Jij vindt het beledigend, dat is wat anders. Maar ik hoop voor je dat je daar overheen groeit, anders wordt de wereld na je 25e een moeilijke plek voor je. Laat staan na je 30e, als het verval intreedt.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Ziba het volgende:
Omdat ik het als belediging zie als mensen die totaal onder mijn niveau, mij aanspreken? Heb ik als ik 25 ben ook nog wel. Het is ook beledigend.
Ja. Tuurlijk praat ik met lelijkerds normaal. Zullen er mensen zijn die dat niet doen?:pquote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder aanspreken? Gasten die een "move" maken?
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij vindt het beledigend, dat is wat anders. Maar ik hoop voor je dat je daar overheen groeit, anders wordt de wereld na je 25e een moeilijke plek voor je. Laat staan na je 30e, als het verval intreedt.
Wat is een move dan? Die gasten hebben het misschien helemaal niet gemunt op je uiterlijk, maar op je fantastische karakter...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk praat ik met lelijkerds normaal. Zullen er mensen zijn die dat niet doen?:p
Iedereen vindt mij altijd leuk. Ik val overal goed enzo. Tsja.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:
En wat maakt jou zo speciaal dat anderen zoveel minder zijn?
Nou ja, als je jong, knap en slim bent denk je dat de wereld aan je voeten ligt. En tot het eind van je studententijd is dat ook nog wel enigszins zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:
En wat maakt jou zo speciaal dat anderen zoveel minder zijn?
Je weet toch wel wat een move is? Volgens mij worden 'moves' hier altijd besproken? Maargoed, iedere 'move' is weer anders. Ik bedoel: wil je daar nou ook nog een discussie over voeren? Ja, allemaal lookz.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wat is een move dan? Die gasten hebben het misschien helemaal niet gemunt op je uiterlijk, maar op je fantastische karakter...
Tot je 30e en dan de lelijkheid komt binnenzetten bij de vrouwquote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Northside het volgende:
Nou ja, als je jong, knap en slim bent denk je dat de wereld aan je voeten ligt. En tot het eind van je studententijd is dat ook nog wel enigszins zo.
De meeste vrouwen haten je waarschijnlijk. En willen mannen alleen maar over je heen of vinden ze je echt leuk?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef Ziba het volgende:
Iedereen vindt mij altijd leuk. Ik val overal goed enzo. Tsja.
Dan moet je de buit binnen hebben he, het liefst gestrikt met een koophuis en een kind op komst zodat hij er nooit meer vandoor kan.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Tot je 30e en dan de lelijkheid komt binnenzetten bij de vrouw
Ik ben 27.. het ging niet over mij toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of die weten idd beter, maar dat zie jij niet omdat je nog zo jong bent
Ligt er een beetje aan, soms spreek je ongedwongen af en groeit er iets uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een move is? Volgens mij worden 'moves' hier altijd besproken? Maargoed, iedere 'move' is weer anders. Ik bedoel: wil je daar nou ook nog een discussie over voeren? Ja, allemaal lookz.
Ja maar jij kent mij niet. Het is echt zo. Heb gewoon een leuk innerlijk etc. altijd lachen. Gewoon, qua uiterlijk ben ik dan hoger. Niet dat ik mezelf beter voel - dat is niet zo - maar 't is een feit dat ik dan niet van hetzelfde niveau ben. En hoef ik niets mee qua relatie. Zo denk ik, boeiend, ik heb er geen last van dat ik zo denk. En nog nooit op aangesproken irl.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind je niet leuk! Dus iedereen is al niet waar.![]()
Wat maakt je zo special dat jij je zo erg veel beter kan voelen dan anderen?
Wat is er zo geweldig aan je innerlijk dat iemand je wilt hebben.
Ja maar jij kent al die mensen die op je af stappen ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mij niet. Het is echt zo. Heb gewoon een leuk innerlijk etc. altijd lachen. Gewoon, qua uiterlijk ben ik dan hoger. Niet dat ik mezelf beter voel - dat is niet zo - maar 't is een feit dat ik dan niet van hetzelfde niveau ben. En hoef ik niets mee qua relatie. Zo denk ik, boeiend, ik heb er geen last van dat ik zo denk. En nog nooit op aangesproken irl.
Dan zouden bejaarden automatisch iedere discussie winnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Leeftijd gebruiken als argument is gewoon niks. Dat is het enige wat ik wou zeggen.
Soms absoluut wel een goed argument, soms moet iemand nog wat meer opgroeien.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Leeftijd gebruiken als argument is gewoon niks. Dat is het enige wat ik wou zeggen.
je / jij allemaal beetje globaler trekken.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ben 27.. het ging niet over mij toch?
Nee, gewoon lelijk zijn. Mja, dat jij het wil doen met lelijke mannen moet jij weten. Maar ik niet. Nu klaar toch. :pquote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar jij kent al die mensen die op je af stappen ook niet.
Hebben misschien ook wel een leuk innerlijk, hebben het beter voor elkaar dan jij.
Maar ze zijn dan minder omdat ze de verkeerde oogkleur hebben? of een stom kapsel?
Misschien ben ik wel gruwelijk afzichtelijk maar zie ik mezelf als schoonheid.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Murvgeslagen het volgende:
Schoonheid moet je trouwens ook keihard voor knokken. Komt je natuurlijk niet zomaar aanwaaien. Is dan ook iets waar je daadwerkelijk je identiteit uit kan halen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:05 schreef Pvoesss het volgende:
En wie er knapper is en wie er hoger in niveau is dat zou mij echt een worst zijn.
Waar kan ik een foto van jou vinden nu ben ik wel benieuwd!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:05 schreef Ziba het volgende:
Misschien ben ik wel gruwelijk afzichtelijk maar zie ik mezelf als schoonheid.
Ja dan gaat het om ervaring. Alsnog niet om leeftijd. Als je leeftijd als basis gaat nemen bij een verwachtingspatroon wordt je afgeschoten in wetenschappelijke kringen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Soms absoluut wel een goed argument, soms moet iemand nog wat meer opgroeien.
Neh, ze zal wel knap zijn, zo'n vertekend wereldbeeld krijg je alleen maar na jarenlange overvloed van mannelijke aandacht.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Pvoesss het volgende:
Waar kan ik een foto van jou vinden nu ben ik wel benieuwd!
Nee. Maar boeiend. Punt is dat ik zo denk en ik kan gewoon zo denken.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waar kan ik een foto van jou vinden nu ben ik wel benieuwd!
Zeg maar u hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je / jij allemaal beetje globaler trekken.
Je snapt wel dat men meer ervaring krijgt door de jaren heen. Dus in sommige gevallen is leeftijd wel een excuus. Dat het niet altijd opgaat, lijkt mij logisch want dat is bij alles zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja dan gaat het om ervaring. Alsnog niet om leeftijd. Als je leeftijd als basis gaat nemen bij een verwachtingspatroon wordt je afgeschoten in wetenschappelijke kringen hoor.
Jij snapt ook dat hier te pas en te onpas leeftijd aangehaald wordt als reden dat iemand minder zou weten e.d. Dat is gewoon nergens goed voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt wel dat men meer ervaring krijgt door de jaren heen. Dus in sommige gevallen is leeftijd wel een excuus. Dat het niet altijd opgaat, lijkt mij logisch want dat is bij alles zo.
Of gewoon niet goed in de bovenkamer. Ik had die aandacht ook. Uitgaan was een feestje met mannen die achter mij aan liepen etc.en toen ik een jaar of 15 was dacht ik ook dat dit altijd zo zou blijven.. Dat het hip was om zo aanbeden te worden. Dat ik fokking tof was.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Neh, ze zal wel knap zijn, zo'n vertekend wereldbeeld krijg je alleen maar na jarenlange overvloed van mannelijke aandacht.
In veel gevallen, met veel problemen die op Fok en zeker R&P staan.. is leeftijd zeker een terecht argument.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij snapt ook dat hier te pas en te onpas leeftijd aangehaald wordt als reden dat iemand minder zou weten e.d. Dat is gewoon nergens goed voor.
En dat bedoelt men. Dat er geen feiten aan verbonden zijn, nee dat klopt. Maar dat is met haast niets.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
ook al begrijp ik wel dat leeftijd wel eerder iets impliceert.
Niet goed in de bovenkamer omdat ik niet met mannen ga beneden mijn niveau. Hehe. Iedere vrouw krijgt aandacht. Al helemaal tijdens uitgaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Of gewoon niet goed in de bovenkamer. Ik had die aandacht ook. Uitgaan was een feestje met mannen die achter mij aan liepen etc.en toen ik een jaar of 15 was dacht ik ook dat dit altijd zo zou blijven.. Dat het hip was om zo aanbeden te worden. Dat ik fokking tof was.![]()
Maar het lijkt mij dat als je wat ouderbent dat je beseft dat uiterlijk niet alles is.
En dat je met uiterlijk alleen geen mooi persoon bent. Dat daar veel meer voor nodig is.
Jij hebt het blijkbaar gered, dan zal het met haar ook wel goed komen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
Of gewoon niet goed in de bovenkamer. Ik had die aandacht ook. Uitgaan was een feestje met mannen die achter mij aan liepen etc.en toen ik een jaar of 15 was dacht ik ook dat dit altijd zo zou blijven.. Dat het hip was om zo aanbeden te worden. Dat ik fokking tof was.![]()
Maar het lijkt mij dat als je wat ouderbent dat je beseft dat uiterlijk niet alles is.
En dat je met uiterlijk alleen geen mooi persoon bent. Dat daar veel meer voor nodig is.
Foute kloontje.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Niet goed in de bovenkamer omdat ik niet met mannen ga beneden mijn niveau. Hehe. Iedere vrouw krijgt aandacht. Al helemaal tijdens uitgaan.
Dat is heel iets anders dan beledigd zijn als Ramona je aanspreekt.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:
Maar goed, ik hoef ook niet gezien te worden met ramona.
Verzuurde oude man...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Murdera het volgende:
Jullie zijn toch allemaal stomme pubers, dus niets van wat jullie denken klopt. daar komen jullie wel achter als jullie oud zijn. Zelfs mijn zoon is ouder en veel wijzer gelukkig.
Zou ik ook wel zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan beledigd zijn als Ramona je aanspreekt.
Heeft niks met begrijpen te maken. Ik begrijp het juist heel goed. Ik kan er niks aan doen dat mensen bepaalde zaken bedoelen maar dan iets zeggen wat niet klopt. En dan moet ik maar begrijpen wat hen bedoelen? En ja dat doe ik ook maar dan kan ik alsnog wel zeggen dat het aangeven van de leeftijd geen waarde heeft. Moet niet de omgekeerde wereld worden dat mensen die het juist wel begrijpen zich moeten verantwoorden voor verkeerde uitspraken van anderen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat bedoelt men. Dat er geen feiten aan verbonden zijn, nee dat klopt. Maar dat is met haast niets.
Gewoon begrijpen dat men gewoon bedoelt als men leeftijd zegt "als je meer meegemaakt hebt ,meer ervaring, andere kijk op het leven en blablabla"
Topics van mij over wat? :p Ik behoud m'n man wel heur.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij hebt het blijkbaar gered, dan zal het met haar ook wel goed komen.En anders kunnen we over een paar jaar genieten van Ziba's R&P topics. Hoe dan ook, win-win.
Dat is niet wat ik ziek noemde.. Lees ook eens even wat mensen quoten en waar de reactie op is.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Nee. Is om te dm'en met iemans. Maar come on, is toch onzin om zoiets 'ziek' te noemen. :p
Meh, Ik heb het niet zo erg op KPD.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Jammer dat er geen KPD achter zit he
Je krijgt nu een hele discussie omdat je valt om het woordje 'leeftijd' terwijl iedereen hier snapt hoe en wat er bedoelt wordt.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heeft niks met begrijpen te maken. Ik begrijp het juist heel goed. Ik kan er niks aan doen dat mensen bepaalde zaken bedoelen maar dan iets zeggen wat niet klopt. En dan moet ik maar begrijpen wat hen bedoelen? En ja dat doe ik ook maar dan kan ik alsnog wel zeggen dat het aangeven van de leeftijd geen waarde heeft. Moet niet de omgekeerde wereld worden dat mensen die het juist wel begrijpen zich moeten verantwoorden voor verkeerde uitspraken van anderen.
Hoelang heb je nu met je vriend dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Topics van mij over wat? :p Ik behoud m'n man wel heur.
Hahahahquote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Jammer dat er geen KPD achter zit he
Moet je wel leren motorrijden.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Ergens iets gemist. Cue probeerde me al wijs te maken dat het die beer was, maar volgens mij hebben we het over iemand anders.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij kent robijn niet?Dat is haar beargumentatie voor AL haar waanideeën.
Langste is 1 jaar. Maar je weet gewoon hoe je eruitziet en hoe je in de markt ligt bladiebla.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoelang heb je nu met je vriend dan?
Nee vooral om de wijze waarop. Alsof het sowieso iets zegt. Nu doe je het af als een onnodige discussie maar het is juist onnodig om mensen minder serieus te nemen op basis van hun leeftijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je krijgt nu een hele discussie omdat je valt om het woordje 'leeftijd' terwijl iedereen hier snapt hoe en wat er bedoelt wordt.
Dat was ik niet maar maakt niet uitquote:Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ergens iets gemist. Cue probeerde me al wijs te maken dat het die beer was, maar volgens mij hebben we het over iemand anders.
De markt is voor vis.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Langste is 1 jaar. Maar je weet gewoon hoe je eruitziet en hoe je in de markt ligt bladiebla.
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee vooral om de wijze waarop. Alsof het sowieso iets zegt. Nu doe je het af als een onnodige discussie maar het is juist onnodig om mensen minder serieus te nemen op basis van hun leeftijd.
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon begrijpen dat men gewoon bedoelt als men leeftijd zegt "als je meer meegemaakt hebt ,meer ervaring, andere kijk op het leven en blablabla"
Ik snap zijn afkeer van mensen die enkel leeftijd (en dus meer meegemaakt/ervaring blabla) als wijsheid zien wel.quote:
Uh juist welquote:Op woensdag 19 december 2012 13:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
Dat was het punt niet wat werd gemaakt Mur.
We'll see.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef -zzzzz- het volgende:
Nee, de strekking was dat als je wat meer levenservaring hebt je blik in de meeste gevallen vanzelf wat minder zwart/wit wordt.quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, de strekking was dat als je wat meer levenservaring hebt je blik in de meeste gevallen vanzelf wat minder zwart/wit wordt.
Oke schiet mij maar lek dan. Ook niet het hele topic gevolgd maar oke. Heb mijn quota qua serieusheid weer gehaald dus kan nu weer wat lollenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, de strekking was dat als je wat meer levenservaring hebt je blik in de meeste gevallen vanzelf wat minder zwart/wit wordt.
Cue misschien niet, maar jij....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En geen bitchfight. Want ik ben geen bitch en cue ook nietze weet alleen nog niet altijd wanneer ze me gelijk moet geven en wanneer ze tegen mag werken.
Nee. Maar ben echt leuk. Sowieso zijn er wel andere dingen belangrijker dan een vent.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen van zichzelf.
Het een belediging vinden dat een jongen die niet weet dat hij onder jou grens zit een move maakt het niet dat je over het internet overkomt als een leuke dame, eerder kortzichtig.quote:
Je moet toch wat héquote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Boeiend dat ik zo overkom via internet. Irl niet. :pquote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Het een belediging vinden dat een jongen die niet weet dat hij onder jou grens zit een move maakt het niet dat je over het internet overkomt als een leuke dame, eerder kortzichtig.
Als je nu zou zeggen dat het uiterlijk je niks zou doen, zou je boodschap al een heel andere strekking hebben.
Je twijfelt dus ook niet of mannen je leuk vinden vanwege je persoonlijkheid of omdat ze doen alsof omdat ze een keer met je naar bed willen?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef -zzzzz- het volgende:
Nee. Maar ben echt leuk. Sowieso zijn er wel andere dingen belangrijker dan een vent.
Jawel. Maar denk dat veel vrouwen daar wel over mogen twijfelen. Bovendien heb ik dat vaak wel door ofzo. Of iemand serieuzer is of niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Je twijfelt dus ook niet of mannen je leuk vinden vanwege je persoonlijkheid of omdat ze doen alsof omdat ze een keer met je naar bed willen?
Wanneer gaan we even een bakkie doen?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Jawel. Maar denk dat veel vrouwen daar wel over mogen twijfelen. Bovendien heb ik dat vaak wel door ofzo. Of iemand serieuzer is of niet.
Ach, het brengt wel weer de discussie op gang.quote:Boeiend dat ik zo overkom via internet. Irl niet. :p
Hoe weet jij dat ze weten dat ze niets krijgen?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb die twijfel dus totaal niet. Mannen die mij leuk vinden is het allemaal te doen om mij als persoon. Maar ik denk dat dit ook heel erg komt doordat ze weten dat ze niets krijgen
Nee hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, tsja, als je jezelf al niet leuk vindt, wat heb je anderen dan te bieden? Raar leven lijkt me dat.quote:
Die proberen die eigenwaarde uit de ander te halen, en als die ander dat dan ook probeert hebben ze opeens, poef, een relatie. Een hele gelukkige durf ik te betwijfelen...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, tsja, als je jezelf al niet leuk vindt, wat heb je anderen dan te bieden? Raar leven lijkt me dat.
En het is ook geen onzekerheid van jou, dat je het zo belangrijk vindt om met knappe mannen gezien te worden?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef -zzzzz- het volgende:
Jawel. Maar denk dat veel vrouwen daar wel over mogen twijfelen. Bovendien heb ik dat vaak wel door ofzo. Of iemand serieuzer is of niet.
Ja. En dat bijvoorbeeld door middel van hobby's overnemen. Doet een vriendin van mij dus ook. Eerst bashen op gitaar spelen en nu ze een vriend heeft die gitaar speelt heeft ze alles voor hem over en heeft ze ineens een gitaar. Terwijl gitaar spelen eerst zo dom was nou. Poehhquote:Op woensdag 19 december 2012 14:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Die proberen die eigenwaarde uit de ander te halen, en als die ander dat dan ook probeert hebben ze opeens een relatie. Een hele gelukkige durf ik te betwijfelen...
Ik loop gerust met lelijke mannen over straat. Ik snap jouw conclusies niet zo. Qua relatie wil ik gewoon wel een goddelijke man.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Northside het volgende:
[..]
En het is ook geen onzekerheid van jou, dat je het zo belangrijk vindt om met knappe mannen gezien te worden?
Tjah, maar er zitten hier afentoe best een hoop mensen die echt neerkijken op zichzelf.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, tsja, als je jezelf al niet leuk vindt, wat heb je anderen dan te bieden? Raar leven lijkt me dat.
Als er een dame interesse heeft is het regelmatig voorgekomen dat ze vroeg of ik een keer gitaarles kwam geven. Niet perse een hobbie overnemen, maar wel de vrouwelijke indirecte manier om een keer af te spreken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:31 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Ja. En dat bijvoorbeeld door middel van hobby's overnemen. Doet een vriendin van mij dus ook. Eerst bashen op gitaar spelen en nu ze een vriend heeft die gitaar speelt heeft ze alles voor hem over en heeft ze ineens een gitaar. Terwijl gitaar spelen eerst zo dom was nou. Poehh
'Kijk neer op mezelf"quote:Op woensdag 19 december 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, maar er zitten hier afentoe best een hoop mensen die echt neerkijken op zichzelf.
Het zijn dan ook geen conclusies maar vragen. En ik vind het gewoon een beetje vreemd allemaal, jouw prioriteiten. De meeste mensen zoeken iemand waarbij ze zichzelf kunnen zijn, of die ze aanvult of dat soort dingen. Bij jou lijkt het er meer om te gaan wat je omgeving ervan vindt. Maar dat zal wel bij de leeftijd horen denk ik dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef -zzzzz- het volgende:
Ik loop gerust met lelijke mannen over straat. Ik snap jouw conclusies niet zo. Qua relatie wil ik gewoon wel een goddelijke man.Iemand waar ik trots op kan zijn.
Nee hoor, ik zoek ook iemand waarbi ik mezelf kan zijn, mij enigszins aanvult en bladiebla. Maar ook iemand die goddelijk is. Anders had ik nu wel heel veel relaties gehad enkel met goddelijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen conclusies maar vragen. En ik vind het gewoon een beetje vreemd allemaal, jouw prioriteiten. De meeste mensen zoeken iemand waarbij ze zichzelf kunnen zijn, of die ze aanvult of dat soort dingen. Bij jou lijkt het er meer om te gaan wat je omgeving ervan vindt. Maar dat zal wel bij de leeftijd horen denk ik dan.
En je hebt zo iemand ook echt gevonden nu?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:39 schreef -zzzzz- het volgende:
Nee hoor, ik zoek ook iemand waarbi ik mezelf kan zijn, mij enigszins aanvult en bladiebla. Maar ook iemand die goddelijk is. Anders had ik nu wel heel veel relaties gehad enkel met goddelijken.
Meerdere zelfs wel. Dus nog eens even een echte definitieve keuze maken wie ik nou wil.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:43 schreef Northside het volgende:
[..]
En je hebt zo iemand ook echt gevonden nu?
Jij moet een 'als versieren makkelijk gaat' topic aanmaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef -zzzzz- het volgende:
Meerdere zelfs wel. Dus nog eens even een echte definitieve keuze maken wie ik nou wil.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij moet een 'als versieren makkelijk gaat' topic aanmaken.
Een bekende van je ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
ja, met zibatje is het altijd lachen.
ben je al op tv geweest?
wie, ziba? ik ben wel enigszins bekend met het oeuvre van haar en haar kloontjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een bekende van je ja?
Niet voor dit topic
Weer stalkertje gevonden hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
wie, ziba? ik ben wel enigszins bekend met het oeuvre van haar en haar kloontjes.
Haha ja maar zijn wel altijd dezelfde die bezig zijn met mij ofzo. Heul raar. Jij ook wel. Ik heb al 9 maand dit account en daarvoor die 2 accounts, nounou, schande. Focus je eens op andere dingen en kom met iets nieuws.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kijk zo enorm tegen je op, je hebt geen idee.
Foto zien uiteraard!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik 20 was had ik het wel geweten inderdaad. dat niveau haal ik makkelijk namelijk.
de ene user valt wat meer op dan anderen. zodoende dat ik zo enorm tegen je op kijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha ja maar zijn wel altijd dezelfde die bezig zijn met mij ofzo. Heul raar. Jij ook wel. Ik heb al 9 maand dit account en daarvoor die 2 accounts, nounou, schande. Focus je eens op andere dingen en kom met iets nieuws.
Ik ga er een word bestandje van maken al die gekken. Denk ik. Is wel grappif.
Ik ook tegen jou.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
de ene user valt wat meer op dan anderen. zodoende dat ik zo enorm tegen je op kijk.
Omdat ik geen 15 meer ben en niet de uitstraling heb dat ik makkelijk ben.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze weten dat ze niets krijgen?
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 19 december 2012 16:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heel saai ben en ook nog eens bezet..
Je biedt je niet aan?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wachten op de dag dat comp-lex een draagmoeder heeft gevonden.
Oeh oeh oeh kom ik ook op het lijstje? Ben gek op lijstjes!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:
Ik ga er een word bestandje van maken al die gekken. Denk ik. Is wel grappif.
Grote kans idd. Erg herkenbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef -zzzzz- het volgende:
Misschien omdat zij het al is vergeten. Of jullie het allebei anders hebben ervaren.
Dit denk ik eerder jaquote:Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef -zzzzz- het volgende:
Misschien omdat zij het al is vergeten. Of jullie het allebei anders hebben ervaren.
Zal ik eerlijk zijn? We hebben allemaal dingen gedaan waar we nu, nu we volwassen zijn, ons voor schamen of totaal niet meer achter staan. Nu we volwassen zijn kijken we anders tegen elkaar aan en met meer respect naar elkaar. Je komt erachter dat iemand kleineren niet meer gelijk staat aan leuk gevonden worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Comp_Lex het volgende:
k me eigenlijk niks meer van vroeger aan moet trekken, maar je kan dus zo *boem* geconfronteerd worden met "vroeger" en dan moet je ter plekke in je hoofd er mee dealen.
Nu is het natuurlijk zo dat mensen gewoon kunnen veranderen, maar waarom dan van zo erg negatief naar erg positief?
Ik weet dat mensen erg kunnen veranderen door een beroerte, dementie, enz, maar dit is ook weer iets apart en dat snap ik dan weer niet zo goed. Het komt onverwacht.
Ik heb direct besloten om aardig te doen aangezien ze zelf direct aardig de
Of ze is gewoon volwassen geworden.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Of ze heeft een borderline-achtige bi-emotionele stoornis of ze heeft me jarenlang lopen trollen of...,
Als je het barbiepopje van de middelbare school in een andere situatie zet, zonder haar clubje erbij, dan willen ze soms nog weleens normaal gaan doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Je snapt al wel wat er gebeurde en je ziet nu de reden ook waarom ik deze post hier neerknal => ze doet helemaal normaal en ze doet alsof ze je al jaren kent enzo. Ze straalde, ze was hartstikke vriendelijk en er was verder niks aan de hand. Ze vertelde direct allerlei persoonlijke dingen, verhuizingen, familie, relaties, enz. (en dat allemaal met dat "veel interesse in je, übergezellig, kijk mij eens volwassen zijn, barbiepopje"-routine waar ik doorheen prik en tegelijkertijd wat creepy vind)
Ik ben nog gewoon diezelfde jongen en ze wist nog exact wie ik was enzo.
Of ze heeft een borderline-achtige bi-emotionele stoornis of ze heeft me jarenlang lopen trollen of..., ik weet het eigenlijk niet, maar wat ik wel zeker weet is dat ze bij de club hoorde die mij buitensloot en me liep te treiteren. Ik vond dit contact wel een beetje apart en het gebeurde ook allemaal erg plotseling.
Klopt wel ditquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je het barbiepopje van de middelbare school in een andere situatie zet, zonder haar clubje erbij, dan willen ze soms nog weleens normaal gaan doen.
Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgevingquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je het barbiepopje van de middelbare school in een andere situatie zet, zonder haar clubje erbij, dan willen ze soms nog weleens normaal gaan doen.
Dat ook ja...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgeving
dan zat je daarvoor ook al 'in de friendzone'.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Vandaag nog een openbaring gehad...
Als je contact hebt met een bezette meid, die je ook wel leuk vindt, en het gaat vervolgens uit, dan maak je geen kans meer want dan ben je of rebound of friendzone.
Wel kans op rebound dus.. dus wat zeur jequote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Vandaag nog een openbaring gehad...
Als je contact hebt met een bezette meid, die je ook wel leuk vindt, en het gaat vervolgens uit, dan maak je geen kans meer want dan ben je of rebound of friendzone.
Dus zodra een vrouw bezet is maak je nooit meer kans? Want dan zit je automatisch in de friendzone.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zat je daarvoor ook al 'in de friendzone'.
Zit denk ik ook zeker een waarheid in. Al zit er in dat hij wss echt gepest is ook een waarheid in natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
ik denk eerder dat het jullie mentaliteit en opstelling jegens vrouwen en versieren is en dat die dame altijd al normaal was.
nee, maar dan vond ze je al niet spannend/leuk toen ze nog bezet was.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus zodra een vrouw bezet is maak je nooit meer kans? Want dan zit je automatisch in de friendzone.
Nah ik vond die hele stelling maar bullshit...
Ik vind dat hele 'rebound' zo'n kuttermquote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel kans op rebound dus.. dus wat zeur je
Ditquote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zat je daarvoor ook al 'in de friendzone'.
Heeft een negatieve lading omdat het aangeeft dat ze je niet goed genoeg vindt voor een relatie maar wel voor sex... het kan erger..quote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dat hele 'rebound' zo'n kutterm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |