Jij vindt het beledigend, dat is wat anders. Maar ik hoop voor je dat je daar overheen groeit, anders wordt de wereld na je 25e een moeilijke plek voor je. Laat staan na je 30e, als het verval intreedt.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Ziba het volgende:
Omdat ik het als belediging zie als mensen die totaal onder mijn niveau, mij aanspreken? Heb ik als ik 25 ben ook nog wel. Het is ook beledigend.
Ja. Tuurlijk praat ik met lelijkerds normaal. Zullen er mensen zijn die dat niet doen?:pquote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder aanspreken? Gasten die een "move" maken?
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij vindt het beledigend, dat is wat anders. Maar ik hoop voor je dat je daar overheen groeit, anders wordt de wereld na je 25e een moeilijke plek voor je. Laat staan na je 30e, als het verval intreedt.
Wat is een move dan? Die gasten hebben het misschien helemaal niet gemunt op je uiterlijk, maar op je fantastische karakter...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk praat ik met lelijkerds normaal. Zullen er mensen zijn die dat niet doen?:p
Iedereen vindt mij altijd leuk. Ik val overal goed enzo. Tsja.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:
En wat maakt jou zo speciaal dat anderen zoveel minder zijn?
Nou ja, als je jong, knap en slim bent denk je dat de wereld aan je voeten ligt. En tot het eind van je studententijd is dat ook nog wel enigszins zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:
En wat maakt jou zo speciaal dat anderen zoveel minder zijn?
Je weet toch wel wat een move is? Volgens mij worden 'moves' hier altijd besproken? Maargoed, iedere 'move' is weer anders. Ik bedoel: wil je daar nou ook nog een discussie over voeren? Ja, allemaal lookz.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wat is een move dan? Die gasten hebben het misschien helemaal niet gemunt op je uiterlijk, maar op je fantastische karakter...
Tot je 30e en dan de lelijkheid komt binnenzetten bij de vrouwquote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Northside het volgende:
Nou ja, als je jong, knap en slim bent denk je dat de wereld aan je voeten ligt. En tot het eind van je studententijd is dat ook nog wel enigszins zo.
De meeste vrouwen haten je waarschijnlijk. En willen mannen alleen maar over je heen of vinden ze je echt leuk?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef Ziba het volgende:
Iedereen vindt mij altijd leuk. Ik val overal goed enzo. Tsja.
Dan moet je de buit binnen hebben he, het liefst gestrikt met een koophuis en een kind op komst zodat hij er nooit meer vandoor kan.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Tot je 30e en dan de lelijkheid komt binnenzetten bij de vrouw
Ik ben 27.. het ging niet over mij toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of die weten idd beter, maar dat zie jij niet omdat je nog zo jong bent
Ligt er een beetje aan, soms spreek je ongedwongen af en groeit er iets uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een move is? Volgens mij worden 'moves' hier altijd besproken? Maargoed, iedere 'move' is weer anders. Ik bedoel: wil je daar nou ook nog een discussie over voeren? Ja, allemaal lookz.
Ja maar jij kent mij niet. Het is echt zo. Heb gewoon een leuk innerlijk etc. altijd lachen. Gewoon, qua uiterlijk ben ik dan hoger. Niet dat ik mezelf beter voel - dat is niet zo - maar 't is een feit dat ik dan niet van hetzelfde niveau ben. En hoef ik niets mee qua relatie. Zo denk ik, boeiend, ik heb er geen last van dat ik zo denk. En nog nooit op aangesproken irl.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind je niet leuk! Dus iedereen is al niet waar.![]()
Wat maakt je zo special dat jij je zo erg veel beter kan voelen dan anderen?
Wat is er zo geweldig aan je innerlijk dat iemand je wilt hebben.
Ja maar jij kent al die mensen die op je af stappen ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mij niet. Het is echt zo. Heb gewoon een leuk innerlijk etc. altijd lachen. Gewoon, qua uiterlijk ben ik dan hoger. Niet dat ik mezelf beter voel - dat is niet zo - maar 't is een feit dat ik dan niet van hetzelfde niveau ben. En hoef ik niets mee qua relatie. Zo denk ik, boeiend, ik heb er geen last van dat ik zo denk. En nog nooit op aangesproken irl.
Dan zouden bejaarden automatisch iedere discussie winnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Leeftijd gebruiken als argument is gewoon niks. Dat is het enige wat ik wou zeggen.
Soms absoluut wel een goed argument, soms moet iemand nog wat meer opgroeien.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Leeftijd gebruiken als argument is gewoon niks. Dat is het enige wat ik wou zeggen.
je / jij allemaal beetje globaler trekken.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ben 27.. het ging niet over mij toch?
Nee, gewoon lelijk zijn. Mja, dat jij het wil doen met lelijke mannen moet jij weten. Maar ik niet. Nu klaar toch. :pquote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar jij kent al die mensen die op je af stappen ook niet.
Hebben misschien ook wel een leuk innerlijk, hebben het beter voor elkaar dan jij.
Maar ze zijn dan minder omdat ze de verkeerde oogkleur hebben? of een stom kapsel?
Misschien ben ik wel gruwelijk afzichtelijk maar zie ik mezelf als schoonheid.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Murvgeslagen het volgende:
Schoonheid moet je trouwens ook keihard voor knokken. Komt je natuurlijk niet zomaar aanwaaien. Is dan ook iets waar je daadwerkelijk je identiteit uit kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |