Lijkt me wel lastig, maar niet perse 'not done' zoals sommigen hierboven lijken te denken.
Klopt. al denk ik dat ik onderhand meer vrouwen heb gesproken dan jij ;) De meesten zijn stomverbaasd (op een leuke manier) en zeggen dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben, ook als ze erg knap zijn.
  zondag 23 december 2012 @ 18:38:53 #162
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
  zondag 23 december 2012 @ 18:44:36 #163
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120680658
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja :P kan me er zo ook wel in vinden als je het zo zegt. Denk er misschien ook wel wat anders over o.a. omdat ik laatst een PUA filmpje heb gezien van een onzeker persoon die op straat meiden moest aanspreken enzo :') Bedoel het is gewoon een beetje apart voor genoeg mensen om te doen dat ik denk dat er toch wel wat aparts is aan genoeg mensen die wel op straat zo aanspreken snap je. En ja er zitten ook gewoon mensen tussen die het doen omdat ze het kunnen en er succes mee hebben en dat is alleen maar goed dan :7
Het enige wat zo iemand doet is actief aan zichzelf werken, om de beste persoon die hij kan zijn naar boven te halen. Dat verdient alleen maar respect. Het boeit mij echt geen flikker of mensen dat raar vinden, als zulke mensen zich 'sociaal gewenst' blijven gedragen, gaan ze zich nooit ontwikkelen.
  zondag 23 december 2012 @ 18:48:00 #164
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120680819
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het enige wat zo iemand doet is actief aan zichzelf werken, om de beste persoon die hij kan zijn naar boven te halen. Dat verdient alleen maar respect. Het boeit mij echt geen flikker of mensen dat raar vinden, als zulke mensen zich 'sociaal gewenst' blijven gedragen, gaan ze zich nooit ontwikkelen.
Zit wel wat in ja. Sowieso moet zo'n persoon doen waar hij baat bij heeft zolang het anderen niet schaadt. Iets raar vinden (door mij of anderen) maakt daarvoor niks uit. Maar toch knaagt het wel wat aan me gewoon omdat ik toch het idee heb dat vaak meiden meer hinder ervan hebben (hinder een groot woord in sommige situaties misschien) dan wanneer ze een 'sociaal geacepteerdere' locatie zouden kiezen om te versieren...
we dan
  zondag 23 december 2012 @ 18:49:40 #165
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120680902
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zit wel wat in ja. Sowieso moet zo'n persoon doen waar hij baat bij heeft zolang het anderen niet schaadt. Iets raar vinden (door mij of anderen) maakt daarvoor niks uit. Maar toch knaagt het wel wat aan me gewoon omdat ik toch het idee heb dat vaak meiden meer hinder ervan hebben (hinder een groot woord in sommige situaties misschien) dan wanneer ze een 'sociaal geacepteerdere' locatie zouden kiezen om te versieren...
Die knappe vrouwen krijgen validatie zat, die kunnen echt wel wat hebben ;)
  maandag 24 december 2012 @ 02:47:56 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120705514
23-18 moet wel kunnen gok ik, zeker als jij de oudere partij bent.

Of meisjes van 18 boeiend genoeg zijn is een tweede.
C'est la vie
pi_120761398
Voor de zoveelste keer een chick die tegen me zegt: '' Ik snap niet dat jij nog geen vriendin hebt/hoe kan het dat jij al zo lang single bent'' :')

Leuk en aardig allemaal, maar het zijn altijd vriendinnen van mijn maten of meisjes met een vriendje oid, schiet je er ook weinig mee op :9

Hoe zit het met jullie, daten jullie wel enzo? Ik heb echt in heel 2012 geen een überhaupt date gehad, of anderzinds prive-contact met chicks.. Volgens mij ben ik toch echt niet lelijk maar ik begin nu toch wel een beetje te twijfel n :')
pi_120765980
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:39 schreef InterMilan het volgende:
Voor de zoveelste keer een chick die tegen me zegt: '' Ik snap niet dat jij nog geen vriendin hebt/hoe kan het dat jij al zo lang single bent'' :')

Leuk en aardig allemaal, maar het zijn altijd vriendinnen van mijn maten of meisjes met een vriendje oid, schiet je er ook weinig mee op :9

Hoe zit het met jullie, daten jullie wel enzo? Ik heb echt in heel 2012 geen een überhaupt date gehad, of anderzinds prive-contact met chicks.. Volgens mij ben ik toch echt niet lelijk maar ik begin nu toch wel een beetje te twijfel n :')
Herkenbaar :') Niemand snapt het, maar niemand wilt je :')
  dinsdag 25 december 2012 @ 22:54:26 #169
240618 Micson
The lonely stoner
pi_120768547
quote:

Dat zeggen ze omdat ze je aardig vinden, niet omdat ze je woest aantrekkelijk vinden.
pi_120777821
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:54 schreef Micson het volgende:

[..]

Dat zeggen ze omdat ze je aardig vinden, niet omdat ze je woest aantrekkelijk vinden.
Dat ja. Als ze jou hadden gewild dan hadden ze niet gezegd dat ze niet begrijpen dat je nog single bent maar het gewoon voor zich gehouden. Je bent op dit moment vast ideaal friendzone-materiaal.
  woensdag 26 december 2012 @ 14:48:06 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120784286
quote:

Ach ze proberen gewoon aardig te zijn.

Iedereen verder zonder treinkop-pogingen en slepende depressie's de Kerst door gekomen?
C'est la vie
pi_120785647
quote:
14s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach ze proberen gewoon aardig te zijn.

Iedereen verder zonder treinkop-pogingen en slepende depressie's de Kerst door gekomen?
Zoals ik al wel vaker zeg: met Kerst heb ik juist totaal geen last dat soort dingen. Vervelende is dan dat bij mij juist in januari weer wat meer gaat knagen, maar daar ga ik nu nog niet op vooruit lopen :')
  woensdag 26 december 2012 @ 15:50:55 #173
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120786089
Ik gebruik de feestdagen vooral voor zelf-reflectie, terugkijken naar wat ik bereikt heb het afgelopen jaar en vooruitkijken naar hoe het nog beter kan. En dan zie ik best wel een positief plaatje met nog veel ruimte voor groei, dus ik voel me eerlijk gezegd prima :) En dan reken ik die vervelende keelpijn waar ik nu last van heb even niet mee ;)
pi_120787784
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:50 schreef Joanne35 het volgende:
Ik gebruik de feestdagen vooral voor zelf-reflectie, terugkijken naar wat ik bereikt heb het afgelopen jaar en vooruitkijken naar hoe het nog beter kan. En dan zie ik best wel een positief plaatje met nog veel ruimte voor groei, dus ik voel me eerlijk gezegd prima :) En dan reken ik die vervelende keelpijn waar ik nu last van heb even niet mee ;)
Terugkijken doe ik ook wel, maar niet slechts in deze tijd van het jaar; eigenlijk heb ik er (helaas) wel een handje van om er soms iets te veel in te blijven hangen :')

Vooruitkijken laat ik tegenwoordig juist maar zoveel mogelijk achterwege. Het afgelopen jaar leerde me dat dingen vaak toch helemaal anders lopen dan je ze voorzien hebt :P
pi_120788760
quote:
Dan moet je zeggen: "Dat zeggen ze allemaal." en dan moet je haar gezicht checken. Dan kun je lachen :)

Afgelopen jaar is op alle fronten een topjaar voor me geweest. Ik voel me niet zo als vorig jaar rond deze tijd.
  woensdag 26 december 2012 @ 17:49:46 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120789403
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan moet je zeggen: "Dat zeggen ze allemaal." en dan moet je haar gezicht checken. Dan kun je lachen :)

Waarom zou dat een opmerking zijn waarvan zij dan raar zou opkijken?
pi_120789845
quote:
5s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom zou dat een opmerking zijn waarvan zij dan raar zou opkijken?
Raar opkijken deed ze sowieso al. Ze kan alleen maar raarder opkijken. Hopelijk gaat ze nadenken en komt ze tot de conclusie dat er iets mis is (niet perse met haar, maar ook niet perse met hem). Er is mogelijk een livelock situatie opgetreden.
  woensdag 26 december 2012 @ 18:22:29 #178
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120790058
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Raar opkijken deed ze sowieso al. Ze kan alleen maar raarder opkijken. Hopelijk gaat ze nadenken en komt ze tot de conclusie dat er iets mis is (niet perse met haar, maar ook niet perse met hem). Er is mogelijk een livelock situatie opgetreden.
Je bedoelt dat ze dan doorheeft dat bij haar opmerking het wel duidelijk is dat ze het zegt uit aardigheid en niet uit realiteit/eerlijkheid? Omdat zoveel mensen het dan zeggen maar niemand wil.. Weet niet of je mensen raar moet laten opkijken die je gewoon netjes proberen te behandelen ook al is het soms wat transparant als ze iets zeggen uit beleefdheid en niet uit eerlijkheid.. ;) Of weet het eigenlijk wel, het is goed dat hen het zeggen anders zouden genoeg mensen zich een stuk kutter voelen als mensen allemaal eerlijk waren elke keer wat zulke zaken betreft.

Maar ja dat terzijde, het kan ook best zijn dat ze het wel menen (omdat hij er best wel oke uit kan zien) maar hij de sociale vaardigheden niet heeft, een stoornis of wat dan ook. En dat mensen die hem oppervlakkig kennen die kant/eigenschappen van hem niet kennen... en dus oprecht verbaasd zijn erover. Het is niet zo dat per definitie beleefdheidsgelul is van hun kant ofzo..
we dan
pi_120790444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze dan doorheeft dat bij haar opmerking het wel duidelijk is dat ze het zegt uit aardigheid en niet uit realiteit/eerlijkheid? Omdat zoveel mensen het dan zeggen maar niemand wil.. Weet niet of je mensen raar moet laten opkijken die je gewoon netjes proberen te behandelen ook al is het soms wat transparant als ze iets zeggen uit beleefdheid en niet uit eerlijkheid.. ;) Of weet het eigenlijk wel, het is goed dat hen het zeggen anders zouden genoeg mensen zich een stuk kutter voelen als mensen allemaal eerlijk waren elke keer wat zulke zaken betreft.

Maar ja dat terzijde, het kan ook best zijn dat ze het wel menen (omdat hij er best wel oke uit kan zien) maar hij de sociale vaardigheden niet heeft, een stoornis of wat dan ook. En dat mensen die hem oppervlakkig kennen die kant/eigenschappen van hem niet kennen... en dus oprecht verbaasd zijn erover. Het is niet zo dat per definitie beleefdheidsgelul is van hun kant ofzo..
Ik heb persoonlijk liever dat anderen gewoon recht in mijn gezicht zeggen wat er mis met me is als ze stiekem wel weten dat er iets is.
Als ze het echt niet begrijpen dan vinden ze de ander heel erg geweldig, maar durven ze gewoon niet (of ze willen niet omdat ze bijvoorbeeld al bezet zijn). Dan ligt het probleem bij henzelf, maar projecteren ze het naar de ander om hun eigen onzekerheid te verbergen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 26-12-2012 18:54:05 ]
  woensdag 26 december 2012 @ 18:48:38 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120790566
Het is ook wel eens tegen mij gezegd en dan is het gewoon van "tja, ik ook niet" Niet al te moeilijk over doen. Maar snap wel dat sommigen het als irritant kunnen ervaren.

En het komt er gewoon op neer dat die andere je een aardig/leuk persoon vindt, maar gewoon niet voor zichzelf. :)
  woensdag 26 december 2012 @ 18:48:42 #181
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120790569
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk liever dat anderen gewoon recht in mijn gezicht zeggen wat er mis met me is in als ze stiekem wel weten dat er iets is.
Als ze het echt niet begrijpen dan vinden ze de ander heel erg geweldig, maar durven ze gewoon niet (of ze willen niet omdat ze bijvoorbeeld al bezet zijn). Dan ligt het probleem bij henzelf, maar projecteren ze het naar de ander om hun eigen onzekerheid te verbergen.
Nou ja als ze het niet begrijpen (dat er wat mis is met je) en dan zeggen van 'ow maar je bent zo leuk, begrijp niet dat je single bent', dan betekent dat niet direct dat ze je niet durven te versieren toch... kan zijn dat ze je wel leuk vinden maar niet leuk genoeg voor henzelf maar niet geloven dat uit al die andere meiden niemand je heeft benaderd verder. Denk niet dat het zoveel met hun onzekerheid te maken heeft eigenlijk maar gewoon dat ze zo denken. Hoop dat ik je wat goed begrepen heb en mijn reactie dan wat klopt want moest even nadenken voordat ik het begreep :P
we dan
  woensdag 26 december 2012 @ 18:52:17 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120790641
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Het is ook wel eens tegen mij gezegd en dan is het gewoon van "tja, ik ook niet" Niet al te moeilijk over doen. Maar snap wel dat sommigen het als irritant kunnen ervaren.

En het komt er gewoon op neer dat die andere je een aardig/leuk persoon vindt, maar gewoon niet voor zichzelf. :)
Ik irriteerde me zo aan het gezegde 'op elk potje past een dekseltje'. Had voor mij echt zoiets van 'uit al die deksels is er vast wel 1tje die je in ieder geval wil'. Vond dat erg irritant vroeger :P Kreeg het niet zovaak te horen gelukkig maar die paar keer dat het gebeurt is het zo stom.
we dan
  woensdag 26 december 2012 @ 18:54:58 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120790709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik irriteerde me zo aan het gezegde 'op elk potje past een dekseltje'. Had voor mij echt zoiets van 'uit al die deksels is er vast wel 1tje die je in ieder geval wil'. Vond dat erg irritant vroeger :P Kreeg het niet zovaak te horen gelukkig maar die paar keer dat het gebeurt is het zo stom.
Ja die is er ook. Standaardreactie: "die woont helaas aan de andere kant van de wereld blijkbaar, want nog niet tegengekomen" :')

En er zit gewoon een waarheid in.
  woensdag 26 december 2012 @ 18:57:18 #184
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120790759
Ach weet niet in hoeverre daar waarheid in zit hoor. Klopt wel deels ja. Bedoel sommige kunnen meer 'dekseltjes' krijgen dan anderen. Maar de onderliggende toon die bij dat gezegde zit is zo vol met medelijden en 'weinig hoop en keus'. Je kan net zo goed tegen iemand zeggen van 'misschien krijg je nog wel iemand als je 40 bent, kan toch'.
we dan
  woensdag 26 december 2012 @ 18:58:54 #185
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120790792
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja die is er ook. Standaardreactie: "die woont helaas aan de andere kant van de wereld blijkbaar, want nog niet tegengekomen" :')

Ja, met 7 miljard mensen (wow, zijn het al zoveel? moest het even nazoeken) loopt er echt wel iemand rond die op je verliefd zou kunnen worden... En wel meer ook waarschijnlijk, maar zie ze maar eens te vinden :)
  woensdag 26 december 2012 @ 19:04:20 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120790906
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ach weet niet in hoeverre daar waarheid in zit hoor. Klopt wel deels ja. Bedoel sommige kunnen meer 'dekseltjes' krijgen dan anderen. Maar de onderliggende toon die bij dat gezegde zit is zo vol met medelijden en 'weinig hoop en keus'. Je kan net zo goed tegen iemand zeggen van isschien krijg je nog wel iemand als je 40 bent, kan toch'.
Klopt kunnen ze ook zeggen :)

Dat weinig hoop zie ik er niet doorheen. Tis maar net wie t zegt en hoe. Net als met alles wat mensen zeggen. T gaat erom wieoe en hoe ze het zeggen
  woensdag 26 december 2012 @ 19:10:44 #187
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120791036
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt kunnen ze ook zeggen :)

Dat weinig hoop zie ik er niet doorheen. Tis maar net wie t zegt en hoe. Net als met alles wat mensen zeggen. T gaat erom wieoe en hoe ze het zeggen
Nou ja komt erop neer dat je tot nu toe niet de persoon hebt gevonden maar dat vast nog wel komt ooit. Ze geven juist hoop eigenlijk ja maar voor mijn gevoel neemt het juist meer de hoop weg dat het ook vlot kan gebeuren ofzo. Beetje zo van je bent niet goed genoeg (weinig kans nu) maar uiteindelijk vast wel iemand.. beetje hoop op de kortetermijn die weggaat. Maar ja dit is niet mijn best onderbouwde idee ooit nee merk ik als ik dit nu zo typ :')
we dan
  woensdag 26 december 2012 @ 19:19:43 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120791225
Niet echt nee :')

Daarbij moet je dergelijke uitspraken niet over analyseren, want vaak betekent t niets en moet je t zelf gewoon lekker van je af laten glijden.
pi_120791344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja als ze het niet begrijpen (dat er wat mis is met je) en dan zeggen van 'ow maar je bent zo leuk, begrijp niet dat je single bent', dan betekent dat niet direct dat ze je niet durven te versieren toch... kan zijn dat ze je wel leuk vinden maar niet leuk genoeg voor henzelf maar niet geloven dat uit al die andere meiden niemand je heeft benaderd verder. Denk niet dat het zoveel met hun onzekerheid te maken heeft eigenlijk maar gewoon dat ze zo denken. Hoop dat ik je wat goed begrepen heb en mijn reactie dan wat klopt want moest even nadenken voordat ik het begreep :P
Ik begrijp jou wel :P
Ik heb persoonlijk iets van "Ze zeggen het of uit beleefdheid of als ze verliefd op je zijn". Ik zie geen andere mogelijkheden waarbij niet gelogen wordt.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er zit zeker een waarheid in voor mensen die sowieso geen moeite hebben om aan een vriend(in) te komen. Voor de rest zijn de eisen te hoog. Ik ben daar misschien ook schuldig aan, maar dat weet ik nu nog niet zeker wegens gebrek aan ervaring.
Ik val sowieso niet op een persoon die erg onzeker overkomt en verder niet speels is, maar dat kan mogelijk geheel aan mij liggen.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:19 schreef Cue_ het volgende:

Daarbij moet je dergelijke uitspraken niet over analyseren, want vaak betekent t niets en moet je t zelf gewoon lekker van je af laten glijden.
Als iemand dat een keertje tegen je zegt, dan boeit het inderdaad niet zoveel. Als de halve wereld dat tegen je gaat zeggen dan moet je wel gaan nadenken.
  woensdag 26 december 2012 @ 19:24:51 #190
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120791350
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:19 schreef Cue_ het volgende:

Ja klopt. Je hebt gelijk

[ Bericht 6% gewijzigd door Hiergaanwedan op 26-12-2012 19:33:28 ]
we dan
pi_120794248
Ik zei dat ook altijd dat ik t niet snapte.En heb er uiteindelijk werk van gemaakt O+
  woensdag 26 december 2012 @ 22:23:27 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120796514
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zoals ik al wel vaker zeg: met Kerst heb ik juist totaal geen last dat soort dingen. Vervelende is dan dat bij mij juist in januari weer wat meer gaat knagen, maar daar ga ik nu nog niet op vooruit lopen :')
Ik heb er gelukkig totaal geen problemen mee, het verbazingwekkende vind ik de hoeveelheid mensen er wel mee bezig zijn. Iemand zei "volgend jaar zit ik met een vriendin aan het kerstdiner". Je kan overdrijven denk ik dan.
C'est la vie
pi_120798268
quote:
14s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb er gelukkig totaal geen problemen mee, het verbazingwekkende vind ik de hoeveelheid mensen er wel mee bezig zijn. Iemand zei "volgend jaar zit ik met een vriendin aan het kerstdiner". Je kan overdrijven denk ik dan.
Dat heb ik ook altijd. Ik ben er elk jaar van overtuigd dat ik de volgende kerst niet alleen zal zijn en tijdens kerst ben ik dan weer depri.

Het ergste is dat ik dit jaar even zo dichtbij ben geweest, maar dat meisje zit nu met haar nieuwe vriendje aan het kerstdiner. Ik gun dat haar gelukkig heel erg, maar waar laat dat mij?

[ Bericht 3% gewijzigd door benzin op 26-12-2012 23:18:30 ]
  woensdag 26 december 2012 @ 23:20:28 #194
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120798760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd. Ik ben er elk jaar van overtuigd dat ik de volgende kerst niet alleen zal zijn en tijdens kerst ben ik dan weer depri.

Het ergste is dat ik dit jaar even zo dichtbij ben geweest, maar dat meisje zit nu met haar nieuwe vriendje aan het kerstdiner. Ik gun dat haar gelukkig heel erg, maar waar laat dat mij?
Dat laat jou bij andere meisjes die je moet versieren en een geluksfactor. En bij kerst is het niet leuk om alleen te zijn maar ja, het zijn ook maar dagen. je kan beter als doel hebben dat je ergens in het jaar een meid krijgt weer en wat ervaring op doet ook al zou je met kerst daarna nog weer alleen zijn.. met kerst of niet met kerst maakt niet alles uit imo. Als je maar in 2013 gewoon wat doet.
we dan
pi_120799015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat laat jou bij andere meisjes die je moet versieren en een geluksfactor. En bij kerst is het niet leuk om alleen te zijn maar ja, het zijn ook maar dagen. je kan beter als doel hebben dat je ergens in het jaar een meid krijgt weer en wat ervaring op doet ook al zou je met kerst daarna nog weer alleen zijn.. met kerst of niet met kerst maakt niet alles uit imo. Als je maar in 2013 gewoon wat doet.
Ik heb om een of andere reden nooit echt geluk en als ik het wel heb dan verlies ik toch uiteindelijk wel weer alles.

Ik heb er op het moment echt even allemaal geen zin meer in. Rotkerst, rotmeisjes, rotmensen, rotgezondheid, rotleven.

Ik wil gelukkig zijn; ik wil liefde. Is dat nou echt teveel gevraagd?
  woensdag 26 december 2012 @ 23:30:56 #196
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120799251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb om een of andere reden nooit echt geluk en als ik het wel heb dan verlies ik toch uiteindelijk wel weer alles.

Ik heb er op het moment echt even allemaal geen zin meer in. Rotkerst, rotmeisjes, rotmensen, rotgezondheid, rotleven.

Ik wil gelukkig zijn; ik wil liefde. Is dat nou echt teveel gevraagd?
Nou ja wel teveel gevraagd als je de capaciteiten er niet voor hebt om het te krijgen ja. Lief denken te zijn is niet genoeg om liefde te geven aan meiden of liefde terug te ontvangen.. je moet er moeite voor doen extra. Dus ja voor jou kan het op dit moment teveel gevraagd zijn, hoe lullig dat ook mag klinken, het is niet anders, tenzij je wil veranderen.
we dan
pi_120799493
Nja zo zwart is het nu ook allemaal weer niet (hoop ik)

Ik bedoel, een van die girlfriends van mijn vrienden zei dit ook ooit tegen mij, en nog geen maand later introduceerde ze mij met de beste intenties aan een van haar knapste vriendinnen... Dus dat ze het nu zeggen uit medelijden of een leugentje om bestwil, dat is denk ik niet helemaal zo..

Mijn probleem is kort samengevat dat ik nogal verlegen bij meiden ben, terwijl 9 van de 10 meisjes ook verlegen/ongemakkelijk doen met mij in de buurt. Geen idee waar het mee te maken heeft, misschien het feit dat ik nogal groot van stuk ben oid, maar het is in ieder geval zo dat er maar weinig meisjes zijn die bij mij echt los kunnen komen, en andersom ben ik ook niet zo bulkend van het zelfvertrouwen..

Alle dates/scharrels/seks die ik ook ooit heb gehad zijn allemaal voortgekomen uit toevalsituaties of/en alcohol in het spel, hetgeen de boel een beetje ''smeert'' om het zo maar te zeggen. Maar ik denk dat de keren dat ik gewoon een leuk, los en ongecompliceerd gesprek met een vrouw (anders dan moeder en zusjes) heb gehad, wel op 1 hand te tellen is..

Zelfs het enige meisje waar ik een relatie mee heb gehad voelde zich volgens mij nooit helemaal zichzelf bij mij. Tenminste, had altijd een beetje het idee dat ze zich niet helemaal gaf naar mij toe. Als ze bijvoorbeeld wilde gaan winkelen (maar ze wist niet of ik dit zou willen) dan probeerde ze er altijd via een omweg achter te komen of ik dit wilde, alsof ze bang was dat ze iets stoms zou zeggen ofzo... :X
pi_120799803
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef InterMilan het volgende:

Mijn probleem is kort samengevat dat ik nogal verlegen bij meiden ben, terwijl 9 van de 10 meisjes ook verlegen/ongemakkelijk doen met mij in de buurt. Geen idee waar het mee te maken heeft, .., maar het is in ieder geval zo dat er maar weinig meisjes zijn die bij mij echt los kunnen komen
Dat is vreselijk herkenbaar.
pi_120801135
Dat is ook voor mij best herkenbaar moet ik zeggen :P Alle meisjes waarmee ik in het verleden mee ben geweest zijn eigenlijk ook niet echt helemaal ''mijn'' meisje geweest om het zo maar te zeggen.

Het was spannend, interessant, (seksuele) spanning, maar om nu echt te zeggen dat we HET voor elkaar waren? Nee... Altijd wel een beetje een ongemakkelijke, ietwat voorkomende situatie tussen mij en meisjes... Wel een vriendelijke lach en een hoi/doei, maar eigenlijk krijg ik nooit meer van een meisje.. Nooit eentje die bijvoorbeeld zomaar eens iets aan me vraagt; Goh, wat voor opleiding doe je eigenlijk op een verjaardag ofzo, nee nooit..

Terwijl (hoe tegengesteld dit ook klinkt) ik volgens mij niet bepaald ongewild ben onder de vrouwen. Vaak op feestjes als ik wat losser kom door de alcohol en zij ook, dan lukt het opeens wel. De volgende dag ben ik dan weer te schijterig om iets te laten horen, maar dan is kennelijk het ijs gebroken en neemt het meisje wel initiatief..

Maar een gewoon praatje, in het dagelijks leven? Nee in het dagelijks leven voel ik me echt volledig genegeerd door het vrouwelijk geslacht ( En waarschijnlijk doe ik hetzelfde).
  donderdag 27 december 2012 @ 00:31:22 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120802279
Ik zie momenteel het nut van een vriendin hebben niet in. Tsja gegarandeerde seks maar goed zo belangrijk is dat ook weer niet. En al het gezeik dat je daarna krijgt. Dan moet ik allerlei vragen er over beantwoorden, me door 60 WAT LEUK VOOR JE reacties doorploegen inclusief de vragen of ik al geneukt heb. Haar meesleuren naar familieaangelegenheden, haar vervolgens daar weer voorstellen en dan moet ik een paar maanden later weer aan iedereen uitleggen dat het uit is.

Tuurlijk er zit vast een leuke kant aan, dat je leven delen enzo maar daar ga je ook niet dood van als je dat niet hebt.
C'est la vie
pi_120802413
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
Tuurlijk er zit vast een leuke kant aan, dat je leven delen enzo maar daar ga je ook niet dood van als je dat niet hebt.
Eventjes is niet zo erg, maar als dit jaren zo blijft dan denk ik dat ik er wel dood van ga.
  donderdag 27 december 2012 @ 00:35:59 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120802493
quote:
Ik zie momenteel het nut van een vriendin hebben niet in. Tsja gegarandeerde seks maar goed zo belangrijk is dat ook weer niet. En al het gezeik dat je daarna krijgt. Dan moet ik allerlei vragen er over beantwoorden, me door 60 WAT LEUK VOOR JE reacties doorploegen inclusief de vragen of ik al geneukt heb. Haar meesleuren naar familieaangelegenheden, haar vervolgens daar weer voorstellen en dan moet ik een paar maanden later weer aan iedereen uitleggen dat het uit is.

Ik heb je mijn: WAT LEUK VOOR JE reactie al gegeven. En ik vertrouw er op dat ik wel hoor wanneer je geneukt hebt.
Kijk, dat zijn er nog maar 59 te gaan.
  donderdag 27 december 2012 @ 00:44:05 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120802868
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb je mijn: WAT LEUK VOOR JE reactie al gegeven. En ik vertrouw er op dat ik wel hoor wanneer je geneukt hebt.
Kijk, dat zijn er nog maar 59 te gaan.
Jij bent de tweede die informeer.
C'est la vie
  donderdag 27 december 2012 @ 01:04:47 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120803824
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij bent de tweede die informeer.
Dat hoor ik graag.

Ik ga trouwens zaterdag een hernieuwde poging wagen om mijn crush te laten weten wat ik voor haar voel.
Wish me luck.
  donderdag 27 december 2012 @ 01:05:15 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120803838
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat hoor ik graag.

Ik ga trouwens zaterdag een hernieuwde poging wagen om mijn crush te laten weten wat ik voor haar voel.
Wish me luck.
Ik brand een kaarsje voor je.
C'est la vie
pi_120803999
quote:

[..]

Dat hoor ik graag.

Wish me luck.
Ik duim voor je! ^O^
pi_120804145
quote:

[..]

Dat hoor ik graag.

Wish me luck.
I wish you luck :P
pi_120808345
quote:

[..]

Dat hoor ik graag.

Wish me luck.
Succes :D
pi_120808673
quote:

Ik moet zeggen dat ik gisteren tijdens het kerstdiner met familie precies hetzelfde dacht :P

Loop zo nu en dan ook te zeuren (tegen mezelf) dat ik zo graag een vriendin zou hebben, en waarom het allemaal niet wil lukken, maar eigenlijk is dit gewoon even heerlijk zelfmedelijden hebben.

Want of ik er echt klaar voor ben, en wel ECHT zin in heb? Volgens mij is het bij mij meer iets dat leuk lijkt als je het niet hebt, en als je een relatie hebt dan zit ik alleen maar te denken '' Hoe zou het met dit of dat meisje zijn'', irritaties etc..

Dat ''leuk voor je'' maakt me niet eens zoveel uit, maar gisteren had mijn nicht ook voor het eerst haar vriend mee, en meteen die (herkenbare) poging om in de smaak te vallen. You know, assertief proberen te zijn ( Kan ik nog wat doen? ), geforceerde praatjes met de opa en oma van de familie... Dan denk ik echt bij mezef : PFF leuk dat die kerel zo zijn best doet, maar ik ben blij dat ik niet morgen naar een schoonfamilie ofzo toe moet :P

En daarna moesten ze samen op de foto, aan elk familielid uitleggen hoe ze elkaar ontmoet hebben, terwijl ze pas een maand een relatie hebben... Dat zou ik nog niet helemaal trekken geloof ik dat soetsappige.
pi_120808719
Mijn probleem is dat ik meisjes leuk en interessant vind, tot het hele pad naar een relatie toe is belopen. Dan weet ik dat ik haar kan krijgen, kijken we aan tegen ''vastigheid'' en vind ik er opeens geen bal meer aan en denk ik: Next :{

4 maanden geleden nog had ik een leuke meid. Eerst probeerde ze nog een beetje afstandelijk en stoer te doen, maar ik dus een beetje initiatief nemen en hoewel ze hard to get probeerde te spelen hapte ze wel op elk voorstel tot samenzijn dat ik deed dus het was een beetje doorzichtig dat spelletje van haar..

Op een gegeven moment liet ze dat ''hard to get'' ook voor wat het was, en begon ze me als een gek te whatsappen, super lief en voorkomend tegen me doen, ik moest bij haar ouders komen eten, lachen om alles wat ik zei zelfs als het totaal niet grappig was, het altijd met me eens zijn.. Nou ik was er echt na een week klaar mee..
  donderdag 27 december 2012 @ 10:29:52 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120809771
Ja oke en wat wil je nou precies dat we zeggen?
pi_120809839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:29 schreef ook_gek het volgende:
Ja oke en wat wil je nou precies dat we zeggen?
Ik wil gewoon even mn ei kwijt knul. Maar bijdehante reacties op internet zit ik in ieder geval niet op te wachten.
  donderdag 27 december 2012 @ 10:36:10 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120809901
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:33 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Ik wil gewoon even mn ei kwijt knul. Maar bijdehante reacties op internet zit ik in ieder geval niet op te wachten.
Zeg ventje alles leuk en wel, maar als je graag je eitje kwijt wilt kan je dat beter in je dagboekje doen.

Bedoeling van dit topic is hulp bieden / vragen bij het versieren.
pi_120809933
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeg ventje alles leuk en wel, maar als je graag je eitje kwijt wilt kan je dat beter in je dagboekje doen.

Onzin. Ei kwijt mag net zo goed.
pi_120810210
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:15 schreef JiggyJ het volgende:
Mijn probleem is dat ik meisjes leuk en interessant vind, tot het hele pad naar een relatie toe is belopen. Dan weet ik dat ik haar kan krijgen, kijken we aan tegen ''vastigheid'' en vind ik er opeens geen bal meer aan en denk ik: Next :{

4 maanden geleden nog had ik een leuke meid. Eerst probeerde ze nog een beetje afstandelijk en stoer te doen, maar ik dus een beetje initiatief nemen en hoewel ze hard to get probeerde te spelen hapte ze wel op elk voorstel tot samenzijn dat ik deed dus het was een beetje doorzichtig dat spelletje van haar..

Op een gegeven moment liet ze dat ''hard to get'' ook voor wat het was, en begon ze me als een gek te whatsappen, super lief en voorkomend tegen me doen, ik moest bij haar ouders komen eten, lachen om alles wat ik zei zelfs als het totaal niet grappig was, het altijd met me eens zijn.. Nou ik was er echt na een week klaar mee..
Enigszins herkenbaar wel, de jacht is interessanter dan de buit. Maar die meid klinkt wel erg afhankelijk, echt niet alle vrouwen zijn zo als ze een relatie hebben.
Heaven is a place on earth with you
pi_120810814
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij daar over gaat :)

quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:50 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Enigszins herkenbaar wel, de jacht is interessanter dan de buit. Maar die meid klinkt wel erg afhankelijk, echt niet alle vrouwen zijn zo als ze een relatie hebben.
Nee klopt, en over het algemeen zijn mensen die te graag willen ook niet aantrekkelijk (meer)..

Desalniettemin was deze manier van denken voor mij wel de reden waarom mijn eerste relatie stukliep. Als alles ''in kannen en kruiken'' lijkt te zijn is op de een of andere manier de spanning weg ofzo, en dan word ik al gauw verveeld en daardoor geïrriteerd.. Ondanks dat ex heel erg haar best deed om alles naar het zin te maken, zocht ik (en vond ik) altijd wel weer iets om me aan te irriteren..

Niet fijn, maar zo ging het op de een of andere manier... Hopelijk was het ''gewoon'' niet het juiste meisje, en heb ik dit bij anderen niet...
pi_120811012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:35 schreef InterMilan het volgende:
Zelfs het enige meisje waar ik een relatie mee heb gehad voelde zich volgens mij nooit helemaal zichzelf bij mij. Tenminste, had altijd een beetje het idee dat ze zich niet helemaal gaf naar mij toe. Als ze bijvoorbeeld wilde gaan winkelen (maar ze wist niet of ik dit zou willen) dan probeerde ze er altijd via een omweg achter te komen of ik dit wilde, alsof ze bang was dat ze iets stoms zou zeggen ofzo... :X
Kan het zijn dat dat niet zo zeer aan jou lag, maar meer aan ervaringen in het verleden? Ik herken het wel, dat ik onbewust bij mijn vriend op mijn tenen loop, omdat ik dat in het verleden redelijk vaak moest doen. Terwijl dat bij mijn vriend totaal niet nodig is, en dat weet ik. Maar onbewust he..
pi_120811116
quote:
Dit een beetje. Alleen de gedachte al aan haar ouders ontmoeten, kennis maken met haar vrienden, gezellig double daten met haar zus + vriend... de lusten/lasten verhouding slaat nu voor mijn gevoel bij een relatie door naar lasten.

Wat vreemd is, want ik heb (lange) relaties gehad en daarvan staat me niet bij dat dat zo vervelend was. Misschien probeer ik het niet hebben van een relatie voor mezelf 'goed te praten' ofzo.
Ja, ik generaliseer.
pi_120811173
Vinden jullie nieuwe mensen leren kennen dan echt zo vervelend?
pi_120811242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef Sinosappel het volgende:
Nee, helemaal niet, niet als het mijn eigen keuze is. Als het verplicht wordt, en dan met mensen die je niet eens per se aardig vindt...
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 27 december 2012 @ 11:37:24 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120811336
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:33 schreef Northside het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet, niet als het mijn eigen keuze is. Als het verplicht wordt, en dan met mensen die je niet eens per se aardig vindt...
Op welke manier is het verplicht dan?
pi_120811359
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:37 schreef ook_gek het volgende:
Op welke manier is het verplicht dan?
Nou, ga jij maar tegen je vriendin zeggen dat je niet mee wil naar haar ouders omdat je die niet aardig vindt. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_120811408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou, ga jij maar tegen je vriendin zeggen dat je niet mee wil naar haar ouders omdat je die niet aardig vindt. :P
En die ene keer dat je dat moet doen weegt echt op tegen se voordelen van een relatie?
pi_120811452
Dat is toch heel erg prima? Mijn vriend hoeft dus echt niet mee naar mijn ouders hoor als hij die behoefte niet heeft. En hoe vaak zijn er nou de verplichte nummertjes. Ze zijn beide maar 1 keer per jaar jarig en verder zal het niet vaak zijn gok ik?
pi_120811498
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:40 schreef Sinosappel het volgende:
En die ene keer dat je dat moet doen weegt echt op tegen se voordelen van een relatie?
Nou ja, wat waren de voordelen van een relatie ook weer? Dat ben ik in de afgelopen jaren een beetje vergeten. In mijn hoofd komen nu bij het woord relatie dingen als verplichtingen, verantwoordelijkheid en beklemmend naar boven. Terwijl ik dat vroeger volgens mij nooit echt zo ervaren heb.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 27 december 2012 @ 11:45:15 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120811532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef Northside het volgende:

[..]

Haha en dat vraag je uitgerekend aan mij. Ik ben bang dat ik de verkeerde persoon ben!

Maar dat zeg ik inderdaad ja haha
pi_120811602
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou ja, wat waren de voordelen van een relatie ook weer? Dat ben ik in de afgelopen jaren een beetje vergeten. In mijn hoofd komen nu bij het woord relatie dingen als verplichtingen, verantwoordelijkheid en beklemmend naar boven. Terwijl ik dat vroeger volgens mij nooit echt zo ervaren heb.
Verbitterd
pi_120811659
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:48 schreef Sinosappel het volgende:
Verbitterd
'gesteld op zijn vrijheid' klinkt beter. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_120811838
Ik vind dat je weinig vrijheid hebt als jij je alsnog gedwongen voelt om mee te gaan naar dit soort dingen.
Geef jezelf dan echte vrijheid denk ik. Boeiend wat er verplicht is en hoe anderen verwachten dat jij je leven inricht. Zeg dan gewoon helaas pindakaas ik ga niet mee.
  donderdag 27 december 2012 @ 11:55:25 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120811855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:49 schreef Northside het volgende:

[..]

'gesteld op zijn vrijheid' klinkt beter. :P
Niet de juiste relatie hebben zodat je gewoon je zelf kunt zijn en genieten van je relatie tegelijk :)
pi_120811999
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat je weinig vrijheid hebt als jij je alsnog gedwongen voelt om mee te gaan naar dit soort dingen.
Geef jezelf dan echte vrijheid denk ik. Boeiend wat er verplicht is en hoe anderen verwachten dat jij je leven inricht. Zeg dan gewoon helaas pindakaas ik ga niet mee.
Ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg dat ik het zo voel. En ik weet dat het in de praktijk waarschijnlijk anders is, want een paar jaar geleden had ik nog helemaal geen problemen met schoonouders, 'haar vrienden' etc. Maar toch voel ik het zo.
Ja, ik generaliseer.
pi_120812220
Ik vind dat juist leuk, schoonouders en 'zijn vrienden'. Beetje zijn wereld leren kennen en zien waar hij vandaan komt. Als ik gek op iemand ben wil ik dat juist allemaal van hem weten. En degene die ik leuk vind heeft vaak ook alleen maar leuke mensen om zich heen dus ja..
pi_120812277
Inderdaad. Als je echt iemand leuk vindt, dan ga je zonder al te veel moeite zo mee naar dat soort dingen.
pi_120812412
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Als je echt iemand leuk vindt, dan ga je zonder al te veel moeite zo mee naar dat soort dingen.
Daar ben ik het niet mee eens, niet alle vrienden en kennissen en familie past bij je.
Soms dan ga je ookal ben je helemaal knetterdol op je partner gewoon niet graag mee.
Echt leuk vinden heeft dar weinig mee te maken. :{
pi_120812461
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, niet alle vrienden en kennissen en familie past bij je.
Soms dan ga je ookal ben je helemaal knetterdol op je partner gewoon niet graag mee.
Echt leuk vinden heeft dar weinig mee te maken. :{
Daar trek je toch helemaal niets van aan? Zo lang ze je niet gaan schoppen, slaan en vernederen valt het wel mee.
pi_120812516
Uhhh wie heeft jou de expert gemaakt?
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan? En er niet heen gaan is pas lekker weinig er van aan trekken.
pi_120813292
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan? En er niet heen gaan is pas lekker weinig er van aan trekken.
Je laat je plezier toch niet verpesten door mensen waar je niet zo goed mee overweg kan? Ik laat die mensen altijd links liggen als het niet te fixen is en ik ga zitten bij mensen waar ik wel mee overweg kan.
pi_120813479
Als je niet kan opschieten en ze toch al links laat liggen kan je net zo makkelijk iets anders gaan doen waar je wel zin in hebt.
pi_120813626
quote:
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan?
Omdat je partner dat graag wil denk ik.
Ja, ik generaliseer.
pi_120813653
Niet elke partner wil dat. :D
  donderdag 27 december 2012 @ 12:49:49 #241
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120813769
Ach ja, relaties, het moment dat je opeens gebonden naar mensen zou moeten waarmee het niet klikt.

Goede reden inderdaad om geen relatie te beginnen :)
pi_120813965
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
Als je niet kan opschieten en ze toch al links laat liggen kan je net zo makkelijk iets anders gaan doen waar je wel zin in hebt.
Als je de hele familie over je heen krijgt dan heb je wel een punt :)
pi_120814019
Moah, ik vind als je geen enkele interesse of poging tot kennismaking met iemands familie doet, je de relatie niet bepaald serieus neemt.

Je hoeft geen beste vrienden te worden of naar verjaardagen van alle neefjes en nichtjes te gaan, maar als zij graag kerst bij haar familie viert en het leuk zou vinden als jij erbij bent, vind ik het lullig als je dit afwijst en in je eentje thuis met patat voor de TV gaat zitten..

In zo'n geval denk ik dat het beter is om gewoon geen relatie te beginnen, want dan ben je nog niet bereid om een commitment te maken.
pi_120814193
En als mijn partner elke week er heen gaat kan hij dat toch echt vergeten.
Ik wil best verjaardagen, feestdagen, en tussendoor soms langsgaan maar ik hoef niet wekelijks
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef InterMilan het volgende:
maar als zij graag kerst bij haar familie viert en het leuk zou vinden als jij erbij bent, vind ik het lullig als je dit afwijst en in je eentje thuis met patat voor de TV gaat zitten..

Dat wil ik best voor mijn partner doen.
Maar 1 keer is iets anders dan elke week of zondag's op visite gaan sameno p vakantie en whatever.
Ik voel mij niet verplicht om mee te gaan en als ik dat niet wil ga ik niet.

Familie is leuk als ze bij je passen maar zo niet jammer dan.
  donderdag 27 december 2012 @ 13:22:52 #245
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120814958
Maar in welke relatie wordt je dan verplicht om elke week naar familie te gaan? Ik ken ze niet..
we dan
  donderdag 27 december 2012 @ 13:24:20 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120815011
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar in welke relatie wordt je dan verplicht om elke week naar familie te gaan? Ik ken ze niet..
Pvoesss heeft een trauma...
pi_120815058
Ik ken ze wel hoor waar dat wekelijks het geval is :')
  donderdag 27 december 2012 @ 13:26:39 #248
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120815089
Ow nou ja in dat geval dan zou ik dat ook niet zo doen nee en een terechte klacht
we dan
  donderdag 27 december 2012 @ 13:32:08 #249
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120815274
Als je dat niet leuk vind, of juist wel, dan geef je dat toch gewoon aan?
pi_120815704
Het enige wat ik vervelend vind aan wekelijkse bezoeken aan schoonouders is de reisafstand. Verder heb ik het altijd erg getroffen en was bezoek alleen maar leuk :)
pi_120818629
quote:
was jij niet degene die laatst stelde dat je soms iets voor je partner over dient te hebben? :+

edit: spuit 11. :')
pi_120818713
Ik zei toch ook dat ik dat wel wil doen ;)
Maar ik vind elke week echt te gortig.
pi_120822309
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zei toch ook dat ik dat wel wil doen ;)
Maar ik vind elke week echt te gortig.
Alleen altijd wel jammer dat er binnen de familie vaak mensen weer heel anders denken over wat wenselijk is qua aanwezigheid ;(
pi_120822380
Dat is dus echt niet mijn probleem. :X
pi_120822461
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is dus echt niet mijn probleem. :X
Kan wel spanningen geven ;)
  donderdag 27 december 2012 @ 16:37:48 #256
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120822681
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan wel spanningen geven ;)
Dat houd de spanning er in. :)
  donderdag 27 december 2012 @ 16:39:14 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120822752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef Sinosappel het volgende:
Nee geen nieuwe mensen, alleen de familie van.
C'est la vie
pi_120822771
Ja dat is ook jammer maar er zijn genoeg dingen die ik liever doe dan familiebezoek.
En een kerel die dat niet snapt of familieleden die hebben echt pech.

ik ga mijn leven echt niet indelen naar de wensen van random familieleden.
  donderdag 27 december 2012 @ 16:44:55 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120823047
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alleen altijd wel jammer dat er binnen de familie vaak mensen weer heel anders denken over wat wenselijk is qua aanwezigheid ;(
Ik verwacht later een racistische opa in mijn 'schoonfamilie' die mij naar buiten werkt met zijn jachtgeweer. ;(
C'est la vie
pi_120823133
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik verwacht later een racistische opa in mijn 'schoonfamilie' die mij naar buiten werkt met zijn jachtgeweer. ;(
Kan je ook Toradoratopics openen :D Is wel goed voor je KLB-status :)
pi_120834831
Ik baal.

Ik ben al een tijdje vreselijk verliefd, maar ik weet niet wat ik met dat gevoel moet. Het blijft bij af en toe een ongemakkelijk gesprek. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik weet niet eens of ik wel een kans maak. Ik weet niet of ik wel wat moet proberen.

Het hele gevoel dat ik niet weet wat ik moet maakt me moedeloos, radeloos en verdrietig. Dit is iets wat vaker naar boven kom als ik verliefd ben. Ik wissel de hele tijd tussen blij en deze toestand.
pi_120835052
serieuze vraag: hoe kun je verliefd zijn als je alleen maar enkele ongemakkelijke gesprekken hebt gevoerd?

ik denk niet dat je kans maakt, daarvoor zul je echt eerst aan jezelf moeten werken.
pi_120835393
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef dawg het volgende:
serieuze vraag: hoe kun je verliefd zijn als je alleen maar enkele ongemakkelijke gesprekken hebt gevoerd?
Ik krijg een hoop mee van hoe ze met andere mensen omgaat, hoe ze is, wat ze doet. Ze lacht lief naar me, ze is duidelijk een goed mens. Ze is mooi, lief,gepassioneerd en maakt zich duidelijk ook zorgen om anderen.
pi_120835515
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee geen nieuwe mensen, alleen de familie van.
Dat weet je toch niet. Misschien is het wel hele leuke familie :)
pi_120835606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef benzin het volgende:
Ik baal.

Ik ben al een tijdje vreselijk verliefd, maar ik weet niet wat ik met dat gevoel moet. Het blijft bij af en toe een ongemakkelijk gesprek. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik weet niet eens of ik wel een kans maak. Ik weet niet of ik wel wat moet proberen.

Het hele gevoel dat ik niet weet wat ik moet maakt me moedeloos, radeloos en verdrietig. Dit is iets wat vaker naar boven kom als ik verliefd ben. Ik wissel de hele tijd tussen blij en deze toestand.
Typisch gevalletje verliefdheid ;)
Lastig lastig...
pi_120835638
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik krijg een hoop mee van hoe ze met andere mensen omgaat, hoe ze is, wat ze doet. Ze lacht lief naar me, ze is duidelijk een goed mens. Ze is mooi, lief,gepassioneerd en maakt zich duidelijk ook zorgen om anderen.
Nou, stap er op af dan! :D
pi_120835745
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, stap er op af dan! :D
Ik zou dat graag willen, maar ik zou dan een ongemakkelijke situatie creëren. Daarnaast wijst ze me toch wel af.
  donderdag 27 december 2012 @ 21:10:42 #268
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120835784
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou dat graag willen, maar ik zou dan een ongemakkelijke situatie creëren. Daarnaast wijst ze me toch wel af.
Hoe komt het dat het ongemakkelijke gesprekken zijn?
pi_120835822
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Als ze je vervolgens afwijst, dan hoef je je tenminste niet af te vragen "what if?" ;)
pi_120835862
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe komt het dat het ongemakkelijke gesprekken zijn?
Ach, ik kan me dit wel voorstellen hoor. Als ik iemand echt heel leuk vind, dan ga ik ook hakkelen en blackouts krijgen enzo :P
pi_120835933
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach, ik kan me dit wel voorstellen hoor. Als ik iemand echt heel leuk vind, dan ga ik ook hakkelen en blackouts krijgen enzo :P
Optie 1: je komt hier wel doorheen en je hebt een leuke avond. Optie 2: je komt er niet doorheen en je hebt een kutavond en dan weet je wel hoe laat het is.

Tip 1: alcohol (met mate)
pi_120836221
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Optie 1: je komt hier wel doorheen en je hebt een leuke avond. Optie 2: je komt er niet doorheen en je hebt een kutavond en dan weet je wel hoe laat het is.

Tip 1: alcohol (met mate)
Na 1 avond ben je er nog niet hoor, daar gaat wel wat meer tijd overheen en daarin kan er altijd nog iets fout gaan! :P
pi_120836260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Na 1 avond ben je er nog niet hoor, daar gaat wel wat meer tijd overheen en daarin kan er altijd nog iets fout gaan! :P
Dat leek me evident ;)
pi_120836267
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ze je vervolgens afwijst, dan hoef je je tenminste niet af te vragen "what if?" ;)
Ik twijfel of ik me liever dat wil afvragen of afgewezen wil worden.

En zelfs als ik iets zou willen doen dan zou ik geen idee hebben hoe ik zou moeten aangeven dat ik haar leuk vind.
  donderdag 27 december 2012 @ 21:21:27 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120836334
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Nee, dat begrijp ik wel. Dat had ik vroeger ook.
pi_120836382
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Nee, dat begrijp ik wel. Dat had ik vroeger ook.
Is toch ook niet erg in principe. Zolang het maar weg gaat na een tijdje ;) Dan kan het allemaal goedkomen met een meisje ;) Anders wel lastige zaak.
pi_120836417
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef benzin het volgende:

[..]

En zelfs als ik iets zou willen doen dan zou ik geen idee hebben hoe ik zou moeten aangeven dat ik haar leuk vind.
dan doe je het niet, en ben je over een tijdje van je verliefdheid af. tot je opnieuw verliefd wordt en weer niks doet, en dan ben je ineens 40. ~:)
pi_120836485
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef dawg het volgende:

[..]

dan doe je het niet, en ben je over een tijdje van je verliefdheid af. tot je opnieuw verliefd wordt en weer niks doet, en dan ben je ineens 40. ~:)
Dan regel je gewoon zo'n wanhopige moeder die net in de scheiding ligt met een kort pittig kapsel ;)
pi_120836683
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat leek me evident ;)
Ja, wat heb ik dan aan jouw advies als je zelf al zegt dat het nergens op slaat! :')
pi_120836750
quote:

[..]

Dat is niet eerlijk.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen omdat ik daar niet genoeg (en alleen slechte) ervaringen mee heb.
pi_120836786
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dat hebben we al zo vaak uitgelegd. Heb je dan niks onthouden van de tips die hier voorbij gekomen zijn?
  donderdag 27 december 2012 @ 21:31:18 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120836807
quote:

[..]

Herkenbaar. :')

quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is toch ook niet erg in principe. Zolang het maar weg gaat na een tijdje ;) Dan kan het allemaal goedkomen met een meisje ;) Anders wel lastige zaak.
Is helemaal waar. Maar om nou relatieadvies van jou aan te nemen bob.... :D
pi_120836818
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen omdat ik daar niet genoeg (en alleen slechte) ervaringen mee heb.
De enige manier voor jou is door gewoon te doen. Anders leer je het nooit. Logische conclusie toch? :)
pi_120836856
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De enige manier voor jou is door gewoon te doen. Anders leer je het nooit. Logische conclusie toch? :)
Dus ik moet het haar zeggen? Hoe?
pi_120836866
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is helemaal waar. Maar om nou relatieadvies van jou aan te nemen bob.... :D
:D Later krijg je spijt dat je nog op je zolderkamertje zit en dan denk je van had ik maar naar Bob geluisterd :7
pi_120837016
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Dus ik moet het haar zeggen? Hoe?
Door haar interesse te wekken!
Hoe wek jij dan interesse bij een ander? Of doe je dat nooit of zo?
Je kunt gewoon putten uit je vocabulaire, voor de rest zijn het alleen de zenuwen die het anders maken (en de inzet natuurlijk ;) )
pi_120837129
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk.

dan moet je eens een keer eerlijk tegen jezelf zijn. ik constateer slechts iets adhv wat ik van jou zoal lees.

als je nooit fietst zul je het nooit kunnen. en doe je het wel, zul je in het begin weleens op je bek gaan, dat hoort erbij. en niet iedereen wordt een professionele wielrenner, dat hoeft ook niet. soms is fietsen slechts functioneel.
pi_120837281
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Door haar interesse te wekken!
Hoe wek jij dan interesse bij een ander? Of doe je dat nooit of zo?
Je kunt gewoon putten uit je vocabulaire, voor de rest zijn het alleen de zenuwen die het anders maken (en de inzet natuurlijk ;) )
Ik weet niet hoe dat moet. Ik ben gewend dat in mijn werk mensen vanzelf op me afkomen Door het werk dat ik doe.

Maar als het op vrouwen aankomt, of sowieso op mensen die niet vanzelf geïnteresseerd zijn in wat ik doe, ben ik hopeloos.

En zeker als ik relatieinteresse moet wekken dan weet ik echt niet hoe ik dat moet doen. Mazzel hebben.
  donderdag 27 december 2012 @ 21:41:02 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120837287
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:D Later krijg je spijt dat je nog op je zolderkamertje zit en dan denk je van had ik maar naar Bob geluisterd :7
Het is sowieso altijd beter om het tenminste geprobeerd te hebben.
Op je zolderkamertje zitten peinzen over hoe het geweest zou kunnen zijn, wordt niemand beter van.
pi_120837462
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is sowieso altijd beter om het tenminste geprobeerd te hebben.
Op je zolderkamertje zitten peinzen over hoe het geweest zou kunnen zijn, wordt niemand beter van.
Het bespaart me de pijn van een afwijzing. En dit is echt heel serieus ; ik wil haar als mijn vriendin. Ik weet dat ik hard op mijn bek zal gaan, het is te laat om nog snel even te leren hoe het moet.
  donderdag 27 december 2012 @ 21:46:46 #291
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120837576
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef benzin het volgende:

[..]

En zeker als ik relatieinteresse moet wekken dan weet ik echt niet hoe ik dat moet doen. Mazzel hebben.
Heeft niets met mazzel te maken, je moet iemands leven verrijken, iemand moet het leuk vinden om met je om te gaan, en er moet ook nog eens aantrekkingskracht zijn (ok, die laatste is deels wel een beetje een kwestie van mazzel hebben alhoewel je ook daar wel invloed op uit kunt oefenen door aan je uiterlijk te werken)

Maar het is eigenlijk allemaal niet zo moeilijk. Ga wat leuks met haar doen, vraag haar om samen ergens een drankje te doen. Of nodig haar uit om een keer samen ergens naar toe te gaan. Weet je al iets van haar interesses? Want dan weet je ook wat ze leuk vindt en kan je daar iets mee doen.

En verwacht er ook niet te veel van, wees niet te veel bezig met hoe jij op haar overkomt als je met haar praat, maar probeer er gewoon een gezellig uitstapje van te maken. En luister naar wat ze je verteld en vraag daar op door, toon interesse in haar.
  donderdag 27 december 2012 @ 21:49:21 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120837733
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Het bespaart me de pijn van een afwijzing. En dit is echt heel serieus ; ik wil haar als mijn vriendin. Ik weet dat ik hard op mijn bek zal gaan, het is te laat om nog snel even te leren hoe het moet.
Klopt. Je wordt niet afgewezen. Maar is dat het waard?

Ik denk het niet.
pi_120838403
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ga wat leuks met haar doen, vraag haar om samen ergens een drankje te doen. Of nodig haar uit om een keer samen ergens naar toe te gaan. Weet je al iets van haar interesses? Want dan weet je ook wat ze leuk vindt en kan je daar iets mee doen.

En verwacht er ook niet te veel van, wees niet te veel bezig met hoe jij op haar overkomt als je met haar praat, maar probeer er gewoon een gezellig uitstapje van te maken. En luister naar wat ze je verteld en vraag daar op door, toon interesse in haar.
Kan ik haar zoiets gewoon vragen? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt een meisje mee uit gevraagd voor een één-op-één-ding.

Het is moeilijk om op mijn gemak te blijven, zeker als er zoveel op het spel staat.
pi_120838696
wat staat er op het spel dan? wat heb je te verliezen?
  donderdag 27 december 2012 @ 22:05:56 #295
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120838721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Kan ik haar zoiets gewoon vragen? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt een meisje mee uit gevraagd voor een één-op-één-ding.
Als je haar regelmatig ziet dan kan dat gewoon ja :)

quote:
Het is moeilijk om op mijn gemak te blijven, zeker als er zoveel op het spel staat.
Ok, en dat moet je dus vooral niet doen, er zoveel van af laten hangen. Dan word je alleen maar zenuwachtig.

Ga er bij voorbaat van uit dat er niets uit komt. Richt je alleen op het hebben van een gezellig avond met haar. Als het klikt, dan merk je dat vanzelf wel en kan je een stap verder gaan denken. Maar in eerste instantie moet je er vooral geen grote verwachtingen bij hebben, want dan gaat het zeker mis.
pi_120838951
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef dawg het volgende:
wat staat er op het spel dan? wat heb je te verliezen?
Haar.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Als je haar regelmatig ziet dan kan dat gewoon ja :)

[..]

Ok, en dat moet je dus vooral niet doen, er zoveel van af laten hangen. Dan word je alleen maar zenuwachtig.

Ga er bij voorbaat van uit dat er niets uit komt. Richt je alleen op het hebben van een gezellig avond met haar. Als het dan klikt merk je dat vanzelf wel en kan je een stap verder gaan denken, maar in eerste instantie moet je er vooral geen grote verwachtingen bij hebben, want dan gaat het zeker mis.
Echt? Ik vind het ongemakkelijk om een meisje zoiets te vragen. Ik probeer ze liever in een groep mee te nemen dan zoiets te vragen. Moet ik dat gewoon direct vragen?

Ik ben sowieso al vreselijk ongemakkelijk en gespannen bij meisjes en dat wordt als ik ze leuk vind alleen maar erger.

Ik weet niet of ik zoiets kan doen zonder verwachtingen en nja; als er niets uit komt, wat heeft het dan voor nut?
  donderdag 27 december 2012 @ 22:12:15 #297
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120839147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik zoiets kan doen zonder verwachtingen en nja; als er niets uit komt, wat heeft het dan voor nut?
Ik weet niet in wat voor setting je haar ontmoet, maar je kan b.v. na afloop van de een of andere bijeenkomst waar jullie allebei bij zijn vragen of ze nog even mee gaat ergens wat drinken voordat jullie naar huis gaan. Dan is het vrij laagdrempelig, je wil immers gewoon nog even gezellig wat naborrelen voordat je naar huis gaat.
pi_120839354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Haar.

[..]

Echt? Ik vind het ongemakkelijk om een meisje zoiets te vragen. Ik probeer ze liever in een groep mee te nemen dan zoiets te vragen. Moet ik dat gewoon direct vragen?

Ik ben sowieso al vreselijk ongemakkelijk en gespannen bij meisjes en dat wordt als ik ze leuk vind alleen maar erger.

Hoezo kun je haar verliezen? Je hebt haar niet.

En ja, je moet haar gewoon vragen. Maar probeer eerst eens een gesprek met d'r te voeren.

Oh, en raap je ballen eens op en neem een risico. Waarschijnlijk lukt het niet, so what. Je hebt het dan in ieder geval een poging gedaan.
pi_120839602
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef kipknots het volgende:

[..]

Hoezo kun je haar verliezen? Je hebt haar niet.
Ik verlies dan de kans. Op dit moment bestaat er een kans dat ze me wel ziet zitten en ik kan er dan altijd zou naar kijken. Zodra die afwijzing komt, is die kans weg en creëer ik een hele lastige situatie.

Schrödinger's date eigenlijk :+ :D
pi_120839689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik verlies dan de kans. Op dit moment bestaat er een kans dat ze me wel ziet zitten en ik kan er dan altijd zou naar kijken. Zodra die afwijzing komt, is die kans weg en creëer ik een hele lastige situatie.

Schrödinger's date eigenlijk :+ :D
inderdaad. die kat bestond ook niet. :7
pi_120840037
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar als het op vrouwen aankomt, of sowieso op mensen die niet vanzelf geïnteresseerd zijn in wat ik doe, ben ik hopeloos.
Heb je dat nooit van je ouders geleerd of zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')