Jawel. Zij maakt er alleen steeds iets anders van.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar niet over....
Mwah, misschien kiest Ziba het verkeerde woord? Bedoelt ze meer dat Pvoesss in elk aspect van het leven van haar vriend aanwezig wil zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe de heck is dat claimend als haar vriendje het leuk vindt dat ze dat doet, maar haar echt niks oplegt.
Eng als je complete lessen gaat nemen terwijl je het niet leuk vindt. Mijn inziens claimend. Omdat ze heeft gezegd het niet leuk te vinden. Maar fuck deze discussie, ik blijf dit vinden en jullie dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe de heck is dat claimend als haar vriendje het leuk vindt dat ze dat doet, maar haar echt niks oplegt.
Maar dat is hier toch helemaal niet het gevalquote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, misschien kiest Ziba het verkeerde woord? Bedoelt ze meer dat Pvoesss in elk aspect van het leven van haar vriend aanwezig wil zijn?
Er zijn zelfs vrouwen die bij hetzelfde bedrijf gaan werken om ook daar samen te kunnen zijn.
Nee. Doe normaal met dat bedrijf hahaha. Maar is toch treurig als je dingen gaat doen omdat je vriend het leuk vindt en jij he niks vindt. In mijn ogen. Mss in jullie ogen normaal maar ik vind 't claimen ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, misschien kiest Ziba het verkeerde woord? Bedoelt ze meer dat Pvoesss in elk aspect van het leven van haar vriend aanwezig wil zijn?
Er zijn zelfs vrouwen die bij hetzelfde bedrijf gaan werken om ook daar samen te kunnen zijn.
Ik dacht dat ze juist OVERAL mee naartoe ging, behalve dan het motorrijden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar dat is hier toch helemaal niet het gevalZe zei volgens mij dat ze zelf nooit mee ging naar al die dingen waar haar vriend heen gaat
![]()
Maar dit is een hele andere discussie. Volgens mij moet je gewoon óók je eigen leven hebben natuurlijk, maar dat sluit niet uit dat je dingen doet met je vriend die anders nooit had gedaan.
Dat is hier wel het verhaal. Waarom lees je niet joh? Je bent echt een irritante user soms.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar dat is hier toch helemaal niet het gevalZe zei volgens mij dat ze zelf nooit mee ging naar al die dingen waar haar vriend heen gaat
![]()
Maar dit is een hele andere discussie. Volgens mij moet je gewoon óók je eigen leven hebben natuurlijk, maar dat sluit niet uit dat je dingen doet met je vriend die anders nooit had gedaan.
En nu dus ooit lessen voor het mannekeee!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist OVERAL mee naartoe ging, behalve dan het motorrijden.
Ja dat zou triest zijn. Maar je moet gewoon de balans zoeken. Maar zoals Ziba gelijk triest vinden als je iets doet met je vriendje wat je niet heel leuk vindt is ook wel jammerlijk....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist OVERAL mee naartoe ging, behalve dan het motorrijden.
Jij hebt de eerdere discussies duidelijk niet meegelezen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat zou triest zijn. Maar je moet gewoon de balans zoeken. Maar zoals Ziba gelijk triest vinden als je iets doet met je vriendje wat je niet heel leuk vindt is ook wel jammerlijk....
Pff, waarom ga je niet in onz een rel opzoeken ipv hier lullen terwijl je niks hebt meegelezen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat zou triest zijn. Maar je moet gewoon de balans zoeken. Maar zoals Ziba gelijk triest vinden als je iets doet met je vriendje wat je niet heel leuk vindt is ook wel jammerlijk....
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt de eerdere discussies duidelijk niet meegelezen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt de eerdere discussies duidelijk niet meegelezen.
Ik heb nergens gelezen dat mevrouw continue bij vriendje wil zijn en claimerig en alles is.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Pff, waarom ga je niet in onz een rel opzoeken ipv hier lullen terwijl je niks hebt meegelezen.
Ik heb nergens gemeld dat ik het zie als niet leuk.. Dat is het hele punt.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Eng als je complete lessen gaat nemen terwijl je het niet leuk vindt. Mijn inziens claimend. Omdat ze heeft gezegd het niet leuk te vinden. Maar fuck deze discussie, ik blijf dit vinden en jullie dat.
Dus die hobby die je vreselijk vond, maar waar je wel elke keer mee naartoe ging enzo, dat was niet motorrijden? Wat was dat dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb nergens gemeld dat ik het zie als niet leuk.. Dat is het hele punt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zei niet dat ze het niet leuk vond , ze zei meer dat ze het eng vond omdat met motors nare ongelukken kunnen gebeuren .
En wat dan nog als ze vanalles samen doen , het is haar relatie dus ze kan het lekker doen hoe ze het wil.
Hoe kan ik in godsnaam elke keer mee met motorrijden. Ik heb zelfs gemeld dat ik nooit mee zal gaan met motorrijden. Het gaat er om dat ik lessen wil nemen.. bepaalde argumenten waarom ik het liever niet heb wegnemen, ervaren hoeveel controle er is over de motor. . En proberen te snappen wat het is.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus die hobby die je vreselijk vond, maar waar je wel elke keer mee naartoe ging enzo, dat was niet motorrijden? Wat was dat dan?
Dus die vervelende hobby was iets anders dan dingen met motors?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoe kan ik in godsnaam elke keer mee met motorrijden. Ik heb zelfs gemeld dat ik nooit mee zal gaan met motorrijden. Het gaat er om dat ik lessen wil nemen.. bepaalde argumenten waarom ik het liever niet heb wegnemen, ervaren hoeveel controle er is over de motor. . En proberen te snappen wat het is.
Ik ben nog nooit mee geweest op zijn motor
Of een vermakelijke discussie.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:25 schreef Northside het volgende:
Wat maakt het verder ook uit? Iedereen doet wat hij/zij het beste vindt. Ja, anderen mogen daar een mening over hebben, maar het is toch ook niet meer dan een mening?
Jaja. En dat zeg je dan niet eerder?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef Pvoesss het volgende:
En het idee van lessen nemen was ook nog eens zijn idee.
Er zijn meer dingen dan alleen motors, dus ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |