abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 december 2012 @ 11:45:15 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120811532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou, ga jij maar tegen je vriendin zeggen dat je niet mee wil naar haar ouders omdat je die niet aardig vindt. :P
Haha en dat vraag je uitgerekend aan mij. Ik ben bang dat ik de verkeerde persoon ben!

Maar dat zeg ik inderdaad ja haha
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120811602
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou ja, wat waren de voordelen van een relatie ook weer? Dat ben ik in de afgelopen jaren een beetje vergeten. In mijn hoofd komen nu bij het woord relatie dingen als verplichtingen, verantwoordelijkheid en beklemmend naar boven. Terwijl ik dat vroeger volgens mij nooit echt zo ervaren heb.
Verbitterd
Heaven is a place on earth with you
pi_120811659
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:48 schreef Sinosappel het volgende:
Verbitterd
'gesteld op zijn vrijheid' klinkt beter. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_120811838
Ik vind dat je weinig vrijheid hebt als jij je alsnog gedwongen voelt om mee te gaan naar dit soort dingen.
Geef jezelf dan echte vrijheid denk ik. Boeiend wat er verplicht is en hoe anderen verwachten dat jij je leven inricht. Zeg dan gewoon helaas pindakaas ik ga niet mee.
  donderdag 27 december 2012 @ 11:55:25 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120811855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:49 schreef Northside het volgende:

[..]

'gesteld op zijn vrijheid' klinkt beter. :P
Niet de juiste relatie hebben zodat je gewoon je zelf kunt zijn en genieten van je relatie tegelijk :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120811999
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat je weinig vrijheid hebt als jij je alsnog gedwongen voelt om mee te gaan naar dit soort dingen.
Geef jezelf dan echte vrijheid denk ik. Boeiend wat er verplicht is en hoe anderen verwachten dat jij je leven inricht. Zeg dan gewoon helaas pindakaas ik ga niet mee.
Ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg dat ik het zo voel. En ik weet dat het in de praktijk waarschijnlijk anders is, want een paar jaar geleden had ik nog helemaal geen problemen met schoonouders, 'haar vrienden' etc. Maar toch voel ik het zo.
Ja, ik generaliseer.
pi_120812220
Ik vind dat juist leuk, schoonouders en 'zijn vrienden'. Beetje zijn wereld leren kennen en zien waar hij vandaan komt. Als ik gek op iemand ben wil ik dat juist allemaal van hem weten. En degene die ik leuk vind heeft vaak ook alleen maar leuke mensen om zich heen dus ja..
Heaven is a place on earth with you
pi_120812277
Inderdaad. Als je echt iemand leuk vindt, dan ga je zonder al te veel moeite zo mee naar dat soort dingen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120812412
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Als je echt iemand leuk vindt, dan ga je zonder al te veel moeite zo mee naar dat soort dingen.
Daar ben ik het niet mee eens, niet alle vrienden en kennissen en familie past bij je.
Soms dan ga je ookal ben je helemaal knetterdol op je partner gewoon niet graag mee.
Echt leuk vinden heeft dar weinig mee te maken. :{
pi_120812461
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, niet alle vrienden en kennissen en familie past bij je.
Soms dan ga je ookal ben je helemaal knetterdol op je partner gewoon niet graag mee.
Echt leuk vinden heeft dar weinig mee te maken. :{
Daar trek je toch helemaal niets van aan? Zo lang ze je niet gaan schoppen, slaan en vernederen valt het wel mee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120812516
Uhhh wie heeft jou de expert gemaakt?
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan? En er niet heen gaan is pas lekker weinig er van aan trekken.
pi_120813292
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhh wie heeft jou de expert gemaakt?
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan? En er niet heen gaan is pas lekker weinig er van aan trekken.
Je laat je plezier toch niet verpesten door mensen waar je niet zo goed mee overweg kan? Ik laat die mensen altijd links liggen als het niet te fixen is en ik ga zitten bij mensen waar ik wel mee overweg kan.
pi_120813479
Als je niet kan opschieten en ze toch al links laat liggen kan je net zo makkelijk iets anders gaan doen waar je wel zin in hebt.
pi_120813626
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan?
Omdat je partner dat graag wil denk ik.
Ja, ik generaliseer.
pi_120813653
Niet elke partner wil dat. :D
  donderdag 27 december 2012 @ 12:49:49 #241
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120813769
Ach ja, relaties, het moment dat je opeens gebonden naar mensen zou moeten waarmee het niet klikt.

Goede reden inderdaad om geen relatie te beginnen :)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120813965
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
Als je niet kan opschieten en ze toch al links laat liggen kan je net zo makkelijk iets anders gaan doen waar je wel zin in hebt.
Als je de hele familie over je heen krijgt dan heb je wel een punt :)
pi_120814019
Moah, ik vind als je geen enkele interesse of poging tot kennismaking met iemands familie doet, je de relatie niet bepaald serieus neemt.

Je hoeft geen beste vrienden te worden of naar verjaardagen van alle neefjes en nichtjes te gaan, maar als zij graag kerst bij haar familie viert en het leuk zou vinden als jij erbij bent, vind ik het lullig als je dit afwijst en in je eentje thuis met patat voor de TV gaat zitten..

In zo'n geval denk ik dat het beter is om gewoon geen relatie te beginnen, want dan ben je nog niet bereid om een commitment te maken.
pi_120814193
En als mijn partner elke week er heen gaat kan hij dat toch echt vergeten.
Ik wil best verjaardagen, feestdagen, en tussendoor soms langsgaan maar ik hoef niet wekelijks
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef InterMilan het volgende:
maar als zij graag kerst bij haar familie viert en het leuk zou vinden als jij erbij bent, vind ik het lullig als je dit afwijst en in je eentje thuis met patat voor de TV gaat zitten..

Dat wil ik best voor mijn partner doen.
Maar 1 keer is iets anders dan elke week of zondag's op visite gaan sameno p vakantie en whatever.
Ik voel mij niet verplicht om mee te gaan en als ik dat niet wil ga ik niet.

Familie is leuk als ze bij je passen maar zo niet jammer dan.
  donderdag 27 december 2012 @ 13:22:52 #245
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120814958
Maar in welke relatie wordt je dan verplicht om elke week naar familie te gaan? Ik ken ze niet..
we dan
  donderdag 27 december 2012 @ 13:24:20 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120815011
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar in welke relatie wordt je dan verplicht om elke week naar familie te gaan? Ik ken ze niet..
Pvoesss heeft een trauma...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120815058
Ik ken ze wel hoor waar dat wekelijks het geval is :')
  donderdag 27 december 2012 @ 13:26:39 #248
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120815089
Ow nou ja in dat geval dan zou ik dat ook niet zo doen nee en een terechte klacht
we dan
  donderdag 27 december 2012 @ 13:32:08 #249
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120815274
Als je dat niet leuk vind, of juist wel, dan geef je dat toch gewoon aan?
pi_120815704
Het enige wat ik vervelend vind aan wekelijkse bezoeken aan schoonouders is de reisafstand. Verder heb ik het altijd erg getroffen en was bezoek alleen maar leuk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')