abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120512600
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:08 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik ook tegen jou.
ik had niet anders verwacht.
  woensdag 19 december 2012 @ 17:07:28 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120513933
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:

Ik ga er een word bestandje van maken al die gekken. Denk ik. Is wel grappif.
Oeh oeh oeh kom ik ook op het lijstje? Ben gek op lijstjes!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120538479
Vandaag weer een merkwaardige ervaring gehad met een meid.
Ik zit in de trein. Ik loop de trein uit en dan kom een meid tegen van vroeger, van school. Ze was vroeger zo'n type waar je compleet onzichtbaar voor was, waar je niet voor bestond.
Ik had haar al jaren niet meer gezien, ik was haar naam helemaal vergeten en vanavond kwam ik haar weer tegen.
Je snapt al wel wat er gebeurde en je ziet nu de reden ook waarom ik deze post hier neerknal => ze doet helemaal normaal en ze doet alsof ze je al jaren kent enzo. Ze straalde, ze was hartstikke vriendelijk en er was verder niks aan de hand. Ze vertelde direct allerlei persoonlijke dingen, verhuizingen, familie, relaties, enz. (en dat allemaal met dat "veel interesse in je, übergezellig, kijk mij eens volwassen zijn, barbiepopje"-routine waar ik doorheen prik en tegelijkertijd wat creepy vind)
Ik ben nog gewoon diezelfde jongen en ze wist nog exact wie ik was enzo.
Of ze heeft een borderline-achtige bi-emotionele stoornis of ze heeft me jarenlang lopen trollen of..., ik weet het eigenlijk niet, maar wat ik wel zeker weet is dat ze bij de club hoorde die mij buitensloot en me liep te treiteren. Ik vond dit contact wel een beetje apart en het gebeurde ook allemaal erg plotseling.
Nu is het natuurlijk zo dat ik me eigenlijk niks meer van vroeger aan moet trekken, maar je kan dus zo *boem* geconfronteerd worden met "vroeger" en dan moet je ter plekke in je hoofd er mee dealen.
Nu is het natuurlijk zo dat mensen gewoon kunnen veranderen, maar waarom dan van zo erg negatief naar erg positief? :?
Ik weet dat mensen erg kunnen veranderen door een beroerte, dementie, enz, maar dit is ook weer iets apart en dat snap ik dan weer niet zo goed. Het komt onverwacht.

Ik heb direct besloten om aardig te doen aangezien ze zelf direct aardig deed, een stuk met mij mee heeft gelopen en heel wat dingen in een korte tijd over haarzelf heeft verteld (net als met een date).

Je weet maar nooit hoe zo'n contact zich verder ontwikkeld. Het is wel belangrijk dat ik positief blijf denken, want dat is goed voor mijn persoonlijke ontwikkeling en dit kan een indicatie zijn dat zaken eindelijk wat positiever uitpakken op relationeel gebied.

Ik wilde deze redelijk positieve ervaring even met jullie (en uiteraard ook met de gepesten) delen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120538828
Misschien omdat zij het al is vergeten. Of jullie het allebei anders hebben ervaren.
pi_120539426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef -zzzzz- het volgende:
Misschien omdat zij het al is vergeten. Of jullie het allebei anders hebben ervaren.
Grote kans idd. Erg herkenbaar.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 20 december 2012 @ 07:53:26 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120540500
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef -zzzzz- het volgende:
Dit denk ik eerder ja
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 20 december 2012 @ 08:05:15 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120540628
Zij heeft het ten eerste van een hele andere kant ervaren, dus ziet/snapt/weet niet hoe het voor jou was.
Ten tweede hecht ze er veel minder waarde aan wat er gebeurd is dan jij.

Verder is zij natuurlijk ook verandert, dus doordat ze je kent gaat ze het gesprek met je aan. Gewoon mooi in meegaan.
jij hebt het ervaren als van zeer negatief naar zeer positief, voor haar is het van positief met wat gemene trekjes naar positiever zonder de puberige zaken misschien.

Snap dat het raar is, en dat het even omslaan is.
Zo'n zelfde situatie had ik ook drie jaar na de middelbare. Zo'n treitertrutje ineens in de kroeg tegen me aanlullen alsof ik haar vriendin was. Vond het ook vreemd hoor.

Maar mensen veranderen, zeker als het al ruim 10 jaar geleden is.
  donderdag 20 december 2012 @ 09:27:27 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120541860
Je moet in geen enkel geval blijven in het verleden.
  donderdag 20 december 2012 @ 11:54:26 #284
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120546186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Comp_Lex het volgende:
k me eigenlijk niks meer van vroeger aan moet trekken, maar je kan dus zo *boem* geconfronteerd worden met "vroeger" en dan moet je ter plekke in je hoofd er mee dealen.
Nu is het natuurlijk zo dat mensen gewoon kunnen veranderen, maar waarom dan van zo erg negatief naar erg positief? :?
Ik weet dat mensen erg kunnen veranderen door een beroerte, dementie, enz, maar dit is ook weer iets apart en dat snap ik dan weer niet zo goed. Het komt onverwacht.

Ik heb direct besloten om aardig te doen aangezien ze zelf direct aardig de
Zal ik eerlijk zijn? We hebben allemaal dingen gedaan waar we nu, nu we volwassen zijn, ons voor schamen of totaal niet meer achter staan. Nu we volwassen zijn kijken we anders tegen elkaar aan en met meer respect naar elkaar. Je komt erachter dat iemand kleineren niet meer gelijk staat aan leuk gevonden worden.

Ik zou er zeker niet in blijven hangen Lex. Als je vroeger gepest bent en er in blijft hangen dan blijf je in jouw ogen altijd die onhandige loser die gepest werd. In plaats daarvan; wordt die leuke gozer met een leuk leven. Duik de sportschool in, ga op reis en doe ervaringen op, pak een studie op, ga de musea in en probeer je in te leven in de kunst/geschiedenis. Of als je dat zelf wilt; Koop Black Ops 2 en spendeer je uren in dat spel. Maar doe wat je zelf wilt doen en wees zoals je wilt zijn.

(overigens doet type 1 het beter dan type 2 bij vrouwen :P en veel vrouwen waarderen type 1 gecombineerd met type 2)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_120549467
quote:
Of ze heeft een borderline-achtige bi-emotionele stoornis of ze heeft me jarenlang lopen trollen of...,
Of ze is gewoon volwassen geworden.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 20 december 2012 @ 13:42:24 #286
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120549608
Black ops 2... doe dan far cry 3.. is black ops en skyrim in 1
we dan
pi_120567628
quote:
Je snapt al wel wat er gebeurde en je ziet nu de reden ook waarom ik deze post hier neerknal => ze doet helemaal normaal en ze doet alsof ze je al jaren kent enzo. Ze straalde, ze was hartstikke vriendelijk en er was verder niks aan de hand. Ze vertelde direct allerlei persoonlijke dingen, verhuizingen, familie, relaties, enz. (en dat allemaal met dat "veel interesse in je, übergezellig, kijk mij eens volwassen zijn, barbiepopje"-routine waar ik doorheen prik en tegelijkertijd wat creepy vind)
Ik ben nog gewoon diezelfde jongen en ze wist nog exact wie ik was enzo.
Of ze heeft een borderline-achtige bi-emotionele stoornis of ze heeft me jarenlang lopen trollen of..., ik weet het eigenlijk niet, maar wat ik wel zeker weet is dat ze bij de club hoorde die mij buitensloot en me liep te treiteren. Ik vond dit contact wel een beetje apart en het gebeurde ook allemaal erg plotseling.
Als je het barbiepopje van de middelbare school in een andere situatie zet, zonder haar clubje erbij, dan willen ze soms nog weleens normaal gaan doen.
pi_120567772
ik denk eerder dat het jullie mentaliteit en opstelling jegens vrouwen en versieren is en dat die dame altijd al normaal was.
pi_120568414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Als je het barbiepopje van de middelbare school in een andere situatie zet, zonder haar clubje erbij, dan willen ze soms nog weleens normaal gaan doen.
Klopt wel dit
pi_120568617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgeving :')
pi_120568620
Vandaag nog een openbaring gehad...

Als je contact hebt met een bezette meid, die je ook wel leuk vindt, en het gaat vervolgens uit, dan maak je geen kans meer want dan ben je of rebound of friendzone.
pi_120568674
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgeving :')
Dat ook ja...
pi_120568690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:

Als je contact hebt met een bezette meid, die je ook wel leuk vindt, en het gaat vervolgens uit, dan maak je geen kans meer want dan ben je of rebound of friendzone.
dan zat je daarvoor ook al 'in de friendzone'. :)
  donderdag 20 december 2012 @ 21:05:34 #294
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120568692
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:

Wel kans op rebound dus.. dus wat zeur je
we dan
pi_120568788
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef dawg het volgende:

[..]

Dus zodra een vrouw bezet is maak je nooit meer kans? Want dan zit je automatisch in de friendzone.

Nah ik vond die hele stelling maar bullshit...
  donderdag 20 december 2012 @ 21:07:14 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120568795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
ik denk eerder dat het jullie mentaliteit en opstelling jegens vrouwen en versieren is en dat die dame altijd al normaal was.
Zit denk ik ook zeker een waarheid in. Al zit er in dat hij wss echt gepest is ook een waarheid in natuurlijk.

Beetje combi. En dat t voor hem moeilijk loslaten is.
pi_120568855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dus zodra een vrouw bezet is maak je nooit meer kans? Want dan zit je automatisch in de friendzone.

Nah ik vond die hele stelling maar bullshit...
nee, maar dan vond ze je al niet spannend/leuk toen ze nog bezet was.
pi_120568895
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wel kans op rebound dus.. dus wat zeur je
Ik vind dat hele 'rebound' zo'n kutterm :')
  donderdag 20 december 2012 @ 21:08:40 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120568902
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef dawg het volgende:

[..]

Dit
  donderdag 20 december 2012 @ 21:09:11 #300
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120568934
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik vind dat hele 'rebound' zo'n kutterm :')
Heeft een negatieve lading omdat het aangeeft dat ze je niet goed genoeg vindt voor een relatie maar wel voor sex... het kan erger..
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')