Een vermakelijke ruzie dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Begint meer op een ordinaire ruzie te lijken.
Ze zegt altijd weer iets anders. Serieus.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
Pff, wat praten jullie langs elkaar heen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is dus iets wat mijn vriend mij ook altijd zegt. Probeer het eens dan snap je dat ik echt controle heb over de motor.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhhh mijn partner zou het liefst hebben dat ik het vandaag nog doe.
Kunnen we anders niet terug naar Ziba's uitspraken dat ze niet aangesproken wenst te worden door mensen uit een andere verbeelde klasse? Dat vond ik een stuk schokkender dan iemand die zich verdiept in de hobby's van haar geliefde.quote:
Die discussie is al zo vaak voorbij gekomen, dat begint saai te worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Kunnen we anders niet terug naar Ziba's uitspraken dat ze niet aangesproken wenst te worden door mensen uit een andere verbeelde klasse? Dat vond ik een stuk schokkender dan iemand die zich verdiept in de hobby's van haar geliefde.
Mijn liefdesleven is goed. En bij jou?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
En Ziba hoe zit het met jou relatie ???
Oh, die heb ik dan gemist. Kan je de conclusie even kort samenvatten?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
Die discussie is al zo vaak voorbij gekomen, dat begint saai te worden.
Pvoesss wil geen direct antwoord geven....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze zegt altijd weer iets anders. Serieus.
Maar je vindt dat ik gelijk heb. Jij wil bijv. ook niet aangesproken worden door een obese-vrouw. Omdat het niet van uw niveau is. Hoop ik. :pquote:Op woensdag 19 december 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die discussie is al zo vaak voorbij gekomen, dat begint saai te worden.
Dus iemands formaat staat gelijk aan zijn/haar niveau?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar je vindt dat ik gelijk heb. Jij wil bijv. ook niet aangesproken worden door een obese-vrouw. Omdat het niet van uw niveau is. Hoop ik. :p
Er is gewoon geen slowchat gaande. Gaat alsnog over relaties en versieren.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Lol de nieuwe slowchat. Als privémod hier even aangeven
Ow dan zag ik dat verkeerd. Ga dan maar verder met de niet-SCquote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Er is gewoon geen slowchat gaande. Gaat alsnog over relaties en versieren.
Af en toe (of regelmatig) heeft het op het randje gezeten. De mods zijn echter goedgeluimd!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Er is gewoon geen slowchat gaande. Gaat alsnog over relaties en versieren.
Ja hoor, daar ging het over toen. Qua uiterlijk. Ik ben hoger qua niveau uiterlijk dan zo'n jongen die gepost werd. Als hij mij zou aanspreken, zie ik dat als een belediging. Omdat hij dan denkt mij te kunnen krijgen. Dat is m'n punt. En blijf ik ook bij.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dus iemands formaat staat gelijk aan zijn/haar niveau?
Niveau uiterlijk? Op welke schaal? Die van richter?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ging het over toen. Qua uiterlijk. Ik ben hoger qua niveau uiterlijk dan zo'n jongen die gepost werd. Als hij mij zou aanspreken, zie ik dat als een belediging. Omdat hij dan denkt mij te kunnen krijgen. Dat is m'n punt. En blijf ik ook bij.
Na je 30e kom je daar wel van afquote:Op woensdag 19 december 2012 12:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ging het over toen. Qua uiterlijk. Ik ben hoger qua niveau uiterlijk dan zo'n jongen die gepost werd. Als hij mij zou aanspreken, zie ik dat als een belediging. Omdat hij dan denkt mij te kunnen krijgen. Dat is m'n punt. En blijf ik ook bij.
Of niet dat kan ookquote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Na je 30e kom je daar wel van af
Ach, je hebt gewoon bepaalde grenzen qua waar jij absoluut niet mee gezien wil worden. Thats it.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niveau uiterlijk? Op welke schaal? Die van richter?
Ben je 16 ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:34 schreef Ziba het volgende:
Onzekerheid spat ervan af.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:36 schreef Ziba het volgende:
Ach, je hebt gewoon bepaalde grenzen qua waar jij absoluut niet mee gezien wil worden. Thats it.
Betekent toch niet dat ik daar niet mee wil praten? Heb vriendinnen die op romantisch vlak mij inderdaad heel weinig doen, maar daar kan ik wel leuk mee opschieten verder.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ach, je hebt gewoon bepaalde grenzen qua waar jij absoluut niet mee gezien wil worden. Thats it.
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Ben je 16 ofzo?![]()
Kom op, wat beperkt. Ja, iemand kan niet je type zijn. Ja, je kan bij de eerste blik al weten dat het nooit iets wordt. Maar om dat als een belediging te zien? Dat is voer voor psychologen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |