Oeh oeh oeh kom ik ook op het lijstje? Ben gek op lijstjes!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:
Ik ga er een word bestandje van maken al die gekken. Denk ik. Is wel grappif.
Grote kans idd. Erg herkenbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef -zzzzz- het volgende:
Misschien omdat zij het al is vergeten. Of jullie het allebei anders hebben ervaren.
Dit denk ik eerder jaquote:Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef -zzzzz- het volgende:
Misschien omdat zij het al is vergeten. Of jullie het allebei anders hebben ervaren.
Zal ik eerlijk zijn? We hebben allemaal dingen gedaan waar we nu, nu we volwassen zijn, ons voor schamen of totaal niet meer achter staan. Nu we volwassen zijn kijken we anders tegen elkaar aan en met meer respect naar elkaar. Je komt erachter dat iemand kleineren niet meer gelijk staat aan leuk gevonden worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Comp_Lex het volgende:
k me eigenlijk niks meer van vroeger aan moet trekken, maar je kan dus zo *boem* geconfronteerd worden met "vroeger" en dan moet je ter plekke in je hoofd er mee dealen.
Nu is het natuurlijk zo dat mensen gewoon kunnen veranderen, maar waarom dan van zo erg negatief naar erg positief?
Ik weet dat mensen erg kunnen veranderen door een beroerte, dementie, enz, maar dit is ook weer iets apart en dat snap ik dan weer niet zo goed. Het komt onverwacht.
Ik heb direct besloten om aardig te doen aangezien ze zelf direct aardig de
Of ze is gewoon volwassen geworden.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Of ze heeft een borderline-achtige bi-emotionele stoornis of ze heeft me jarenlang lopen trollen of...,
Als je het barbiepopje van de middelbare school in een andere situatie zet, zonder haar clubje erbij, dan willen ze soms nog weleens normaal gaan doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Je snapt al wel wat er gebeurde en je ziet nu de reden ook waarom ik deze post hier neerknal => ze doet helemaal normaal en ze doet alsof ze je al jaren kent enzo. Ze straalde, ze was hartstikke vriendelijk en er was verder niks aan de hand. Ze vertelde direct allerlei persoonlijke dingen, verhuizingen, familie, relaties, enz. (en dat allemaal met dat "veel interesse in je, übergezellig, kijk mij eens volwassen zijn, barbiepopje"-routine waar ik doorheen prik en tegelijkertijd wat creepy vind)
Ik ben nog gewoon diezelfde jongen en ze wist nog exact wie ik was enzo.
Of ze heeft een borderline-achtige bi-emotionele stoornis of ze heeft me jarenlang lopen trollen of..., ik weet het eigenlijk niet, maar wat ik wel zeker weet is dat ze bij de club hoorde die mij buitensloot en me liep te treiteren. Ik vond dit contact wel een beetje apart en het gebeurde ook allemaal erg plotseling.
Klopt wel ditquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je het barbiepopje van de middelbare school in een andere situatie zet, zonder haar clubje erbij, dan willen ze soms nog weleens normaal gaan doen.
Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgevingquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je het barbiepopje van de middelbare school in een andere situatie zet, zonder haar clubje erbij, dan willen ze soms nog weleens normaal gaan doen.
Dat ook ja...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgeving
dan zat je daarvoor ook al 'in de friendzone'.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Vandaag nog een openbaring gehad...
Als je contact hebt met een bezette meid, die je ook wel leuk vindt, en het gaat vervolgens uit, dan maak je geen kans meer want dan ben je of rebound of friendzone.
Wel kans op rebound dus.. dus wat zeur jequote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Vandaag nog een openbaring gehad...
Als je contact hebt met een bezette meid, die je ook wel leuk vindt, en het gaat vervolgens uit, dan maak je geen kans meer want dan ben je of rebound of friendzone.
Dus zodra een vrouw bezet is maak je nooit meer kans? Want dan zit je automatisch in de friendzone.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zat je daarvoor ook al 'in de friendzone'.
Zit denk ik ook zeker een waarheid in. Al zit er in dat hij wss echt gepest is ook een waarheid in natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
ik denk eerder dat het jullie mentaliteit en opstelling jegens vrouwen en versieren is en dat die dame altijd al normaal was.
nee, maar dan vond ze je al niet spannend/leuk toen ze nog bezet was.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus zodra een vrouw bezet is maak je nooit meer kans? Want dan zit je automatisch in de friendzone.
Nah ik vond die hele stelling maar bullshit...
Ik vind dat hele 'rebound' zo'n kuttermquote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel kans op rebound dus.. dus wat zeur je
Ditquote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zat je daarvoor ook al 'in de friendzone'.
Heeft een negatieve lading omdat het aangeeft dat ze je niet goed genoeg vindt voor een relatie maar wel voor sex... het kan erger..quote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dat hele 'rebound' zo'n kutterm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |