Haha en dat vraag je uitgerekend aan mij. Ik ben bang dat ik de verkeerde persoon ben!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, ga jij maar tegen je vriendin zeggen dat je niet mee wil naar haar ouders omdat je die niet aardig vindt.
Verbitterdquote:Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou ja, wat waren de voordelen van een relatie ook weer? Dat ben ik in de afgelopen jaren een beetje vergeten. In mijn hoofd komen nu bij het woord relatie dingen als verplichtingen, verantwoordelijkheid en beklemmend naar boven. Terwijl ik dat vroeger volgens mij nooit echt zo ervaren heb.
Niet de juiste relatie hebben zodat je gewoon je zelf kunt zijn en genieten van je relatie tegelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 11:49 schreef Northside het volgende:
[..]
'gesteld op zijn vrijheid' klinkt beter.
Ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg dat ik het zo voel. En ik weet dat het in de praktijk waarschijnlijk anders is, want een paar jaar geleden had ik nog helemaal geen problemen met schoonouders, 'haar vrienden' etc. Maar toch voel ik het zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat je weinig vrijheid hebt als jij je alsnog gedwongen voelt om mee te gaan naar dit soort dingen.
Geef jezelf dan echte vrijheid denk ik. Boeiend wat er verplicht is en hoe anderen verwachten dat jij je leven inricht. Zeg dan gewoon helaas pindakaas ik ga niet mee.
Daar ben ik het niet mee eens, niet alle vrienden en kennissen en familie past bij je.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Als je echt iemand leuk vindt, dan ga je zonder al te veel moeite zo mee naar dat soort dingen.
Daar trek je toch helemaal niets van aan? Zo lang ze je niet gaan schoppen, slaan en vernederen valt het wel mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, niet alle vrienden en kennissen en familie past bij je.
Soms dan ga je ookal ben je helemaal knetterdol op je partner gewoon niet graag mee.
Echt leuk vinden heeft dar weinig mee te maken.
Je laat je plezier toch niet verpesten door mensen waar je niet zo goed mee overweg kan? Ik laat die mensen altijd links liggen als het niet te fixen is en ik ga zitten bij mensen waar ik wel mee overweg kan.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhh wie heeft jou de expert gemaakt?
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan? En er niet heen gaan is pas lekker weinig er van aan trekken.
Omdat je partner dat graag wil denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan?
Als je de hele familie over je heen krijgt dan heb je wel een puntquote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
Als je niet kan opschieten en ze toch al links laat liggen kan je net zo makkelijk iets anders gaan doen waar je wel zin in hebt.
Dat wil ik best voor mijn partner doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef InterMilan het volgende:
maar als zij graag kerst bij haar familie viert en het leuk zou vinden als jij erbij bent, vind ik het lullig als je dit afwijst en in je eentje thuis met patat voor de TV gaat zitten..
Pvoesss heeft een trauma...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar in welke relatie wordt je dan verplicht om elke week naar familie te gaan? Ik ken ze niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |