abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120569273

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120569285
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
ik denk eerder dat het jullie mentaliteit en opstelling jegens vrouwen en versieren is en dat die dame altijd al normaal was.
Ik zeg niet dat met mijn mentaliteit en opstelling niets mis is, maar ik ken veel dames die op de middelbare school niet normaal waren waarin het daadwerkelijk niet aan mij lag.
pi_120569316
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgeving :')
Dat "volledig aanpassen aan de omgeving" maakt het juist creepy en onvoorspelbaar. Als ze echt normaal deed, dan liet ze me wel gewoon met rust. Er zal wel iets achter zitten, zoals bijvoorbeeld inderdaad verschillen in perceptie over vroeger, schaamte, etc.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120569397
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat "volledig aanpassen aan de omgeving" maakt het juist creepy en onvoorspelbaar. Als ze echt normaal deed, dan liet ze me wel gewoon met rust. Er zal wel iets achter zitten, zoals bijvoorbeeld inderdaad verschillen in perceptie over vroeger, schaamte, etc.
Nee, vooral een wat zwakkere persoonlijkheid die eerder toegeeft aan het 'erbij horen'.
pi_120569398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat met mijn mentaliteit en opstelling niets mis is, maar ik ken veel dames die op de middelbare school niet normaal waren waarin het daadwerkelijk niet aan mij lag.
ik durf met enige zekerheid te stellen dat ze dat ook van jou vonden. wat zegt dat dan volgens jou?
pi_120569438
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef dawg het volgende:

[..]

ik durf met enige zekerheid te stellen dat ze dat ook van jou vonden. wat zegt dat dan volgens jou?
Dat jij zekerder van die zekerheid bent dan ik.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:18:11 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Er zijn genoeg meiden wel normaal. En jij hebt die niet kunnen krijgen. Om dan te verwijzen naar de gevallen waarin je ze niet kreeg omdat hen raar waren zegt niks. Je kan je beter afvragen waarom het bij diegenen niet lukte die je wel als 'normaal' zou bestempelen. Serieus gast je moet gewoon meer gaan doen net als comp_lex o.a. Actie en meer actie. En niet naar drogredenaties teruggrijpen om je situatie te relativeren want daarmee schiet je niks op. Zoals ik eerder hier heb gelezen met 'wat als' is nog nooit een meid versiert.
we dan
pi_120569572
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat jij zekerder van die zekerheid bent dan ik.
dus alles is perceptie zeg je in feite, en zegt het nog minder dan niks. :)
pi_120569699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Er zijn genoeg meiden wel normaal. En jij hebt die niet kunnen krijgen. Om dan te verwijzen naar de gevallen waarin je ze niet kreeg omdat hen raar waren zegt niks. Je kan je beter afvragen waarom het bij diegenen niet lukte die je wel als 'normaal' zou bestempelen. Serieus gast je moet gewoon meer gaan doen net als comp_lex o.a. Actie en meer actie. En niet naar drogredenaties teruggrijpen om je situatie te relativeren want daarmee schiet je niks op. Zoals ik eerder hier heb gelezen met 'wat als' is nog nooit een meid versiert.
Omdat het toen al verpest was door de ontstane situatie; en toen was ik ineens zo oud dat ik een achterstand had op andere jongens.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:21:22 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569765
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja of ze vond gewoon dat ze ook wel lullig had gedaan indirect maar niet op zo'n mate dat ze niet meer met je zou kunnen praten en besloot gewoon even leuk met je te praten. Als je bij dit soort zaken in termen als perceptie e.d. gaat praten ga je soms snel te diep. Bedoel ik begrijp dat het woord gebruikt kan worden in zulke zinnen. Maar wil maar aangeven dat het niet altijd zo ingewikkeld ligt. Mensen zijn best te begrijpen als je gewoon het inzicht hebt. Haar actie vind ik juist wel vrij normaal.. gezien er jaren overheen zijn gegaan en jullie ook geen vijanden waren toch?
we dan
pi_120569977
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja of ze vond gewoon dat ze ook wel lullig had gedaan indirect maar niet op zo'n mate dat ze niet meer met je zou kunnen praten en besloot gewoon even leuk met je te praten. Als je bij dit soort zaken in termen als perceptie e.d. gaat praten ga je soms snel te diep. Bedoel ik begrijp dat het woord gebruikt kan worden in zulke zinnen. Maar wil maar aangeven dat het niet altijd zo ingewikkeld ligt. Mensen zijn best te begrijpen als je gewoon het inzicht hebt. Haar actie vind ik juist wel vrij normaal.. gezien er jaren overheen zijn gegaan en jullie ook geen vijanden waren toch?
het is ook niet ingewikkeld, die twee maken het ingewikkeld. vind ik.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:24:45 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat het toen al verpest was door de ontstane situatie; en toen was ik ineens zo oud dat ik een achterstand had op andere jongens.
Nou en nu je dit weet kan je proberen dat te accepteren en niet telkens daarop terug te vallen maar proberen het alsnog in te halen in plaats van steeds de schuld aan andere zaken te geven. Schuld geven aan andere zaken kan tot op zekere hoogte en voor een bepaalde tijd. Maar op den duur kan je ook niet telkens meer terugvallen daarop.

Net als een persoon die 1 keer een heel knappe meid heeft gehad. Kan daar een tijd over opscheppen. Maar als hij verder niks presteert daarna dan wordt dat ook minder waard en op den duur kan je niet meer stellen van 'ik kan best wel wat met meiden' als je jaren niks meer hebt.

Zo ook in jouw situatie. Je kan nu toch echt niet meer terugvallen op je vroegere school e.d. Werken aan jezelf en nadenken en mannelijk zijn/doen. Actie ontbreekt bij jou echt wel. Zoek vrienden man, ga stappen, ga dingen doen, sporten, zwemmen, wat dan ook. Ontmoet mensen en ontwikkel jezelf extra. Ga drinken extra en rook een keer een jointje. Je begrijpt wel wat ik bedoel. Maar doe zoiets ook gewoon eens want anders zit je op je 60ste nog te zeggen van 'ja maar dit kwam door dit en dat' terwijl je feitelijk als resultaat niks hebt.

En extra note: ik lag vroeger ook achter op bepaalde zaken wat dat betreft en heb dat ook heel goed weten in te halen door gewoon te leven, vaak mijn vrienden te zien en gewoon te proberen bij meiden en niet overal nee op te zeggen.
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:30:54 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570386
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef dawg het volgende:

[..]

het is ook niet ingewikkeld, die twee maken het ingewikkeld. vind ik.
Ja best wel jammer voor henzelf. Ook al zit het dus wel in hun hoofd zo dat ze het ook wel ingewikkelder vinden dan ons denk ik. Als je dat gevoel voor zulke zaken niet van nature hebt is het wel klote en krijg je wel dat dit soort dingen lastig zijn lijkt me
we dan
pi_120570553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja best wel jammer voor henzelf. Ook al zit het dus wel in hun hoofd zo dat ze het ook wel ingewikkelder vinden dan ons denk ik. Als je dat gevoel voor zulke zaken niet van nature hebt is het wel klote en krijg je wel dat dit soort dingen lastig zijn lijkt me
Ik maak het niet ingewikkelder dan het is; het is lastig en vrouwen zijn eigenlijk gewoon heel vervelend.

Ik ben op het moment weer vreselijk verliefd en ik weet gewoon dat ik niets kan doen en dat ik geen kans maak. En dat vlak voor kerst, het moment dat ik me toch al eenzaam voel zonder vriendin. Blegh.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:36:29 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik maak het niet ingewikkelder dan het is; het is lastig en vrouwen zijn eigenlijk gewoon heel vervelend.

Ik ben op het moment weer vreselijk verliefd en ik weet gewoon dat ik niets kan doen en dat ik geen kans maak. En dat vlak voor kerst, het moment dat ik me toch al eenzaam voel zonder vriendin. Blegh.
En toch hé.. pak je weer de gemakkelijkste reactie eruit om op te reageren en niet de inhoudelijke. Is erg typerend voor jou. Ik mag je best wel, daarom neem ik ook de moeite om je dit te vertellen. Doe er ook iets mee want hierdoor krijgen veel fokkers irritaties bij je (selectief lezen bij adviezen).

Verder begrijp ik dat je negatief over vrouwen denkt als je negatieve ervaringen hebt maar jouw negativiteit straalt tever door in je posts soms. Maakt voor mij niet uit, maar zou voor jou wel uit moeten maken want zorgt ervoor dat je minder hulp krijgt en mensen minder leuk op je reageren. Welke meid hier die jou wou helpen zou het leuk vinden om te horen dat je haar eigenlijk maar vervelend vindt in eerste instantie?
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:38:42 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570997
Je kan best wel nadenken en bent best wel slim. Gebruik dat in plaats van er slechts de meest negatieve redenaties mee te beredeneren. Bedenk er de realiteit mee. Niet jouw perceptie van de realiteit want die is gevormd (en wordt in de toekomst verder gevormd) door hoe jij denkt. Is een patroon wat zich voortzet en gaat zichzelf ook steeds meer vervullen. Ten nadele van jouzelf. Niet van anderen.
we dan
pi_120571213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En toch hé.. pak je weer de gemakkelijkste reactie eruit om op te reageren en niet de inhoudelijke. Is erg typerend voor jou. Ik mag je best wel, daarom neem ik ook de moeite om je dit te vertellen. Doe er ook iets mee want hierdoor krijgen veel fokkers irritaties bij je (selectief lezen bij adviezen).
Wat wil je dan dat ik zeg? Ik weet ook wel dat ik niet heel mijn leven de vrouwen van vroeger de schuld kan geven, aan de andere kant zijn vrouwen van nu genoeg voor alle kopzorgen.

quote:
Verder begrijp ik dat je negatief over vrouwen denkt als je negatieve ervaringen hebt maar jouw negativiteit straalt tever door in je posts soms. Maakt voor mij niet uit, maar zou voor jou wel uit moeten maken want zorgt ervoor dat je minder hulp krijgt en mensen minder leuk op je reageren. Welke meid hier die jou wou helpen zou het leuk vinden om te horen dat je haar eigenlijk maar vervelend vindt in eerste instantie?
Ik zou gewoon eens een succesverhaal willen hebben. Ik weet dat mensen niet altijd even leuk meer op me reageren, maar ze kunnen me toch geen succesverhaal aanreiken.

Nja, het is een goede kans voor meisjes om eens te bewijzen dat wat ik al jaren zie onterecht is en niet voor iedereen geldt.
pi_120571229
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
jullie ook geen vijanden waren toch?
Jawel. Dat maakt het vreemd. Het is net als je bijvoorbeeld knallende ruzie met je ouders hebt gehad, elkaar 10 jaar niet gezien hebt, daarna elkaar weer terugziet en normaal met elkaar gaat babbelen met supervrolijke gezichten, terwijl je de ruzie nooit bijgelegd hebt. Vind je dat niet vreemd?
Zij behoorde tot de club waar ik niet voor bestond, de club die me buitensloot. In één instantie kwam ik letterlijk voor een dichte deur te staan.
Er waren vroeger maar 3-4 meiden (van een club van in totaal 30 ofzo) waar ik niet geheel onzichtbaar voor was.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:43:26 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jawel. Dat maakt het vreemd. Het is net als je bijvoorbeeld knallende ruzie met je ouders hebt gehad, elkaar 10 jaar niet gezien hebt, daarna elkaar weer terugziet en normaal met elkaar gaat babbelen met supervrolijke gezichten, terwijl je de ruzie nooit bijgelegd hebt. Vind je dat niet vreemd?
Zij behoorde tot de club waar ik niet voor bestond, de club die me buitensloot. In één instantie kwam ik letterlijk voor een dichte deur te staan.
Er waren vroeger maar 3-4 meiden (van een club van in totaal 30 ofzo) waar ik niet geheel onzichtbaar voor was.
Oke dan is het wel vreemd ja. Ben ik met je eens. Maar goed dat je gewoon aardig terug reageerde. Misschien is ze verandert en geen reden om dan nu weer ruzie te maken. Dus goed aangepakt dan, ongeacht of de situatie raar was of niet.
we dan
pi_120571547
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke dan is het wel vreemd ja. Ben ik met je eens. Maar goed dat je gewoon aardig terug reageerde. Misschien is ze verandert en geen reden om dan nu weer ruzie te maken. Dus goed aangepakt dan, ongeacht of de situatie raar was of niet.
Dank je voor je begrip :)
Het is dat zij het contact initieerde, want ik had dat zeker niet gedaan. Met die andere paar meiden had ik dat wel zo gedaan.
pi_120571565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat wil je dan dat ik zeg? Ik weet ook wel dat ik niet heel mijn leven de vrouwen van vroeger de schuld kan geven, aan de andere kant zijn vrouwen van nu genoeg voor alle kopzorgen.
1)Met zo'n instelling t.o.v. vrouwen kom je er nooit
2)Je moet niet zeggen, je moet doen ;)
  donderdag 20 december 2012 @ 21:47:58 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ik zou gewoon eens een succesverhaal willen hebben. Ik weet dat mensen niet altijd even leuk meer op me reageren, maar ze kunnen me toch geen succesverhaal aanreiken.

Nja, het is een goede kans voor meisjes om eens te bewijzen dat wat ik al jaren zie onterecht is en niet voor iedereen geldt.
Nou dan ook niet telkens teruggrijpen naar je verleden. Helpt niks. Verzacht je problemen niet. Helpt jou ook niet, zorgt er alleen voor dat je juist eerder in deze situatie blijft omdat je teruggrijpt naar factoren waar je geen invloed op hebt (je verleden en alles wat daarin is gebeurd).

Een succesverhaal moet je moeite voor doen. Vertel eens wat je zoal doet om met meiden in contact te komen en hoe je oefent om leuker met hen om te gaan? Hoe je met vrienden omgaat e.d.? Of die zoekt? Een succesverhaal komt bij niemand zomaar. En ja het is klote dat het bij jou nog helemaal niet is geweest, maar daar moet je gewoon aan werken. Daarvoor moet je tips aannemen en adviezen die je gegeven worden en die ook toepassen.. en niet daar overheen lezen of niet uitvoeren.. want dan wordt het zo dat je dus niks doet om je situatie te verbeteren maar wel teruggrijpt naar je verleden om te doen alsof je onrecht is aangedaan..

En dat laatste wat je stelt is niet eerlijk. Nu stel je dat meiden die niks met jou te maken hadden verder (hen hebben jou niet benadeeld ofzo) zich moeten bewijzen voor jou terwijl jij in eerste instantie negatief over hen denkt... die startpositie is alleen al niet eerlijk. Dat is o.a. zo'n drogreden van jou waar ik het over had in een eerdere post.
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:51:50 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je voor je begrip :)
Het is dat zij het contact initieerde, want ik had dat zeker niet gedaan. Met die andere paar meiden had ik dat wel zo gedaan.
Nou ja ik moet zeggen. Dat ze nu normaal tegen je doet... kan je ook zien als iets positiefs... ongeacht om welke reden. Wou dat ook nog even zeggen. Bedoel het is een rare situatie en we trekken het ook in het negatieve een beetje... maar het is feitelijk wel positief juist dat ze met je wou praten en zo deed... en dat jij ook zo terugdeed. Wou dat nog even extra melden :7
we dan
pi_120571969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Vertel eens wat je zoal doet om met meiden in contact te komen en hoe je oefent om leuker met hen om te gaan?
Dat is lastig.

quote:
En dat laatste wat je stelt is niet eerlijk. Nu stel je dat meiden die niks met jou te maken hadden verder (hen hebben jou niet benadeeld ofzo) zich moeten bewijzen voor jou terwijl jij in eerste instantie negatief over hen denkt... die startpositie is alleen al niet eerlijk. Dat is o.a. zo'n drogreden van jou waar ik het over had in een eerdere post.
Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
pi_120572144
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is lastig.
Maar het is de enige weg
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]

Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
Niet allemaal? Wees eens realistisch! Hoeveel % van de meiden op de wereld hebben jou iets aangedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')