En dat is duidelijk omdat hij minder knap is?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee.
Okay, nouja, ik zie het wel als belediging als een jongen denkt mij te kunnen krijgen terwijl het duidelijk is dat het nooit het geval kan zijn. Gelukkig schatten de meeste jongens het wel goed in.
Nee, kan er wel mee praten. Kan wel, ik heb ietwat minder mooie mannen ook wel eens aantrekkelijk gevonden naarmate ik ze leerde kennen. Maar toch vind ik uiterlijk belangrijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat ik daar niet mee wil praten? Heb vriendinnen die op romantisch vlak mij inderdaad heel weinig doen, maar daar kan ik wel leuk mee opschieten verder.
Daarnaast kan iemand's karakter er weer torenhoog bovenuit steken waardoor iemand met een middelmatig uiterlijk toch behoorlijk aantrekkelijk kan zijn.
Uiterlijk belangrijk vinden heeft niets met beledigen te maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, kan er wel mee praten. Kan wel, ik heb ietwat minder mooie mannen ook wel eens aantrekkelijk gevonden naarmate ik ze leerde kennen. Maar toch vind ik uiterlijk belangrijk.
Ja, 19.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
Hahahah wat een onzin..En hoe oud ben je ?
[..]
En dat is duidelijk omdat hij minder knap is?
Je kan er mee praten, maar je praat er niet mee omdat ze niet leuk genoeg zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, kan er wel mee praten. Kan wel, ik heb ietwat minder mooie mannen ook wel eens aantrekkelijk gevonden naarmate ik ze leerde kennen. Maar toch vind ik uiterlijk belangrijk.
En nee, ben niet onzeker qua mannen enzo. Blabla. Weer over op Kree ofzo.
Boeiend. Ik zie het zo, dusja. Beetje kieskeurig zijn mag wel. Zijn users die hier problemen hebben qua versieren ook wel mag ik hopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Uiterlijk belangrijk vinden heeft niets met beledigen te maken.
De oneindige illusie van zelfkennis.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ah de leeftijd waarop je denkt dat je al zo erg veel weet maar je nog niet eens close bent
Sla dit topic eens op op je bureaublad en lees het over 10 jaar nog eens. Denk dat je dan rode wangetjes krijgt van schaamte en eens diep zucht over wat voor raar meisje je was toen je nog jong was.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef Ziba het volgende:
Nee.
Okay, nouja, ik zie het wel als belediging als een jongen denkt mij te kunnen krijgen terwijl het duidelijk is dat het nooit het geval kan zijn. Gelukkig schatten de meeste jongens het wel goed in.
Nou bedoel als je het over 12 jarigen hebt oké. Maar leeftijd zegt niet alles. Beetje flauw om te stellen dat iemand ongelijk heeft op basis van zijn leeftijd... domste argument dat er ongeveer is en toch zovaak gebruikt door oudere mensen die juist beter zouden moeten weten..quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ah de leeftijd waarop je denkt dat je al zo erg veel weet maar je nog niet eens close bent
Ik verzeker je dat je nog een boel gaat leren als je 19 bent. En dan ben ik niet eens 10 jaar ouder.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou bedoel als je het over 12 jarigen hebt oké. Maar leeftijd zegt niet alles. Beetje flauw om te stellen dat iemand ongelijk heeft op basis van zijn leeftijd... domste argument dat er ongeveer is en toch zovaak gebruikt door oudere mensen die juist beter zouden moeten weten..
Of die weten idd beter, maar dat zie jij niet omdat je nog zo jong bentquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
zovaak gebruikt door oudere mensen die juist beter zouden moeten weten..
Maar dat argument geef ik niet eens.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou bedoel als je het over 12 jarigen hebt oké. Maar leeftijd zegt niet alles. Beetje flauw om te stellen dat iemand ongelijk heeft op basis van zijn leeftijd... domste argument dat er ongeveer is en toch zovaak gebruikt door oudere mensen die juist beter zouden moeten weten..
Omdat ik het als belediging zie als mensen die totaal onder mijn niveau, mij aanspreken? Heb ik als ik 25 ben ook nog wel. Het is ook beledigend.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Sla dit topic eens op op je bureaublad en lees het over 10 jaar nog eens. Denk dat je dan rode wangetjes krijgt van schaamte en eens diep zucht over wat voor raar meisje je was toen je nog jong was.
Klinkt als robijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of die weten idd beter, maar dat zie jij niet omdat je nog zo jong bent
En als ik hier met jou praat kan dat wel? Terwijl je niet weet of ik wel aan jou standaard voldoe? (of daar zomaar ruim overheen gaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ik het als belediging zie als mensen die totaal onder mijn niveau, mij aanspreken? Heb ik als ik 25 ben ook nog wel. Het is ook beledigend.
Praat wel met lelijke mensen, uiteraard.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je kan er mee praten, maar je praat er niet mee omdat ze niet leuk genoeg zijn?
Wat versta je dan onder aanspreken? Gasten die een "move" maken?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Praat wel met lelijke mensen, uiteraard.En genoeg jongens die leuk zijn maar niet van hetzelfde niveau. Blaaaaa.
Ah,quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je weet wel het beertje van de wasmiddel enzo .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |